www.asu.pl :: Zobacz temat - Chrysler 300m 2.7l Dymienie na niebiesko i ubytki oleju.
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chrysler 300m 2.7l Dymienie na niebiesko i ubytki oleju.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
depesz14
*
*


Dołączył: Aug 18, 2016
Posty: 5

PostWysłany: Czw Sie 18, 2016 17:37    Temat postu: Chrysler 300m 2.7l Dymienie na niebiesko i ubytki oleju. Odpowiedz z cytatem

Witam. Mam chryslera 300m 2.7. Mam następujący problem. Silnik spala olej ok 800ml na 1000km. Zalany jest olejem petro canada 10w30 nie dawno wymieniany. Objawy to lekka niebieska chmurką po nocnym odpaleniu co mi wcale nie przeszkadza jednak jak się tylko silnik mocno na grzeje to zaczyna się dramat. Jak stoję np na światłach jakieś parę min to przy gwałtownym dodaniu gazu zostawiam za sobą ogromną niebieska chmurę ale tylko na gorącym silniku i tylko podczas startu. Ostatnio teściu jechał za mną i nie zależnie czy gaz w podłodze czy nie nic w czasie jazdy nie kopci ale ino się zatrzymałem silnik pochodził chwile na wolnych znowu żadnymi. Teraz pytanie czy to uszczelniacze czy pierścienie. Według mnie na logikę jak by były zdarte lub zapieczone pierścionki kopci by też w czasie jazdy przy pełnym bucie a tu tak nie ma. Jak go zgaszę rozgrzanego i postoi chwile tez odpala z dużą chmura duzo większą niż po nocy. Poradźcie coś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pontiac123
*
*


Dołączył: Aug 19, 2012
Posty: 160

PostWysłany: Pią Sie 19, 2016 19:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mogą to być uszczelniacze zaworów ,ale podjedź do mechanika i niech Ci sprawdzi kompresję .Ps nie jesteś czasem na forum chryslera 300m?
_________________
Pontiac Trans Sport 3,1
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
depesz14
*
*


Dołączył: Aug 18, 2016
Posty: 5

PostWysłany: Pią Sie 19, 2016 22:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cisnienie od 8.5 do max 11 według work shop daty ninimum to jest 6.9 bar. Tak jestem na forum 300m wszędzie szukam pomocy zanim zacznę pakować kasę w poważny remont. Ostatnio dostał mi się plyn chlodniczy do skrzyni i rozpuścić wszystkie tarczki i uszczelki. Remont ponad 3 500zl ale skrzynia nowa w środku. Dzieciak mi zaraz urodzi wiec kasa na wagę złota. Silnik ma moc i równo pracuje, dobrze odpala i bardzo ładnie cicho pracuje. Przebieg 270000.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pontiac123
*
*


Dołączył: Aug 19, 2012
Posty: 160

PostWysłany: Sob Sie 20, 2016 19:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak ciśnienie dobre to wygląda na to że jednak uszczlniacze
_________________
Pontiac Trans Sport 3,1
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Sie 21, 2016 9:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niestety masz silnik najgorszy z mozliwych, ale to juz pewnie wiesz.
Objaw poranny pasuje do uszczelniaczy zaworowych, a to pol biedy, gorzej z kopceniem pod swiatlami, byc moze masz zapieczone pierscienie tlokowe.
Zainteresowalbym sie tym http://www.bishops-original.pl/?cat=17 .
Zadzwon do Pana Edka i opowiedz o problemie, powolaj sie ewentualnie na mnie.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
pontiac123
*
*


Dołączył: Aug 19, 2012
Posty: 160

PostWysłany: Nie Sie 21, 2016 12:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="JEDI_V"]Niestety masz silnik najgorszy z mozliwych, ale to juz pewnie wiesz.

Akurat to już bez różnicy bo tak samo padają silniki 3.5 jak w 2.7
_________________
Pontiac Trans Sport 3,1
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
depesz14
*
*


Dołączył: Aug 18, 2016
Posty: 5

PostWysłany: Nie Sie 21, 2016 16:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za zainteresowanie. Zakupiłem środek w spreju firmy xado antykoks polecany na forach na zapieczone pierscienie. Podobno działa lepiej niż nafta. Zobaczymy. Jak wykręcił swiece to widać ze na denku tloka jest trochę oleju szczególnie na 5tym. Jak zdejmowalem kolektor ssacy żeby go wyczyscic z syfu i poprawić wkrętki od gazu to widać było ze trzonki zaworów są pokryte olejem. Wiec na pewno uszczelniacze padły a co z pierścieniami? Się okaże po wymianie uszczelniaczy. Mam do was pytanie. Wymieniałem juz uszczelniacze w fiescie wiec wiem co i jak tylko czy można to zrobić bez zdejmowania rozrzadu? Jakoś podtrzymac zębatki od walkow żeby z zębatki na wale łańcuch nie spadł albo nie przeskoczył? Wtedy tylko walki do dory sciagacz do sprezyn zaworowych i dalej to już wiadomo. Ułatwiło by to prace.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pontiac123
*
*


Dołączył: Aug 19, 2012
Posty: 160

PostWysłany: Nie Sie 21, 2016 20:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

soryy ale na tym etapie nie pomogę ,nie chcę Cię wprowadzać w błąd niech ktoś z większym doświadczeniem się wypowie Confused
_________________
Pontiac Trans Sport 3,1
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
depesz14
*
*


Dołączył: Aug 18, 2016
Posty: 5

PostWysłany: Wto Sie 30, 2016 13:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

https://dl.dropboxusercontent.com/content_link/hMibMhediCKzidve51QP4KeEVEcsBnbVSPEmFExclTJYqVZmNLdGBuCBazwCsFIr/file



Macie jakiś sposób na uszczelnienie tej rurki? Chodzi mi o kolanko kapie mi tam olej po tym jak Part acz mechanik naprawial skrzynie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Sro Sie 31, 2016 4:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

link ze zdjęciem nie działa ,
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
depesz14
*
*


Dołączył: Aug 18, 2016
Posty: 5

PostWysłany: Sro Sie 31, 2016 14:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Temat załatwiony. Mechanik się postaral. A chodziło o przewod którym leci olej silnikowy do chłodnicy. Na kolanku przy bloku silnika zaczął cieknąc. Auto wkoncu po remoncie skrzyni wróciło do mnie. Teraz czas na test środka xado antykoks i wymianę uszczelniaczy zaworowych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pontiac123
*
*


Dołączył: Aug 19, 2012
Posty: 160

PostWysłany: Pią Wrz 02, 2016 17:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

daj odpowiedź jak ci poszło i czy pomogło
_________________
Pontiac Trans Sport 3,1
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
helandal
*
*


Dołączył: Sep 14, 2016
Posty: 9

PostWysłany: Sro Wrz 14, 2016 12:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dokładnie. Też czekam na info jak poszło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group