www.asu.pl :: Zobacz temat - SWIECE...
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SWIECE...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 15:36    Temat postu: SWIECE... Odpowiedz z cytatem

Wymieniam dzis swiece w swoim windstarze ..wszystkie były z wygladu niebardzo....przerwy duzo wieksze niz powinny rekord ok 4mm...,koncówki jase...tyko jedna (przednia srodkowa)elektrody miała ok ..ale przedłuzenie gwintu ..az zardzewiałe...czy to moze swiadczyc o wodzie w cylndrze..itd brrrrr ..czy to sie zdarza przy znacznym przeduzeniu okresu pracy swiec ew.jk sprawdzic czy jest woda w cylindrze
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 18:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przede wszystkim ubywało by ci w chłodnicy parował by po dpaleniu z rury wydechowej
mozliwe ze by sie przegrzewał na wskazniku
moze szarpał,źle trzymał obroty
pewnie miał byś cholernie twarde węże przy chłodnicy
i całkiem możliwe ze kaszke na korku od wlewu oleju
oraz dłuste plamy w zbiorniku wyrównawczym

coś z tych rzeczy byś miał

chyba napewno
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Pon Lip 23, 2007 18:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

płynu troszke ubywalo...2-3setki na miesiac...ale przy okazji wymiany swiec namierzyłem przeciek...innych objawów które wymieniłes nie stwierdzam...a swiece pracowały naprawde długo ....wstyd...az sie dziwie ze jeszcze jezdził wygladały naprawde zle...przy okazji robie przeglad wszystkich węzyków...tez kilka do wymiany...oczywiscie te które wstawiali ,,gazownicy,,jak bedze jeszcze cos ciekwego to naisze....
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Wto Lip 24, 2007 20:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wymieniłem swiece i przewody ..i jest gorzej cos spieprzyłem ...pali niezle ..ale po dodanie=u gazu strzela ..po wrzuceniu biegu traci obroty i terz strzela ...co zle zrobiłem ...jest gorzej niz na starych swiecach .a na gazie jest zupełnie zle....czyzbym cos rószył jakis przewód czy co ...poradzcie/\..
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Wto Lip 24, 2007 21:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zbir46 napisał:
wymieniłem swiece i przewody ..i jest gorzej cos spieprzyłem ...pali niezle ..ale po dodanie=u gazu strzela ..po wrzuceniu biegu traci obroty i terz strzela ...co zle zrobiłem ...jest gorzej niz na starych swiecach .a na gazie jest zupełnie zle....czyzbym cos rószył jakis przewód czy co ...poradzcie/\..


pewnie tak, ktorys kapturek nie nabiles, lub pomyliles kolenosc.

poczekaj az ostygnie i posprawdzaj jeszcze raz
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Wto Lip 24, 2007 21:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tez tak teraz myslałm...moze pomyliłem przewody.....nr przewodów sa na cewce ....ale nr cylindrów im odpowiadaace..
..gdzie moge znalesc..bo juz mi sie wszystko pop......ło
rano na spokojnie popatrze..
a co mnie jeszcze zadziwilo..nowe przewody ..a wyrazie niektóre ,,swieciły,,
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Wto Lip 24, 2007 21:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zbir46 napisał:
tez tak teraz myslałm...moze pomyliłem przewody.....nr przewodów sa na cewce ....ale nr cylindrów im odpowiadaace..
..gdzie moge znalesc..bo juz mi sie wszystko pop......ło
rano na spokojnie popatrze..
a co mnie jeszcze zadziwilo..nowe przewody ..a wyrazie niektóre ,,swieciły,,


a jakiej marki te przewody?

chyba nie janmory?
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Wto Lip 24, 2007 21:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

silver shield...kupine w ASU
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto Lip 24, 2007 21:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mam janmory już ok rik i nic mnie nie kopie i nie przebija Cool
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Wto Lip 24, 2007 21:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zbir46 napisał:
silver shield...kupine w ASU


tu nie chodzi gdzie kupione, asu ich nie produkuje, tylko sprzedaje, daje wybor dla oszczednych i oszczednych inaczej:), zreszta zawsze jest kilka marek do wyboru.

ma tez janmora, i nie twierdze ze sa zle przewody, tylko za czesto moim zdniem maja przebicia (a moze dlatego ze sa tanie i popularne) no i nie zawsze sa dobrze spasowane.

nie wiadomo zreszta czy to przewody...
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Wto Lip 24, 2007 21:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

qazws napisał:
ja mam janmory już ok rik i nic mnie nie kopie i nie przebija Cool


ja tez mialem:)

ale czesto jak wychodzi u kogos przebicie na nowych przwodach to wypada na janmora...

no i sa niektore partie takie, ze kapturki sie zsuwaja z cewki
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
ciech
*
*


