www.asu.pl :: Zobacz temat - Pomocy - Problem z TS 3.8l - nie pali
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomocy - Problem z TS 3.8l - nie pali
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Pon Sie 22, 2011 17:09    Temat postu: Pomocy - Problem z TS 3.8l - nie pali Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich forumowiczów
Błagam o pomoc. Ponton stoi w naprawie już ze 4 m-ce - i przez ten czas nie mogę go odpalić normalnie. Auto odpala, ale nie chce się "rozkręcić" - Tak jakby palił nie na wszystkie gary. Przy mocniejszym dodaniu gazu, dławi się, obroty spadają i gaśnie. Czuć paliwo - czyli nie spala mieszanki do końca.
Ponton rok 1994 - buda po FL, silnik 3.8l. Pytanie - jakie są objawy kiepskich cewek/kabli? Czy może to być przyczyną? Z ciekawości kupiłem wcześniej 2 cewki z Poloneza - identyczne jak te oryginalne a tańsze o 1/2. I teraz zagadka - po pozostawieniu jednej starej, gdzie jedna ze śrub (nie ta od masy) nie chciała się odkręcić i po wsadzeniu 2 nowych od Poldasa - auto w ogóle nie chce odpalić. Po przekręceniu starych - pali, ale nie na wszystkie cylindry. Nie ma mowy o jeździe - nie jest w stanie normalnie sie poruszać.
Potrzebuje pomocy kogoś kumatego w tej sprawie, bo mnie już ręce opadają. Nawet nie dojadę nim do najbliższego jeziora żeby go utopić, a jak dojadę, to pewnie i tak nie pójdzie na dno, bo plastikowy.... Wink
A tak poważnie - ma ktoś jakiś pomysł?

Jakiś czas temu poprzedni właściciel zamontował w nim gaz I generacji z mikserem itd. Wymontowałem go, przywróciłem do stanu fabrycznego (wymiana kolektora plastikowego, bo poprzedni "poległ" przy cofce gazu), dolot z filtrem zamontowany, wszystkie elementy sterujące gazu wywalone. I nie chce jechać.
HELP !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Pon Sie 22, 2011 17:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Byłbym zapomniał. Raz się świeci, raz nie - check engine. Test spinaczowy odpada - alsl...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Hetman
*
*


Dołączył: Jul 13, 2011
Posty: 132

PostWysłany: Wto Sie 23, 2011 1:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skąd jesteś?

Sprawdź iskrę na wszystkich cylindrach po kolei.
Co to znaczy, że cewka się nie chce dać odkręcić? Czym ją odkręcasz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Wto Sie 23, 2011 6:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Oświęcim obecnie. Każda cewka ma 2 śruby - górna przy gniazdach będąca masą od razu i dolna - w plastiku. I właśnie ta dolna się obrobiła. Na cewkach iskry jak ta lala, ale włączyłem w nocy auto, otwarłem maskę a tam dyskoteka. Wymieniam dzisiaj kable - zobaczymy - może to to, choć nie chcę mi się wierzyć...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Sie 23, 2011 8:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na przyszlosc wszystkie 3 cewki powinny byc jednego producenta,wiec dokup jeszcze jedna.
Najpierw doprowadz do odpowiedniego stanu uklad zaplonowy:modul,cewki,swiece,przewody,na samym koncu martwilbym sie czujnikiem polozenia walu(on odpowiada za zaplon).
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Wto Sie 23, 2011 8:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z czego wynika problem z cewkami różnych porducentów? Różna przewodność - to aż takie znaczenie robi w Pontonach? Czy ogólnie w amerykańcach...?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Sie 23, 2011 8:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z wiekiem zmienia sie impedancja,pojawiaja sie mikropekniecia itp.Po za tym roznica miedzy producentami rowniez wystepuje,niewielka ale jednak.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Wto Sie 23, 2011 8:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jednym słowem amerykańce są szczególnie wyczulone na tego typu problemy, czy tak? Kiedyś kolega mi powiedział, że amerykańce super awaryjne nie są, ale o jednym trzeba pamiętać: elektryka w nich musi być perfect zrobiona. Inaczej nigdzie nie pojadę...
Z tego widać że rację miał... Dziś kable bo jak pisałem, przebicie jest gdzieś na obudowę (ów dyskoteka) i zobaczymy. Nie chce mi się w to wierzyć, ale równocześnie mam nadzieję że to to jest powodem mojego upodlenia i sprawcą mej zemsty Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Hetman
*
*


