www.asu.pl :: Zobacz temat - Biała maż pod korkiem (Voyager 3.0l.-91')
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Biała maż pod korkiem (Voyager 3.0l.-91')
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
toluenik
*
*


Dołączył: Nov 25, 2006
Posty: 80
Skąd: Poniec

PostWysłany: Nie Lis 18, 2007 12:28    Temat postu: Biała maż pod korkiem (Voyager 3.0l.-91') Odpowiedz z cytatem

Witam;
Pomimo wymiany uszczelek pod głowicami,które zostały sprawdzone pod względem szczelności i zarazem splanowane,głowice dokręcone wg. wskazań producenta-cytat firmowy:(Install the cylinder heads on the engine and tighten the cylinder head bolts in sequence using 3 even steps, to 70 ft. lbs. (95 Nm).
----pod korkiem wlewu oleju,pojawia się biała piana,a ze zbiorniczka wyrównawczego ubywa płynu chłodzącego-?
Co może być przyczyną tego "zjawiska"-?Moja sugestia jest taka,że przyczyną może być wadliwa uszczelka pod kolektorem ssącym,który to-oprócz kanałów dolotowych-ma kanały wodne,,,,lub,,,nawet mi się nie chce o tym myśleć---pęknięty blok,,,,,,,,,,,
Co Wy Koledzy o tym zjawisku sądzicie-???
Będę wdzięczny za fachowe porady w tym temacie;
Pozdrawiam i czekam na rozwój sprawy.
darek N.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jaro
*
*


Dołączył: May 10, 2007
Posty: 11
Skąd: LUBRZA

PostWysłany: Nie Lis 18, 2007 12:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam!
Czy w tym silniku jest może chłodnica oleju,mialem taki przypadek w służbowym VW 2.5TDI nowe auto 8tys. km i olej w układzie chłodzenia okazło się że pękła chłodnica oleju.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
toluenik
*
*


Dołączył: Nov 25, 2006
Posty: 80
Skąd: Poniec

PostWysłany: Nie Lis 18, 2007 14:17    Temat postu: Biała maż pod korkiem (Voyager 3.0l.-91') Odpowiedz z cytatem

Witam;
Nie-chłodnicy oleju nie ma,a płyn ubywa i pytanie:-którędy-???
Dodam,że ten ubytek nie jest taki mały-po przejechaniu trasy Poznań-Warszawa w obie strony ubyło ok.2-4 litry-???
Pozdrawiam-Darek N.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie Lis 18, 2007 14:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wątpie aby płyn w takiej ilości dostawał się do oleju - maź pod korkiem czasami pojawia się ze względu na pore roku - a jak wygląda sam olej ?
Moim zdaniem najpierw musisz wyszukać nieszczelność w układzie chłodzenia - w tym silniku najczęściej jest to pompa wody lub rurka łącząca pompe z przewodami gumowymi nad skrzynią - przebiega ona pod kolektorem. No adodatkowo ze względu na wiek auta przewody gumowe mogą być do wymiany Wink
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
toluenik
*
*


Dołączył: Nov 25, 2006
Posty: 80
Skąd: Poniec

PostWysłany: Nie Lis 18, 2007 17:48    Temat postu: Biała maż pod korkiem (Voyager 3.0l.-91') Odpowiedz z cytatem

Witam;
I to właśnie dziwne-! Olej jest O.K.,jasny, koloru słomkowego i przejrzysty
Wszystkie połączenia "gumowo-rurowe",są w 100% pewne.Rura metalowa od (do) pompy wodnej jest też szczelna.Dlatego też na wstępie mojego postu sam wydedukowałem,że w takim wypadku,pozostają dwie opcje:
1-uszczelka kolektora ssącego,,,
2-pęknięty blok,,,,
lecz mogę być w błędzie,,,liczę na Waszą pomoc i dalsze podpowiedzi;
Pozdrawiam-Darek N.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
TNT
*
*


Dołączył: Nov 01, 2007
Posty: 132
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie Lis 18, 2007 18:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli olej przedostaje się do komór spalania (wtedy olej może być czysty) to za autem powinny pojawić gęste obłoki pary (bardziej gęste niż wynika z obecnej pogody). Sprawdź ten objaw. Wynik pozwoli na dalsze poszukiwania przyczyn.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toluenik
*
*


Dołączył: Nov 25, 2006
Posty: 80
Skąd: Poniec

PostWysłany: Nie Lis 18, 2007 20:15    Temat postu: Biała maż pod korkiem (Voyager 3.0l.-91') Odpowiedz z cytatem

