www.asu.pl :: Zobacz temat - Stuki z silnika Voyager 3.8 - wymiana panewek
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stuki z silnika Voyager 3.8 - wymiana panewek
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Sie 01, 2010 18:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="MarkSeven"]
marcys napisał:

Wlasnie dlatego w silnikach amerykanskich nie powinno sie uzywac oleju ... W40,b.


ale marku zmiana lepkosci oleju z W30 na W40 nie zmieni radykalnie cisnienia..choc je zwiekszy! ale nie na tyle by bylo to niebezpieczne dla panewek! wyplukiwanie panewek zachodzi zawsze ale znaczaco je widac przy cisnieniu pow.4Bar (a czasem niektorzy magicy przy sprzedazy podkrecaja pompy do 10 lub wiecej Bar , to lepsze niz Motodoktor Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Nie Sie 01, 2010 18:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy panewki do kobowodów to te:
http://allegro.pl/item1153770292_panewki_std_chrysler_voyager_dodge_caravan_3_3_3_8.html

czy to
http://allegro.pl/item1119010450_panewki_korbowodowe_std_chrysler_voyager_3_3_3_8.html

co to są główne panewki i korbowodowe? sorry za pytanie ale nie jestem mechnikiem od silników.

http://img695.imageshack.us/img695/3737/mov00027.mp4

http://yfrog.com/jbmov00027z
http://img695.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img695/3737/mov00027.mp4&via=mupload
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Sie 01, 2010 18:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="marcys"]
MarkSeven napisał:
marcys napisał:

Wlasnie dlatego w silnikach amerykanskich nie powinno sie uzywac oleju ... W40,b.


ale marku zmiana lepkosci oleju z W30 na W40 nie zmieni radykalnie cisnienia..choc je zwiekszy! ale nie na tyle by bylo to niebezpieczne dla panewek!)
Moze i tak , ale dla uszczelek i rozrzadu nie jest to napewno dobre . Ja po wielu doswiadczeniach z nieodpowiednimi olejami ,plynami itp. wierze tylko i wylacznie w zalecenia fabryczne.Gdyby bylo inaczej,nie pisali by na kazdym kroku ostrzezen i zalecen.A przykladem sa servisowane przeze mnie auta na przelomie paru lat,ktore osiagaly bardzo duze przebiegi bez rozbierania silnika czy skrzyni.I wiekszosc z nich jezdzi do dzis - czego i Wam zycze!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Nie Sie 01, 2010 19:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kto wie gdzie w PL można kupić w rozsądnej cenie olej 10W30 minerał.
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zybel
*
*


Dołączył: Jul 07, 2009
Posty: 299

PostWysłany: Nie Sie 01, 2010 19:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://usa.istore.pl/pl,category,188412,oleje.html
tu szukaj
mają mopara
_________________
gmc vandura 5,7 1987
buick rew 5,7 1995
chevrolet caprice clasic 5,0 1991
chrysler grand voyager 3.3v6 AWD 1999
chevrolet transsport 3,4 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Sie 01, 2010 19:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kitt78 napisał:
kto wie gdzie w PL można kupić w rozsądnej cenie olej 10W30 minerał.


http://allegro.pl/item1169940768_filtr_olej_10w30_chrysler_voyager_dodge_caravan.html
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Nie Sie 01, 2010 19:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to są średnio rozsądne ceny jak dla mnie Confused
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Sie 01, 2010 19:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na amerykanach wyjdzie cie moze 10-15zl taniej,taniej nie kupisz,za darmo nikt nie daje.
Sorrki nie doczytalem,na amerykanach masz 4l za 99zl +filtr ok.20,a tu masz 5l+filtr wiec sie oplaci.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Sie 01, 2010 19:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wejdź na petro-canada.pl i zadzwoń do nich niech podadzą ci warsztat lub sklep w twojej okolicy to może taniej kupisz olej z beczki
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Nie Sie 01, 2010 19:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok olej mam za sobą, teraz jak dokładnie pomierzyć panewki, wał- po zdemontowaniu stopy sam korbowód zmierzyć - suwmiarką?
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie Sie 01, 2010 20:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Te pomiary musisz wykonać mikrometrem w co najmniej dwóch prostopadłych płaszczyznach.
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Sie 01, 2010 20:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wal pomierzysz mikrometrem, luz na panewkach pomierzysz przymiarem (skladasz panewke i przykladasz do szczeliny przymiar i na podstawie szerokosci szczeliny okreslasz luz...) ale pomierz najpierw wal i zobacz jakie powinienes miec panewki i takie kup - waly sa utwardzane a panewki miekkie tak ze jesli sie nie zatarlo to wal powinienes miec zblizony do fabrycznego
Panewki glowne to te trzymajace wal
panewki korbowe to te na korbowodach

>Moze i tak , ale dla uszczelek i rozrzadu nie jest to napewno dobre

no dobra gestszy olej jakis tam wplyw na hydraulike zaworow ma...ale na uszczelki?? niby gdzie i jaki?