Dołączył: Apr 17, 2005
Posty: 331
Skąd: Ciechocinek

PostWysłany: Wto Lip 24, 2007 21:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przymierzalerm sie pomalu do zmiany kabelkow i swieczek ale chyba sobie odpuszcze , mimo ze mam na nich ponad 100000 km to nic sie niedzieje to poco sobie robic jakas jazde.
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 01r lpg , wersja europejska , startech
Chrysler Grand Voyager 3.3 LE 96r lpg , wersja eu , webasto - sprzedany 7.07.11r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto Lip 24, 2007 21:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no pewnie ze nie jest to rewelacja ale na razie.... odpukać Very Happy na allegro też sa za 80 zł kpl ale nie wiem czy nie gorsze od tych co mam Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto Lip 24, 2007 22:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiecie, z tymi kablami jest tak samo jak ze świecami,każdej firmie może się zdarzyć słabsza partia (albo po prostu dupiate rozwiązanie techniczne), tak samo jest ze świecami odkąd pamiętam zawsze kupowałem do wszystkich aut NGK, aż dwa lata temu trafiłem na jakieś badziewie i od tego czasu do wszystkiego wsadzam (oczywiście jeśli są) polskie Iskry, właśnie testuje u siebie nową linię LPG (na razie odpukać silniczek chodzi idealnie) Cool
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Sro Lip 25, 2007 4:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ma kto jakis schemat połączenia cewki z cylindrami
nie poznaczyłem sobie ..myslałem ze to proste ...kurde..co jeszcze mogłem zchszanic....czy to moze wina jakiejs nieodpietej odmy ....jakies odinałem zeby było wygodniej ....itd...
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Lip 29, 2007 15:21    Temat postu: cewka Odpowiedz z cytatem

cewka jest opisana (123/465). Z tulu masz cylindry 123 patrzac od rozrzadu a z przodu 456 patrzac od rozrzadu. Jedyne w czym sie mozna machnac to ze z przodu 5 jest zamieniona z 6 na cewce.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Nie Lip 29, 2007 17:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawa jasna ..pomyliłem przewody ...juz ok ..... zrobiłem wczoraj i dzis trase na działk... 400km...teraz chodzi jak zegarek ....dzieki wszystkim
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
windstar95
*
*


Dołączył: Jul 29, 2007
Posty: 8

PostWysłany: Nie Lip 29, 2007 21:38    Temat postu: ja mam podobny problem Odpowiedz z cytatem

nie wiem dlaczego ,ale jadąć pomiędzy 50 a 60 km na godzinę zaczyna szarpać i skaczą obroby delikatnie , wcześniej tego nie było,po zagazowaniu wymieniłem akumulator ,świece ,przewody, poniewż szczelał w filtr powietrza i go rozerwał, teraz poszukuję jakiegoś zamiennika obudowy filtra powietzra do windstar 95 3.0benzyna stara obudowa jest poklejona ale niestety na stałe zazem z filtrem (inaczej sie nie dało),niedługo będę musiał wymienić filtr i obudowe ,czy ktoś wie gdzie moge dostać stożkową obudowe ? i drugie pytanie dotyczy gorącego drutu ,nie wiem jak powinien wyglądać ten gorący drut ,ale tuż za obudową filtra powietrza jest taka aluminiowa przelotka z dwiema wtyczkami ,dalej powietrze jeci do kolektora i czy w tej właśnie przelotce jest czujnik temperatury taka rureczka równoległa do kierunku przepływu powietrza ,czy z tej właśnie rureczki powinien wystawać ten gorący drut?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Lip 30, 2007 7:12    Temat postu: przelotka Odpowiedz z cytatem

Hmmm. Jesli chodzi i obudowe filtra powietrza to wystepuje ona wylacznie w orginale, wiec lepiej poszukaj gdzies uzywki (bedzie ciezko gdyz wiekszosc zagazowanych windstarow ma popekana obudowe..)

Co go doracego drututo zabardzo nie wiem o co chodzi... Najpierw jest filtrpowietrza , pozniej przeplywomierz, pozniej przepustnica gdzie dochodza 2 kosci ( silnik krokowy i tps) a pozniej kolektor... Nieslyszalem aby silnik krokowy czy TPS byl nazywany goracym drutem... Confused Wnioskuje ze chodzi o przeplywomierz. Sa tam 2 druciki ktore jak sa brudne lub uszkodzone to moga dawac efekt szarpania. Wyczysc je benzynka ekstr. lub spirytusem i sprawdz wtedy....
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Wto Lip 31, 2007 13:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

miałem tez szarpanie samochodem ..przy różnych predkosciach ..tez przy ok 50-60....nawet myslałem ze ze skrzynia cos nie tak ...po wymianie swiec i przewodów...nic nie szarpie ...lepiej zmienia biegi ..wydaje mi sie ze jest mocniejszy ...moze u ciebie tez to trzeba zrobic
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Czw Sie 02, 2007 14:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie chce rozwijac nowego tematu ...wiec tu..kolega ma nastepujace objawy ...bąbelki w zbiorniku wyr.(bardzo powoli leca ...ale sa). i ubywanie płynu ...niewielkie ...a w chłodnicy (układzie )prawie czysta wode destylowana...innych obiawów padnientej uszczelki brak...no czasem wskaznik temp. dochodzi do R...
silnik pieknie pali ,brak oznak spadku mocy,równo pracuje ,nie ma chmury z rury wydechowej itd..nie ma przepałów...w warsztacie mówia ze uszczelka ..po spojrzeniu do zbiorniczka... jest załamany powiedzieli mu 2000-3000 tysie...i strasza ze jak peknieta głowica to 4000....co na to eksperci....jechac do innego czy to so pewne oznaki padnietej uszczelki...
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Sie 02, 2007 14:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