Witam;
Co do pary z rury,to bywa różnie,czasami jest większa,a czasami nie (?)
A jak by przyjąć,że jest pęknięty blok,to objawy byłyby podobne-???
Dzięki za dotychczasową pomoc i dalej śledzę ten temat;
Pozdrawiam-Darek N.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
TNT
*
*


Dołączył: Nov 01, 2007
Posty: 132
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon Lis 19, 2007 9:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pęknięcie bloku to szeroki temat , jeżeli pękł zewnętrzny płaszcz to płyn powinien pojawiać się pod samochodem, jeżeli wewnętrzny to masz płyn w oleju no i jeszcze pęknięta tuleja cylindrowa wtedy płyn w komorze spalania (łatwo to stwierdzisz po wyglądzie świecy zapłonowej-będzie obłożona kamieniem kotłowym) no i w oleju. Napisz z jakiego powodu zdjąłeś głowice.
Może masz mikropęknięcia w głowicy które "uaktywniają" się po nagrzaniu silnika wtedy zwykłe sprawdzenie na szczelność tego nie wykaże.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toluenik
*
*


Dołączył: Nov 25, 2006
Posty: 80
Skąd: Poniec

PostWysłany: Pon Lis 19, 2007 11:06    Temat postu: Biała maż pod korkiem (Voyager 3.0l.-91') Odpowiedz z cytatem

Witam;
Zdjęcie głowicy nastąpiło po ujrzeniu "budyniowego" osadu na korku wlewu oleju.Nie była to natychmiatowa decyzja,lecz po konsulatcji ze znawcami tematu,a także i na tutejszym forum-wszyscy jednogłośnie stwierdzili:"uszczelki głowicy do wymiany-!"
Poza tym,owa "budyniowa maż"-pojawiała się coraz większa,no i Najważniejsze-!!!!!,płyn z chłodnicy ubywał w szokującym tempie-!!!
Nigdzie żadnych śladów wycieków,ani z chłodnicy,ani z żadnego połączenia gumowego układu chłodzenia,,,,a płynu brak-?
Więc dumał,nie dumał-zdjąłem głowicę,odwiozłem do warsztatu,który "je" zregenerował i po złożeniu silnika w całość---efektu brak-!Płyn ubywa,z rury wydechowej paruje,olej zaczyna się robić siwy i wszystko do kitu-!!!
Co dalej-? Dziś z samego rana dzwoniłem do warsztatu,gdzie robili regenerację i spece od głowic powiedzieli:"panie,przywież pan je do nas,a my jeszcze raz sprawdzimy na szczelność,ale tym razem "na gorąco"-koniec cytatu.
I co mam robić z tym fantem-???
czwarty raz rozbierany silnik /prawie/ i efektów żadnych,,,,
Być może masz racje,że w głowicy są jakieś mikropęknięcia i ujawniają się dopiero po nagrzaniu,,,,może jutro zawiozę te nieszczęsne głowice do ponownej próby i zobaczymy-co "Oni" wykryją,jeśli wogóle coś wykryją-?
Na pewno opiszę tę sprawę,,,,dzięki za chęć pomocy,pozdrawiam i czekajcie na wyniki,,,bye
Darek N.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zibzus
*
*


Dołączył: Oct 19, 2007
Posty: 24
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Wto Lis 20, 2007 14:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem podobną sytuację ale w innym aucie - przyczyną była uszczelka pod głowicą - dorobiłem u fachowca uszczelkę na zamówienie grubszą i problem znikł. Też brakowało płynu w układzie chłodzenia i ciągle piana na korku wlewu oleju. Rolling Eyes
_________________
ZIBZUS Wini 95 LX 3,8
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lis 20, 2007 15:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Budyniowa substancje na korku wlewu oleju mam co zime,plynu nie ubywa ze zbiorniczka wiec to typowe zjawisko,tym bardziej przy niezbyt duzych przebiegach i braku garazu
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto Lis 20, 2007 16:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
Budyniowa substancje na korku wlewu oleju mam co zime,plynu nie ubywa ze zbiorniczka wiec to typowe zjawisko,tym bardziej przy niezbyt duzych przebiegach i braku garazu

no ale 2-4 litry płynu na trasie....
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
toluenik
*
*


Dołączył: Nov 25, 2006
Posty: 80
Skąd: Poniec

PostWysłany: Wto Lis 20, 2007 21:56    Temat postu: Biała maż pod korkiem (Voyager 3.0l.-91') Odpowiedz z cytatem