>kto wie gdzie w PL mo¿na kupiæ w rozs±dnej cenie olej 10W30 minera³.

dlaczego upierasz sie na mineral? jelsi juz tak zalezy ci na odpowiedniej lepkosci to to czy to mineral czy syntetyk nie ma znaczenia - oba 10w30 lepkosci maja takie same.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Nie Sie 01, 2010 20:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja się nie opieram - ale jest lobby mineralne Very Happy na forum.

Ja osobiście lałem wcześniej syntetyk i nie było problemów.

Do starego Diesla też wlałem półsystetyk i było też dobrze (ale zrobiłem płukankę) - tak więc jak ma się coś rozlecieć to się rozleci - może na syntetyku troszkę szybciej.
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Sie 01, 2010 20:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W oleju najwazniejsza jest baza,ta podstawa rafinowana z ropy.W mineralnych jest duzo wieksza od syntetykow,tam baza jest mala a duzo dodatkow,zaleznych od widzimisie inz.w danej firmie.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Sie 01, 2010 20:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys - uwierz mi ze syntetyk nie nadaje sie do wylatanych silnikow.Jest dobry do nowych,albo sportowych,albo wysilonych turbo ,- szczegolnie w baaardzo niskich temperaturach i ekstremalnych warunkach pracy..A nie do spokojnego silnika "usa" do tego z duzym przebiegiem i nieznana historia obslugi. Przy tej samej lepkosci mineral tworzy "korzystniejszy" film olejowy w takim nie nowym silniku . To nie jest moje zdanie,tylko autorytatywne wiadomosci poparte badaniami.Potem podawane w formie zalecen serwisowych.Poza tym jest jeszcze jedna korzysc z minerala - chetniej czesciej zmieniamy bo jest tanszy i "niby" gorszy. Ale kazdy i tak zrobi jak uwaza."""Oferta PetroCanady co podal Lutek jest najlepsza,no i maja "prawdziwy" filter Frama,a nie to co idzie na europe!A jest roznica,niestety!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Sie 01, 2010 21:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:


no dobra gestszy olej jakis tam wplyw na hydraulike zaworow ma...ale na uszczelki?? niby gdzie i jaki?
Nie wiem jaki,ale pisza ze uzywanie gestych olejow: " tworzy wieksze (niz zalecane) cisnienia ,zmniejsza sie szybkosc przeplywu przez co m.innymi jest wolniejszy odbior ciepla , zwiekszaja sie wycieki,..... " To sa wypowiedzi inzynierow - konstruktorow,nie moje.Uwierz mi , sprawdzily sie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Pon Sie 02, 2010 19:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No dobra zdjąłem 2 kpl panewek - dobre i uszkodzone.

oto wymiary:

uszkodzony wał: 57,50mm
panewki - grubość 1,20mm
panewki szerokość: 17,50mm Shocked WTF (ktoś gmerał w aucie - d e b i l)
panewki uszkodzone nie mają zamka - przedziwny wynalazek

dobry wał : 58,00mm
panewki - grubość 1,40mm
panewki szerokość: 16,50mm

opis z dobry panewek
A500 2 00
C706


Fotki poniżej:
Dobry wał


uszkodzony wał


uszkodzone panewki


sprawna kontra uszkodzona


przymierzam uszkodzoną panewkę w stopie korbowodu


przymierzam dobrą panewkę w stopie korbowodu

_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Sie 02, 2010 20:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no chyba bez szlifu walu sie nie obejdzie..czyli czeka cie demontaz skrzyni lub silnika ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Pon Sie 02, 2010 20:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szalone pytanie (DESPERERAT JESTEM)

czy dobrać panewki do uszkodzonego wału (2 panewki) i pojeździć dopóki znowu nie zacznie stukać?

Kupić panewki do auta - nie jakieś tam które niby pasują ale są za szerokie.