Dołączył: Jul 13, 2011
Posty: 132

PostWysłany: Wto Sie 23, 2011 9:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jaka górna i dolna? Dla mnie śruby są tam po bokach jak patrzę...

Obrobiła? Tam jest nasadka 5,5mm a nie chińskie 6mm, kup sobie odpowiednią. Prędzej urwiesz śrubę niż ją obrobisz dobrym kluczem.

Jak Ci iskra buszuje na zewnątrz to wrócimy do tematu jak uporządkujesz kable wysokiego napięcia.
Cewki oczywiście, że mają być wszystkie jednakowe, zawsze i wszędzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Sro Sie 24, 2011 7:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No po bokach, po bokach Smile . Mówię o śrubie z prawej strony...
Panowie - teraz zagadka. Wymieniłem wczoraj kable na nowe (Sentech) i......auto pali gorzej?!! Na wolnych obrotach gaśnie, nie chce normalnie się wkręcać w obroty. Meches mi mówi że z tym to się jeszcze nie spotkał. Zrozumiałby gdyby auto paliło tak samo, lub troszkę lepiej, ale GORZEJ???!!! Evil or Very Mad
Teoretycznie nie jest to możliwe, a praktycznie jest faktem. Co jest nie tak? Kolejność zapłonu ok (sprawdzałem 3 razy ze schematem) więc?
Ma ktoś pomysła?

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Hetman
*
*


Dołączył: Jul 13, 2011
Posty: 132

PostWysłany: Sro Sie 24, 2011 8:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To zacznijmy z innej strony: na wszystkich cylindrach jest iskra? Taka sama?

PS: masz kiepskiego mechanika, 4miechy i nie dał rady...


Ostatnio zmieniony przez Hetman dnia Sro Sie 24, 2011 8:57, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Sro Sie 24, 2011 8:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na wszystkich cewkach jest taka sama iskra - auto odpalałem bez kabli na kolejnych cewkach i iskra była na wszystkich ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Sie 24, 2011 9:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli ten szajs sentech ma inna opornosc kabla niz przewidziala fabryka to masz slabsza iskre.
Kable,swiece,cewki to czesci eksploatacjyjne i nie ma co narzekac,ze cos nie dziala,nalezalo wymieniac jak w serwisowce napisane.Ciekawe,ze moj 18-letni ponton jest w lepszej kondycji niz duza czesc nowszych aut,wszystko dziala.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Sro Sie 24, 2011 10:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
Jesli ten szajs sentech ma inna opornosc kabla niz przewidziala fabryka to masz slabsza iskre.
Kable,swiece,cewki to czesci eksploatacjyjne i nie ma co narzekac,ze cos nie dziala,nalezalo wymieniac jak w serwisowce napisane.Ciekawe,ze moj 18-letni ponton jest w lepszej kondycji niz duza czesc nowszych aut,wszystko dziala.


Niestety, nie mam serwisówki do niego, chyba że mówimy o dziale na forum. Pytanie - kupić inne kable? Bo mnie szlag trafi jak kupie inne, i będzie ten sam problem....harakiri normalnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Sie 24, 2011 11:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zmierz miernikiem opornosc starych i nowych,ja napewno nie bralby zadnych sentechow.
Swiece wymienione?
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Sro Sie 24, 2011 11:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
Zmierz miernikiem opornosc starych i nowych,ja napewno nie bralby zadnych sentechow.
Swiece wymienione?


