www.asu.pl :: Zobacz temat - CHRYSLER TOWN COUNTRY 3,8 poblem z kodami pomocy
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

CHRYSLER TOWN COUNTRY 3,8 poblem z kodami pomocy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
major72
*
*


Dołączył: Dec 25, 2008
Posty: 5

PostWysłany: Pon Gru 29, 2008 21:52    Temat postu: CHRYSLER TOWN COUNTRY 3,8 poblem z kodami pomocy Odpowiedz z cytatem

Witam serdecznie.
Posiadam auto CHRYSLER TOWN COUNTRY 3,8 2001r.
prosilbym o porade na temat bledow komputera,dokladnie o szcegolowe informacje na temat kodow po tescie kluczykowym.
wyswitla mi
1
2
2
1
2
1
5
5
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto Gru 30, 2008 8:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Twój kod to 21 czyli w zestawieniu kompletnym wygląda to tak 12 21 21 55

21 Sygnał czujnika tlenu nie zmienia się (pozostaje na 4.3 - 4.5V).
wygląda to na uszkodzoną sondę lambda trzeba sprawdzić połączenie i czy jest na niej napięcie


Kody błędów

11 W czasie obracania silnika korbą nie wykryto wzorcowego sygnału zapłonu.
12 Niedawno odłączono akumulator lub komputer, lub zbyt niskie napięcie z akumulatora.
13 Czujnik MAP bez zmian od uruchomienia do pracy.
14 Zbyt niskie (poniżej 0.16V) lub zbyt wysokie napięcie (powyżej 4.96V) na czujniku MAP.
15 Brak sygnału czujnika prędkości / odległości.
16 Wykryto utratę napięcia akumulatora przy pracującym silniku.
17 (1985 tylko turbo): obwód czujnika stukania. Silnik zbyt długo pozostaje zimny.
21 Sygnał czujnika tlenu nie zmienia się (pozostaje na 4.3 - 4.5V).
22 Sygnał czujnika chłodziwa poza zakresem.
23 Czujnik temperatury powietrza wlotowego może być uszkodzony.
24 Czujnik położenia przepustnicy poza zakresem.
25 Zwarty obwód napędu silnikowego automatycznego biegu jałowego (AIS) lub nie osiągnięto docelowego biegu jałowego.
26 Nie uzyskano szczytowego napięcia w obwodzie wtryskiwacza.
27 Obwód wtryskiwacza nie przełącza się gdy jest to wymagane.
31 Obwód lub układ sterujący solenoidu oczyszczania parownika.
32 Nie działają mierniki EGR (1988) lub (1990-92, wszystkie oprócz Turbo) zespół sterowania nie widział zmiany stosunku powietrza/paliwa po uruchomieniu EGR.
33 Obwód przekaźnika sprzęgła w układzie klimatyzacji otwarty lub zwarty.
34 (1984-86) EGR obwód solenoidu zwarty lub otwarty. (1987-1991) regulator prędkości zwarty lub otwarty.
35 Obwód przekaźnika wentylatora chłodzącego otwarty lub zwarty. (Trucks) Usterka silnika przełącznika biegu jałowego.
36 Otwarty lub zwarty obwód sterowania przepustnicy spalin turbo. (3.9 / 5.2 RWD) obwód cewki cylindrycznej. Otwarty lub zwarty obwód elektrozaworu odpowietrzania Turbo IV.
37 Usterka lampki wskaźnikowej przesunięcia (układ 5-biegowy) Niskie napięcie w części obwodu napędu solenoidu blokującego / odblokowującego przepustnicę (87-89); w obwodzie cewki solenoidu (85-89 Turbo I-IV); na czujniku temperatury przekładni (1995 i późniejsze).
41 Obwód regulacji pola alternatora otwarty lub zwarty.
42 Otwarty lub zwarty obwód przekaźnika automatycznego wyłączania (główny przekaźnik). Obwód sterowania przekaźnika pompy paliwa. Zespół poziomu paliwa - bez zmian w miarę przebywania odległości.
43 Nie uzyskano szczytowego prądu w cewce pierwotnej przy maksym. czasie przebywania; problem z interfejsem modułu napędowego do zespołu sterowania.
44 Na płytce logicznej FJ2 nie ma napięcia; samo-diagnostyka zespołu sterowania wskazuje na problem; przekroczony zakres temperatury akumulatora.
45 Przekroczony limit turbodmuchawy (silnik został wyłączony przez zespół sterowania).
46 Zbyt wysokie napięcie w akumulatorze w czasie ładowania lub zbyt niskie napięcie w układzie ładowania.
47 Zbyt małe napięcie w akumulatorze i zbyt mała moc alternatora (zbyt małe napięcie w układzie ładowania).
51 Uszkodzony czujnik tlenu, zwrot sygnału mieszanki ubogiej; błąd wewnętrznego zespołu sterowania (tylko '84 turbo).
52 Uszkodzony czujnik tlenu, zwrot sygnału mieszanki bogatej; błąd wewnętrznego zespołu sterowania (tylko '84 turbo).
53 Wewnętrzny problem w zespole sterowania.
54 Brak sygnału zmiany biegu na wyższy w czasie obrotów silnika (tylko wersja turbo); usterka wewnętrznego zespołu sterowania (tylko wersja '84 turbo).
55 Koniec kodów.
61 Czujnik "Baro" otwarty lub zwarty.
62 Przebiegu w milach z systemu Emission Maintenance Reminder (EMR-kontrola utrzymania emisji) nie można przechowywać w EEPROM. Błąd PCM, nie zapamiętano mil z SRI.
63 Sterownik nie może zapisywać sygnałów w EEPROM.
64 Niesprawny katalizator.
65 Usterka przełącznika układu wspomagania kierownicy.
88 Początek testu (przeważnie nie podawany, nie należy go oczekiwać).
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
major72
*
*