Wiem - nie jest to zgodnie z zasadami, ale .... nie jest to dobry moment na takie naprawy.
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Wto Sie 03, 2010 1:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jedyne co moge pomoc to podac pare liczb : szerokosc panewki nowej - 16.5354 mm ,,,,,,grubosc panewki 1.48336 mm ,,,,,, max.luz dla oleju czop-panewka 0.073 mm ,,,,,,,minimalny luz czop-panewka 0.019 mm. W sprzedazy sa panewki nadwymiarowe 0.25mm , 0.5mm i 0.75mm.Komplet panewek na jeden czop (2 szt) kosztuje $5.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Wto Sie 03, 2010 6:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po tygodniu poszukiwań i diagnozowania pozostało mi Crying or Very sad .

wg mojego rozeznania mam 3 opcje:
- wymienić wał na inny (może i zmienić panewki przy okazji) + robocizna
/300-500zł wał + robota 600zł

- szlifować wał na 3 szlif (zmienić panewki przy okazji) + robocizna
/400-700zł wał + robota 600zł

- wymienić silnik na inny (koszt zakupu większy niż naprawy wału - ale może się okazać wiele niespodzianek po remoncie wału - skoro się rozleciało przy 250kkm to nie jestem pewien czy taki przebieg ma faktycznie)
/1000zł + robota 600zł

może jakieś podpowiedzi?
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Wto Sie 03, 2010 11:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jezeli chcesz zmienic sam wal na inny to zemien tez panewki bo inaczej za dlugo nie posmigasz!
Ja wybralbym opcje 2! Wyjmij wal i zrob 3 szlif plus daj nowe panewki! Na tym autko posmiga jeszcze dlugo!
Kupisz silnik i nie masz pewnosci ze jest ok!A jak padnie cos w nim niedlugo to bedziesz zly ze znowu musisz przy nim grzebac! Ceny prawie takie same wiec decyzja nalezy do Ciebie!
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Pon Sie 16, 2010 10:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wybrałem opcję - wymiana silnika na inny.

Mam już zamontowany silnik na poduszkach, teraz będę montował osprzęt.
Silnik wyciągnąłem dołem, dało radę.

http://img337.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=dsc00406silnikwdole.jpg
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Sro Sie 18, 2010 7:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Silnik przemontowałem - nawet działa Very Happy .
Po złożeniu autka pozostała mi 1 kostka nie podłączona - jest zlokalizowana obok akumulatora fotki poniżej. (do czego to podłączyć)
już wiem _tempomat Smile



_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ciech
*
*


Dołączył: Apr 17, 2005
Posty: 331
Skąd: Ciechocinek

PostWysłany: Pią Sie 20, 2010 8:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a podobnie wyglada jak kostka do modulu wentylatorow ktory jest na podluznicy.

P.S. kolego w tym drugim silniku niezostala ci przypadkiem w miare dobra ta blacha na kolektor wydechowy przed wentylatorami bo usilnie szukam a moja dogorywa
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 01r lpg , wersja europejska , startech
Chrysler Grand Voyager 3.3 LE 96r lpg , wersja eu , webasto - sprzedany 7.07.11r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Nie Sie 22, 2010 10:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mnie też się tak kojarzy/ło Wink
Myślę, że tę wtyczkę musisz wpiąć w ten moduł o którym pisze ciech.
Znajdziesz go patrząc na przód auta z prawej strony, właśnie na podłużnicy.
Łatwiej jest do niego dojść od dołu auta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Nie Sie 22, 2010 10:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To był tempomat - już podłączyłem.
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Sie 22, 2010 23:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kit napisz jak tam silniczek pracuje, jak sobie radzi ze skrzynią i ogólnie.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Pon Sie 23, 2010 7:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Generalnie silniczek chodzi b.dobrze.
Zestawienie silnika 3.3 i skrzyni 3.8 daje ciekawy efekt bardziej miękkiej pracy, trochę niższych obrotów.

Niestety moje problemy ze skrzynią (które mam od momentu posiadania auta) nie zniknęły, tylko się pogłębiają, chyba koniec skrzynki.
tu link do tematu - jak ktoś może coś wspomóc to proszę o poradę:

http://asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9330
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Nie Sie 29, 2010 12:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobrze zrozumiałem Question zamieniłeś silnik 3.8 na 3.3 i na kompie od 3,8 chodzi poprawnie.3.8 ma większe dawki paliwa i powinna być za bogata mieszanka,chyba że komp potrafi to skorygować ,a jak ze spalaniem bo 3.3 powinny palić około 2 litry mniej niż 3.8 czyli około 16l (mój pali średnio 18 litrów w mieście )
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Nie Sie 29, 2010 13:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak dobrze zrozumiałęś

jest silnik 3.3. z kompem od 3.8.

Niestety nie udało mi się przejechać zbyt wiele kilometrów - skrzynia padła (konwerter i coś jeszcze). Od ponad roku dziwnie się zachowywała ale teraz to już totalne dno - więc czeka mnie wymiana skrzynki - remont.
Za ewentualne korekty mieszanki wezmę się później - jeżdżę na gazie - więc to mały problem zrobić uboższą mieszankę w razie potrzeby.
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group