Witam;
Kolega "ZIBZUS" pisze,o możliwości dorobienia grubszej uszczelki pod głowice,,,,-Gdzie-????
Poza tym,jeśli przyjąć,że wina leży po stronie uszczelek-to wtedy miałoby to sens,lecz jeśli to nie uszczelki-????
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8836a2c034c01cae.html
pod podanym adresem jest widok mojej pokrywy zaworów;
Nie wiem,czy ten adres ze zdjęciem będzie "czytelny",bo chcę Wam pokazać widok (fotki) mojej mordęgi i stan,w jakim się znajduje silnik;
Gdyby jednak ten adres działał-zamieszczę więcej fotek o stanie tego,obecnego silnika wraz z efektami,które jak na razie są wręcz fatalne-!!! Dzięki za zainteresowanie tematem i porady od Was Wszystkich.Każdemu życzę miłego dnia i aby nie takich perypetii,jakie mnie spotkały---Darek N.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
toluenik
*
*


Dołączył: Nov 25, 2006
Posty: 80
Skąd: Poniec

PostWysłany: Wto Lis 20, 2007 22:38    Temat postu: Biała maż pod korkiem (Voyager 3.0l.-91') Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie;
Wkleję teraz parę fotek (ich adresy www.) i obejrzyjcie sobie silnik i korek wlewu oleju,,,
Pozdrawiam i w dalszym ciągu jestem oczeku8jącym na Wasze porady,,,
Miłego Dnia---Darek N.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f432969bc9b5ea2.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7c3b65ec013858ef.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a95363270d58ec26.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d048b104500d27ea.html
Dzięki za wgląd,bye,,,,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto Lis 20, 2007 22:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja piredykam, silniczek jak nówka Shocked , a to jest kanciak czy babcia?
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
toluenik
*
*


Dołączył: Nov 25, 2006
Posty: 80
Skąd: Poniec

PostWysłany: Sro Lis 21, 2007 7:17    Temat postu: Biała maż pod korkiem (Voyager 3.0l.-91') Odpowiedz z cytatem

Witam;
Pewnie dostanę ostrzeżenie,albo i co gorszego od "Kierownictwa" tego forum,za umieszczanie tych fotek,ale chcę Wam przybliżyć zrozumienie mojej desperacji w tym temacie,że poświęciłem tyle swojej pracy doprowadzając swoje auto do takiego stanu,nie licząc już kasy---a tu masz,,,,zachciało mi się zmieniać pasek rozrządu i coś mnie podkusiło---jak już rozbabrałem tyle,to myślę sobie-zrobię i zawory,głowicę i narobiłem,,,,,a auto przypłynęło z Florydy i pewnie mogło jeszcze przejeżdzić drugie tyle,a dotychczas przejechało ok. 200tys.km.Kolega
>qazws< pyta,jaki to rocznik /model/,więc pokażę "go" na fotce,,,:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/15ecf44c0501b4d4.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8796af71fef0ab0d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c1934fd078db4dda.html
Sorry,jeśli daremnie komuś zawracam głowę,lub przeszkadzam swoimi problemami.Chyba nie pozostanie mi nic innego,jak wymontować cały silnik i odesłać "go" do jakiegoś warsztatu,tylko jakiego-???
I co Ważniejsze,,,za ILE-????
Pozdrawiam Wszystkich Forumowiczów i dalej czekam i śledzę ten temat,,,może KTOŚ poradzi mi co i jak,gdzie szukać "Dziury",którędy woda,dostaje się do obiegu olejowego-???
Miłego Dnia---Darek N.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Lis 21, 2007 9:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli kanciak, ale powiem ze silniczek i auto piękna , wiec musisz go zrobić!!! , czyli głowice sprawdzili ciśnieniowo? może do innego zakładu oddaj, i sprawdź tuleje czy nie pęknięte
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Lis 21, 2007 9:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a i jescze jedno sam skręcałeś głowice? i czy na pewno dobrymi momentami dokręcałeś a na koniec jeszcze kąty , i czy tylko w jednej głowicy była mazia ? ja miałem to samo , jak włączyłem silnik to po minucie szedł biały dym z rury , wymieniłem uszczelki i do dzis ok,
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Lis 21, 2007 10:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

