www.asu.pl :: Zobacz temat - Skrzynia 3T40 chevrolet lumina ...
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skrzynia 3T40 chevrolet lumina ...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
ParysArab
*
*


Dołączył: Oct 17, 2007
Posty: 83
Skąd: Polska / Slowacja

PostWysłany: Nie Lut 15, 2009 16:24    Temat postu: Skrzynia 3T40 chevrolet lumina ... Odpowiedz z cytatem

otóz naczytałem się i czy to jest prawda ze w skrzyniach 3biegowych wystepuje lock-up . jeżdze luminą ponad 3 lata i nie zauważyłem aby skrzynia miała nadbieg. Spalanie na poziomie średnio 13,5 litra gazu. prosże o rozwianie wątpliwości Chevrolet lumina z 1990 silnik 3,1 V6 skrzynia 3 biegowa 3T40 , koła 15" Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Nie Lut 15, 2009 17:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lock up to nie jest nadbieg tylko sztywne połaczenie na konwerterze, bez poślizgu. Musisz się wsłuchać w obroty silnika bo z tego co wiem to w TSach nie ma obrotomierza, policz zmiany biegów, jak będziesz jechał na 3 biegu po chwili spokojnej jazdy powinieneś wyczuc jakby jeszcze jedną zmianę i delikatny spadek obrotów silnika.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Lut 15, 2009 19:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w ts-ach 3,8 sa obrotomierze:) w luminach nie ma.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
ParysArab
*
*


Dołączył: Oct 17, 2007
Posty: 83
Skąd: Polska / Slowacja

PostWysłany: Nie Lut 15, 2009 19:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w luminach też są obrotomierze - moja luminka posiada - wersja kanada, a co do lock up to sterowanie jest mechaniczne czy też jakimś zaworem. silnik 3,1 V6 a tablica z prędkościomierzem, obrotomierz, voltomierz, cisnienie oleju, temp. wody, wskaznik paliwa i pozostałe ikony
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
maverick
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 147
Skąd: dolnoslaskie

PostWysłany: Nie Lut 15, 2009 19:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ParysArab - masz 3 biegi. Nie szukaj w niej tego czego nie ma.
Twoja skrzynka nie ma też literki E
_________________
Pontiac TS 3800 oraz Chrysler 300M + coś z Francji Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie Lut 15, 2009 20:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz w swojej skrzyni lock-up, sterowany jest on elektrozaworem, twoja skrzynia to Th 125. Brak lock-upu moze być przez awarie konwertera, elektrozaworu lub złą linke kick-down lub jej naciag Wink
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
maverick
*
*


Dołączył: Sep 04, 2007
Posty: 147
Skąd: dolnoslaskie

PostWysłany: Nie Lut 15, 2009 20:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i mamy ty fachowca od ASB
Anthrax - wytłumacz raz na zawsze różnicę między Lock-up a nadbiegiem
_________________
Pontiac TS 3800 oraz Chrysler 300M + coś z Francji Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Nie Lut 15, 2009 20:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

D - direct drive - bieg bezpośredni, a lock-up to sztywne spięcie konwertera bez utraty mocy na nim, służy on ochronie skrzyni, przedłuża jej żywot - to tak prostymi słowami troche umęczonego weekendem człeka Laughing
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
ParysArab
*
*


Dołączył: Oct 17, 2007
Posty: 83
Skąd: Polska / Slowacja

PostWysłany: Pon Lut 16, 2009 9:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli jednym zdaniem lock-up występuje w tej skrzyni, sprawdzę za porada antraxa linkę, na skrzynie nie narzekam pracuje jak miód a wymieniem tylko olej + filtr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pon Lut 16, 2009 10:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Anthrax napisał:
D - direct drive - bieg bezpośredni


D - to Drive, czyli jazda do przodu, a direct drive odnosi sie do przelozenia w skrzyni, czyli np w skrzyniach 4 biegowych biegiem bezposrednim (DD) jest 3 bieg czyli 1:1 obroty silnika:skrzynia wej=obr wyj, overdrive to nadbieg, czyli ten 4rty...

...co do lockup to sie zgadza...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pon Lut 16, 2009 12:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

najczesciej w tych skrzyniach pada zawor tcc.
zprzodu skrzyni masz taka niebieska wtyczke-sprawdz czy tam wogole jest cos podlaczone

luky
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
tomek
*
*


Dołączył: Nov 27, 2004
Posty: 201
Skąd: Darlowo

PostWysłany: Pon Lut 16, 2009 14:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli masz obrotomierz to najłatwiej sprawdzic Lock-up przez ustawienie (w czasie jasdy, oczywiście) obrotów 2000 a prędkość przy sprawnym Lock-upie będzie 80km/h (najłatwiej zapamiętać). Jeśli bedzie równo lub więcej niz 80 to ok , jesli mniej to sprawdziłbym TCC , tak jak pisał Luky


A tu więcej na temat TCC
http://www.asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3003
tak mnie kiedyś poniosło i rozpisałem się Wink
_________________
pozdrawiam
Tomasz

Pontiac Trans Sport 3.1 - '94
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu MSN Messenger
ParysArab
*
*


Dołączył: Oct 17, 2007
Posty: 83
Skąd: Polska / Slowacja

PostWysłany: Wto Lut 17, 2009 20:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

koledzy dzięki za odpowiedzi, jak możecie mi pomóc to może któryś z posiadaczy lumin lub pontiaców z silnikiem 3,1 wie gdzie jest moduł sterujący tempomatem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group