www.asu.pl :: Zobacz temat - nagrzewnica a preparaty
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

nagrzewnica a preparaty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Pon Wrz 21, 2009 20:11    Temat postu: nagrzewnica a preparaty Odpowiedz z cytatem

dzis z innej beczki
idzie powoli zima (jakies 2 miechy ) i trzeba zrobic super cipla furke
juz tamtej zimy zbyt dobrze mi nie grzalo autko , wiec podejrzewam slaba nagrzewnice (zakamieniona lub cos takiego) czy ktos sie orientuje czy preparaty typu anti flush lub ogolnie te czyszczace uklad chlodniczy sa wstanie usprawnic nagrzewnice (wyplukac kamien??) czy lepiej sie w to nie bawic, i spedzic pol dnia na rozkreceniu deski rozdzielczej i dostaniu sie do nagrzewnicy, wyjeciu jej po czym chemia + karcher przeplukac, i wypukac syf + kamien

jakies podpowiedzi??
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Wto Wrz 22, 2009 1:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witaj! Nie piszesz jakie masz auto,ale chyba sie domyslam. Otoz klopot z ogrzewaniem nie jest prawdopodobnie spowodowany nagrzewnica.Przypomne,jak dziala Heater Box , czyli skrzynka z ogrzewaniem,tak to sie potocznie nazywa.Przez nagrzewnice caly czas przeplywa goracy plyn,nie ma tam zaworka -czy jest lato,czy zima,czy dziala klima,czy nie, nagrzewnica grzeje caly czas.A galka ktora nastawiasz zimniej czy cieplej tak naprawde to przelacza obieg powietrza .Krotko mowiac, regulujac temperature regulujesz ilosc powietrza przeplywajacego przez nagrzewnice w stosunku do powietrza zimnego i w ten sposob tworzysz mix od calkowicie zimnego do goracego.System przelaczania i rozdzielania powietrza jest sterowany podcisnieniem za pomoca silownikow.W niektorych autach jest dodatkowo silniczek krokowy do sterowania przeslony cieplego powietrza. """"""Pisze to,aby Ci zasugerowac,uszkodzenie moze byc na tej skrzynce - czesto wylamane plastiki,odlaczone gumowe rurki vacum,itp.'''''''Zacznij sprawdzanie od tego.Zasylam Ci link z typowymi usterkami ogrzewania . http://www.heatertreater.net/Windstar%20Listing.html"""""""""""' A tu jest schemat,jak przeplywa powietrze. http://autorepair.about.com/library/graphics/58893925.gif """"""""""mozesz miec uszkodzony Blend Door Actuator ktory otwiera "Temperature Door",albo wyskoczyl wezyk doprowadzajacy podcisnienie."""""""""Te nagrzewnice nie psuja sie tak zeby nie grzaly - przewaznie tylko ciekna po ponad 10 - 15 latach na skutek korozji. Powodzenia!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Wto Wrz 22, 2009 5:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gural co zrobiles mojem autku????
mi tez sie wydaje ze to nie wina nagrzewnic...
..przeciez jezdzilem w alpy a tam byl ziąb ze hoho a w aucie cieplutko..
albo obstawiam wlasnie jakies drobne uszkodzenie albo jakas glupia nastawe z tego co wiem to chyba jest jedna taka w winnim co daje cieple i zimne powietrze jednoczesnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Wto Wrz 22, 2009 7:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

po to sie najwpierw pytam aby nie rozkrecac calej deski zanim zaczne cos robic, dobra najpierw sie wezme w weekend za schemacik i zaobacze co z ogrzewanie bedzie

kochany, autko ma nowe kapcie przod zawieche i troche jeszcze innych rzeczy dopieszczonych, lsni sie ze hej, a smiga jak ta lala, zapominasz ze auto to moja druga zona tyle ze troche mniej kosztowna Smile

jak tylko cos sie zaczyna dziac, najmniejsza rzecz... drobiazg, to od razu do garazu na kanal i jest sprawdzane, gdyby wszystkie samochody byly tak dbane jak moj to mechanicy by nie mieli pracy Smile

dzieki za schemat Razz
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Pon Gru 21, 2009 12:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

powracam do tematu, usterka zlokalizowana

nie ma wogole cisnienia na przewodach, teraz mam pytanie z tego co zauwazylem przedowem ktory dostarcza do wszystkiego cisnienie jest czarny i wchodzi on gdzies miedzy kompletna nagrzewnice (chodzi mic ale czarne pudlo ) a grodz komory silnika

jak mozna sie dostac do czegos co robi to cisnienie i co to wogole jest??