toluenik uzupelnij w profilu skad jestes,byc moze poleci ci ktos z nas dobrego fachowca,czasami dobre checi nie wystarczaja,brakuje wiedzy o drobnych szczegolach i potem wyskakuja takie kwiatki,pozdrawiam i powodzenia w doprowadzaniu do doskonalosci
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sro Lis 21, 2007 12:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kopara mi opadła jak zobaczyłem ten silniczek. Shocked Shocked Wink
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sro Lis 21, 2007 12:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Silniczek, jak z wystawy - napisz jak doprowadziłeś go do takiego stanu, jakimi środkami chemicznymi, czy mechanicznie.
A może przykręcając głowice nie dałeś nowych śrub?
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Lis 21, 2007 12:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nikt ci nic nie zrobi za zamieszczanie zdjec:) nawiasem jak ogladalem zdjecia to myslalem,ze sa z archiwalne z linii montazowej:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
TNT
*
*


Dołączył: Nov 01, 2007
Posty: 132
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sro Lis 21, 2007 13:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobrze splanowane głowice plus sprawdzenie ciśnieniowo na gorąco do tego dobre uszczelki i dobry klucz dynamometryczny z kątomierzem i naprawdę nie powinno być żadnego problemu aha no i najważniejsze DOBRY MECHANIK.
Obejrzyj świece będziesz wiedział na której głowicy i który cylinder zasysa płyn, jeżeli świece są OK to znaczy że płyn przedostaje się z płaszcza wodnego bezpośrednio do oleju.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Lis 21, 2007 14:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Az serce peka jak czlowiek pomysli,ze takie autko stoi,piekny i na wskrosc amerykanski,szczegolnie te drewniane wstawki Wink
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
toluenik
*
*


Dołączył: Nov 25, 2006
Posty: 80
Skąd: Poniec

PostWysłany: Sro Lis 21, 2007 19:11    Temat postu: Biała maż pod korkiem (Voyager 3.0l.-91') Odpowiedz z cytatem

Witam Wszystkich-@
Bardzo dziękuję za pochwały,jestem rad,że znawcy tematu wyrazili tak pochlebną opinię-Dziękuję Wam.
A stan,do którego doprowadziłem-wynika po prostu z dbania o auto.Oczywiście było sporo czyszczenia,ale ogólnie całe auto było dobrze utrzymane,a Najważniejsze-!!!!Wyprodukowane za oceanem-!!!!
Każda w nim część jest wykonana z takiego materiału,jaki był na desce u inżynierów,technologów i innych ludzi w pracowniach fabryki Chrysler'a.
Dla przykładu-mój szwagier kupił Chrysler'a z roku 2005,który rzekomo był wyprodukowany w Austrii i na wygląd "optycznie"-gorzej się prezentował,niż mój "Dziadek" z 91 roku.Na tym "Nowym"-już wdawała się rdza,pod maską kupa brudu i suma-sumarum,,,już go sprzedał.Jestem zdania,że dawniej ludzie,a w tym i producenci aut,przykładali więcej serca do swoich wyrobów,a tym samym i te wyroby,były lepszej jakości-!Obecne produkty,są (wg. mnie)-o wiele gorsze,niż starsze.A wracając do tematu,kolega pytał się o wygląd świec,już podaję link do fotki,jak wyglądają po przebyciu ok. 800 km.,a oto i ich wygląd:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6120ad42cff9a35b.html
Wg. mnie,gdyby woda dostawała się do cylindrów,świece nie byłyby tak czyste i sam silnik nie pracował by równo,a jednak pracował,jak zegarek /no-prawie/.Czyli ten płyn MUSI dostawać się bezpośrednio do oleju,bo,,,,,,gdyby było odwrotnie,tj. że olej by dostawał się do płynu,wtedy tenże płyn byłby mówiąc prościej-po prostu brudny,a jest czyściutki.Dalej:-płyn w układzie ma chyba mniejsze ciśnienie,niż olej-?
Więc mosi sobie znależć kanalik i tą drogą dostaje się do oleju,ale co jeszcze dziwne-???,,,że oleju nie przybywa w misce olejowej-???
Jeśli ja autem w takim stanie pokonałem trasę Poznań W-wa i spowrotem,
stan oleju był jednakowy,tylko na trasie dolewałem do układu płynu,a olej się nie podnosił /stan/.Czyż to nie cuda-???
Przemyślcie taką sytuację,a dla zainteresowanych,pokaże jeszcze fotkę z montażu /składania/ swojego motorku:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/15875abce0949533.html
Tyle odemnie w tym poście,jeszcze raz Wszystkim-Wielkie Dzięki za pomoc w tym temacie i wszystkie sugestie na ten temat.
Miłego Dnia-Darek N.
P.S.-Ktoś pytał skąd jestem /mieszkam/-otóż mieszkam w miejscowości odległej od Leszna (Wlkp.) o 20 km.,a owa mieścina nosi nazwę PONIEC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
toluenik
*
*


