www.asu.pl :: Zobacz temat - PTS 3,8
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PTS 3,8

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
older52
*
*


Dołączył: Mar 07, 2010
Posty: 142
Skąd: GDANSK

PostWysłany: Wto Maj 07, 2013 19:53    Temat postu: PTS 3,8 Odpowiedz z cytatem

Po wymianie silnika( zaznaczam, skrzynia bezszelestnie chodziła ze starym) zaczęły się wibracje jakieś.
Jak jest na P jest wporządku.
Jak na D zaczyna troszkę wibrować, nie wiem, sprzegło, skrzynia?

W czasie jazdy jest dobrze ale gdzy prędkość się ustabilizuje np, na trasie na tempomacie,zaczyna od czasu do czasu wibrować, muszę odpuścić gazu potem dodać i wraca do normy.
I przeniesienie napędu jest wołowate.
Dawniej mogłem z piskiem ruszyć, nie robiłem tego ale mogłem, miał moc. Teraz rusza bo rusza jak pociąg. Nie ma "KOPA"
i tyle.
Znajacych się proszę o rady.
Dzięki i pozdrawiam.
_________________
older52 Był - Pontiac T S 3,8l z 1990r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto Maj 07, 2013 22:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy dobrze jest skręcony zespół skrzynia- silnik-konwerter?
Czy silnik wywala jakieś kody błędów?
Ja Ci się chce to podjedź do mnie - podepnę skaner - może on coś znajdzie
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sro Maj 08, 2013 1:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odpowiedz na Twoj problem jest chyba zawarta w podpisie pod twym postem pod linia. : TS 90 r,silnik 93 r. Arrow Po pierwsze: nie wiem jaki masz dokladnie model TSa ,ale w roku modelowym 1990 nie montowano silnika 3.8. Zaczeto go montowac dopiero okolo 92r.Niewazne.Moze masz jakies inne wydanie auta z 90 r gdzie rzeczywiscie byl 3.8 , albo Twe auto jest z innego rocznika np.91.Nawet gdyby tak bylo ,to mialo silnik LN3 . A teraz wstawiles silnik L27. Sa to dwa rozniace sie silniki.Roznica polega na innych czasach zaplonu oraz innych czasach otwierania i zamykania zaworow.Krotko mowiac silniki roznia sie walkami rozrzadu oraz kolem pasowym na ktorym jest tez inny impulsator zaplonu. >> Moze wiec byc tak,ze impulsy zaplonu i walka rozrzadu sa niezgodne z zaprogramowaniem twego ECM i modulu zaplonu,albo tez mechanik przelozyl kolo pasowe i impulsator ze starego silnika.Objawy przy obciazonym silniku beda wlasnie takie jak opisujesz - bo jest niewlasciwe wyprzedzenie zaplonu oraz inne dawkowanie paliwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group