czy klima cos wspolnego z tym??
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Pon Gru 21, 2009 21:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba znalazel co daje cisnienie ale prosze mnie poprawic, jest taki maly silniczek pod dolote (miedzy filtrem a kolektorem ale inzesz) i sa tam 2 przewody cisnieniowe ale u mnie chyba on jest kaput -> czy to mozliwe ze tam sie robi cisnieni??
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Wto Gru 22, 2009 21:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy kiedykolwiek ktos sie bawil z podciesnienim?? ludzie jakies trop chociaz Rolling Eyes
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Gru 23, 2009 6:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie wiem za bardzo o czym piszesz,czy o przewodach wodnych że nie masz ciśnienia, czy o cienkich przewodach podciśnieniowych sterujących klapkami nadmuchu?(jeśli takowe u ciebie są), trochę tymi cienkimi przewodami bawiłem się ale w passacie b4 z climatronikiem,
pompka powietrzna dająca powietrze do zamków drzwi oraz do sterowania klapkami nadmuchu była w tylnym błotniku
natomiast z przodu pod akumulatorem była mała puszka czyli zworek z kulką i sprężynką, często brakiem podciśnienia był właśnie owy zaworek, natomiast w środku auta pod deska był rozdzielacz taka mała puszka do której to dochodziły wszystkie wężyki podciśnieniowe do sterowania kapkami w nagrzewnicy oraz kierunku nadmuchu
owy rozdzielacz miał 8 wyjść, każde wyjście było zaznaczone innym kolorem, oraz wężyki które dochodziły do owego rozdzielacza były też zaznaczone kolorami(czyli takie ułatwienie że np. wężyk z kolorem zielonym należy podłączyć z końcówką rozdzielacza oznaczona również kolorem zielonym

wiem że w autach usa może to wyglądnąć trochę inaczej,ale jeszcze w swoim aucie nie miałem okazji bawić się i oby tak dalej
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Sro Gru 23, 2009 11:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o cienkich przewodach podci¶nieniowych steruj±cych klapkami nadmuchu 0-> dokladnie o tym mowie

u mnie rozdzielacze sa 2 po 6 wtyczek itd ale nie w tym rzeczz, problem w tym ze nie ma w nich wogole cisnienia, wiec klapki sie nie zmieniaja pomimo zmiany nadmuchu na konsoli, wiem juz ze czarny przewod to ten ktorym powinno isc cisnienie i doszedlem ze chowa mi sie na nagrzewnica a grodziom silnika , wydaje mi sie ze dalej on idzie do zaworka przy silniku ktory tez steruje cisnieniem z kolektora ssacego (i jeszcze dwoch rzeczy) dzis bede demontowal te duperelki i zobacze ale wydaje mi sie ze gdzie przewod podrogze moze byc walniety jak dotre do tego to dam znac

znalazlem taki rysunek dosc pomocny
http://translate.google.pl/translate?hl=pl&langpair=en|pl&u=http://autorepair.about.com/library/images/bl160a-lib.htm
i dzieki niemu doszedlem do tego silniczka, ale bylo zbyt pozno aby wczoraj dalej sie tym zajmowac i dzis wieczorem poinformuje jak tak moje zabiegi sie skonczyly Smile
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Sro Gru 23, 2009 23:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dla potomnych, na koncu kolektora ssacego jest taki cos wkrecone (3 przeowdy cisnieniowe + 1 do dolotu normalny przewod) po zdjeciu tego jednego ktory idzie w strone kabiny bedzie sluchac syk i po przylozeniu pacla czuje sie jak wciaga palucha

u mnie gdzies po drodze pewnie jakis brud sie doastal i dlatego dalej nie ma juz podcisnienia

jutro z rana (bo wolne) bede montowal przedow cisnieniowy z audi 80 z cetralnego zamka (taki mi zostal po starym autk) i podlacze go juz w kabinie, podejrzewam ze problem bedzie rozwiazany Smile