Były ze 4 miesiące temu, ale auto od 4 miechów nie jeżdzone więc pytanie - czy mam je sprawdzać. Sprawdze oporność i zobaczymy co wycjdzie. Jakie kable polecasz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Sie 24, 2011 11:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zadzwon do Rafala,cos ci poleci www.sklep.asu.pl
Jesli sie okaze,ze to nie to nie kable to i tak inwestycja na przyszlosz,bez sprawnych swiec i kabli nie ma sensu dalej szukac.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Hetman
*
*


Dołączył: Jul 13, 2011
Posty: 132

PostWysłany: Czw Sie 25, 2011 14:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiesz, zadajesz pytania które świadczą o braku jakiegokolwiek obycia technicznego.
Twój mechanik nie umie sprawdzić kabli? Nie umie sprawdzić czy jest iskra na cewkach? Nie umie przez cztery miesiące odpalić samochodu?
To nie jest tak, że nie chcę pomóc Tobie czy jemu ale w ten sposób będziemy się przebijać przez najbanalniejsze problemy i sprawdzanie metodą po prostu wymian będzie Cię dodatkowo kosztować i frustrować. Znajdź lepszy warsztat, wyjdzie najtaniej.


PS: mimo wszystko nie postawiłbym ani na kable ani na świece ani na cewki - ale zobaczymy co przyniesie przyszłość Wink .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Sie 25, 2011 15:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oczywiscie kable sa podlaczone poprawnie czyli z odpowiedniej cewki do odpowiedniej swiecy? jeszcze sobie mozesz przeczyscic krokowke ,tps i przeplywomierz-jak sie to zrobi dobrze to nie zaszkodzi napewno:). mozna tez sprawdzic cisnienie na wtryskach-moze pompa albo regulator zdechly. byc moze ktorys wtrysk ci leje. wyjac ,przemierzyc ,przeczyscic. pod wtyczki wtryskow podlacz sobie zarowke i sprawdz po kolei na kazdym cylindrze czy zarowka miga. potem zostaje ci sprzwdzenie sondy lambda, cisnienia w cylindrach i ew. proba olejowa a jak to nie pomoze to samochod musi trafic do mechanika.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Czw Sie 25, 2011 17:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam po dluzszej przerwie:)
Wiec po pierwsze to kable firmy sentech nie za bardzo sie nadaja do jakiegokolwiek auta!Lepiej wymienic je na inne! po drugie to swiece jakiej firmy masz swiece?!Po takim postoju zobacz jak wygladaja i zobacz jaka jest na nich przerwa!Powinna byc 1.52mm ale moze byc 1.5mm! Swiece najlepiej Autolite a jak nie to ngk z bardziej dostepnych w sklepie! Przyczyna ze nie pali na wszystkie moze byc problem nie tyle z cewkami co z modulem badz przewodami! Pisales ze wyjales gasss z niego wiec moze gdzies przy demontazu cos rozlaczyli przy elektryce i dlatego nie pali!
Mi teraz padla jedna cewka po drodze do katowic z piotrkowa i w zawierciu kupilem uzywke od poldka!Autko chodzilo normalnie na niej wiec to ze zakladales nowe od poldka to nic nie znaczy! Jesli nie dajesz rady ogarnac tego sam to daj autko do konkretnego elektryka i niech szuka!
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Pią Sie 26, 2011 8:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hetman napisał:
Wiesz, zadajesz pytania które świadczą o braku jakiegokolwiek obycia technicznego.
Twój mechanik nie umie sprawdzić kabli? Nie umie sprawdzić czy jest iskra na cewkach? Nie umie przez cztery miesiące odpalić samochodu?
To nie jest tak, że nie chcę pomóc Tobie czy jemu ale w ten sposób będziemy się przebijać przez najbanalniejsze problemy i sprawdzanie metodą po prostu wymian będzie Cię dodatkowo kosztować i frustrować. Znajdź lepszy warsztat, wyjdzie najtaniej.


