www.asu.pl :: Zobacz temat - Chrysler Voyager Grand 2,5TD 96r.nierowna praca silnika
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chrysler Voyager Grand 2,5TD 96r.nierowna praca silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Rekin303
*
*


Dołączył: Mar 19, 2009
Posty: 11

PostWysłany: Czw Mar 19, 2009 1:45    Temat postu: Chrysler Voyager Grand 2,5TD 96r.nierowna praca silnika Odpowiedz z cytatem

Sad Witam Mój Voyek 2,5 TD odmówił mi posłuszeństwa, zaczol nierówno pracować tak jak by padły wtryski warsztacie wymontowali i sprawdzili okazało sie ze wszystko jest ok wtryski jak dzwony ale sterujący wzbudzali wątpliwości wiec go sprawdzono specjalistycznie stwierdzono niedziałający układ sterujący zakupiłem nowy wtrysk i dalej to samo ,nierówna praca, dymienie na blekito z rury i zapach niewypalonej do końca ropy, co dziwne po odłączeniu czujnika temperatury tak jak by bylo troszkę lepiej?? juz Niewiem co robić auto stoi 4 miesiąc i nic nie można wymyślić czy ktoś miął juz podobne usterki?/ Pozdrawiam Seba Szczecin
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
artek69
*
*


Dołączył: Dec 17, 2007
Posty: 79
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw Mar 19, 2009 10:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czołem.

Kilka Pytań:
Czy w warsztacie robili :
regenerację"sprawdzanie" elektroniczne pompy,wtrysków , nastawnika
sprawdzali elektrozawór na pompie.
no a tak poza konkursem na którym cylindrze masz wtrysk sterujący?
powinien być na 1. ale spotykałem się że były pomyłki.
_________________
Nie kończąca się opowieść:
2002 GV 3,3 PB/LPG Limited
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Rekin303
*
*


Dołączył: Mar 19, 2009
Posty: 11

PostWysłany: Czw Mar 19, 2009 14:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

artek69 napisał:
Czołem.

Kilka Pytań:
Czy w warsztacie robili :
regenerację"sprawdzanie" elektroniczne pompy,wtrysków , nastawnika
sprawdzali elektrozawór na pompie.
no a tak poza konkursem na którym cylindrze masz wtrysk sterujący?
powinien być na 1. ale spotykałem się że były pomyłki.



Witaj. Jest na pierwszym cylindrze tak jak trzeba ,nie sadze by mechanik robił jakiegoś babona bo to chłopak który pracowali 8 lat w serwisie Chryslera, teraz ma własny nieautoryzowany warsztat i nigdy nie wypuścił mi auta niesprawnego lub takiego ze po naprawie znów były te same skutki, niestety teraz SA i nadal przy nim szuka powodów tej usterki ale jest solidny nigdy na mine mnie nie wsadził, ale dzięki za kilka wskazówek zapytam go delikatnie o to co ty mnie zapytałeś?? czy te podzespoły które wymieniłeś mogą być drogie czy mogole sa dostępne?? czy mam juz zacząć szukać pompy?? Może jeszcze ktoś napisze cos ciekawego zobaczymy?? W każdym razie dzięki za zainteresowanie moim wpisem chyba nie napisalem ze ten mój Vołek to 96/97 rok
Pozdrawiam Seba
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
artek69
*
*


Dołączył: Dec 17, 2007
Posty: 79
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw Mar 19, 2009 15:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie mówię że masz "niefachowego" mechanika ale wpadki się zdarzają,
co do serwisu silnika VM to nie ma w Polsce dużo fachowców. Ja znalazłem i od tej pory mam święty spokój z "MAKARONEM" a miał iść na żyletki tak mi zalazł za skórę. Części do VM teraz sprowadzają z Anglików. Powodzenia
_________________
Nie kończąca się opowieść:
2002 GV 3,3 PB/LPG Limited
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Rekin303
*
*


Dołączył: Mar 19, 2009
Posty: 11

PostWysłany: Czw Mar 19, 2009 17:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

artek69 napisał:
Nie mówię że masz "niefachowego" mechanika ale wpadki się zdarzają,
co do serwisu silnika VM to nie ma w Polsce dużo fachowców. Ja znalazłem i od tej pory mam święty spokój z "MAKARONEM" a miał iść na żyletki tak mi zalazł za skórę. Części do VM teraz sprowadzają z Anglików. Powodzenia


Oczywiście ze nie mowie ze myślisz ze mam zległo mechanika:) to prawda ze mało kto sie zna na tych włoskich ogórach, w szczecinie nie chciał nikt tego robić oprócz serwisu szczęście ze znalazłem tego mechaniora:) mam nadzieje ze niebawem odpali i będzie znów fruwał jak dawniej bo jak na niego zerkamy z moja przyjaciółka jak stoi to az serce sie kraje. No nic nadal jednak nie mam żadnych informacji czy cos sie zmieniło w kwestii jego pracy narazie czekam na telefon i oczywiście na jakieś nowe posty może ktoś jeszcze jakieś obserwacje i opinie. to mimo tego ze trudne auto to bardzo je lubię Smile Czekam nadal na nowe wpisy co do mojej usterki może ktoś ma jeszcze jakieś inne doświadczenia z Vołkiem???
Pozdrawiam
_________________
SebaSzczecin Chrysler Grand Voyage 2,5 TD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Rekin303
*
*


