www.asu.pl :: Zobacz temat - Jakie klocki na przod do Chryslera LHS
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie klocki na przod do Chryslera LHS

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
columbo
*
*


Dołączył: Sep 07, 2008
Posty: 121
Skąd: Biskupiec City

PostWysłany: Wto Sty 18, 2011 12:31    Temat postu: Jakie klocki na przod do Chryslera LHS Odpowiedz z cytatem

Witam
Ktore klocki Waszym zdaniem lepsze ?
To moje dwa typy Laughing
http://sklepjeep.redcart.pl/p/692/2413863/klocki-hamulcowe-przednie-chrysler-lhs-bendix-klocki-hamulcowe-lhs-chrysler.html
http://moto.allegro.pl/klocki-chrysler-300m-voyager-neon-new-yorker-przod-i1379322858.html
Jak ze scieralnoscia ? A moze twarde RoadHouse ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Wto Sty 18, 2011 19:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam założone klocki Ferodo Premier na przód i tył i jestem z nich bardzo zadowolony, dobrze hamują ,mało pylą i niewiele się zużywają Very Happy (jak się mało jeździ)
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kasa
*
*


Dołączył: Jul 10, 2010
Posty: 158
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sro Sty 19, 2011 0:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmm , nie ma idealnego środka ,jeśli klocki bardzo dobrze hamuja to napewno niebędą długodystansowe (przykłady ze sportu samochodowego).
Jeśli maja idealnie hamować ,to znaczy muszą dobrze przywierać do tarczy a co za tym idzie jeśli klocek mocno przywiera do tarczy tzn.się ściera bo jego charakterystyka pracy musi powodować zacieranie się materiałów,kontakt tarcza, klocek.
Także twardy klocek napewno nie będzie dobrze hamować ,ale będzie wytrzymalszy a nie jestem pewien czy w hamulcach o to chodzi .
Kiedyś w Rumunii w samochodach Oltcit miejscowe zakłady produkowały klocki drewniane Dębowe! bo tanie Very Happy ot taki zamiennik.
_________________
Chrysler Cirrus 2.5 V6 / Fiat Marea 1.6 .Wcześniej 14 innych mniej lub bardziej udanych samochodów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Sty 19, 2011 12:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kasa pozwol ze sie wtrace:-)

>Je¶li maja idealnie hamowaæ ,to znaczy musz± dobrze przywieraæ do >tarczy a co za tym idzie je¶li klocek mocno przywiera do tarczy tzn.siê >¶ciera bo jego charakterystyka pracy musi powodowaæ zacieranie siê >materia³ów,kontakt tarcza, klocek.

ales tu to namieszal Smile to czy klocek hamuje czy nie zalezy od wspolczynnika tarcia pomiedzy materialem danego klocka, a materialem tarczy.

>Tak¿e twardy klocek napewno nie bêdzie dobrze hamowaæ ,ale bêdzie >wytrzymalszy a nie jestem pewien czy w hamulcach o to chodzi .

twardsze klocki zawieraja wiecej domieszek miedzi i wlokien stalowych, mniej grafitu. twardsze klocki lepiej hamuja na rozgrzanych hamulcach(w sporcie), z kolei bardziej zuzywaja tarcze i tak wkolo mozna wymieniac. uzytkowanie cywilnego samochodu to szkola kompromisu- czyli ma bycw miare dobrze, w miare tanio i wmiare trwale Smile ja osobiscie kiedys uzywalem klockow RH w europejczyku i moge o nich powiedziec w samych superlatywach! trwalosc ok.60-70kkm, nigdy nawet nie zapiszczaly i zawsze dobrze hamowaly...i cene tez mialy cos kolo 70zl wiec jak kazde inne "z tych tanszych" Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
columbo
*
*


Dołączył: Sep 07, 2008
Posty: 121
Skąd: Biskupiec City

PostWysłany: Sro Sty 19, 2011 12:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Drewnianie musza byc niezle Laughing
W sumie to nie chcialbym klockow ktore mocno pyla by mycie oryginalnych felg w LHS'ie to masakra.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Czw Sty 20, 2011 15:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeździłem na "Ferrodo" i było tak jak napisał wmarek65. Nie pylą i nie piszczą.
Po "Ferrodo" jeździłem na "Delphi", a to czysta masakra, istne zaprzeczenie "Ferrodo", nie nadążałem z myciem kołpaków, a i radio przy hamowania robiłem głośniej Wink
Teraz od 1tys km jeżdżę na tarczach, bo w końcu przyszedł czas i na nie, Bosch i klockach Bosch.
Jak je zjadę, to wstawię swoja opinię.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group