Dołączył: Nov 25, 2006
Posty: 80
Skąd: Poniec

PostWysłany: Sro Lis 21, 2007 19:12    Temat postu: Biała maż pod korkiem (Voyager 3.0l.-91') Odpowiedz z cytatem

Witam Wszystkich-@
Bardzo dziękuję za pochwały,jestem rad,że znawcy tematu wyrazili tak pochlebną opinię-Dziękuję Wam.
A stan,do którego doprowadziłem-wynika po prostu z dbania o auto.Oczywiście było sporo czyszczenia,ale ogólnie całe auto było dobrze utrzymane,a Najważniejsze-!!!!Wyprodukowane za oceanem-!!!!
Każda w nim część jest wykonana z takiego materiału,jaki był na desce u inżynierów,technologów i innych ludzi w pracowniach fabryki Chrysler'a.
Dla przykładu-mój szwagier kupił Chrysler'a z roku 2005,który rzekomo był wyprodukowany w Austrii i na wygląd "optycznie"-gorzej się prezentował,niż mój "Dziadek" z 91 roku.Na tym "Nowym"-już wdawała się rdza,pod maską kupa brudu i suma-sumarum,,,już go sprzedał.Jestem zdania,że dawniej ludzie,a w tym i producenci aut,przykładali więcej serca do swoich wyrobów,a tym samym i te wyroby,były lepszej jakości-!Obecne produkty,są (wg. mnie)-o wiele gorsze,niż starsze.A wracając do tematu,kolega pytał się o wygląd świec,już podaję link do fotki,jak wyglądają po przebyciu ok. 800 km.,a oto i ich wygląd:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6120ad42cff9a35b.html
Wg. mnie,gdyby woda dostawała się do cylindrów,świece nie byłyby tak czyste i sam silnik nie pracował by równo,a jednak pracował,jak zegarek /no-prawie/.Czyli ten płyn MUSI dostawać się bezpośrednio do oleju,bo,,,,,,gdyby było odwrotnie,tj. że olej by dostawał się do płynu,wtedy tenże płyn byłby mówiąc prościej-po prostu brudny,a jest czyściutki.Dalej:-płyn w układzie ma chyba mniejsze ciśnienie,niż olej-?
Więc mosi sobie znależć kanalik i tą drogą dostaje się do oleju,ale co jeszcze dziwne-???,,,że oleju nie przybywa w misce olejowej-???
Jeśli ja autem w takim stanie pokonałem trasę Poznań W-wa i spowrotem,
stan oleju był jednakowy,tylko na trasie dolewałem do układu płynu,a olej się nie podnosił /stan/.Czyż to nie cuda-???
Przemyślcie taką sytuację,a dla zainteresowanych,pokaże jeszcze fotkę z montażu /składania/ swojego motorku:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/15875abce0949533.html
Tyle odemnie w tym poście,jeszcze raz Wszystkim-Wielkie Dzięki za pomoc w tym temacie i wszystkie sugestie na ten temat.
Miłego Dnia-Darek N.
P.S.-Ktoś pytał skąd jestem /mieszkam/-otóż mieszkam w miejscowości odległej od Leszna (Wlkp.) o 20 km.,a owa mieścina nosi nazwę PONIEC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
toluenik
*
*


Dołączył: Nov 25, 2006
Posty: 80
Skąd: Poniec

PostWysłany: Sob Lis 24, 2007 7:13    Temat postu: Biała maż pod korkiem (Voyager 3.0l.-91') Odpowiedz z cytatem

