www.asu.pl :: Zobacz temat - Spalanie na gazie przy stozku
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Spalanie na gazie przy stozku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
szachy1000
*
*


Dołączył: Feb 20, 2007
Posty: 216
Skąd: ĹťyrardĂłw

PostWysłany: Sob Kwi 07, 2007 11:33    Temat postu: Spalanie na gazie przy stozku Odpowiedz z cytatem

przejechalem wlasnie dwa pelne baki w mieszanych warunkach 50 miasto/50 trasa, dotychczas spalal mi przy takiej jezdzie okolo 15l na setke po zalozeniu stozka pali mi teraz niecale 13 litrow z tym ze stal sie troche bardziej mulowaty na wysokich obrotach
czy u kolegow ze stozkiem spadlo spalanie?


Ostatnio zmieniony przez szachy1000 dnia Sob Kwi 07, 2007 17:16, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob Kwi 07, 2007 15:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a byłeś na regulacji gazu,przecież zmienił się dolot powietrza Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
szachy1000
*
*


Dołączył: Feb 20, 2007
Posty: 216
Skąd: ĹťyrardĂłw

PostWysłany: Sob Kwi 07, 2007 16:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

qazws napisał:
a byłeś na regulacji gazu,przecież zmienił się dolot powietrza Wink


dolot sie nic nie zmienil po prostu wyjalem puszke z filtrem i w jego miejsce wlozylem filtr ktory notabene jest wielkosci puszki:)
nie bylem na regulacji bo gosc od instalacji powiedzial mi ze nie ma takiej potrzeby
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sob Kwi 07, 2007 17:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie chodzi o dolot tylko o przeplyw, czasmi po wymianie filtra trzeba tez przeregulawac
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
szachy1000
*
*


Dołączył: Feb 20, 2007
Posty: 216
Skąd: ĹťyrardĂłw

PostWysłany: Sob Kwi 07, 2007 17:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luky napisał:
nie chodzi o dolot tylko o przeplyw, czasmi po wymianie filtra trzeba tez przeregulawac


mam sekwencje - komputer od gazu zczytuje dane z pracy na benzynie i steruje dawka gazu tak jakby to byla benzyna dlatego nie ma sensu u mnie robic regulacji - tak mi wytlumaczyl gazownik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sob Kwi 07, 2007 18:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

takie masz spalanie bo zapewne podniosla ci sie temperatura powietrza. zastosowales oslony od silnika i tunel powietrza z zewnatrz silnika?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sob Kwi 07, 2007 20:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szachy1000 napisał:
luky napisał:
nie chodzi o dolot tylko o przeplyw, czasmi po wymianie filtra trzeba tez przeregulawac


mam sekwencje - komputer od gazu zczytuje dane z pracy na benzynie i steruje dawka gazu tak jakby to byla benzyna dlatego nie ma sensu u mnie robic regulacji - tak mi wytlumaczyl gazownik


a jesli sekwencja to tak, nie musisz zmieniac poprawki, to co napisalem dotyczy instalacji I i II generacji
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sob Kwi 07, 2007 20:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dubelt napisał:
takie masz spalanie bo zapewne podniosla ci sie temperatura powietrza. zastosowales oslony od silnika i tunel powietrza z zewnatrz silnika?


cieplejsze powietrze jest rzadsze, w zimniejszym jest wiecej tlenu w tej samej objetosci, wiec teoretycznie mniej powinny silniki palic w zimie (ale sa wieksze sraty silnika, gaz ma inny sklad)

m.in. dlatego stosuje sie intercoolery
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
szachy1000
*
*


Dołączył: Feb 20, 2007
Posty: 216
Skąd: ĹťyrardĂłw

PostWysłany: Sob Kwi 07, 2007 20:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dubelt napisał:
takie masz spalanie bo zapewne podniosla ci sie temperatura powietrza. zastosowales oslony od silnika i tunel powietrza z zewnatrz silnika?