sprawa okazala sie blachostka ale wymagala kogos kto przetrze szlak Twisted Evil
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Czw Gru 31, 2009 13:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobra poniewaz przod juuz mi robi dobra laznie w autku ale bym chcial aby tyl tak samo dzialal i tu mam pytanie, czy tynia nagrzewnica posiada wbudowany odpowietrznik (zapowitrzona nagrzewnica) czy raczej powodem niegrzania jest zawalona nagrzewnica?? (wydaje mi sie ze rurki doprowadzajace ciecz do nagrzewnicy tylniej sa zimne Sad -> dlatego obstawiam zawalona nagrzewnice)

podcisnienie z tylu dziala -> tloczek dziala (gora zimne, ale dol tez zimne a powinno byc cieple)
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Gru 31, 2009 21:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

generalnie jesli nagrzewnica jest ponizej zbiorniczka wyrownawczego to specialnego odpowietrznika nie trzeba..jesli jest wyzej to powinien byc odpowietrznik (ale tez nie zawsze! i wtedy najlepiej tak postawic samochod na jakims wzniesieniu by zbiorniczek wyrownawczy byl najwyzzym pkt ukladu).

PS. droznosc nagrzewnicy najlepiej sprawdzic odpinajac jej oba weze i przepuszczajac przez nia wode z weza ogrodowego Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Pią Sty 01, 2010 15:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no wlasnie mam taki zamiar, ale sie zastanawialem czy oprocz podcisnienia jest jeszcze jakis sterownik miedzy cieplym a zimnym powietrzem
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Sty 01, 2010 16:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie wiem jak u ciebie jest to skonstruowane, ale jesli jest podcisnienie to raczej nikt nie pcha dodatkowo zaworu zamykajacego obieg wody bo i po co skoro podcisnieniem mozna robic mix powietrza za pomoca klap...
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Nie Sty 10, 2010 1:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ma prosbe, poniewaz nadal nie jestem zadowolony z grzania w moim autku

z rurkce wychodzacej z silnika mam zrobiony trojnik ktory 1 koncowka idzie do nagrzewnicy zas 2 do reduktora, potem za nagrzenica 2 trojnik gdzie sie lacza te rzeczy i wpadaa do silnika z 2 manki

zastawawiam sie aby zrobic tak ze dopiero jak przewod wodny wychodzi z nagrzewnicy trafial do reduktora a potem z reduktora do silnika, czy moge tak zrobic??

ja teraz za trojnikiem zlapie obie czesci to ta od nagrzewnicy jest np ciepla a ta ktora idzie do reduktora goraca, moze nagrzewnica ma wieksze opory i dlatego wieksza ilosc plyny idzie przez reduktor spowalniajac nagrzewanie sie nagrzewnicy

co sadzicie??
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Nie Sty 10, 2010 13:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie zamieniaj węży jak masz dobrze
Na wejściu plynu do reduktora zredukuj średnice przepływu , zwiekszy to ciśnienie na nagrzewnice poprawiając grzanie.
Trzeba tak dobrać średnice zwężki by parownik nie robił się za zimny,bo będzie problem z rozprężaniem gazu.

Najłatwiej jest to zrobić na trujniku od zasilania reduktora lub na samym wejściu do reduktora,wkładając węża z mniejszą średnicą do środka trujnika lub węża.Jest to o tyle wygodne że możesz dowolnie zmieniać średnice wewnętrzną a nie musisz nic przerabiać Very Happy a efekty widać od razu Wink
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Nie Sty 10, 2010 16:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