Witam;
Czy podanie swoich danych,zmieniło zainteresowanie tematem-???
Pytam,ponieważ wcześniej ten temat rozważało sporo forumowiczów,a teraz ogólna cisza-?
No nic,może ludzie po prostu są zajęci swoimi sprawami-rozumiem.
Pozdrawiam,zycząc Udanego weekendu-Darek N.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob Lis 24, 2007 8:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nic nie pisza bo chyba wszystko juz napisali, a jesteś już po sprawdzeniu głowicy?
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Lis 25, 2007 0:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Jak masz możliwość sprawdż blok silnika czy nie ma skrzywienią.Ale to wiąże się z rozbiórką silnika.Miałem kiedyś podobny objaw w cinquecento 900 3 razy wymieniałem uszczelkę pod głowicą.Gdy dałem blok do sprawdzenia okazało się,że jest krzywy po splanowaniu wszystko ustało. Ktoś pisał o grubej uszczelce nie daje się żadnych nad wymiarowych musi być taka jaka jest przewidziana może być lepszej firmy a głowicę sprawdza się ciśnieniowo warsztat ,który zajmuje się regeneracją głowic powinien mieć takie urządzenie.Jeśli sam skręcasz głowice to musisz mieć dobre momenty dokręcania i kolejność dokręcania śrub jak podaje producent bo w innym przypadku z głowicy zrobisz banana. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Lis 25, 2007 10:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sato ale problem już sie rozwiązał ...głowice pęknięte
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Lis 25, 2007 11:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to problem z głowy.A kolega ma już nową głowicę czy starą do regeneracji bo nie znalazłem nic na temat w postach. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Lis 25, 2007 11:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a tego nie wiem musi sam o tym napisać Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
toluenik
*
*


Dołączył: Nov 25, 2006
Posty: 80
Skąd: Poniec

PostWysłany: Nie Lis 25, 2007 19:39    Temat postu: Biała maż pod korkiem (Voyager 3.0l.-91') Odpowiedz z cytatem

Witam;
Sorry,że nie pisałem,byłem poza domem.Zakład,który dopuścił do takiego stanu rzeczy (w Poznaniu),przyjął ponownie głowice do sprawdzenia-tym razem-jak to określił "pod temperaturą" i orzekł,że obie głowice mają pęknięcia,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
wiadomośc otrzymałem tel. i głos ze słuchawki oświadczył też,że oddali głowice do spawania,a gdy tylko je otrzymają spowrotem,zajmą się ich dalszą obróbką,,,,,,i zadzwonili,że już są zrobione i gotowe do odbioru,,,,
Gdy się człowiek raz sparzy---to potem na zimne dmucha-!
Pytam Was-drodzy Przyjaciele z Forum:
czy takie "spawane" głowice mogą pracować poprawnie i można je eksploatować,bez żadnych obaw-????
Bo jeśli załóżmy,że je odbiorę i założę ponownie do silnika i okaże się,że jest wszystko O.K. a,,, załóżmy po miesiącu,zaspawana szczelina się otworzy i problem zacznie od nowa,co wtedy,,,,,,,,??????
Czy Ktoś z Was miał już takie doświadczenie i praktykę w eksploatacji "spawanych" głowic-???
Proszę Was o wypowiedzi na ten temat.
Bo po co miałbym zakładać te nieszczęsne głowice na miesiąc,jak taka ich "regeneracja" nie zda egzaminu-???
Pozdrawiam i czekam na Waszą opinię,,,Miłego dnia-Darek N.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Nie Lis 25, 2007 20:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmmm mi sie wydaje ze to bedzie lipa....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie Lis 25, 2007 20:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak usługa została wykonana dobrze - możesz śmiało zakładać i jeździć.
90 % BMW śmigających po naszych drogach ma takie głowice Wink
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
TNT
*
*


Dołączył: Nov 01, 2007
Posty: 132
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie Lis 25, 2007 20:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Anthrax ma rację. Masz jeszcze jeden problem znaleźć przyczynę pęknięcia głowic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marche
*
*


Dołączył: Oct 24, 2007
Posty: 9
Skąd: przemy¶l

PostWysłany: Nie Lis 25, 2007 21:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

serwus koledzy..
co do spawania glowic.. mialem kiedys hyundaia coupe z taka spawana glowica i jezdzil bez zarzutu - a przeciez taki hyundai ma silnik wysokoobrotowy ktory pracuje na wiekszych przeciazeniach niz przecietny amerykanin.. ..warunek - zeby zrobili to dobrze.
pozdrawiam wszystkich
_________________
eagle vision 3,5 1995
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
toluenik
*
*


Dołączył: Nov 25, 2006
Posty: 80
Skąd: Poniec

PostWysłany: Pon Lis 26, 2007 7:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam;
Dzięki Wam Wszystkim za wsparcie i fachowe porady;
Nie mam innego wyjścia,,,teraz muszę szukać "właściwych" uszczelek pod głowice i zobaczymy,co z tego wyjdzie-???
Gdy tego dokonam---dam Wam znać;
Pozdrawiam,życząc udanego tygodnia,,,,
Darek N.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon Lis 26, 2007 9:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja ze spawaną głowicą jeździłem ponad dwa lata (pękł mostek między gniazdami zaworowymi). I jeździł bym zapewne do tej pory, gdyby korbowód nie wyszedł bokiem Sad
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
mysiauek
*
*


