www.asu.pl :: Zobacz temat - Chrysler Voyager 3.3 lpg Check P0171 co 2 min i szarp
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chrysler Voyager 3.3 lpg Check P0171 co 2 min i szarp

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Pią Maj 18, 2012 21:24    Temat postu: Chrysler Voyager 3.3 lpg Check P0171 co 2 min i szarp Odpowiedz z cytatem

Witam
Problem taki-Wyskakuje mi check engine na dosłownie sekundę (Mrugnięcie) co 2 minuty z zegarkiem w ręku . Objawy są takie że jest szarpnięcie samochodem przy jeździe ponad 100km/h wskazówka prędkości wariuje w górę i w dół a na włączonym tempomacie rozłącza go aż on/off nie tylko że gubi prędkość zadaną. Na zwykłym VAG-u Komputer odnotowuje Błąd P0171 czyli jak czytałem czujnik tlenu mac itd. A u kolegi USA Olkusz na jakimś mądrzejszym czytniku wyskakuje ten sam błąd tylko odnosi się do sondy 1 (bank1) jednak po wizytach u Gazownika który już go ustawiał na wszelkie sposoby On uważa że sonda pulsuje dobrze (od 0,1V do 0,8V). Co mam robić???dodam że po skasowaniu błędu mam spokuj jakieś 50km. Wymieniłem świece, kable .Czasami po zapaleniu checka silnik nie wkręca sie na ponad 3 tys a jak depnę mocniej to potrafi strzelić czy kichnąć muszę zgasić i puźniej ok check znowu się zapala ale moc jest.... co się dzieje???
Gaz mam od miesiąca ...

chrysler voyager 3,3l B+G rok pr 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Maj 19, 2012 4:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wymień- lub podmień, czujnik tlenu to właśnie sonda lambda
poszukaj i podjedź do innego polecanego przez innych użytkowników gazownika, bo jak wiadomo nie tyle instalacja lpg jest ważna co jej prawidłowy montaż
co do wskaźnika prędkości to może być jakiś zanik chwilowy napięcia lub często występujący problem w tych autach tz. zimne luty, trzeba cały licznik wyjąc i przelutować
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Sob Maj 19, 2012 17:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam:)
THX za zainteresowanie:)
Źle mnie zrozumialeś z tymi zegarami to się dzieje właśnie w momencie wyskoczenia check-a na 1 sek... napewno traci zasilanie bo i tempomat wyłancza on/off ,zegary szaleją no i szapnięcie rzecz jasna samochodem...Co do czujnika O2 to wyczytałęm że to jest ten map w kolektorze ssacym nad przepustnicą obok krudżca podciśnieniowego a sonda no to sonda ale mogę się mylić czyli proponujesz podmienić ten czujnik czy sonde?? co do gazownika jestem pewny bo sam również sięzaangarzował w sprawe i jestewm u niego co 2 dni cokolwiek porobię w aucie... sonda ma tylko wpięcie na sygnałówkę przez kompa lpg ale po rozłonczeniu kompa było tak samo....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Nie Maj 20, 2012 15:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam:)
Dziś jadąc do pracy zaświecił się tylko po odpaleniu i przez 30km było ok po pracy do domu i też było ok bez check-a, ale po drogim odpaleniu i przejechaniu na zakupy znowu co 2 min i pod blokiem nie wkręcał się pow 3 tys ALE CO zauważyłem miałem rezerwę na paliwie a w momencie dodawania gazu by przejść próg 3tys obr wskaźnik paliwa zaczął mi się podnosić myślałem że to zbieg okoliczności zagasiłem auto odpaliłem ponownie i wskazówka znowu była na rezerwie czekając do check-a i znowu brak obrotów znowu zacząłem przy gazówki i normalnie wskaźnik doszedł prawie do połowy zbiornika . O co tu już chodzi???
Dodam że odkręciłem korek wlewu i podciśnienia nie było...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Maj 21, 2012 19:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to moze faktycznie te zimne luty? nie wiem jak jest w chryslerze ale w europejczykach w liczniku masz zawsze zamontowany stabilizator napiecia jakis np. LM05 (wygladem przypomina tyrystor malej mocy, z radiatorem i 3 nozkami). odpowiedzialny jest on za prawidlowe wskazania na wskaznikach magnetoelektrycznych (m.in. poziom paliwa, temperatura). skoro u ciebie wariuje poziom paliwa to moze faktycznie masz zimne luty w liczniku(np. na obwodzie stabilizatora jesli takowy jest) i stad te cale problemy bo byc moze ECU bierze z licznika jakis sygnal zwrotny?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Wto Maj 22, 2012 18:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za odpowiedź Ale Panowie nie sądzę żeby był problem z licznikami....Poprostu jak zaczyna wariować silnik pokazuje się to też na zegarach spadek napięcia czy coś normalnie wszystko działa co do wskaźnika zbiornika to jest tak że ostatnio po diagnostyce wyskoczył mi standart czyli sonda , czujnik map o2 i dodatkowo selenoid o cyrkulacji ten od egr-a że obwód otwarty więc nie pracował być może jakieś ciśnienie czy coś poszło na zbiornik kolega tak się sugeruje, zresztą to jest też skutek innych błędów .Zaczynam od sondy jutro zamawiam- żona nie chce autem jeżdzić bo się boi... muszę coś działać...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Maj 22, 2012 18:14    Temat postu: naprawa Odpowiedz z cytatem

