www.asu.pl :: Zobacz temat - czy mógłby mi ktoś to przetłumaczyc?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

czy mógłby mi ktoś to przetłumaczyc?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Off-topic
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Nie Maj 04, 2008 10:12    Temat postu: czy mógłby mi ktoś to przetłumaczyc? Odpowiedz z cytatem

well I took my time doing it..ran into a few un-expected problems..(stripped lower intake manifold bolt..fixed with napa heli-coil)..I can see where this old brittle gasket can be a problem..if your getting in the 100,000 mile range..just do yourself a favor and replace the gaskets ahead of time, as "Preventive Maintance!!..lol
The old pieces were sooo flat/compressed and brittle, it amazing it ran that long..It was starting to miss at Idle and the "Service Engine" light stayed on..checked codes and the notorious 43 code lit up..man it only gets worse if not replaced..haaaa..Its Basically a fairly easy job..That lower radiator hose I loosened to drain the anti-freeze sure sucks to get at!!..Take your time and really clean the old gaskets off well.. I used a razor blade VERY CAREFULLY after the putty knief..then 120 grit on a sanding block.. Thanks for the great site and fast response's from those that helped..runs like new again

http://www.dodgeintrepid.net/forums/showthread.php?t=110640

i jeszcze ten wątek , wiem ze niebardzo sie chce tyle tlumaczyc wiec prosze o chociaz powierzchowne tlumaczenie zebym wiedzial co robic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ArtoArto
*
*


Dołączył: Mar 03, 2008
Posty: 268
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie Maj 04, 2008 17:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobrze nie pospieszyłem się robiącego to..natrafiłem na kilku nieoczekiwanych problemów..(rozebrany, zewany niższy wlot kolektora ..naprawić za pomocą taśmy napa heli)..Widzę, że ta stara krucha uszczelka może być problemem..jeżeli masz 100,000 mili przebiegu..tylko robisz siebie korzyść wymieniając uszczelki przed czasem, jako "Zapobiegawczy Zabieg"!!..lol
Stare kawałki były tak płaskim / ściśnięte i kruche, to że działało tak długo..To zaczynało źle działać bez obciążenia i kontrolka "Service Engine" świeciła ciągle..kod 43 pojawiał się notorycznie..człowiek to tylko pogarsza, jeżeli nie zastąpił..haaaa..Jest to zasadniczo dość łatwa praca..Tej niższy węrzyk chłodnicy, który rozluźniłem, by udrożnić (spuścić????) w celu uzyskania pewnego (dobrego) ssania!!..Upewnij się że stare uszczelki są naprawdę czyste i wyłącznie dobre.. Użyłem ostrza brzytwy ( Very Happy) BARDZO OSTROŻNIE po szpachlowaniu (kitowaniu)..wtedy 120 szlifowałem blok.. Dzięki za świetną stronę i szybką odpowiedź od tych, którzy pomogli..pędzi ja nowy znów


Mniej więcej tak to brzmi Wink

Pozdrawiam
_________________
Dodge Grand Caravan Sport 3,3 - 2000r. - zagazowany

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Nie Maj 04, 2008 17:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to jest bezposrednie tlumaczenie tego co chciales:
dobrze nie pospieszyłem się robiącego to..wpadł na kilku un - oczekiwałeś problemy..(obnażony niższy wlot powielają rygiel..szprycować z napa heli - zwój)..Widzę, gdzie ta stara krucha uszczelka może być problemem..jeżeli twoje dostawanie w 100,000 zasięgu mili..tylko robisz siebie przysługa i zastąpić uszczelki przed czasem, jako "Zapobiegawczy Maintance!!..lol
Stare kawałki były sooo płaskim / ściśnięty i kruchy, to zadziwianie tego biegło, że długi..To zaczynało chybiać w Bezczynnym i " Silnik Usługi" światło przedłużyło swój pobyt..sprawdzone kody i głośny 43 kodu rozjaśniło się..człowiek to tylko pogarsza się, jeżeli nie zastąpił..haaaa..Jego Zasadniczo dość łatwa praca..Tej niższej pończochy grzejnika, której rozluźniłem, by osuszyć anty - zamroź pewny ssać, by dostać się w!!..Nie pospiesz się i naprawdę czyste stare uszczelki wyłączone dobrze.. Użyłem ostrza brzytwy VERY CAREFULLY po knief kitować..wtedy 120 żwiru na posypującym piaskiem bloku.. Dziękować za wielkie miejsce i szybko respons
buuuahhhahhaaaa Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
sorry ale nie mam czasu podejsc bardziej profesjonalnie i fachowoi
ps.wytłuszczony tekst jest najlepszy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Nie Maj 04, 2008 17:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ArtoArto byles ciut szybszy ....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ArtoArto
*
*


Dołączył: Mar 03, 2008
Posty: 268
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie Maj 04, 2008 17:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bywa Very HappyVery HappyVery Happy
_________________
Dodge Grand Caravan Sport 3,3 - 2000r. - zagazowany

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cofi7
*
*


Dołączył: Feb 28, 2006
Posty: 233
Skąd: ZAMOŚĆ

PostWysłany: Nie Maj 04, 2008 21:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hehe dzieki, teraz dopiero mam jasność w głowie Idea
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Off-topic Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group