Dołączył: May 02, 2007
Posty: 630
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon Lis 26, 2007 12:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krzycho1978 napisał:
hmmm mi sie wydaje ze to bedzie lipa....


oj krzychu krzychu ...

się wydaje się wydaje
_________________
entuzjasta... bo nie mam już amerykańca ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Kudlaty
*
*


Dołączył: Sep 20, 2007
Posty: 54

PostWysłany: Nie Sty 13, 2008 14:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jako ze nie chce dopisywac kolejnego tematu wpisze sie tutaj bo to dosc podobna sytuacja, a wiec posiadam chrylsera neona z 2 litrowym silnikiem, ostatnio zauwazylem ze ubywa mi plynu chlodzacego, myslalem ze ucieka z jakiejs nieszczelnej rurki ale nie ... leci z uszczelki glowicy, tak mi sie wydaje ... krople pojawiaja sie mniejwiecej na samym rogu z przodu silnika od strony paska rozrzadu, na dodatek sprawdzielem sobie korek od oleju i zonk ... biala pianka ... nie duzo ale jest ... czyli mam na 100% wymiane uszczelki pod glowica tak ? ... i jeszcze jedno jakie jest niebezpieczenstwo z tym zwiazane ... co bedzie jak tak dluzej pojezdze ... bo ekhmmm mam troche problem z kasa
_________________
<<<[ Kudlaty ]>>>
Chrysler Neon 95 2.0 automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
DAREKH
*
*


Dołączył: Dec 27, 2007
Posty: 17
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: Nie Sty 13, 2008 14:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Benek napisał:
Kopara mi opadła jak zobaczyłem ten silniczek. Shocked Shocked Wink

i nie tylko Tobie......
_________________
Ford Windstar 3,8 V6 LPG 1995
darek.horynski@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toluenik
*
*


Dołączył: Nov 25, 2006
Posty: 80
Skąd: Poniec

PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 4:13    Temat postu: Biała maż pod korkiem (Voyager 3.0l.-91') Odpowiedz z cytatem

Witam ;
Już po kłopocie-wszystko gra,lecz nie myślcie,że przez czas przerwy w moich postach na Forum,siedziałem bezczynnie;sprawa zaszła tak daleko,że w czasie-gdy moje głowice wróciły do "super serwisu" regeneracji tychże,celem ich pospawania,ja nabyłem drugi silnik,o którym jego właściciel zapewniał mnie,że ma przebieg ok. 160 tys.km.-jest z auta sprowadzonego z Niemiec,a samo auto jest z roku 92-93;
Myślę sobie-Pasuje i tenże silnik trafił do mnie ze Zgorzelca.Gdy "go" zobaczyłem,,,zmartwiałem,wyglądał na "oko",jakby miał co najmniej kilkadziesiąt lat a i jego użytkownik absolutnie NIC przy nim nie robił,NIC-!!!.Lecz skoro już jest,muszę doprowadzic go do stanu używalności i po paru dniach ten silnik wjechał do wozu.O.K. i teraz próba-!
Drodzy moi koledzy z Forum,,,,,NIKOMU nie życzę takiej rozterki,zawiedzenia i ponownej desperacji,w jakiej ja się znalazłem,,,,owszem,silnik zaskoczył,lecz to,co usłyszałem-to była praca motoru zdezolowanego starego traktora,zapalanego "na kierownicę",a i taki traktor z tamtych lat w 100% pracował by o 100% lepiej-!!!
Istny klekot wszystkiego,co w silniku może się ruszac;-i zawory i sworznie i panewki-WSZYSTKO waliło niemiłosiernie-!!!!
Od nowa---silnik z wozu i wdgląd pod miskę olejową,a oto co w niej widac:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/13fdd995a95e936a.html

Na dnie miski znalazłem sporą garstkę błota wraz z drugą garstką żelastwa w różnej postaci.Silnik Chryslera /Mitsubishi/,po przebiegu nawet 500tys.km. nie miał by takiego szmelcu w sobie.A teraz zobaczcie,jak wyglądają stopki panewek w tym "Nowym" silniczku:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e3f2098a3570aa41.html

