www.asu.pl :: Zobacz temat - Wyłączający się gaz...
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wyłączający się gaz...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Czw Wrz 20, 2007 13:37    Temat postu: Wyłączający się gaz... Odpowiedz z cytatem

Witam, jak wiecie lub i nie kupilem auto z instalacja gazowa wtrysk, i sa takie problemy, strasznie dlugo trzeba czekac na przelaczenie gazu, musze zrobic na prawde sporo km...podejrzewam zle podpiety wąż do ogrzewania reduktora, bo został podpiety w obieg wychodzacy z silnika do zbiorniczka wyrownawczego, a srednica wtyczki przy zbiorniczku ma srednice moze z 1cm, wiec wąziutka jak dlugopis i mam wrazenie ze to bardziej do odpowietrzania jest a nie jakis obieg...w zwiazku z tym problem jaki jest to taki, ze jak juz sie przelaczy na ten gaz, to przy delikatnej jezdzie wszystko jest ok, ale przy depnieciu czuc ze slabnie, po chwili [ok 1s] przelacza na benzyne...czy moze byc tak ze parownik nie wydala i zamarza? albo jakies inne sugestie?

na zdjeciu widac jakie cienkie te wezyki, a jeszcze one nachodzą na rurki zbiorniczka o grubosci dlugopisu, wiec srednica ktoredy plynie plyn ma max 1cm...
tam sa dwa wezyki i pod jeden z nich, ten blizej korka byl wpiety w obieg reduktor, nie znam sie dobrze ale wydaje mi sie to niezla porazka...


myslalem o wpieciu sie w obieg nagrzewnicy, ale czy jesli mam ustawione ogrzewanie w aucie na minimum to czy wtedy ten obieg nie jest zamykany czy jak?[/quote]
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Czw Wrz 20, 2007 19:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesli chcesz zeby sie szybciej przelaczal-wystarczy obnizyc temperature przelaczania.

jesli przy depnieciu na gaz przelacza sie na benzyne a pozniej znowu na gaz to przy duzym obciazeniu raczej to jest normalne-zwiazane ze spadkiem cisnienia (obieg gazu nie jest wymuszany)-ale zeby przekonac sie napewno dlaczego przelacza sie na gaz musialbys wpiac sie w komputer i przejechac i zaobserowac, czy spada temperatura, czy cisnienie, czy np odciecie gazu jest przy 6000obr/min a ty cisniesz wiecej.

moze tez byc odciecie jesli czasowtrysk gazu przekroczy no 30ms.


to ze masz reduktor wpiety w zbiorniczek wyrownawczy to bardzo duzy plus-pod warunkiem ze rzeczywiscie nie spada temperatura podczas jazdy.
zaleta takiego wpiecia jest to ze nie zabierasz ciepla np nagrzewnicy-bo przy wpietym reduktorze w maly obieg wydajnosc nagrzewnicy obniza sie o kilka-kilkanascie stopni-czasami nawet w niektorych autach z mniejsza nagrzewnica jest to bardzo odczuwalne
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group