Hmmm. Ciężki przypadek bo może być wiele przyczyn...

Ja bym zaczął od sprawdzenia błędów we wszystkich modułach. Może być, że np. moduł Air Bag będzie miał błąd o zaniku połączenia z komp. body lub silnika. Wtedy wiadomo, że ten moduł traci zasilanie i tu trzeba sprawdzać. Może być, że moduł klimatyzacji lub np. licznik sieją po magistrali i inne moduły przez to głupieją...

Moim zdaniem do dobrego fachowca musisz z tym pojechać bo samemu bez dobrych schematów i sprzętu to trochę jak szukanie igły w stogu siana Confused
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Maj 22, 2012 19:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sqate a wez zesz zobacz na stronce autozone na schemat instalki twojego wozu - bo cos mi sie wydaje ze zasilanie wszystkich czujnikow waznych czujnikow idzie z jednego pina w ecu. jesli tak to by to wyjasnialo twoje problemy - konczy sie zasilanie na MAP, komp daje dluzszy czas wtrysku=> zla wartosc na lambdzie, egr i evap pewnie tez jest z tej jednej nitki zasilane...moze ugnil ci gdzies przewod albo w samej wtyczce cos siedzi...znajdz wspolny pkt tych elementow i na krotko go zastap nowym przewodem i zobacz czy to cos da
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Wto Maj 22, 2012 19:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
sqate a wez zesz zobacz na stronce autozone na schemat instalki twojego wozu - bo cos mi sie wydaje ze zasilanie wszystkich czujnikow waznych czujnikow idzie z jednego pina w ecu. jesli tak to by to wyjasnialo twoje problemy - konczy sie zasilanie na MAP, komp daje dluzszy czas wtrysku=> zla wartosc na lambdzie, egr i evap pewnie tez jest z tej jednej nitki zasilane...moze ugnil ci gdzies przewod albo w samej wtyczce cos siedzi...znajdz wspolny pkt tych elementow i na krotko go zastap nowym przewodem i zobacz czy to cos da



Dzieki Smile!!!
W końcu coś konkretnie bo wiem że to nie jest błącha sprawa...
Powiedz mi gdzie moge szukać ów kabla do ecu idzie ich dosyć dużo a faktycznie wspólnym pkt tego jest komp wtyczki itp...


Ostatnio zmieniony przez sqate dnia Sro Maj 23, 2012 5:57, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Maj 22, 2012 20:08    Temat postu: zwarcie Odpowiedz z cytatem

Kiedyś miałem przypadek, że w 3.3 kabel (zielono- pomarańczowy) pod kolektorem ssącym zaraz za alternatorem przetarł się i zwierał czasami do masy i siadało wszystko (robiło zwarcie na zasilaniu wtrysków, cewki itp.)
Działo się to głównie przy przyspieszaniu gdyż silnik się wtedy przechylał i naciągał wiązkę. Efektem było poszarpywanie przy przyspieszaniu. Co prawda był to rocznik 95 ale podejrzewam, że 96 wiązkę silnika ma identyczną.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Maj 23, 2012 4:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>bo wiem że to nie jest błącha sprawa...

to jest blacha sprawa - problem w tym ze nie wysralo sie konca i problemem bedzie to znalezc Smile

>Powiedz mi gdzie moge szukać ów kabla do ecu idzie ich dosyć dużo a faktycznie wspólnym pkt tego jest komp wtyczki itp...