Śmiem przypuszczac,że fabryka nie znakuje panewek korbowodowych w taki sposób-?
A teraz,co za skarby były w misce:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/faa454ea24a14264.html
Oczywiście,po ich opłukaniu /przemyciu/,a reszta została razem z błotem na dnie miski.I facet mi mówi,zapewnia,że jedynie co może "stukac" w tym silniku-to popychacze zaworów,a zresztą,on sam tym wozem przyjechał AŻ (!) z Niemiec do Zgorzelca i nie zauważył,aby coś dziwnego działo się z tym silnikiem,,,,,
Jeśli Ktoś z Was chce ze mną na ten temat pokorespondowac,pogadac,obejrzec fotki z moich zmagań w tym temacie-proszę o kontakt e-mail'owy : toluenik@wp.pl
Obecnie auto chodzi w miarę dobrze z pospawanymi głowicami,oczywiście z moim "Starym" silnikiem,który ma na prawdę przebieg ponad 300tys.km.-a chodzi "cichutko","białej mazi" już na korku wlewu oleju brak,a i płynu z chłodnicy też nie ubywa-!
Bardzo chętnie podzielę się ze swoimi doświadczeniami z innymi użytkownikami aut m-ki Chrysler (Plymouth),a i od nich na pewno też coś ciekawego zdobędę.Pozdrawiam Was Wszystkich,którzy służyli mi radą,pomocą i fachowym doradztwem,Miłego Tygodnia,,,Darek N.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 6:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tylko pogratulować samozaparcia i chęci do żonglowania tymi silnikami i głowicami.
Na forum już nie raz było pisane żeby nie kupować drugich skrzyń ani silników bo kupuje się kota w worku a handlarz zawsze będzie mówił że dana część ma ledwo 100tyś km w rzeczywistośc jest inna.

Trzeba przyznać Tobie że lubisz wszystko przywrócić do stanu fabrycznego, może na jakiś czas wymienimy się samochodami Laughing
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 10:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ten silnik był na bank robiony widać to na nabitych punktakiem znaków który cylinder.... , a swoją drogą tak to jest z hadlarzami Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

PS nie masz może do sprzedania tylnego kol wydechowego Question
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 10:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gratuluje samozaparcia Laughing , ja nie wytrzymałbym i odwiedziłbym handlarza - przerabiając jego facjate zgodnie ze stanem tego silnika Twisted Evil .
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
toluenik
*
*


Dołączył: Nov 25, 2006
Posty: 80
Skąd: Poniec

PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 17:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam;
Dzięki Wszystkim za wsparcie duchowe i nie tylko.Bardzo to pomaga w "samozaparciu",jak to określił jeden z kolegów.Nie wolno się załamywac,tylko uparcie dążyc do celu-wtedy są efekty.
Obecnie moje auto ma tak wyglądającą komorę silnika wraz ze wszystkimi "bebechami"-oprócz systemu klimatyzacji,który to znowu wpędza mnie w następne kłopoty,,,,,w jednym z serwisów powiedzieli mi:
<panie,taki stary system,nadaje się tylko i wyłącznie do wymiany-!!! Nikt teraz panu takiego układu,ani nie nabije,ani nawet nie będzie w nim grzebał.Jest to ZAKAZANE-!!!>

I co Wy Koledzy z Forum na taką "diagnozę"-?
A teraz linki do fotek :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ac6c6a9e56e82181.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_/aobrazek/a4e2cafabc3ddc57.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/931bec58624ca8ce.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazekc6c6a9e56e82181.html

Pozdrawiam Was Wszystkich,a byc może Ktoś z Was poradzi mnie raz jeszcze w sprawie klimy-???
Miłego Dnia---Darek N.

P.S.-sądzę,że sprawa pt: "Biała maż pod korkiem"-została zakończona-dzięki takim ludziom jak WY-!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
toluenik
*
*


Dołączył: Nov 25, 2006
Posty: 80
Skąd: Poniec

PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 17:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie;
Sorry,ale coś mi się poknociło z linkami;
teraz powinny byc dobre;

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c3a5faa3a92b337b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a4e2cafabc3ddc57.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/931bec58624ca8ce.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ac6c6a9e56e82181.html

Gdyby i tym razem było by coś nie tak---zainteresowanych proszę o kontakt na e-mail:

toluenik@wp.pl

Bye,,,Darek N.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Sty 14, 2008 19:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do klimy goscie mieli racje,nikt ci nie nabije starym czynnikiem bo to ociera sie o kryminal,chyba,ze masz znajomego,ktory zachomikowal stary czynnik.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto Sty 15, 2008 11:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a u mnie nabija bez problemów , w serwisie klimy i lodówek Smile stary czynnik o 40zł droższy Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group