PS: mimo wszystko nie postawiłbym ani na kable ani na świece ani na cewki - ale zobaczymy co przyniesie przyszłość Wink .


Drogi Hetmanie. To jest oczywiście Twoje zdanie. A może po prostu nie znam się na Pontonach? Tym autem bardzo rzadko jeżdzę (a właściwie jeździłem), mam kilka innych pojazdów. Nie musiałem się znać na Pączku, ale w tym momencie wymógł to na mnie stan auta - mówię o kwestii doszkalania się. Gdybyś rozczytał moje posty, to byś wiedział, że iskra na cewkach była sprawdzana. Iskra na kablach - nawet tych starych - była, ale było przebicie na obudowę, więc zostały wymienione. Do sprawdzenia w weekend świece, podciśnienia, sonda i przepływka.

Jeśli uważasz się za dobrego fachowca i znawcę, to mam dla Ciebie wyzwanie Cool
Auto swego czasu przez poprzedniego właściciela miało zamontowany gaz I gen (na lewo Confused ). Przez "fachowe zamontowanie" oraz przez brak zamontowanych cofek, wywaliło kolektor plastikowy i obudowę filtra powietrza. Jak auto odebrałem, wywaliłem gaz (butle, komputer, kable wypięte i przywrócone do fabryki, założona obudowa filtra i kolektor plastikowy). I teraz zagadka: Auto po założeniu obudowy filtra powietrza, zdemontowaniu podajnika gazu, nie chce jechać. Po ponownym założeniu podajnika wraz z doprowadzeniem (pomimo wypięcia wszystkiego od gazu łącznie z kompem) pali normalnie.
Ja do dzisiaj nie jestem w stanie tego ogarnąć. Ale może jestem ograniczony...
Żeby nie było - mam w sobie sporo pokory, ale nie lubie, kiedy ktoś bezpodstawnie zarzuca mi, że nie mam pojęcia o czym piszę

Bez urazy Hetman - wiem że chcesz pomóc, ale proszę, rób to bardziej konstruktywnie.

A co do mojego mechesa - cóż, jest tani, robie u niego wszystkie auta, ale jest jedna wada - muszę mu powiedzieć, co ma zrobić w wielu przypadkach.
Coś za coś
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Hetman
*
*


Dołączył: Jul 13, 2011
Posty: 132

PostWysłany: Pią Sie 26, 2011 9:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1. Tak, to moje zdanie Smile . Chcesz się bawić w eksperymenty - ok, decyzja podjęta, będziemy eksperymentować.
Nie chodzi mi o znanie się na tym konkretnym samochodzie tylko o znanie ogólnie. Jeśli wiesz jak coś działa to zdecydowanie to pomaga, możesz myśleć przy tym co robisz i możesz improwizować przy diagnozowaniu.
Nie uważam się za znawcę, bez przesady. Pewne rzeczy są natomiast uniwersalne.
Mechanik od kręcenia śrubkami tylko, hmmm, niefachowa siła robocza innymi słowy. W praktyce jesteś jego szefem i doradcą technicznym, musisz sprostać zadaniu i zrobić za niego wszystko poza czarną robotą.


2. Przeoczyłem posta z iskrą na cewkach, przepraszam. Sprawdźcie poproszę iskrę na wyższych obrotach, tak rzędu 3k+ i napisz co się będzie działo.

3. Podciśnienia, sondę i przepływomierz możesz sobie darować jeśli problemem jest iskra. W tych silnikach jedynymi czujnikami odpowiadającymi za zapłon to CPS (podwójny) i CMS. Ale oba są sprawne, skoro zapłon na cewkach masz wszystkich i we właściwej kolejności.

