www.asu.pl :: Zobacz temat - PONTIACK 3.1 AUTOMAT
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PONTIACK 3.1 AUTOMAT

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Sam naprawiam
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
sasiad
*
*


Dołączył: Feb 08, 2010
Posty: 2

PostWysłany: Pon Lut 08, 2010 11:01    Temat postu: PONTIACK 3.1 AUTOMAT Odpowiedz z cytatem

Witam posiadam Pontiaca 3.1 automat ostatnio mialem dziwna jazde jechalem na (biegu)_D i dociagnolem go do 4000/5000 obr. i w pewnej chwili zgasl o co chodzi???niechce odpalic od tego momentu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Lut 09, 2010 9:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rozumiem,ze zamieszczajac post w tym miejscu chcesz opisac jak sam naprawiles auto?
swoja droga gonic ten silnik do 5k.obr....no tez bym przestal po czyms takim dzialac. to nie honda 2000 type r Exclamation
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Wto Lut 09, 2010 19:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdz chociaz czy iskra jest, czy paliwo dochodzi czy jechales na gazie czy na benzynie itp.
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Lut 09, 2010 20:56    Temat postu: Re: PONTIACK 3.1 AUTOMAT Odpowiedz z cytatem

sasiad napisał:
Witam posiadam Pontiaca 3.1 automat ostatnio mialem dziwna jazde jechalem na (biegu)_D i dociagnolem go do 4000/5000 obr. i w pewnej chwili zgasl o co chodzi???niechce odpalic od tego momentu.


faktycznie bardzo dziwna jazda Shocked udało ci się go rozbujać do 200km/h?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Lut 09, 2010 21:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze sie po prostu zatarl? Rolling Eyes
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Sro Lut 10, 2010 11:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Proponuję przenieść ten temat do działu "Sam zepsułem"... tak po sąsiedzku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Lut 10, 2010 14:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobre dobre Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Sro Lut 10, 2010 16:44    Temat postu: Re: PONTIACK 3.1 AUTOMAT Odpowiedz z cytatem

Lutek34 napisał:
faktycznie bardzo dziwna jazda Shocked udało ci się go rozbujać do 200km/h?

Nie da się, bo przy 190km/h odcina paliwo Wink poważnie piszę jak miałem nieprawidłowe wskazania prędkości w GP 3.1 (przy ok 60 pokazywał 190) to tak właśnie było i jeździłem wtedy z odpiętym speedem.
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Lut 10, 2010 17:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja obstawiam ze albo gaz mu sie wylaczyl albo benzyny braklo
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sasiad
*
*


Dołączył: Feb 08, 2010
Posty: 2

PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 13:31    Temat postu: wiem Odpowiedz z cytatem

dla ciekawych co sie stalo z samochdem,problem lezal w tym ze mialem rezerwe i pedzilem na stacje i spalil sie bezpiecznik od pompy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 13:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to pompa bedzie nastepna...
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 13:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ot taki skromy szczegolik!! Paliwka braklo Laughing
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 14:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sasiad dostajesz za ten temat honorowa "maline asu" Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Lut 11, 2010 15:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
sasiad dostajesz za ten temat honorowa "maline asu" Laughing


Darek. Ty to potrafisz humor nastawić Laughing Laughing Laughing
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pią Lut 12, 2010 11:33    Temat postu: Re: wiem Odpowiedz z cytatem

sasiad napisał:
dla ciekawych co sie stalo z samochdem,problem lezal w tym ze mialem rezerwe i pedzilem na stacje i spalil sie bezpiecznik od pompy


Twisted Evil Laughing Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Pią Lut 12, 2010 14:07    Temat postu: Re: wiem Odpowiedz z cytatem

sasiad napisał:
dla ciekawych co sie stalo z samochdem,problem lezal w tym ze mialem rezerwe i pedzilem na stacje i spalil sie bezpiecznik od pompy

Ale wcześniej pompa zassała syfu i dostała zwarcia bo się zablokowała - tam jest bezpiecznik 20A więc byle obciążenie go nie spali !
Awaria będzie rozwojowa tak jak esdarek stwierdził wcześniej.
sąsiad czekamy na następny kwiecisty temat z niecierpliwością - esdarek już robi nowy dział Very Happy
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Lut 12, 2010 17:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co wy z tym syfem?? pompa raczej nie mogla zassac zadnego syfu z powodu malej ilosci paliwa bo niby skad? pompa caly czas pracuje w takim kubeczku w ktorym jest mozliwie najnizej w baku ale nie przy samym dnie, caly syf jako ciezszy od Pb jest nizej i tam tez pozostaje...no chyba ze ktos wsypal do baku trocin ktore plywaja na powierzchni to wtedy przy braku paliwa faktycznie wpadna one do "kubeczka" i pompa je zassie ale na ssaniu pompy jest tez sitko i filtr wiec nie possie zbyt wiele Wink
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Pią Lut 12, 2010 21:56    Temat postu: Re: PONTIACK 3.1 AUTOMAT Odpowiedz z cytatem

...a jaki to rodzaj zasilania ma twoj 3.1 sasiad?

TBI, MPFI, SFI?

ludzie nawet nie wiedza co maja, ...a do tego ten PONTIAC(K) Idea Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
resk
*
*


Dołączył: Oct 08, 2004
Posty: 16

PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 0:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sasiad ma TBI
z pewnością, w przyszłości, będzie szukał na tym forum pomocy Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 9:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dla sasiada mamy juz kilka gotowych rad na przyszlosc:
-jak opona jest taka plaska i sie dziwnie jedzie to znaczy,ze ucieklo powietrze,
-jak wszystko dziala ,a auto mimo wszystko nie rusza to znaczy,ze noca ukradli kola
Rolling Eyes
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 10:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

resk napisał:
sasiad ma TBI
z pewnością, w przyszłości, będzie szukał na tym forum pomocy Confused


...jesli ma TBI to nie ma odciecia, ten silnik mozna krecic az do zatarcia.

