www.asu.pl :: Zobacz temat - Test zegarów Chrysler Voyager 96-99
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Test zegarów Chrysler Voyager 96-99

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Sam naprawiam
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Pon Lis 05, 2007 19:43    Temat postu: Test zegarów Chrysler Voyager 96-99 Odpowiedz z cytatem

1. Kluczyk w stacyjce w pozycji wyłączone.
2. Wciskamy na zegarach oba przyciski (TRIP i RESET) i trzymając przekręcamy kluczyk do pozycji włączone.
3. Trzymamy przyciski aż do pojawienia się na wyświetlaczu kilometrów napisu CODE.
4. Puszczamy przyciski.

Jeśli będą błędy na wyświetlaczu zostaną wyświetlone kody błędów. W przypadku poprawnej pracy i braku błędów, pojawi się kod 999.

Opis błędów w oryginale:
110 - Memory fault in cluster
111 - Calibration fault in cluster
905 - No CCD bus messages from TCM
921 - Odometer fault from BCM
940 - No CCD bus messages from PCM
999 - End of Codes

Słowniczek:
TCM - komputer skrzynki biegów
CCD - szyna komunikacji
BCM - główny komputer tzw. body

Następnie zegary przejdą kolejne testy, na wyświetlaczu pojawią się odpowiednie opisy.

1. CHECK-0 - test wyświetlacza
2. CHECK-1 - test kalibracji wskaźników analogowych w 4 pozycjach (równocześnie cztery wskaźniki), poniżej opis prawdiłowych wskazań.
3. CHECK-2 - test wyświetlacza kilometrów
4. CHECK-3 - test wyświetlacza skrzynki biegów

Punkty kalibracji.

Prędkościomierz:
1 - 0 km/h
2 - 40 km/h
3 - 80 km/h
4 - 120 km/k

Obrotomierz:
1 - 0 obr./min
2 - 1000
3 - 3000
4 - 6000

Poziom paliwa:
1 - pusty
2 - 1/8
3 - 1/4
4 - pełny

Temperatura:
1 - zimny
2 - niski/normalny
3 - wysoki/normalny
4 - gorący

Jeśli wskaźniki pokazują błędne wartości należy skallibrować je urządzeniem diagnostycznym, np. w ASU Smile

Później jeszcze posprawdzam czy przypadkiem nie zrobiłem gdzies błedu Smile
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Wto Lis 06, 2007 9:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Very Happy właśnie skorzystałem z testu (no chociaż jeden udało mi się skończyć)
Very Happy
Już testowałem wentylatory i nadal mrugają kontrolki od klimy (no nie działa klima no to może przez to). Testowałem BŁĘDY (no ale nawet tego nie uruchomiłem Sad

No ale po teście zegarów pojawił mi się błąd 905 - No CCD bus messages from TCM - no ale mam manual to może dlatego Question
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
white_dodge_caravan
*
*


Dołączył: Nov 06, 2007
Posty: 126

PostWysłany: Sro Lis 07, 2007 0:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja też dzis zrobiłem i wypadł wzorowo:)


ps:.....dzieki Anthrax
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
pigelot
*
*


Dołączył: Jul 12, 2006
Posty: 71
Skąd: Londyn - Gorlice

PostWysłany: Sro Lis 07, 2007 21:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hi
Dzieki za tescik Wink
@MarkusCal podobnie jak Tobie wyskoczyl mi 905 tez mam manualna skrzynie wiec byc moze w tym problem.

Moze jak ktos wie to prosimy o podpowiedz

-------------------------------------
Voayger 2.4 00r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Lis 07, 2007 22:46    Temat postu: TCM Odpowiedz z cytatem

MarkusCal napisał:
Very Happy właśnie skorzystałem z testu (no chociaż jeden udało mi się skończyć)
Very Happy
Już testowałem wentylatory i nadal mrugają kontrolki od klimy (no nie działa klima no to może przez to). Testowałem BŁĘDY (no ale nawet tego nie uruchomiłem Sad

No ale po teście zegarów pojawił mi się błąd 905 - No CCD bus messages from TCM - no ale mam manual to może dlatego Question


