www.asu.pl :: Zobacz temat - kody bledow - stratus
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kody bledow - stratus

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
ma-ja
*
*


Dołączył: Jul 02, 2012
Posty: 104
Skąd: Niemcy

PostWysłany: Czw Sie 16, 2012 18:50    Temat postu: kody bledow - stratus Odpowiedz z cytatem

witam. bylem dzis w serwisie i dostalem liste bledow . Pytanie czy ktos to moze rozszyfrowac-dodam Stratus 96, 2,5
Cody- 53,36,54,74
SAE- P0733, P1790, P0734, P1799.
Dzieki z gory
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Sie 16, 2012 19:17    Temat postu: tryb awaryjny Odpowiedz z cytatem

Pewnie skrzynia wchodzi w tryb awaryjny.

Musisz sprawdzić czujnik obrotów wyjściowych i wejściowych. Jeśli one będą OK to prawdopodobnie skrzynia będzie do remontu. Ogólnie kody 36,53,54 dotyczą przełożenia 3 i 4 biegu. Kod 74 dotyczy czujnika temp. w skrzyni...
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
ma-ja
*
*


Dołączył: Jul 02, 2012
Posty: 104
Skąd: Niemcy

PostWysłany: Czw Sie 16, 2012 19:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a w jaki sposob je moge tak w warunkach polowych sprawdzic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ma-ja
*
*


Dołączył: Jul 02, 2012
Posty: 104
Skąd: Niemcy

PostWysłany: Czw Sie 16, 2012 19:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i gdzie tego cuda w aucie szukac
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Sie 16, 2012 20:03    Temat postu: Czujniki Odpowiedz z cytatem

Czujniki są w skrzyni od strony chłodnicy. Wyciągasz i podłączasz miernik. Ustawiasz na Ohm, przybliżając/oddalając od metalu powinna się zmieniać oporność.


_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
ma-ja
*
*


Dołączył: Jul 02, 2012
Posty: 104
Skąd: Niemcy

PostWysłany: Czw Sie 16, 2012 20:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jezu dzieki za tak szybka odpowiedz. korzystajac z sytuacji czy mozesz jako asu wyslac czesci do niemiec. potrzebuje przewod elastyczny do hamulca lumina apv 94 lewy przod i moze wiesz skad wziasc przednie lampy do tego auta moga byc nawet amerykanskie. dzieki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Sie 16, 2012 20:46    Temat postu: części Odpowiedz z cytatem

Części mogę wysłać ale szczegóły na e-mail, gg lub tel. Lampy można ściągnąć z USA.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
ma-ja
*
*


Dołączył: Jul 02, 2012
Posty: 104
Skąd: Niemcy

PostWysłany: Pią Sie 17, 2012 20:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wartosci mierzone na czujniku wyjsciowym bardzo sie zmienaja natomiast na wejsciowym prawie pozostaja bez zmian- jakie musza byc te odczyty? czy wartosci mierzone roznia sie niewiele w zaleznosci od odleglosci od metalu czy maja sie roznic wzasadzie niewiele tzn zaczynam pomiar np. 529 - nie jestem elektronikiem- ale mniej wiecej 529 om i pomiar na czujniku wejsciowym jest 530 a jak dotchne do metalu to wraca na 529.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Sie 17, 2012 22:15    Temat postu: odczyt Odpowiedz z cytatem

Zmiany na jednym i na drugim muszą być znaczne.... Może być uszkodzony czujnik obr. wej.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
ma-ja
*
*


Dołączył: Jul 02, 2012
Posty: 104
Skąd: Niemcy

PostWysłany: Sob Sie 18, 2012 8:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze uda sie kupic te czujniki w servisie chryslera tak od reki bez zamawiania, rozebralem tez komputer i jest ok, nie ma zimnych lutow tylko teraz musze gdzies zdobyc ten zel bo wydaje mi sie ze nie jest on od chlodzenia tylko dziala jako uszczelniacz bo ten komputer nie posiada zadnej uszczelki pod deklem.jesli wymienie te czyjniki i ,,moze ,,skrzynia zaskoczy to rozumiem ze musze jechac do servisu na wgranie softa?czy ta skrzynia po zmianie tych czesci sama zaskoczy na wyzsze biegi - tak powinno brzmiec pytanie. pytanie odnosnie lamp do luminy wyslalem na poczte asu. pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sob Sie 18, 2012 9:03    Temat postu: czujnik Odpowiedz z cytatem

Po wymianie czujnika nie musisz jechać na komputer. Jeśli faktycznie ten czujnik był przyczyną to skrzynia sama zacznie pracować.

Ten żel to uszczelniacz. Musi czymś to zalać bo inaczej wilgoć może uszkodzić elektronikę.