4. Jeśli to był gaz 1gen. to nie komputer tylko co najwyżej symulator wtrysków z odcięciem.

5. Nie wiem gdzie był mikser ale zmierzyłbym przepływomierz czy jest jeszcze cały po wybuchu (tylko nie do zapłonu, zajmujemy się teraz drugą "zagadką"). Druga prosta przyczyna to krokówka, nie widzę żebyś gdziekolwiek pisał o jej czyszczeniu ale ona nie powinna tak drastycznie wpływać na dawkę na wyższych obrotach. Zakładanie i zdejmowanie miksera ewidentnie świadczyłoby o problemach z poprawnym dobraniem dawki do ilości powietrza.


Reasumując, ustalmy czy przyczyną jest dawka czy iskra i czy rozpatrujemy w sumie dwa różne problemy czy jeden; bo tak jakoś dziwnie wyszło że skupiliśmy się na problemach z zapłonem i już nie wiem czy nie dałem się wprowadzić w maliny... Pkt2 ważny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Pią Sie 26, 2011 9:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Problem tkwi w tym, że nie wkręcę go na 3k. On się po prostu dusi - nie mam opcji wkręcenia go. Za duża dawka jest, bo przy dodawaniu gazu nie wkręca się i nie przepala mieszanki - przy wydechu czuć, jakbym całego go z tyłu PB polał Wink

Krokówka nie była czyszczona, a obudowę filtra wymieniałem praktycznie całą, wraz z dolotem do kolektora.
Objaw jaki się wcześniej pojawił (mówimy o temacie przewodnim) - jechałem pewnego dnia do Krk. W krakowie przy odpaleniu auta zapalił na 4 gary, potem jeszcze po jakiś 10-15 min dołączyły się pozostałe 2. Potem coraz rzadziej chciały się dołączyć, a na sam koniec już wcale. Więc rozgrzebałem go (wtedy były jeszcze zainstalowane elementy z gazu), wymieniłem świece, cewkę i z braku innych chyba problemów pozostałe resztki po gazie wywaliłem i zdrobiłem tzw "fabrykę" pod maską. No i skończył się luksus podróżowania, a zaczęła gehenna (chyba przez samo h) Evil or Very Mad

Pretensje mogę mieć tylko do siebie, ale auto w tym momencie "weszło mi na ambicję" i chcę się dowiedzieć z czystej ciekawości co jest przyczyną zaistnienia obywdu wspomnianych tematów.

Tak czy inaczej - dzięki za poświęcony mi czas - nie miej proszę za złe, że się uniosłem, ale jestem dość mocno sfrustrowany już tym faktem. A cewek mam już chyba z 6 poza zamontowanymi Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Sie 26, 2011 10:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

piszesz,ze kiedy podlaczasz "podajnik gazu"(opisz co to jest-mikser,blos?) to auto jezdzi normalnie. napisz gdzie jak i co podlaczasz i czy chodzi tylko o wlozene tego czego miedzy filtr a przepustnice czy jeszcze jakies inne operacje wykonujesz?
jesli auto jezdzi poprawnie z tym czyms od gazu to problemem jest raczej dolot a nie iskra.
jesli jedzie poprawnie z tym czyms to to tam zostaw po prostu. byc moze ktos tak przerobil ten biedny samochod,ze nie da rady bez tego czegos?
moze zmieniasz caly kolektor(tego nioe pisales) i moze on nie jest szczelny?moze puszke filtra ,a moze tez przepustnice? w puszce i przepustnicy sa rozne czujniki-tps,przeplywomierz, termometr...
tych "moze" jest bardzo wiele.
sprawdz czy auto nie dostaje lewego powietrza.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Pią Sie 26, 2011 10:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
piszesz,ze kiedy podlaczasz "podajnik gazu"(opisz co to jest-mikser,blos?) to auto jezdzi normalnie. napisz gdzie jak i co podlaczasz i czy chodzi tylko o wlozene tego czego miedzy filtr a przepustnice czy jeszcze jakies inne operacje wykonujesz?
jesli auto jezdzi poprawnie z tym czyms od gazu to problemem jest raczej dolot a nie iskra.
jesli jedzie poprawnie z tym czyms to to tam zostaw po prostu. byc moze ktos tak przerobil ten biedny samochod,ze nie da rady bez tego czegos?
moze zmieniasz caly kolektor(tego nioe pisales) i moze on nie jest szczelny?moze puszke filtra ,a moze tez przepustnice? w puszce i przepustnicy sa rozne czujniki-tps,przeplywomierz, termometr...
tych "moze" jest bardzo wiele.
sprawdz czy auto nie dostaje lewego powietrza.