masz wodę czy płyn Exclamation Question
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Czw Sie 02, 2007 14:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jest ..tak mówi znajomy ...prawie czysta woda destylowana ...a nie napisałem ze to windstar 3.8 95r..a i na korku od chłodnicy ...rudy nalot...śladowe ilosci....
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darioso
*
*


Dołączył: Mar 17, 2005
Posty: 208
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 6:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przy rozgrzanym silniku kiedy zaobserwujesz, że w zbiorniczku idą bąbelki zejmij korek zbiorniczka i powąchaj. Jeśli czuć spaliny na 100% głowice są do roboty.
Przerabiałem to miesiąc temu, jeśli nie masz pękniętej głowicy to powinienieś zmieścić się spokojnie w 1800-2500 PLN.
Z takimi objawami jak u ciebie jeździłem prawdopodobnie jeszcze jakieś 6 miesięcy.
_________________
WINDSTAR 96 3.8 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 9:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to zalej płynem i zobacz
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
zbir46
*
*


Dołączył: Nov 06, 2005
Posty: 253
Skąd: PIASTÓW/ k WARSZAWY

PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 18:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

darioso..gdzie robiłes..naprawe znajomy ..ja mu odradzam ..chce to robic sam ...robił jakies tam swoie inne auta ,,alew nigdy amerykanskiej v6
_________________
WINDSTAR 3.8 /97..ZAGAZOWANY
t.jackowski3@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią Sie 03, 2007 20:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem kiedyś pękniętą głowicę. Pękła w najwęższym miejscu między gniazdami zaworowymi. Głowicę spawali mi i wymienili gniazda zaworowe w Warszawie na ul.Lubelskiej. Nazwy nie pamiętam bo to było już parę lat temu. Dają gwarancję. Objawy miałem takie,że oczywiście bąbelki w płynie i to dużo i mocno skorodowana świeca.
Zasada działania gorącego druta ( przepływomierza) polega na tym, że:
przez drut umieszczony w przepływającym powietrzu przepuszcza się prąd.
Ponieważ jest to drut oporowy więc rozgrzewa się. Przepływające powietrze chłodzi go więc zmieniają się parametry przepływającego prądu.Tak więc mierząc odpowiedni parametr prądu można zmierzyć prędkość, a co za tym idzie i ilość przepływającego powietrza.
O w mordę, chyba się udało Shocked
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
k_quake
*
*


Dołączył: Jul 18, 2007
Posty: 11
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 22:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.Czy ktoś testował świece Autolite 646 platynowe na gazie (blos)?Ew. jakie inne świece polecacie do Dodge Caravan 96r , 3.3?
_________________
Dodge Grand Caravan 3.3 ,LPG,96 r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ciech
*
*


Dołączył: Apr 17, 2005
Posty: 331
Skąd: Ciechocinek

PostWysłany: Sro Sie 22, 2007 9:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mnie wlasnie czeka wymiana swiec i kabli . Oba produkty z boscha .
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 01r lpg , wersja europejska , startech
Chrysler Grand Voyager 3.3 LE 96r lpg , wersja eu , webasto - sprzedany 7.07.11r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Sie 22, 2007 9:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ciech napisał:
Mnie wlasnie czeka wymiana swiec i kabli . Oba produkty z boscha .


nie polecam swiec boscha
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
s1wy
*
*


Dołączył: Oct 24, 2004
Posty: 733
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Sie 22, 2007 10:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ostatnio byłem świadkiem, jak na warsztat przyjechał gościu, i coś mówi , że mu silnik źle pali itd.itd. I postanowił świecie wymienić, bo to już najwyższy czas. Na pytanie kiedy ostatni raz je wymieniał, padła odpowiedz...uwaga... 200.000 km temu Shocked
Nogi mi sie ugięły z wrażenia, hehehehe
_________________
Chevrolet Blazer LT 4.3 V6 1995 4x4 (zagazowany)
Mercury Cougar XR7 4.2 V8 1980 RWD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ciech
*
*


Dołączył: Apr 17, 2005
Posty: 331
Skąd: Ciechocinek

PostWysłany: Sro Sie 22, 2007 15:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luky napisał:
ciech napisał:
Mnie wlasnie czeka wymiana swiec i kabli . Oba produkty z boscha .


nie polecam swiec boscha


dlaczego ? a kable ?
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 01r lpg , wersja europejska , startech
Chrysler Grand Voyager 3.3 LE 96r lpg , wersja eu , webasto - sprzedany 7.07.11r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group