Dołączył: Dec 25, 2008
Posty: 5

PostWysłany: Wto Gru 30, 2008 16:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

serdeczne dzieki
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Krzysiek-wroc
*
*


Dołączył: Oct 31, 2011
Posty: 8
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Paź 31, 2011 17:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ...

moze mi ktoś powiedziec jak tym kluczykiem sprawdzić kody błędów ...
mam chryslera T&C 2004 z USA i troszke problemów z nim .. Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Wto Lis 01, 2011 1:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobra Rada: Tylko odpowiedni skaner DRB III pozwoli na dokladne zlokalizowanie niedomagan Twego T&C '04.Albo przynajmniej skaner OBDII . Jest to za nowe auto,aby kluczykowaniem mozna bylo precyzyjnie okreslic usterke - dlatego ze jeden kod kluczykowania jest wspolny dla wielu usterek. Kodow OBDII dla Twego modelu jest co najmniej 1500,a kodow kluczykowania - jak sam widzisz - ledwo 50.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Wto Lis 01, 2011 20:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarkSeven napisał:
Dobra Rada: Tylko odpowiedni skaner DRB III pozwoli na dokladne zlokalizowanie niedomagan Twego T&C '04.Albo przynajmniej skaner OBDII . Jest to za nowe auto,aby kluczykowaniem mozna bylo precyzyjnie okreslic usterke - dlatego ze jeden kod kluczykowania jest wspolny dla wielu usterek. Kodow OBDII dla Twego modelu jest co najmniej 1500,a kodow kluczykowania - jak sam widzisz - ledwo 50.


Tylko że to nie są kody do tego rocznika a dobry skaner to według Ciebie jaki???

Ja znam jeden SnapOn MT2500 ale do jednorazowego skanowania to nie wart kupna lepej podjechać do chłopaków z ASU bo tez widziałem że mają SnapOn-a ale trochę nowszego.

A jeżeli chcesz wiedzieć więcej na temat Twojego auta to polecam forum www.tajemnicevoyagerow.inten.pl i mam nadzieję że nie będzie mi to odebrane jako reklama innego forum ale wieźcie mi że za dużo by było pisać.
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Krzysiek-wroc
*
*


Dołączył: Oct 31, 2011
Posty: 8
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Lis 02, 2011 19:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to ładnie ... dobra mam niby elektryka co niby może się do tego podłączyć ... zobaczymy

a tymczasem może opisze objawy to uda się zlokalizować przyczyny wcześniej

otóż pali sie kontrolka silnika ale auto chodzi ... jeździ i nagle nie może odpalić .. kręci i nic ...
lek na to taki ze wyciągam aku na dobry czas, wten kontrolka znika i autko odpala ...

