www.asu.pl :: Zobacz temat - Wymiana - Silniczek krokowy - Olds Aurora, Cadillac STS itp
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wymiana - Silniczek krokowy - Olds Aurora, Cadillac STS itp

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Sam naprawiam
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Sro Lut 25, 2009 23:43    Temat postu: Wymiana - Silniczek krokowy - Olds Aurora, Cadillac STS itp Odpowiedz z cytatem

Jesli posiadasz auto jak poniżej

CADILLAC ALLANTE 1993
CADILLAC DEVILLE CONCOURS (1994 - 1995)
CADILLAC ELDORADO (1994 - 1995)
CADILLAC ELDORADO SPORT 1993
CADILLAC ELDORADO TOURING (1993 - 1995)
CADILLAC SEVILLE SLS (1994 - 1995)
CADILLAC SEVILLE STS (1993 - 1995)
OLDSMOBILE AURORA 1995

...wysiadł Tobie silniczek krokowy który jest w tych rocznikach badziewiasty i tryby w nim padaja dość często, do tego kupienie takiego graniczy z cudem i do tego wyglada tak jak ten na zdjeciu:


...mozna smiało podmiecic na silniczek od..... no zgadnijcie?

...ano ja zamontowalem od fiata uno 1.1, wyglada to tak:

wiem, ze w diabły inny, ale można go zamontować bez przerabiania mocowania, normalnie, biorę srubę i go przykrecam w pionie, tak jak widać na zdjeciach poniżej, oddzielajac tylko podkladeczka silniczek od mocowania, bo jest okolo 1mm za dlugi trzpien. Jedyną przeróbką jaką należy wykonać to wtyka. Ja kupiłem oryginalną na szrocie za kilka pln, starą w aurorze odciałem, przylutowałem właściwą. Przewody są 4, jedna para jest od rozpoznania puszczenia pedalu gazu, a druga od sterowania wychyleniem trzpienia.
Czyli u mnie było tak,
- od gniazda oryginalnego = do = gniazda w silniczku uno patrzac od gory
- D (szary) = do = trzeci pin liczac od lewej (kiedy pojawia sie na nim (+), a na 4tym pinie(-), trzpień wyjezdza do przodu)

- C (niebieski) = do = czwarty pin liczac od lewej (kiedy pojawia sie na nim (+), a na 3cim pinie(-), trzpień sie cofa)

- B (czerwony) i A (czarny) = do = podlaczamy do pozostalych pinow 1 i 2, bez roznicy w kolejnosci, one sa odpowiedzialne tylko za zwieranie obwodu, kiedy docisniemy trzpien.



efekt jak na zdjeciach:


ten zamiennik to boshowski silniczek, generalnie rozbieralem taki z auta po przebiegu 190tys km i tryby nie mialy zadnego zuzycia! kupilem go za 20pln Wink taki sam jest tez w astrze i wielu innych autach, wystarczy poszukac na allegro...

Jeśli po padzie silniczka zapalil sie Check Engine i swieci sie dalej po wymianie na nowy kasujemy go w opisie jak tu:
http://asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=7528
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Sam naprawiam Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group