Witam Smile
wywaliłem ów "takie coś" z pomiędzy filtra a przepustnicy, nie mam jak włożyć, bo zapewne znajduje się to już na Baryczy w Krakowie (chłopaki z MPO już o to zadbali). Lewe powietrze sprawdzę jutro. Jak auto jest na wolnych obrotach to słychać wyraźnie jak zasysa powietrze (świszczy jak cholera). Po dodaniu gazu świst ustaje. Shocked kolektor plastikowy jest świeży, osadzony z tego co pamiętam na silikonie. Nie ja to robiłem fizycznie. Pytanie, czy przy alsl ktoś mógł majstrować w interfejsie i pozmieniać dawki paliwa przy gazie I gen, bo taki był jak mniemam zamontowany. Szczerze mówiąc - na gazie się nie znam, bo nigdy nie miałem w żadnym z aut. Reasumując:
1. Wszystkie cewki muszą być takie same
2. Sprawdzić przewodność świeżych kabli, ewentualnie wziąć inne, lepszej
jakości
3. Sprawdzić/wymienić świece + sprawdzić (1,52mm)
4. Sprawdzić lewe powietrze (deo, samostart czy coś w tej materii)
5. Przeczyścić krokowy, przepływkę, przepustnicę

Wymieniłem całość dolotu - od puszki z filtrem przez rure dolotu do samego końca oraz plastikowy kolektor (stary pękł + miał uszkodzenie z lewej strony - dekielek plastikowy, który był osadzony na silikonie przez sprawcę ów uszkodzenia)

Najlepsze: ponieważ osoba montująca "to coś" pomiędzy przepustnicą a fitrem ( z membraną, więc jak mniemam mikser - ale nie wiem, nie znam się na lpg) nie miał miejsca później, żeby wszystko upchać spowrotem (dolot, itd), SPIŁOWAŁ metalową obudowę nie pamiętam już czego (prawy górny róg, obok dolotu - powyżej patrząc od przodu auta). Spiłował pewnie ze 2 cm na ukos. Cięzki dramat z polskimi "fachowcam"...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Sie 26, 2011 11:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

odpowiedz czy jak to cos zalozyles spowrotem i nie zmieniales niczego innego to auto jedzilo poprawnie? i czy zakladales tylko to cos czy jeszcze jakies inne elementy???
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Pią Sie 26, 2011 11:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
odpowiedz czy jak to cos zalozyles spowrotem i nie zmieniales niczego innego to auto jedzilo poprawnie? i czy zakladales tylko to cos czy jeszcze jakies inne elementy???


Tak, jak założyłem "to coś" czego obecnie już nie posadam, to auto jeździło normalnie. Co więcej, jak było założone "to coś" gdy auto kupiłem, brak było puszki filtra powietrza - była tylko część "spodnia" filtra do której na motylkach dokręca się resztę puszki filtra. Po zakupieniu i założeniu fltra, auto nie miało mocy, jechało prychając, więc dawkę miał zbyt bogatą w stosunku do zasysanego powietrza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Sie 26, 2011 11:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

otoz to! nie szukaj wiec po swiecach kablach i innych takich !!!
sklad mieszanki,ilosc powietrza, zwezka przed przepustnica. te tematy trza rozpracowac!!!
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Pią Sie 26, 2011 11:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
otoz to! nie szukaj wiec po swiecach kablach i innych takich !!!
sklad mieszanki,ilosc powietrza, zwezka przed przepustnica. te tematy trza rozpracowac!!!


