www.asu.pl :: Zobacz temat - konserwacja chłodnicy z zewnątrz
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

konserwacja chłodnicy z zewnątrz

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Mar 25, 2010 14:51    Temat postu: konserwacja chłodnicy z zewnątrz Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś się spotkał ze środkiem konserwującym chłodnice od zewnątrz by na piórach nie odkładała się sól i nie wchodziła w reakcję z wodą.

Będę kupował nową chłodnicę a szkoda było by by za kilka zim szlag ją trafił.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Mar 25, 2010 20:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

teoretycznei niczym nie powinno sie orbic bo samo aluminium pokrywa sie szczelna warstwa tlenkow...pozatym kazda kolejna warstwa obniza intensywnosc chlodzenia
PS. po kilku sezonach napewno nie przegnije! Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Mar 25, 2010 20:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Marcyz masz rację ale szkoda mi nowej chłodnicy żeby już pierwszej zimy zrobił się nalot kryształków soli.Traz wszystkie robią aluminiowe a w vojku mam miedzianą ,ale już pióra w niej się sypią ostro a na dodatek mam dwa pola zaślepione.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Mar 25, 2010 20:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no ale wiesz aluminium aluminiowi nie rowne Smile w Renowce brata jakies 8 lat temu przezarlo oryginalna chlodnice...kupilismy najtanszy nowy zamiennik za chyba 230zl i do dzis chodzi i ma sie calkiem niezle!
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Mar 26, 2010 8:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się z tobą z tymi kompozytami jest różnie.
Oglądałem ostatnio pod podwoziem sanki i reszta wsporników aluminiowych i nie zauważyłem żadnej korozji.To znaczy ,że to jest z dobrego materiału.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lincoln
*
*


Dołączył: Mar 22, 2010
Posty: 22
Skąd: Poznan £azarz

PostWysłany: Pią Mar 26, 2010 21:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

większość pierwszych chodnic to chłodnice klimatyzacji(a od wielu lat to radiatory aluminiowo-plastikowe),nie należy ich czyścić niczym,znam ludzi ,którzy posiadając wymontowane czyszcząc chłodnice płynu chłodzącego z nalotu i muszek.....ale nie sądze by blokowały cyrkulacje powietrza na tyle ,by je czyścić co jakiś czas
_________________
eks posiadacz- Lincoln Town car 97' Chevy Cavalier 97; Ford Aerostar 89'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sob Mar 27, 2010 8:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chłodnice są ze stopu aluminium i są zabezpieczane przed korozją (utlenianiem)przez anodowanie. Ta powłoka w zupelności wystarczy by odeprzeć ataki korozji Very Happy Podobnie zabezpieczane są aluminiowe burty samochodów ciężarowych,nawet po 10 latach są jak nowe ,jeśli powłoka nie zostaje uszkodzona (zarysowana),wtedy już po miesiącu pojawia sie tlenek aluminium (biały proszek)
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Mar 27, 2010 10:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie,czy my w Polsce zawsze musimy miec ostatnie slowo i poprawiac fabryke Rolling Eyes ,przeciez te czesci,urzadzenia czy auta konstruuja ludzie na zaawansowanym poziomie technicznynm,ktory w wiekszosci dla nas jest nieosiagalny.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Mar 27, 2010 15:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
Panowie,czy my w Polsce zawsze musimy miec ostatnie slowo i poprawiac fabryke Rolling Eyes .


taki juz nasz urok Smile a najlepsza ochrona dla chglodnicy jest ...TEKTURA!!!! nie wiecie o tym???
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group