W serwisie mogą mieć ten czujnik od ręki.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
ma-ja
*
*


Dołączył: Jul 02, 2012
Posty: 104
Skąd: Niemcy

PostWysłany: Sob Sie 18, 2012 13:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

maja!! ale koszt w porownaniu z Polska jest super- 73euro, znalazlem na jakiejs polskiej stronie po100zl.czym to mozna bardziej dostepnym zalac oprocz tego zelu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ma-ja
*
*


Dołączył: Jul 02, 2012
Posty: 104
Skąd: Niemcy

PostWysłany: Nie Sie 19, 2012 20:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wymienilem czujnik wejsciowy i bez zmian. jak samochod po odpaleniu przezuca z 1 na 2 a potem sie slizga. nastepnie zalapuje cos jakis bieg i jedzie . jesli zatrzymam auto bez gaszenia go to normalnie jedzie tzn. na jakims bieg ale sie nie slizga ale dociaga do 70-80 i 3500-4000 obrotow i koniec. nie wiem wymienic wyjsciowy czujnik czy da sobie spokoj. sukac skrzyni czy calego auta na podmiane skrzyni
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Sie 20, 2012 7:38    Temat postu: skrzynia Odpowiedz z cytatem

Szukaj skrzyni - moim zdaniem jest ona do remontu. Czy przy pomiarach czujników nie zmieniłeś zakresu ??
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
ma-ja
*
*


Dołączył: Jul 02, 2012
Posty: 104
Skąd: Niemcy

PostWysłany: Pon Sie 20, 2012 16:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie niezmienialem. na jedmym wchodzacym bylo prawie bez roznicy , na drugim byla ale nie pamietam czy znaczna. tu o sama skrzynie trudno- lepiej cale auto-tylko co zreszta zrobic- nastepny problem. co z tymi lampami?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Sie 20, 2012 18:00    Temat postu: Oporność Odpowiedz z cytatem

Oporność sprawdzasz przykładając końcówki przewodów miernika do pinów w czujniku więc za bardzo nie wiem jak na jednym a później na drugim pinie to sprawdzałeś.... Confused
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
ma-ja
*
*


Dołączył: Jul 02, 2012
Posty: 104
Skąd: Niemcy

PostWysłany: Pon Sie 20, 2012 21:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chodzilo mi o czujnik wejsciowy i wyjsciowy. przykladalem miernik do pinow tak jak piszesz tylko nie pamietam czy byla znaczna roznica na czujniku wyjsciowym . wiem ze na pinach wejsciowych nie bylo prawie roznicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ma-ja
*
*


Dołączył: Jul 02, 2012
Posty: 104
Skąd: Niemcy

PostWysłany: Wto Sie 21, 2012 21:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzis stal sie cud- auto normalnie jechalo po odpaleniu. nie slizglo sie zaraz po opdpaleniu i przy 80-90 km mialo 2000-2200 obrotow. potem znowu zgasilem i bylo ok. fakt brzydko przerzucalo biegi.przy kolejnym odpaleniu juz nie zaskoczylo i wrocilo wszystko do normy.dalej jest tryb awaryjny.co rbic? mysle ze jak bylaby to wina skrzyni to nie pojawiloby sie takie cos. mozna jakos dojsc jakim byl wczesniej zalany olejem tzn czy wylapie jakos roznice pomiedzy dextronem a atf.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Sie 21, 2012 21:31    Temat postu: skrzynia Odpowiedz z cytatem

Jeśli dziś skrzynia jeździła normalnie to uszkodzenie mechaniczne skrzyni możesz raczej wykluczyć. Pojedź na dobrą diagnostykę i to czym prędzej (aby jej nie uszkodzić). Dopiero po odczycie kodów można zawęzić poszukiwania....
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sro Sie 22, 2012 19:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tryby awaryjnego nie bylo ale biegi dalej kipszko zmienia.

Ja stawiam ze ta skrzynia jest zjarana.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ma-ja
*
*


Dołączył: Jul 02, 2012
Posty: 104
Skąd: Niemcy

PostWysłany: Nie Wrz 09, 2012 12:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wymienilem drugi sensor i bez wiekszych zmian ale- zrobilem odczytanie bledow w najprostszy sposob czyli przez przekrecanie stacyjki i wyszlo mi kod-12 i 55. czyli niby ok ale nic sie nie zmienia. moze faktycznie wymienic olej i filtr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ma-ja
*
*


Dołączył: Jul 02, 2012
Posty: 104
Skąd: Niemcy

PostWysłany: Nie Wrz 09, 2012 13:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

olej na rozgrzanym silniku jest jakis taki jasno czerwony - jakis dziwny jak woda, mam jeszcze lumine i tam jest on raczej czewony i ciut inny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group