nie stosowalem zadnych oslon od silnika, przejechalem kilka kilometrow- stanalem- szybko otworzylem maske i dotknalem filtra byl chlodny trzymalem reke obok niego i wszedzie bylo chlodno, jesli chodzi o tunel powietrza to moj stozek dotyka prawie otworu w lewym blotniku z ktorego powietrze ciagnal fabryczny filtr, wycialem z butelki plastikowej kolnierz zalozylem na ten otwor z blotnika aby jeszcze lepiej ukierunkowac powietrze i tyle, jezeli macie jakies pomysly to sie podzielcie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Nie Kwi 08, 2007 0:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie no .. dla mnie gitara Smile wazne zebys byl zadowolony i nie odstawial prowizory Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
szachy1000
*
*


Dołączył: Feb 20, 2007
Posty: 216
Skąd: ĹťyrardĂłw

PostWysłany: Nie Kwi 08, 2007 8:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dubelt napisał:
nie no .. dla mnie gitara Smile wazne zebys byl zadowolony i nie odstawial prowizory Smile


voyek ma taki uklad w komorze ze trudno cos sensownego wymyslec a o tunelu powietrza z zewnatrz samochodu mozna zapomniec
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szachy1000
*
*


Dołączył: Feb 20, 2007
Posty: 216
Skąd: ĹťyrardĂłw

PostWysłany: Pon Kwi 09, 2007 16:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szachy1000 napisał:
dubelt napisał:
nie no .. dla mnie gitara Smile wazne zebys byl zadowolony i nie odstawial prowizory Smile


voyek ma taki uklad w komorze ze trudno cos sensownego wymyslec a o tunelu powietrza z zewnatrz samochodu mozna zapomniec


jutro rozejrze sie za rura pcv o duzej srednicy i zrobie z niej "puszke" dla filtra, tylko czy jest sens obudowywac stozek?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Pon Kwi 09, 2007 19:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no tak jak mowilem:
A) dla pracy na benzynie lepsze zimne powietrze
B) do pracy na gazie (spalania) lepsze wyzsza temp..
albo jakos kombinujesz z dolotem, albo zostaw jak jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
szachy1000
*
*


Dołączył: Feb 20, 2007
Posty: 216
Skąd: ĹťyrardĂłw

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2007 17:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dubelt napisał:
no tak jak mowilem:
A) dla pracy na benzynie lepsze zimne powietrze
B) do pracy na gazie (spalania) lepsze wyzsza temp..
albo jakos kombinujesz z dolotem, albo zostaw jak jest.


a mi sie zawsze wydawalo ze czy do pracy na gazie czy na benzynie to lepsze jest zimne powietrze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2007 21:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szachy1000 napisał:

a mi sie zawsze wydawalo ze czy do pracy na gazie czy na benzynie to lepsze jest zimne powietrze

dobrze ci sie wydawalo-wiecej powietrza miniejsze spalanie, przeciez po to zakladacie stozek-czyz nie?
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
szachy1000
*
*


Dołączył: Feb 20, 2007
Posty: 216
Skąd: ĹťyrardĂłw

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2007 21:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luky napisał:
szachy1000 napisał:

a mi sie zawsze wydawalo ze czy do pracy na gazie czy na benzynie to lepsze jest zimne powietrze

dobrze ci sie wydawalo-wiecej powietrza miniejsze spalanie, przeciez po to zakladacie stozek-czyz nie?


bo dubelt napisal:
B) do pracy na gazie (spalania) lepsze wyzsza temp..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dubelt
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 952

PostWysłany: Sro Kwi 11, 2007 11:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

po 1. wiecej powietrza-tlenu, tym wiekszy potencjal na szybsze spalanie, czyli wiekszy kop i wiecej wachy moze wypic.

po2. spalanie na gazie nizsze przy wyzszej temp powietrza, gdyz nie zawsze z reduktora wychodzi do konca rozprezony gaz. jak masz cieple powietrze z komory silnika, zalozmy srednio to 50'C to gaz jeszcze sie rozprezy, co w polaczeniu z duza iloscia potencjalnego powietrza daje wiecej mieszanki.


a to ze w pewnym zakresie robi sie mulowaty, spowodowane jest wlasnie goracym powietrzem (przy spalaniu na benzynie)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
szachy1000
*
*