MPFI i SFI mialy odciecie przy 120mph podczas jazdy a na P przy 3000 rpm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 11:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiemy,z ktorego roku PTS jest,uklady TBI byly do 1995,a MFI tylko 1996 jako przetarcie przed silnikiem 3.4
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 11:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja neimam odciecia przy 3000tys. czasem przy wyprzedzaniu te 3k sie przekracza....na postoju mi odcina na pomaranczowym polu(ok5tys)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 19:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jedi, z ktorego roku by PTS nie byl to jesli jest 3.1 to zawsze bedzie tam TBI. innego zasilania 3.1 w U-body nie bylo.

esdarek, zauwazylem ze udzielasz odpowiedzi dotyczacej tematu 3.1 na podstawie swojego jak widze w podpisie 3800 - a to zupelnie rozne konstrukcje i zachowania podczas pracy Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 20:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiem,ale lubie se poudzielac Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 21:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

HarryAngel napisał:
resk napisał:
sasiad ma TBI
z pewnością, w przyszłości, będzie szukał na tym forum pomocy Confused


...jesli ma TBI to nie ma odciecia, ten silnik mozna krecic az do zatarcia.

MPFI i SFI mialy odciecie przy 120mph podczas jazdy a na P przy 3000 rpm


Ja miałem '95 GP z silnikiem 3.1 MFI i na P odcinało przy 4000RPM
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Sob Lut 13, 2010 22:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MPFI jest wczesniejsza od MFI - mialy pewne różnice w czasach sekwencji wtrysku. Nie mówiąc już o tym że MFI miało aż trzy tzw Serie.

Coś jak zasilanie silnika 3800 - 3800, 3800 Series II, 3800 Series III nie mówiac o wersiach doładowanych. Ale 3800 nie jest tematem tego postu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Lut 14, 2010 12:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To ciekawe,bo amerykanskie sklepy internetowe podaja jak byk,ze '96 byla wersja 3.1 MFI,nie wyszczegolniaja juz TBI
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Lut 14, 2010 13:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja kupując do swojego komplet uszczelek góry silnika musiałem wpierw zrzucić głowice żeby dokładnie wiedzieć jakie uszczelki kupić bo w 1995 zaszły jakieś zmiany w tym silniku i uszczelki były do:
1st Design; w/Ball & Pivot rocker arms; w/o Push rod guides on int. gskt lub 2nd Design; w/Roller rocker arms; w/Push rod guides on int. gskt
teraz już nie pamiętam jaki komplet do mojego silnika pasował
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Nie Lut 14, 2010 15:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
To ciekawe,bo amerykanskie sklepy internetowe podaja jak byk,ze '96 byla wersja 3.1 MFI,nie wyszczegolniaja juz TBI


...3.1 MFI i 3800 w 96 roku byla opcja.
Wszystkie standartowo wychodzace TS wraz z lumina w 96 roku byly produkowane jako seria pozegnalna z silnikiem 3400.

nie ma jako takiej informacji w zadnej z dokumentacji fabrycznych iz Trans sport 96 wyszedl z silnikiem 3.1 MFI fizycznie.
mozliwe dlatego ze po co komu byl 3.1 MFI kiedy montowano standartowo juz nowoczesny silnik 3400 a do tego czekalo juz nowe nadwozie prezentowane na pokazach i reklamach jako bardzo nowoczesne a jak czas pokazal najbardziej niebezpieczne.

Wg Factory Manual U-Platform w 1996 roku zamowiono tylko kilka sztuk 3800 w nadwoziu Luminy. W polu 3.1 MFI jest "kreska".

Dodatkowo amerykanskie specyfikacje wogole nie traktuja o Trans Sporcie 2.3 16V Quad4 i Wersjach europejskich nadwozi 3800.
Te dane ujmowano jako eksport czesci - osobno silników, nadwozi i detali wyposazenia - nie ujmowano ich jako calych samochodow. Rezerwowano tylko numery VIN dla całości. Tak bardzo nie chcieli sie do tego przyznawac?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Lut 14, 2010 16:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no,te 3800 na europe to straszny wstyd!
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Nie Lut 14, 2010 19:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie dlaczego? sporo tego bylo, a w niemczech byl bardzo drogi - V6 3800 kosztowal w 94-96 roku ok 58.000 marek. Czyli tyle ile MB E230.

- 2300 16V Quad4 - ok 48. 000 marek

- a 3.1 jak w temacie w indywidualnym imporcie kosztowala okolo 63.000 marek.

Wiec powodu do wstydu posiadania takiego auta nie bylo, na tamte lata bylo bardzo nowoczesne, niestety popularnosci jednak nie zdobylo.
Moze rynek nie dorosl a moze sam pojazd wyprzedzil rynek, a moze brak diesla, a moze... jeszcze inne powody jak np kosztowny serwis na ktory nie zgadzali sie niemcy. Do tego szybki i duzy spadek wartosci w trakcie uzytkowania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pon Lut 15, 2010 15:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
dla sasiada mamy juz kilka gotowych rad na przyszlosc:
-jak opona jest taka plaska i sie dziwnie jedzie to znaczy,ze ucieklo powietrze,
-jak wszystko dziala ,a auto mimo wszystko nie rusza to znaczy,ze noca ukradli kola
Rolling Eyes


Ad.1.... a jeśli powietrze uciekło tylko na dole ?... Twisted Evil
Ad.2... i wtedy też, komuś cegły z piwnicy podpierniczyli /to z filmu "Filip z Konopi/ Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Sam naprawiam Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group