Na 100% od tego bo jak ma sie komunikowac z komputerem skrzyni Question Very Happy
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
MarkusCal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2007
Posty: 292
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Sro Lis 07, 2007 23:30    Temat postu: Re: TCM Odpowiedz z cytatem

asu napisał:


Na 100% od tego bo jak ma sie komunikowac z komputerem skrzyni Question Very Happy


Very Happy tak się domyślałem

No ale nie ma jak KOMPUTER RĘCZNY Laughing przynajmniej nie nawala - no chyba że sama skrzynia NAWALA Confused Very Happy
_________________

Chrysler Voyager Family 2.0 98r
I zagazowany

Chrysler Town&Country 3,6 2011
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Lis 08, 2007 0:09    Temat postu: skrzynia Odpowiedz z cytatem

Very Happy
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kurczak
*
*


Dołączył: Nov 28, 2007
Posty: 24
Skąd: Szczytno

PostWysłany: Sro Lis 28, 2007 16:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wcale że nie na 100%. Ja też ma skrzynie zwykłą i żaden błąd mi nie wyskakuje. Jeżeli wszystko jest ok to nie ma prawa wykrywać żadnych błedów
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darioso
*
*


Dołączył: Mar 17, 2005
Posty: 208
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Lis 28, 2007 18:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zazdroszczę wam. Razz
Ja w swoim Windstarze to se mogę zrobić tylko test kobiety. Very Happy
Jak stwierdzi, że ładny, delikatny, łatwo się przesuwa i dobrze leży w dłoni, to jak dla mnie test zdany. Embarassed
_________________
WINDSTAR 96 3.8 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krissaik
*
*


Dołączył: Dec 08, 2008
Posty: 16
Skąd: Austria

PostWysłany: Nie Sty 18, 2009 12:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy może być taki test zegarów przeprowadzony w moim kanciaku??
_________________
Chrysler Grand Voyager 3,3LE AWD '95
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Nie Sty 18, 2009 13:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krissaik napisał:
Czy może być taki test zegarów przeprowadzony w moim kanciaku??

Jak masz elektroniczny licznik, a nie na linkach, to może. Sprawdź przecież nic nie zepsujesz Smile
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
krissaik
*
*


Dołączył: Dec 08, 2008
Posty: 16
Skąd: Austria

PostWysłany: Nie Sty 18, 2009 13:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chciałbym to zrobić ale nie mam przycisków Trip i Reset przy liczniku ...no chyba że mogę wykorzystać te u góry ...chyba Reset i select ??
_________________
Chrysler Grand Voyager 3,3LE AWD '95
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Nie Sty 18, 2009 14:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chociaż chciałem kupić kanciaka i siedziałem w takim, to nie pamiętam jak wyglądają zegary. Nie mam pojęcia czy ten test zadziała poniżej 96 roku. Jeśli masz przyciski i chcesz sprawdzić to sprawdź. Najwyżej wyskasujesz sobie dzienny licznik km. Zamiast zastanawiać się godzinami, idź do auta i sprawdź Very Happy
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Nie Sty 18, 2009 23:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W kanciaku ten test nie jest do wykonania.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Pon Sty 19, 2009 0:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a macie cos do mazdy przy tescie wyskakuje mi mnostwo informacji
lub moge je opisac pokolei a jest tego troszke
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
siwyelk13
*
*


Dołączył: Feb 01, 2009
Posty: 5
Skąd: Ełk

PostWysłany: Nie Lut 08, 2009 19:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam w moim wyświetliło się 905 i 999 możecie mi pomóc i powiedzieć o co dokładnie chodzi proszę dziękuje z góry ps jak pisałem wcześniej mam problem z małym szarpaniem i skaczą czasami obroty po wciśnięciu sprzęgła pozdrowienia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Nie Lut 08, 2009 21:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz manuala więc nie masz TCM,dlatego wyświetla bład.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
siwyelk13
*
*


Dołączył: Feb 01, 2009
Posty: 5
Skąd: Ełk

PostWysłany: Nie Lut 08, 2009 23:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Sam naprawiam Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group