Dołączył: Mar 19, 2009
Posty: 11

PostWysłany: Pią Mar 20, 2009 16:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

artek69 napisał:
Nie mówię że masz "niefachowego" mechanika ale wpadki się zdarzają,
co do serwisu silnika VM to nie ma w Polsce dużo fachowców. Ja znalazłem i od tej pory mam święty spokój z "MAKARONEM" a miał iść na żyletki tak mi zalazł za skórę. Części do VM teraz sprowadzają z Anglików. Powodzenia


Hmmmmm no chyba mój problem jest jedynym na tym forum:( hehehe no nic dalej bede szukal problemow no nic dzieki za pomoc:)
_________________
SebaSzczecin Chrysler Grand Voyage 2,5 TD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Mar 20, 2009 18:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wejdź na elektrodę tam jest kilka wątków diesla
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Rekin303
*
*


Dołączył: Mar 19, 2009
Posty: 11

PostWysłany: Pią Mar 20, 2009 20:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sato napisał:
Wejdź na elektrodę tam jest kilka wątków diesla



Dziękuje. Byłem tam i zerknołem ale nie znalazłem nic ciekawego albo możne przeoczyłem, dzięki za podpowiedz zerknę raz jeszcze Smile pozdrawiam i czekam dalej na jakieś ciekawe pomysły co do mojego auta które niestety nadal nie dziala jak trzeba:)
_________________
SebaSzczecin Chrysler Grand Voyage 2,5 TD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sob Mar 21, 2009 1:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdzali kompresję?
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Rekin303
*
*


Dołączył: Mar 19, 2009
Posty: 11

PostWysłany: Sob Mar 21, 2009 14:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lift napisał:
Sprawdzali kompresję?


Tak kompresja jest ok. niedawno wymieniałem wszystkie głowice i teraz tez sprawdzali niby jest ok a jednak< ja chyba bardziej będę obstawiać na coś z pompą paliwową,a le narazie szukają dalej mam nadzieje ze w następnym tygodniu coś sie ruszy w tym temacie bo ręce i nogi opadają
_________________
SebaSzczecin Chrysler Grand Voyage 2,5 TD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
artek69
*
*


Dołączył: Dec 17, 2007
Posty: 79
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob Mar 21, 2009 16:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To jeszcze raz.
Nie obraź się ale "chyba" to po czesku błąd. Mechanik powinien przeprowadzić test elektroniczny pompy, zaworów, nastawnika łącznie z ich regeneracją-czyszczeniem. Podejście do tematu "a może to zawór sterujący"-kupuję wymieniam-nic a może to "pompa wtryskowa" kupuje wymieniam -nic. poza kosztami nie wnosi do sprawności auta. a jak piszesz 4 m-c auto stoi a wiosna za oknem LaughingU mnie nie mogłem dać rady z tym "kutrem" czasami obroty do 2000 i kicha,postał z 15 min na światłach jak ruszyłem to za mną CZARNOOOOOOO , samochody czekały na następne światła aż dym opadnie "katastrofa" a gość /mechanik/zrobił mały pokaz, rozpiął wtyki od pompy,podłączył tester /który z regenerował pompę nastawnik i wtryski/po tym zabiegu z nastawnika oderwało się tyle syfu że zablokowało elektrozawór-małe czyszczonko i koła piszczą na 3.
Pozdrawiam.
_________________
Nie kończąca się opowieść:
2002 GV 3,3 PB/LPG Limited
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
artek69
*
*


Dołączył: Dec 17, 2007
Posty: 79
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob Mar 21, 2009 16:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To jeszcze raz.
Nie obraź się ale "chyba" to po czesku błąd. Mechanik powinien przeprowadzić test elektroniczny pompy, zaworów, nastawnika łącznie z ich regeneracją-czyszczeniem. Podejście do tematu "a może to zawór sterujący"-kupuję wymieniam-nic a może to "pompa wtryskowa" kupuje wymieniam -nic. poza kosztami nie wnosi do sprawności auta. a jak piszesz 4 m-c auto stoi a wiosna za oknem LaughingU mnie nie mogłem dać rady z tym "kutrem" czasami obroty do 2000 i kicha,postał z 15 min na światłach jak ruszyłem to za mną CZARNOOOOOOO , samochody czekały na następne światła aż dym opadnie "katastrofa" a gość /mechanik/zrobił mały pokaz, rozpiął wtyki od pompy,podłączył tester /który z regenerował pompę nastawnik i wtryski/po tym zabiegu z nastawnika oderwało się tyle syfu że zablokowało elektrozawór-małe czyszczonko i koła piszczą na 3.
Pozdrawiam.
_________________
Nie kończąca się opowieść:
2002 GV 3,3 PB/LPG Limited
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cezary001
*
*