ostatnim czasy .. auto stoi stoi ... chce je odpalić .. wkładam aku ... kręcę kręcę i nic .. .po którymś-tam kręceniu udało się zaskoczyć ... ale gaśnie jeśli nie potrzymam gazu ...
udało mi się przemieścić auto z podtrzymywaniem gazu na obrotach ... i teraz stoi i już nawet po 20 kręceniach nie chce zaskoczyć ani nawet mruknąć ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Czw Lis 03, 2011 10:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak będziesz przy aucie to zadzwoń do mnie a pokieruję Ciebie z kodami tylko przygotuj coś do pisania

tel do mnie 787 470 862
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Lis 03, 2011 11:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może czujnik wału lub wałka .
Ale w kodach powinno pokazać.
A najlepiej podłączyć do diagnostyki.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Krzysiek-wroc
*
*


Dołączył: Oct 31, 2011
Posty: 8
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Lis 03, 2011 19:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Juz wszystko jasne ... sprawa wręcz prosta ...
problem odpalania rozwiązany przy pomocy elektrycznej ...
przyczyną usterki był ten oto przekaźnik


wymiana przekaźnika na sprawny zalatwila sprawę ...

jak ze auto nadal u elektryka więc idąc za ciosem zobaczymy czy zakład elektryczny i umiejetności speca są coś warte i rozwiąże pozostałe bolączki ...

podłączył do kompa i wskazał bład czujnika na sprzyni i dłąd tempomatu

jestem dobrej mysli co do kolesia i mam nadzieję ze będzie w stanie naprawić wszelkie elektryczne/kablowe usterki

Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MLODY1984
*
*


Dołączył: Mar 02, 2011
Posty: 147
Skąd: Jelenia Góra (dolny

PostWysłany: Sob Gru 24, 2011 10:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam żeby nie zakładać nowego wątku, podepnę się pod ten hehe a mianowicie wczoraj wracałem do domku i nagle autko zaczęło strasznie przerywać, falowac na obrotach i ogólny brak mocy. Po kluczykowaniu wyskoczyły następujące błędy: 12,51,21,21,34,77,55
12- wiadomo aku
51- ?
21- ? (sonda )
34- ? (chyba EGR)
77- ?? tego kodu nigdzie nie znalazłem
55- koniec testu
Jak macie jakieś sugestie to proszę o pomoc.
A tak przy okazji to zdrowych, spokojnych i wesołych Świąt Bożego narodzenia i dużo frajdy, mało problemów z naszymi amerykańcami
_________________
Dodge Grand Caravan 3.8l SE z LPG 97r kanada
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Sob Gru 24, 2011 13:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

51 Sonda lambda wskazuje zbyt uboga mieszanke - limit wzbogacania osiagniety
21 Sygnal sondy labda (pierwszej) zbyt wolny lub ponizej 0.65V.
34 Zwarcie lub przerwa w obwodzie wykonawczym tempomatu


Rzeczywiście kodu 77 nie ma więc sprawdź czy nie było pomyłki podczas odczytu
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
MLODY1984
*
*


Dołączył: Mar 02, 2011
Posty: 147
Skąd: Jelenia Góra (dolny

PostWysłany: Sob Gru 24, 2011 13:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sibi77 sprawdzałem już trzy razy wyskakują takie błędy jak pisałem. co do tempomatu ostatnio wymieniałem taśmę pod kierownicą ale nie resetowałem kompa więc to może to, a co sugerujesz z pozostałymi?
obstawiam jeszcze kable i świece bo jak dzisiaj wyciągnąłem jedną świece to stan jej jest tragiczny ok. 2mm przerwa na elektrodzie i wypalona jak chol....
świece i kable kupiłem wczoraj ale nie było czasu wymienić a teraz święta itd więc może we wtorek się za nie zabiorę
http://img187.imageshack.us/img187/7292/mg9114.jpg
znalazłem coś takiego z tym błędem 77, chyba też dotyczy tempomatu.
sorki zapomniałem dodać że ten link jest zapożyczony z innego tematu gdzie wmarek65 wkleił cześć serwisów-ki z kodami kluczykowania, OBDII do chryslera grand voyagera 96-2000
zapomniałem jeszcze dodać że rozwaliło mi puszkę rezonatora, normalnie dziura jak po granacie ale we wtorek będę miał nową puchę tylko będę musiał to wszystko poskładać
_________________
Dodge Grand Caravan 3.8l SE z LPG 97r kanada
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MLODY1984
*
*