no musisz na schemacie znalezc, lub poprostu dostac sie do min. 2 czujnikow i spradzic kolorystycznie ich kabelki - wspolny bedzie tego samego koloru, potem znalezc taki kolor we wtyczce do ecu - dla pewnosci 100% musisz zmierzyc miernikiem czy to NAPRAWDE ten i go zastapic nowym obchodzac przy tym wtyczki i zlaczki po drodze by pominac jak najwiecej paści na drodze...jesli go juz utrafisz to wtedy po kolei przeglad wtyczek i ewentualna wymiana przewodu na calej dlugosci tak jak sie nalezy
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Sro Maj 23, 2012 5:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no musisz na schemacie znalezc, lub poprostu dostac sie do min. 2 czujnikow i spradzic kolorystycznie ich kabelki - wspolny bedzie tego samego koloru, potem znalezc taki kolor we wtyczce do ecu - dla pewnosci 100% musisz zmierzyc miernikiem czy to NAPRAWDE ten i go zastapic nowym obchodzac przy tym wtyczki i zlaczki po drodze by pominac jak najwiecej paści na drodze...jesli go juz utrafisz to wtedy po kolei przeglad wtyczek i ewentualna wymiana przewodu na calej dlugosci tak jak sie nalezy[/quote]

Tak to wygląda raz dobrze raz nie ....
Myślałem całą noc i też tak na chłopski sobie wymyśliłem miernikiem po kolei ,załatwię ten schemat bo autozone jest nieczynne ,ale z tego co kojarze do kable np od sondy idą tyłem silnika a od map sensora idą do skrzynki przekażnikowej no nic, będe szukał popołudniu jeśli mi czas pozwoli... zajmuje się wyglądem aut i ich tapicerkami ,troche robiłem przy skrzyniach w usa olkuszAmerican parts może coś jeszcze pamiętam;)
Dzięki za konkretną podpowiedź napiszę co i jak:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Sro Maj 23, 2012 18:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzis nie miełem czasu zaglądnąć ale jutro to zrobię co ciekawe dziś smigałęm autem i nic ani razu checka teraz pojechała żona do krakowa ma zwracać uwagę ale dzwoniła że na razie nic nie wskakuje.....Opowieści z h.. paproci normalnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Maj 23, 2012 19:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Opowie¶ci z h.. paproci normalnie

oj tam, oj tam....jak cos siedzi na elektronice to predzej czy pozniej sie wysra do konca i wtedy bardzo latwo znajdziesz Smile wiec glowa do gory Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Czw Maj 24, 2012 5:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

taa koko roko voytek spoko;) ale mam tak ze jak jest ok to spala mi 15lpg a jak sa checki to i 22 a czeka mnie trasa na Danie i nie wiem czy sie nim wybrać....powiem ci ze często tak jest jak się piep... a nie wiadomo co to tak jest najlepiej jak się urwie czy nie działa wcale.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Sro Maj 30, 2012 21:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam:)
Dziś wymieniłem sondę na nową zrobiłem jakieś 90km i na razie jest ok aloe miałem odłączony aku więc czekam na reakcje po 200km jak miałem wcześniej.
Kable od sondy mają przejście do ECU i sygnał i zasilanie przejście mają do wtyczki więc teoria odpada.
Natomiast znalazłem lużny pin we wtyczce górnej czarnej rząd górny pin 3 kabel zielony szukam schematu wtyczki bo nie wiem od czego jest ów przewód.
Pozdrawiam i dam znać co i jak dalej.
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Pią Cze 01, 2012 9:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam:)
Niestety problem dalej taki sam..... zrobiłem trochę kilometrów i kupa!!!
Co mogę jeszcze zrobić może MAP sensor
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Nie Cze 03, 2012 18:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam:)
Hehe niestety kup....!!!! Sonda nowa czujnik MAP nowy filtr oryginalny z wymontowaną lpg i kicha po 200km wskakuje znowu check...
Nie mam sił jade po emulator OBDII....
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Sro Cze 06, 2012 23:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam:)
O to co mądrego napisał mi mądry komputer u kolegi którego byłem Smile

"PCM wylicza niezbędne paliwo dla objętości powietrza wchodzącego do silnika.PCM kontroluje O2 czujnik celu ustalenia, czy kwota ta wymaga regulacji, i śledzi kwoty korekty i ustawi DTC, jeśli jest w nadmiarze ustalonej kwoty."
Podgląd stronki z fotką:
http://obrazki.elektroda.pl/3339418100_1339021914.jpg
Błąd o którym mowa:
http://obrazki.elektroda.pl/1281385200_1339022183.jpg

