www.asu.pl :: Zobacz temat - Voyager 99r. problem z kątem pochylenia kół- przód.
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Voyager 99r. problem z kątem pochylenia kół- przód.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
cudaczek
*
*


Dołączył: May 22, 2012
Posty: 11
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Maj 01, 2014 14:45    Temat postu: Voyager 99r. problem z kątem pochylenia kół- przód. Odpowiedz z cytatem

Po wymianie końcówek drążków kierowniczych pojechałem ustawić geometrię.Wyszło że zbieżność i kąty pochyleni kół przednich do regulacji.Oba koła wychylone górą na zewnątrz czyli na + coś ok 1,40 stopnia lewe,1,03 prawe.W amorach brak regulacji otwory na śrubę okrągłe.Po rozwierceniu otworu prawym amorku dało się naciągnąć na 0,27 a w lewym kole okazało się że już kiedyś ktoś rozwiercał górny otwór ale nic to nie dało.Pan ustawiacz próbował jeszcze rozwiercić dolny otwór i to pomogło że zjechał na 1,22 stopnia.Stwierdził że chyba krzywa kolumna.Kupiłem nowe amorki Gabriel które mają dolny otwór na fasolę do regulacji.Zabrałem się za wymianę z tej lewej co jest gorzej,przy okazji wymiana piasty bo łożysko się rozeszło,reszta ok.Po wymianie amorka i tak dalej koło pochylone i jeszcze zbieżność się zwaliła.Pytanie czy poskładałem wszystko dobrze? Wzorowałem się na tym jak był złożony stary amor po kolei.Czy może być tak że jest źle złożony górny talerz sprężyny na którym siedzi łożysko pod poduszką? Jakieś sugestie mile widziane.
_________________
CHRYSLER VOYAGER 3.3 99.r LPG + INNE W OBSŁUDZE.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cudaczek
*
*


Dołączył: May 22, 2012
Posty: 11
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Maj 10, 2014 13:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Po wymianie piast,amorów i łożysk pod poduszkami mocowania amort. dalej ''kiszka''.Koła nadal pochylone górą na zewnątrz a powinny stać w pionie. Czy ktoś umie mi wytłumaczyć dla czego amory w oryginale mają otwory oba okrągłe a w nowych zamiennikach otwór dolny jest na fasolę i niby się reguluje kąt pochylenia zwrotnicy? Proszę o wsparcie bo mi już psycha siada.

voyager 99r 3.3
_________________
CHRYSLER VOYAGER 3.3 99.r LPG + INNE W OBSŁUDZE.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Maj 10, 2014 18:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pochylenie regulujesz albo otworem w ksztalcie fasoli albo sruba z mimosrodem w zaleznosci od rozwiazania. nie ma tam zadnej filozofii.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Maj 10, 2014 20:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

reguluje sie jeszcze srubami mocowania lozyska mcphersona do karoserii (na kielichu) lub w niektorych autach z wymiennym sworzniem dolnym wysuwajac lub wsuwajac w wahacz ten sworzen.
jak u ciebie skonczyla sie regulacja to podpiluj jeszcze otwory pod sruy lozyska mcphersona i tam ustaw
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
cudaczek
*
*


Dołączył: May 22, 2012
Posty: 11
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Maj 11, 2014 7:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki koledzy za zainteresowanie.Problem jednak jest taki że auto fabrycznie miało zamontowane amortyzatory bez fasolowatych otworów i po skręceniu zwrotnicy śrubami na sztywno powinno stać prosto. A u mnie mimo włożenia nowych amorów z otworem dolnym regulowanym nie da się dociągnąć do pionu.Pytanie co się stało,czyżby buda się rozjechała.Rozpiłowywanie otworów, może tak ale chyba to nie pomoże za wiele. A śruby mimośrodowe były stosowane w rocznikach do 95r. ? W prawym kole stoczyłem łby śrub o 1mm i to samo nakrętki po tej operacji dało się dociągnąć śrubę prawie maksymalnie do końca otworu w amorku oczywiście mówię o tym fasolowym. Jak montowałem amora do zwrotnicy to zauważyłem ze śruba nie dochodziła do końca otworu bo opierała się na wywiniętym rancie ucha amorka swoim poszerzonym łbem. W lewym kole jeszcze raz wymontuję i pokombinuję ze śrubami.A może rozpórka na kielichy i ściągnąć górą? Dodam jeszcze że auto obejrzałem dokładnie i nie widzę z przodu żadnych śladów napraw i jakiejś rzeźby,na geometrii wyszło że oś przednia w stosunku do tylnej jest przesunięta o 0,8mm to chyba w normie.
_________________
CHRYSLER VOYAGER 3.3 99.r LPG + INNE W OBSŁUDZE.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Maj 11, 2014 8:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

poszukaj może na tym forum, ktoś już chyba miał taki sam problem
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cudaczek
*
*


Dołączył: May 22, 2012
Posty: 11
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Maj 11, 2014 16:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Już tam się zarejestrowałem ale na razie konkretnie nie znalazłem odpowiedzi na swoje problemy.Chłopy pisali że ustawiali kąty na otworach łączenia amora ze zwrotnicą,jednemu się udało z jednym kołem a z drugim nie bo miał odchyłkę o 2 stopnie to jeszcze więcej niż u mnie.Nie wiem czy sobie z tym poradził.Przyszło mi do głowy że może mimo tego że wyglądają dobrze to poduszki górne, może się odkształciły po latach eksploatacji i pod naciskiem się w środku guma przesuwa tam gdzie jest wkręcony trzpień amorka? Poczekam może mnie jeszcze ktoś oświeci.Dzięki za zainteresowanie.
_________________
CHRYSLER VOYAGER 3.3 99.r LPG + INNE W OBSŁUDZE.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group