Dołączył: Mar 02, 2011
Posty: 147
Skąd: Jelenia Góra (dolny

PostWysłany: Czw Gru 29, 2011 16:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam po wymianie świec i kabli żadnych błędów nie wyświetla, problem został tylko z tempomatem ponieważ przy odpalaniu kontrolka CRUISE zapala się na sekundę i gaśnie, w czasie jazdy jak wcisnę guzik od tempomatu zapala się kontrolka CRUISE świeci przez chwilkę i gaśnie i już więcej się nie zapala dopiero po ponownym odpaleniu autka ktoś wie o co tu może chodzić? Zaznaczam że już żadnego błędu nie wyświetla. Chyba muszę jeszcze sprawdzić włącznik stop-a tyle tylko że nie bardzo wiem czego tam szukac: zwarcia czy braku napięcia na którymś przewodzie
_________________
Dodge Grand Caravan 3.8l SE z LPG 97r kanada
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Gru 29, 2011 17:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy tempomat ci w ogóle działa.

Tempomat działa na zasadzie siłownika podciśnienia a w siłowniku zabudowany jest sterownik .

W podstawie akumulatora jest zbiornik podciśnienia.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MLODY1984
*
*


Dołączył: Mar 02, 2011
Posty: 147
Skąd: Jelenia Góra (dolny

PostWysłany: Czw Gru 29, 2011 22:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sato a jak to sprawdzić? wiem gdzie jest puszka tempomatu bo dzisiaj cały dolot powietrza ściągaliśmy żeby wymienić świece normalnie masakra, ale niestety znowu dzisiaj wieczorkiem jak jeździłem to wywaliło mi błędy
31-??
34-zwarcie lub przerwa w układzie wykonawczym tempomatu
51- sonda lambda (chyba trzeba będzie ją wymienić )
wszystkie wężyki od tempomatu są podpięte aczkolwiek nie wiem czy dobrze
_________________
Dodge Grand Caravan 3.8l SE z LPG 97r kanada
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Gru 29, 2011 23:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niestety nigdy nie sprawdzałem jak dokładnie zostaje za-sterowany siłownik.
Jest tam gniazdo sprawdź w jakim stanie są piny czy nie są zaśniedziałe.

Trzeba by sprawdzić czy siłownik jest w dobrym stanie wydaje mi się ,że powinien trzymać podciśnienie.

Tempomat działa powyżej 60km/h tj.siłownik podtrzymuje.



Trzeba zajrzeć w schematy jak jest sterowany siłownik.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MLODY1984
*
*


Dołączył: Mar 02, 2011
Posty: 147
Skąd: Jelenia Góra (dolny

PostWysłany: Pią Gru 30, 2011 11:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzisiaj mam nockę w pracy to postaram się to rozebrać i sprawdzić jak to wygląda, jutro napisze co i jak. Wiem że tempomat działa od 60km/h ale u mnie dzieje się to samo w każdym zakresie prędkości więc coś jest nie tak.
_________________
Dodge Grand Caravan 3.8l SE z LPG 97r kanada
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MLODY1984
*
*


Dołączył: Mar 02, 2011
Posty: 147
Skąd: Jelenia Góra (dolny

PostWysłany: Wto Sty 03, 2012 19:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam trochę czasu to zajęło, ale problem rozwiązany. Winny nie działającego tempomatu i błędu 77 był włącznik świateł stop. Rozebrałem wszystko co związane było z tempomatem i wszystko było oki, wszystkie rurki na miejscu itd. na koniec zostawiłem ten właśnie włącznik i okazało się że środkowy styk odpowiedzialny za tempomat nie miał przejścia tzn. jeśli pedał hamulca nie jest wciśnięty, pierwszy styk jest rozwarty, a drugi i trzeci zwarty, w momencie wciśnięcia pedału hamulca, na pierwszym styku jest przejście, a dwa pozostałe powinny być rozwarte, u mnie niestety na środkowym styku miałem opór ok 500 Ohm, ale nie było całkowitego przejścia, rozebrałem, wyczyściłem i wypsikałem kontaktronem i teraz cieszę się rewelacyjnie działającym tempomatem. Dzięki za podpowiedzi i wszelkie sugestie. Pozdrawiam
_________________
Dodge Grand Caravan 3.8l SE z LPG 97r kanada
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group