Dołączył: Feb 20, 2007
Posty: 216
Skąd: ĹťyrardĂłw

PostWysłany: Sro Kwi 11, 2007 12:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dubelt napisał:
po 1. wiecej powietrza-tlenu, tym wiekszy potencjal na szybsze spalanie, czyli wiekszy kop i wiecej wachy moze wypic.

po2. spalanie na gazie nizsze przy wyzszej temp powietrza, gdyz nie zawsze z reduktora wychodzi do konca rozprezony gaz. jak masz cieple powietrze z komory silnika, zalozmy srednio to 50'C to gaz jeszcze sie rozprezy, co w polaczeniu z duza iloscia potencjalnego powietrza daje wiecej mieszanki.


a to ze w pewnym zakresie robi sie mulowaty, spowodowane jest wlasnie goracym powietrzem (przy spalaniu na benzynie)


no ale on sie mulowaty troche zrobil na gazie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Kwi 11, 2007 19:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Normalne ze mulowaty na gazie,dostaje wiecej powietrza i jezdzi na ubogiej mieszance,wiec radze ci jak najszybciej jechac na regulacje,bo powypala ci zawory,gniazda i remont glowic pewny
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
szachy1000
*
*


Dołączył: Feb 20, 2007
Posty: 216
Skąd: ĹťyrardĂłw

PostWysłany: Sro Kwi 11, 2007 20:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
Normalne ze mulowaty na gazie,dostaje wiecej powietrza i jezdzi na ubogiej mieszance,wiec radze ci jak najszybciej jechac na regulacje,bo powypala ci zawory,gniazda i remont glowic pewny


no ale gosc od gazu powiedzial ze na sekwencji nie robi sie regulacji po zalozeniu stozka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Kwi 11, 2007 20:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czytalem ostatnio fajny test mokrych wkladow stozkow itp-jako odnosnik byl przedstawiony zwykly ,zuzyty filtr. nowy zwykly podnosil procentowo moc wiecej niz zamiana zwyklego na stozek:) w wiekszosci jednak przypadkow to byly jakies ulamki konia wiec czy gra jest warta swieczki?
jeszcze stozek z rura i w obudowie cos tam dawal ale wiecej zyskamy utrzymujac wlasciwe cisnienie w oponach i robiac remanent w bagazniku:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
szachy1000
*
*


Dołączył: Feb 20, 2007
Posty: 216
Skąd: ĹťyrardĂłw

PostWysłany: Sro Kwi 11, 2007 21:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
czytalem ostatnio fajny test mokrych wkladow stozkow itp-jako odnosnik byl przedstawiony zwykly ,zuzyty filtr. nowy zwykly podnosil procentowo moc wiecej niz zamiana zwyklego na stozek:) w wiekszosci jednak przypadkow to byly jakies ulamki konia wiec czy gra jest warta swieczki?
jeszcze stozek z rura i w obudowie cos tam dawal ale wiecej zyskamy utrzymujac wlasciwe cisnienie w oponach i robiac remanent w bagazniku:)


stozek zalozylem tylko dla mniejszego spalania, zwiekszenie mocy mnie nie interesuje bo wiem ze to bujda, cisnienie mam git a w bagazniku woze powietrze Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Kwi 11, 2007 21:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Very Happy
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
szachy1000
*
*


Dołączył: Feb 20, 2007
Posty: 216
Skąd: ĹťyrardĂłw

PostWysłany: Sob Kwi 14, 2007 17:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
Very Happy


teraz dla odmiany wlozylem wklad k&n - test na 2 zbiornikach gazu, spalanie jak przy stozku 13-13.5 litra, brak zamulenia na wyzszych obrotach i jest ciszej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob Kwi 14, 2007 18:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chodzi o taki wkład który wkładasz zamiast normalnego filtru Confused jestem ciekawy czy u mnie by to coś pomogło (mniejsze spalanie) pozdrawiam Wink
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
szachy1000
*
*


Dołączył: Feb 20, 2007
Posty: 216
Skąd: ĹťyrardĂłw

PostWysłany: Sob Kwi 14, 2007 19:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

qazws napisał:
chodzi o taki wkład który wkładasz zamiast normalnego filtru Confused jestem ciekawy czy u mnie by to coś pomogło (mniejsze spalanie) pozdrawiam Wink


tak wlasnie taki w miejsce zwyklego wkladu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group