www.asu.pl :: Zobacz temat - Brak "luzu"
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Brak "luzu"

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Nie Mar 25, 2007 22:57    Temat postu: Brak "luzu" Odpowiedz z cytatem

Ja jestem w posiadaniu samochodu VOYAGER z silnikiem 3.8 od 8 miesięcy i mam pewien problem. Chodzi o to, że w grudniu uszkodzeniu uległa chłodnica skrzyni beigów i płyn chłodniczy wymieszał sie z olejem. Chłodnica została wymieniona, skrzynia zdemontowana i rozmontowana w celu wyczyszczenia - tak zalecił mechanik. Przy okazji zostały wymienione wszystkie trczki - po oględzinach doszliśmy do wniosku , że trzeba je wymienić.
Po naprawie olej i filtr został wymieniony po 1500 km. Auto jeździło wyśmienicie.
Ale ostanio pojawił się problem. Czasami jest tak, że jak trzymam noge na hamulcu w włączam D lub R to silnik mi gasnie. Po prostu auto tak jakby nie miało luzu. Tak samo jest również jak zwalniam z jazdy i chcę się zatrzymać. Biegi do góry przełaczają sie dobrze.
Pierwsza diagnoza warsztatu to przełącznik przy pedale hamulca - po za stopem sa tam styki do rozłanczania skrzyni. Został wymieniony. Ale to nie pomogło.
Nie potrafimy tego zdiagnozować ponieważ nie dzieje się tak zawsze. jak jestem w warsztacie to skrzynia działa wyśmienicie . Jak wyjadę to różnie.
Został również wymieniony profilaktycznie zespół elektrozaworów - ten który jest przy skrzyni.
Ale to nic nie pomogło.
Będe wdzięczny za pomoc .
Cytat:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Mar 26, 2007 6:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a moze wolne obroty masz za niskie i gasnie?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Pon Mar 26, 2007 6:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
a moze wolne obroty masz za niskie i gasnie?


esdarek, to nie polonez z gaznikiem Wink ja bym tu bardziej dokladnie przyjrzal sie plycie zaworowej..poza tym nie slychac jakis dzwiekow dodatkowych podczas zgasniecia auta?
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Mar 26, 2007 7:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mialem problem z gasnieciem podczas zalaczonego biegu i wolnych obrotach i to one byly przyczyna....i nie bylo to w polonezie:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Pon Mar 26, 2007 22:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj wymieniłem sterowni na drugi. Jak na razie wszystko jest ok. Może trochę tylko czasami z redukcjami nie tak. Ale jutro pojadę na skaner. Może w sterowniku sa jakieś błędy które trzeba wyeliminować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
darryd
*
*


Dołączył: Aug 18, 2005
Posty: 869
Skąd: Głogów - ...ja chcieć nowy dodge charger srt8!!!

PostWysłany: Wto Mar 27, 2007 8:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sterownik? masz na mysli TCM (komputer skrzyni) czy solenoid pack (przystawka - elektrozawory)? po takim zabiegu koniecznie powinienes zrobic relearn skrzyni bo moze szarpac przy zmianie biegow zwlaszcza 2-3 i niewlasciwie redukowac...
_________________
Pozdrawiam
darry dooman
Oldsmobile Aurora 4.0L V8
---------------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Wto Kwi 03, 2007 22:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czesc,
Wymienilem sterownik z zaworami i sterownik elektroniczny. Niestety usterka nie została usunięta. To nic nie pomogło. Został zpuszczony olej i została zdemontowana skrzynia biegów. w misce olejowej są zanieczyszczenia - to dziwne. Czy waszym zdaniem demontować labirynt i go czyszczyć czy zdemontować całą skrzynie i wszystko zeweryfikowac ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
romekf
*
*


Dołączył: Nov 26, 2006
Posty: 55
Skąd: Warmińsko-mazurskie

PostWysłany: Sob Kwi 07, 2007 0:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz uszkodzone sprzęgło hydrokinetyczne /konwerter/.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
robroz
*
*


Dołączył: Sep 27, 2006
Posty: 96

PostWysłany: Sob Kwi 07, 2007 8:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

romekf napisał :
Cytat:
Masz uszkodzone sprzęgło hydrokinetyczne /konwerter/.
Sa na to duże szanse , ale może niekoniecznie ? Spotkałem się juz z takim przypadkiem gdzie diagnoza p.Olczaka ( zaznaczam na odległośc !! ) brzmiała identycznie ( objawy też były podobne - gaśnięcie silnika po właczeniu D lub R ) własciciel co prawda nie podał że silnik był zagazowany i usterka występowała tylko na zasilaniu benzyną , na gazie skrzynia pracowała idealnie . Usterka leżała gdzieś po stronie sterowania , niestety , jestem laikiem i nie pamiętam rozwiązania tematu ( to było pewnie ze 3-4 lata temu ) . Uszkodzony konwerter przecież byłby jednakowo uszkodzony tak dla benzyny jak i dla gazu ( chyba .. hehhh )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Kwi 07, 2007 10:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A u Ciebie jest jednakowo na benzynie i gazie?
Jeśli będziesz demontował ta skrzynie to może warto sprawdzić konverter, wymieniłeś juz kupe osprzętu i dalej to samo czyli jeśli nie jest to problem zasilania silnika to stawiam na konverter.
A czy próbowałeś zrobic tak że przed włączeniem D zwiększyć mu obroty dodając gazu do 1000RPM i wtedy wrzucić bieg? Czy też go zdusiło?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group