powiem szczerze ze super pomysl w wolnej chwili tak zrobie
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pią Sty 29, 2010 3:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mialem okazje sprawdzic nowy preparat uszczelniajacy do chlodnic,nagrzewnic,i innych nieszczelnosci ukladu chlodzenia,nawet w bloku czy w glowicy..Jest on na bazie rozpuszczonych czasteczek miedzi.Mieszalny i pracuje z kazdym typem plynu.Nie powoduje zadnych usterek.Miesiac temu w moim fordzie zaczela ciec nagrzewnica.Wyciek byl bardzo duzy - 4 litry plynu na dzien.Auto ma 11 lat,128 tys.mil i niedlugo idzie do sprzedazy,takze postanowilem nie wymieniac tylko sprobowac naprawic.Wybralem rekomendowany i sprawdzony najlepszy a zarazem nie tani srodek.Po godzinie jazdy efekt byl widoczny od razu.Wyciek ustapil.Aby miec pewnosc poczekalem miesiac i jest wszystko ok.Zadnych ubocznych skutkow (przynajmniej na razie). http://shop.advanceautoparts.com/webapp/wcs/stores/servlet/product_Liquid-Copper%20-Block-Seal-Intake-and-Radiator-Stop-Leak-%2818-oz-%29-Bars-Leak_7690007-P_N3286_T/GRP2053?cm_mmc=CSE-_-Google-_-VALUE3-_-VALUE4&ci_src=14110944&ci_sku=7690007-P Jezeli macie mozliwosc zakupu w Polsce lub za posrednictwem kogos z USA , to polecam ten produkt.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Pią Sty 29, 2010 11:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wmarek65 napisał:
Nie zamieniaj węży jak masz dobrze
Na wejściu plynu do reduktora zredukuj średnice przepływu , zwiekszy to ciśnienie na nagrzewnice poprawiając grzanie.


Pomysł faktycznie godny uwagi.
Szczerze mówiąc nie zastanawiałem się nad tym, że reduktor może powodować takie straty ciepła (w końcu to spory kawałek aluminium niczym nie osłonięty).
Przy okazji muszę u siebie to sprawdzić, bo tej zimy też stwierdziłem słabsze grzanie.
A co sądzicie o opatuleniu reduktora np watą szklaną lub czymś innym, żeby lepiej utrzymywał ciepło ?
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Sty 29, 2010 13:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciekawe czy to cudo uszczelnilo by moj wyciek pod plastikowym kolektorem ssacym,na styku plastik-uszczelka gumowa.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Sty 29, 2010 13:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

reduktor sam w sobie nie stwarza duzych strat ciepla! strata ciepla jest spowodowana cieplem praowania LPG a to jest naprawde duze!
PS. rozgrzany do temperatury pracy silnik i reduktor (czyli otwarty termostat+pracujace wiatraki) przy podaniu gazu na reduktor wychladza sie do zamrozenia(a wlasciwie pojawienia sie szronu na obudowie) w doslownie kilka sekund) i tu jest najwieksza strata ciepla...tak ze opatulanie reduktora znaczaco nic nie poprawi ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Wto Lut 02, 2010 19:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie tez wlasnie leci plyn na tym oringu pod kolektorem i nie mam za bardzo pomysla juz jak go uszczelnic! Myslalem jeszcze ostatnio zeby moze wziac i podlozyc tam 2 mniejsze oringi zeby lepiej uszczelnilo! Jak znajde wiecej czasu to sprobuje to zrobic!
Zalalem tez ten uszczelniacz Prestona do chlodnic ale widze ze nic to nie dalo za bardzo bo i tak mam gdzies wycieki!
Napewno musze poprawic opaski na trojnikach od mieszalnika bo tam leci nagminnie a juz je kiedys dociagalem! Evil or Very Mad
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lut 02, 2010 20:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Brewka zaden uszczelniacz u mnie nie dal rady,kupilem dobra uzywke u goscia z allegro JOOP6A za 120zl.
Cisnienie czynnika chlodzacego z czasem zaczyna wyciskac oring spod obudowy przepustnicy,dlatego,ze prawdopodobie masz pekniety lub uszczerbiony rowek,w ktorym siedzi oring.W razie braku lub duzej ceny uzywki mialem plan awaryjny,ale jak zobaczylem ile z tym jest roboty(odkrecic przepustnice graniczy z cudem) to dalem sobie spokoj.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Wto Lut 02, 2010 20:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie plyn zaczal leciec jak pierwszy raz wyjalem u Anthraxa kolektor do czyszczenia (przynajmniej tak mi sie wydaje chyba ze zaczelo leciec jak kumpel zakladal mi gassss) i do tej pory czasem leci wiecej badz mniej! Co do wyjecia przepustnicy badz calego kolektora to ja nie mialem zbyt duzego problemu i wyszedl mi dosc szybko! Jak czas pozwoli to zajme sie tym jeszcze raz!
Teraz jestem na etapie przywracania klimy do zycia Twisted Evil
Juz prawie mi sie udalo! Trza tylko teraz wlozyc pompe do auta i sprawdzic czy bedzie chulac! W to lato cieszylem sie nia az 2 tygodnie Laughing Ale tym razem jej nie odpuszcze Mad
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group