Dołączył: Nov 18, 2008
Posty: 37
Skąd: WARKA

PostWysłany: Sro Mar 25, 2009 20:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
a sprawa rozrządu jesli na łańcuszku to bym pomyslał z mechanikiem
jak na kołach to nie mam pojęcia
pozdrawiam Cezary
t. 792293911
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Rekin303
*
*


Dołączył: Mar 19, 2009
Posty: 11

PostWysłany: Sro Mar 25, 2009 21:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cezary001 napisał:
witam
a sprawa rozrządu jesli na łańcuszku to bym pomyslał z mechanikiem
jak na kołach to nie mam pojęcia
pozdrawiam Cezary
t. 792293911


Rozrząd ma przejechane 8 tys km i jest na łańcuchu, to by było dość dziwne zeby coś sie stało bo wszystko zostało wymienione podczas wymiany łańcucha. Poza tym kwestia jego objawów nie byla tak natychmiastowa zaczęło sie od tego ze zaczołem wyczuwać lekkie drgania podczas pracy na jałowym biegu i w efekcie końcowym stało sie to co sie stałoSad niestety nikt chyba w moim mieście nie ma programu do Chryslera oprócz serwisu żeby wykluczyć pompę wiec muszę chyba sie u nich stawić ?? Koszt 256zl masakra jakaś normalnie:( Szczecin to dziura z jednym salonem . Może ma ktoś jakiś cynk gdzie w okolicach Szczecina ktos ma tester do Grand VoyageraVM 2,5 td??
_________________
SebaSzczecin Chrysler Grand Voyage 2,5 TD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Rekin303
*
*


Dołączył: Mar 19, 2009
Posty: 11

PostWysłany: Sro Mar 25, 2009 21:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rekin303 napisał:
cezary001 napisał:
witam
a sprawa rozrządu jesli na łańcuszku to bym pomyslał z mechanikiem
jak na kołach to nie mam pojęcia
pozdrawiam Cezary
t. 792293911


Rozrząd ma przejechane 8 tys km i jest na łańcuchu, to by było dość dziwne zeby coś sie stało bo wszystko zostało wymienione podczas wymiany łańcucha. Poza tym kwestia jego objawów nie byla tak natychmiastowa zaczęło sie od tego ze zaczołem wyczuwać lekkie drgania podczas pracy na jałowym biegu i w efekcie końcowym stało sie to co sie stałoSad niestety nikt chyba w moim mieście nie ma programu do Chryslera oprócz serwisu żeby wykluczyć pompę wiec muszę chyba sie u nich stawić ?? Koszt 256zl masakra jakaś normalnie:( Szczecin to dziura z jednym salonem . Może ma ktoś jakiś cynk gdzie w okolicach Szczecina ktos ma tester do Grand VoyageraVM 2,5 td??

_________________
SebaSzczecin Chrysler Grand Voyage 2,5 TD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Rekin303
*
*


Dołączył: Mar 19, 2009
Posty: 11

PostWysłany: Sro Mar 25, 2009 21:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

może ma ktoś jakiś cynk czy w Szczecinie lub okolicy jest jakiś warsztat oprócz serwisu co naprawia Chryslery??
_________________
SebaSzczecin Chrysler Grand Voyage 2,5 TD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Michalski
*
*


Dołączył: Mar 03, 2009
Posty: 2

PostWysłany: Nie Mar 29, 2009 9:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rekin303 napisał:
może ma ktoś jakiś cynk czy w Szczecinie lub okolicy jest jakiś warsztat oprócz serwisu co naprawia Chryslery??


Mam taki sam /dokładnie/problem,ale co pare dni przez pare minut
jest wszystko ok.Po wieu wizytach w różnych warsztatach osobiście sądze
że w pompie wtryskowej gdzieś jest ruchomy paproch i coś się przypycha
Jeśli uda sie tą usterkę usunąć dam znać i bardzo prosze o wiadomość
jak się uda tobie z twoim silniczkiem.

Pozdrawiam i pomocy !

pami53@op.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
radelinus
*
*


Dołączył: Feb 24, 2005
Posty: 4
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Mar 29, 2009 21:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli kopci na czarno to raczej nie pompa. Sprawdź regulację doładowania i dolot powietrza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Michalski
*
*


Dołączył: Mar 03, 2009
Posty: 2

PostWysłany: Wto Mar 31, 2009 16:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki i przepraszam ale nie napisałem że kopci mi na biało.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Kwi 01, 2009 16:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli kopci ci na bialo to bierze olej,a jesli na czarno to prawdopodobnie leja wtryski.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
artek69
*
*


Dołączył: Dec 17, 2007
Posty: 79
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sro Kwi 01, 2009 20:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
Od oleju powinien być biało-niebieski a czy sprawdzałeś czy przypadkiem nie masz "ciśnienia" na chłodzeniu a jak tak to 200 % walnięte głowice. W tym modelu to niestety "klątwa"
_________________
Nie kończąca się opowieść:
2002 GV 3,3 PB/LPG Limited
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group