www.asu.pl :: Zobacz temat - wazna sprawa
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wazna sprawa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Wto Sty 06, 2009 8:36    Temat postu: wazna sprawa Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich forumowiczów
Jak zwykle mam pytanie co do mojego samochodu
Jest teraz zima a w moim Buick lesabre limited rok 2000 silnik 3.8l jest wtyczka zeby podlaczyc go pod gniazdo pradowe jest ona inna niz nasze wtyczki. I mam dylemat czy ona jest przystosowana pod napiecie 110 V czy pod 220 V. I jeszcze jedno pytanie czy posiadacie takie wtyczki w swoich autkach ??
I po ewentualny podłaczeniu do pradu co to daje mozecie opisac cos wiecej na ten temat??
pozdrawiam
_________________
Buick lesabre limited rok 2000 poj. 3.8l bubuss@poczta.onet.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto Sty 06, 2009 9:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przyznam ,że mam u siebie taką wtyczkę i sam jestem ciekaw jak się to sprawdza.Tylko no właśnie jakim napięciem.
Very Happy


_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300


Ostatnio zmieniony przez sato dnia Wto Sty 06, 2009 12:37, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Wto Sty 06, 2009 9:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Własnie mam sam ten dylemat a korci mnie niesamowicie Laughing
_________________
Buick lesabre limited rok 2000 poj. 3.8l bubuss@poczta.onet.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Sty 06, 2009 12:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rowniez taka posiadam w chevrolecie robionym na kanade i na 100% jest na 110V,wystarczy zastosowac trafo o odpowiedniej mocy i mozna sie pobawic,tylko gdzie dorwac taka wtyczke?
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto Sty 06, 2009 12:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja u siebie znalazłem transformator za wykładziną przy pedałach.
Z początku się z dźiwiłem co tu robi trafo pod nogami ,a później skojarzyłem jak był temat do podgrzewania.
Ale myślę ,że jest to do przerobienia wystarczy ten transformator zamienić na 220 .Zobaczę jak to wygląda.
Mam taki transformator z 220 na 110 produkcji rosyjskiej CCCP .może zrobię próbę.

Gorzej jak tam coś będzie nie teges to zwana będą fajerwerki Laughing
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Wto Sty 06, 2009 13:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hymm ja nie szukalem u siebie transformatora mam taka sama wtyczke i nie wiem nawet do czego jest ona.
Moje auto było robione na kanade moze chodzi o rozgrzanie oleju a moze tez rozgrzewa kabine nie wiem
_________________
Buick lesabre limited rok 2000 poj. 3.8l bubuss@poczta.onet.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Sty 06, 2009 13:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

najczesciej jest to kabel od grzalki w misce olejowej. nie sadze zeby podlaczenie do 220 zaszkodzilo-to przeciez tylko drut oporowy wiec szybciej sie nagrzeje:) ...ale glowy nie dam.reduktory(adaptory)sa dostepne w sklepach z czesciami elektronicznymi(we wszystkie strony i na wszystkie wtyczki swiata lub tylko na konkretna i w konkretna strone)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto Sty 06, 2009 16:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem jak u Was, ale u mnie jest to 110V, i podgrzewa wodę w bloku, bo tam jest grzałka, oraz na akumulatorze założony jest taki specjalny ocieplacz. Jak koc elektryczny. Ja połączam to poprzez transformator (z 220 na 110), można tez poprzez autotransformator. Podłączam to poprzez włącznik czasowy, tak by przed przyjściem do auta, był "ciepły". Choć słowo "ciepły" to mocno powiedziane:) Jest po prostu cieplejszy niż bez tego, a i przynajmniej nie zamarznie aku, jak i silnik szybciej się rozgrzeje...
_________________
Cirrus 2,5 LXI
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Sty 06, 2009 19:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To był patent na Kanadę gdzie jak wiadomo w północnej części temperatury spadają znacznie poniżej -30
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Sty 06, 2009 21:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sato masz napisane na wtyczne USA wiec na 100% 110V i ty masz gotowa instalacje z grzalka i cholera wiec jeszcze z czym innym,teraz tylko wystarczy sie upewnic co do stykow,wg mnie dwa plaskie to faza/neutralny a okragly to ochronny
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Sty 06, 2009 21:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no przeciez:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Sty 06, 2009 21:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
wg mnie dwa plaskie to faza/neutralny a okragly to ochronny


Dokładnie tak.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Sro Sty 07, 2009 7:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

musze kupic transformator z przejsciowka i sprawdzic jak to dziala
_________________
Buick lesabre limited rok 2000 poj. 3.8l bubuss@poczta.onet.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Sty 07, 2009 11:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tylko sobie sprawdz jaki prad moze dac ten transformator bo grzalka moze byc kilkusetwatowa.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Sro Sty 07, 2009 11:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Grzałka jest zazwyczaj słaba bo ma tylko utrzymać temperaturę dodatnią, a nie zagotować wodę na herbatę.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Sty 07, 2009 11:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to jakby ja podlaczyc na 240V ?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Sty 09, 2009 9:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Grzałka tego nie wytrzyma i przy okazji zostaniesz bez światła a w najgorszym przypadku fajerwerki z pontusia Laughing Wink