Czy ktoś kuma o co tu chodzi???
Ja już wydałem trochę kasy i nerwów również kolegom z warsztatów, co jeszcze mogę zrobić???
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Cze 07, 2012 6:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kod 51. Uszkodzony czujnik tlenu, sygnał zwrotny wykazuje na zbyt uboga mieszankę (wzbogacanie mieszanki przez PCM poza dopuszczalnym zakresem).

może to być nieszczelny lub pęknięty kolektor wydechowy
może to być uszkodzona sonda lambda (ale napisałeś ze wymieniłeś sondę)

i jeszcze cytat z innego forum

Przyczyną jest źle wyregulowana instalacja gazowa
na pewno zbyt uboga mieszanka komputer nie wie że jedzie na gazie więc wzbogaca wzbogaca a tak naprawdę
nic nie robi i w końcu błąd bo gaz ma swoje sterowanie na pewno po dłuższej jeździe tylko na benzynie zgaśnie błąd,
a po przełączeniu ponownie na LPG będzie błąd, miałem to samo.
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Czw Cze 07, 2012 6:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pytasz ,o co chodzi? Chodzi o to ze nic nowego sie nie dowiedziales.Jest to dokladny opis i definicja kodu P0171 ( albo 51 - jak kto woli) . Arrow po polskiemu brzmi ona mniej wiecej tak: "czujnik tlenu zidentyfikowal ubogie zasilanie w Banku 1 ( cylindry 1, 3 ,5 , ) powtarzajace sie czesto". I tyle.Trzeba bylo zaczac od sprawdzenia dlaczego tak sie dzieje ,a nie w ciemno wymieniac czujniki. Nalezy dokladnie sprawdzic odpowiednim skanerem odczyty z czujnikow , odczyty z pracy wtryskiwaczy oraz odczyty przebiegu kata zaplonu podczas jazdy. .Ponadto nalezy monitorowac cisnienie paliwa przy roznym obciazeniu . Idea trudno cos wiecej radzic,bo macie te auta poprzerabiane na gaz a ja nie mam doswiadczenia w diagnostyce gazowych, dostawianych ukladow zasilania ,ktore sprawiaja wiele niespodzianek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Czw Cze 07, 2012 10:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chętnie bym go ze skanował czymś mądrzejszym ale nie wiem do kogo się udać , mieszkam koło Krakowa tam jest kilku ale kto może pomóc???
Pozdrawiam
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Sro Cze 13, 2012 22:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PROBLEM ROZWIĄZANY!!!!Smile
Panowie można by doktorat pisać a okazało się że ten mądry komputerek informował że nie może dobrać mieszanki paliwa do wchodzącego powietrza:)
Heh ograniczyłem powietrze oklejając filtr stożkowy taśma w ok 60% i jest ok spalanie mi spadło żadnych szarpnięć oraz check-ów!!!
Chętnie postawię piwko osobom biorącym udział w główkowaniu mojego problemu tylko napiszcie jak to zrobić:)
Pozdrawiam i dzięki
pozdrowionka również od Rysia z usaolkusz.pl

Temat uważam za zakończony
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Cze 14, 2012 19:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sqate troszke to dziwne co piszesz bo silnik masz juz na wtrysku wiec komp tak dobiera czasy wtrysku by mieszanka paliwo-powietrze zawsze byla optymalna (stechiometryczna) => zalozysz stozek, zwiekszy sie ilosc powietrza=>zwiekszy sie spalanie - ale nie spowoduje to zaklocen w pracy.
no chyba ze stozek jest tak zamontowany ze ped powietrza dodatkowo "pcha" powietrze i komp poprostu nie wyrabia z czasami wtrysku dla takiej ilosci powietrza.
no ale niewazne - wazne ze jest OK Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Pią Cze 15, 2012 10:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam:)
Wiem że to jest dziwne ale poskutkowało jeżdziłem 2 tyg i jest ok dla ciekawości odkleiłem taśmę z filtra i błąd znowu się pojawił systematycznie co 2 min:)Dodam że nie kasowałem błędów po oklejeniu filtra, po prostu nie miałem chcka i żadnych dławek itp.
Wiem że wtrysk komputer krokowy map sensor to wszystko działa po to by tą mieszankę kontrolować ale okazuje się że jeśli jest go za dużo komp nie wyrabia.
Wczoraj okleiłem go z powrotem dziś skasuję błąd zamrożony i będę śmigał



PROBLEM POWRÓCIŁ !!!!
Włożony org filtr i dalej to samo!!!
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group