Ale taką grzałkę na 220 można zrobić są goście co dorabiają takie rzeczy ,jaki sobie kształt życzysz oraz nawet moc i nie są to jakieś duże kwoty.
Jak ktoś zrobi zdjęcia i z wymiaruje ją to pójdę do niego i zapytam o cenę.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Sty 09, 2009 21:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tylko,ze taka grzalka musi miec kryze pasujaca do otworu w bloku silnika.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Sty 10, 2009 8:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pisałem do znajomej w canadzie zobaczymy jaki koszt będzie tego gniazda.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Sty 10, 2009 9:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sato i inni, tak się Was zapytam po co Wam ta grzałka? Macie u siebie mrozy -25 przez pół roku i problemy z odpaleniem silnika że tak usilnie chcecie grzać tą grzałką silnik?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Sty 10, 2009 9:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

koszt jakiego gniazda:)?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob Sty 10, 2009 9:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie, jak już macie tak strasznie zimno i nasiłe chcecie dogrzewać wasze autka może lepiej kupcie na allegro koce i poduszki elektryczne Laughing
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Sty 10, 2009 19:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Taka grzalka podgrzewa plyn maksymalnie do 40-50 st. i nic wiecej,ulatwia to rozruch silnika.Prawdziwe systemy na zime to maja w skandynawi,dmuchawa elektryczna kabiny,ogrzewanie silnika itp.Zreszta na allegro tez takie sa do dostania.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob Sty 10, 2009 20:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
Taka grzalka podgrzewa plyn maksymalnie do 40-50 st. i nic wiecej,ulatwia to rozruch silnika.Prawdziwe systemy na zime to maja w skandynawi,dmuchawa elektryczna kabiny,ogrzewanie silnika itp.Zreszta na allegro tez takie sa do dostania.


No i w komplecie gruba futrzana czapa z nausznikami Very Happy
Ludzie to jest zwykła wtyczka na 110V. W centrum jest standardowo uziom. Ja to podłączam poprzez krokodylki. Więc nie trzeba nawet gniazda Smile
_________________
Cirrus 2,5 LXI
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Sty 10, 2009 22:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba mi klawiatura nie dziala... pisalem,ze to standardowa wtyczka usa z ochrona. jak pisal jedi_v dwa plaskie to zasilanie ,a okragly to ochrona zwana masa lub ziemia. przelotki sa do kupienia po 5 zl jednak jak nie masz zamiaru przeprowadzic sei z tym autam na stale do usa to prosciej ci bedzie uzyc noze i srubokreta montujac na koncu zwykla polska wtyczke...jesli jest tam grzalka na 110v z termostatem to po prostu szybciej sie nagrzeje i nie trz do tego zadnych transformatorow,zasilaczy czy generatorow amerykanskiego pradu.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Sty 11, 2009 10:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdziłem dokładnie grzałkę jest na 120 volt i mocy 600 W.
Przyłącze mam pod domem więc mogę korzystać z niego a jak płyn będzie zagrzany to oprócz dobrego rozruchu będzie ciepłe powietrze na szyby.
A jak zbogatnę to kupie sobie webasto i po sprawie.
A to fabryczne ogrzewanie przetestuję.
Co do gniazdka zasilającego to można użyć z przymrużeniem oka kabel zasilający komputer ale nie będzie uziomu a otwory trochę ciasne.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie Sty 11, 2009 22:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak esdarek, tylko mimo wszystko po podłączeniu pod 220 ta grzałka padnie, poza tym zastosowanie transformatora ma głównie też i zadanie odseparować galwanicznie auto od reszty świata, zakładając że stoi w zamokniętym i zimnym garażu, lub co gorsza na dworze. Unikniemy w ten sposób wielu przykrych sytuacji. Zabawiać się z prądem sieciowym można na różne sposoby, ale warto to robić nie robiąc nikomu krzywdy.
_________________
Cirrus 2,5 LXI
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Wto Sty 13, 2009 11:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!http://aukcje.wosp.org.pl/show_item.php?item=222341
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dla zakonczenia rozmów i ułatweienia innym probplemów zasilacza
a i cel zaszczytny
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Wto Sty 13, 2009 12:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Shocked coś link nie działa.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Wto Sty 13, 2009 12:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzial dziala dziala dziala
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Sro Sty 14, 2009 10:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a tak sie klocili a takie to bylo potrzebne a teraz cisza.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sro Sty 14, 2009 10:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krzycho1978 napisał:
a tak sie klocili a takie to bylo potrzebne a teraz cisza.....


Mieli mrozy tydzień i wielce się rozpisywali jak by to podłączyć, jakiego transformatora użyć lub nie użyć, jak to będzie ciepło w samochodzie jak się wsiądzie do niego a teraz po prozie i cisza Laughing

Ten transformator z aukcji to jest 200W, mam taki sam i podłaczenie do niego tej grzałki spowoduje jego spalenie. Ja do takiego transformatora po0dłączyłem dwie ładowarki do wiertarek bezprzewodowych i go spaliły.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sro Sty 14, 2009 19:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie np. grzałka z ocieplaczem pobiera ponad 400W. Czyli należy się liczyć z obciążeniem rzędu ok4A. I takie też chyba mam zabezpieczenie założone na trafo po stronie wtórnej.
Sama grzałka z ocieplaczem mają ok 28ohm, co daje przy 110V 3,93A więc dość sporo, co znaczy że cały obwód pobiera lekko ponad 400W. Należy wziąść to pod uwagę przy dopasowywaniu zasilania.
Oczywiście ja to traktuję raczej jako ciekawostkę, bo praktyczne zastosowanie tego systemu jest raczej znikome. Choć nie powiem, parę razy którejś tam zimy w silne mrozy troszkę grzałem. Ale piszę to tylko dla tych którzy lubią sobie poeksperymentować Smile
_________________
Cirrus 2,5 LXI
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group