Ja się z Tobą zgadzam, ale nie jest to powodem tego, że nie chce teraz jechać. Wcześniej, kiedy było wszystko zamontowane o czym mówiliśmy, filtr wyjęty i troszkę "przerobiony" wszystko chodziło aż do czasu, kiedy "zgasły" 2 gary. na jednej cewce nie było iskry. Cewka wymieniona została, ale kolor iskry był inny (jakiś pomarańcz czy coś) więc znowu wymiana cewki. Iskra ok, auto dalej chodzi na 4 gary. Wtedy to w swojej głupocie wywaliłem mikser i się zaczeło... Crying or Very sad
Pytanie - do dolotu zaraz przy silniku od frontu (stojąc przed maską) dochodzi rurka w oplocie, którą montuje się na wcisk i przekręcając. Moje pytanie dla Was banalne, dla mnie nie. Nie wspomnę o mechesie Razz. Co to jest?

Bardzo proszę, bez sakrazmu, ironii i spazmów śmiechu...zbytnich Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Sie 26, 2011 11:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no jak sie jedna rzecz spierdzielila to nie ma co ruszac innych nim sie naprawi...no ale nie ma co plakac nad rozlanym mlekiem.
sprobuj zmienic (podmienic z kims) modul zaplonowy.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Pią Sie 26, 2011 11:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
no jak sie jedna rzecz spierdzielila to nie ma co ruszac innych nim sie naprawi...no ale nie ma co plakac nad rozlanym mlekiem.
sprobuj zmienic (podmienic z kims) modul zaplonowy.


Tu masz rację, biję się w pierś za durny pomysł rozbebeszania niesprawnego auta.
Muszę kupić moduł - nie mam z kim go zamienić. Oryginał kosztuje nie mało, biorąc pod uwagę, że pewnie sprzedam Pączka i wezmę innego...

Co z moim pytaniem w poprzednim poście?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Sie 26, 2011 11:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesli ci chodzi o rurke ktora wchodzi w okolice przepustnicy i idzie sobie nad termostatem to jest rurka powrotu spalin z zaworu egr.
mam nadzieje,ze na koncu tej rurki masz egr i ze on jest sprawny:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Pią Sie 26, 2011 12:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
jesli ci chodzi o rurke ktora wchodzi w okolice przepustnicy i idzie sobie nad termostatem to jest rurka powrotu spalin z zaworu egr.
mam nadzieje,ze na koncu tej rurki masz egr i ze on jest sprawny:)


Ja też.. Very Happy
Wiem, że był z nią wcześniej problem, jak ją dociskałem to auto "troszkę" lepiej na jałowym szło. Aczkolwiek jest zapięta i szczelna w tym momencie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Pią Sie 26, 2011 12:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zrobię w weekend fotki tego co pod maską, żeby można było normalnie rozmawiać, a nie opisywać, bo to męczące i nigdy nie wiedomo czy wszyscy się ze sobą zrozumieli...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Sie 26, 2011 12:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no jak tam nie masz 100% szczelnosci to lewe powietrze jak cholera-to samo zawor egr!!!
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Pią Sie 26, 2011 12:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
no jak tam nie masz 100% szczelnosci to lewe powietrze jak cholera-to samo zawor egr!!!


Jak tam sprawdzić szczelność? Samostart? Jak sprawdzić sam EGR?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Sie 26, 2011 12:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze byc jakis spray z alkoholem czy innym latwopalnym gazem. zeby dobrze sprawdzic egr to trza by go rozebrac co nie zawsze jest latwe ze wzgledy na pozapiekane sruby. w ostattecznosci egr mozna zaslepic niemniej i tak wtedy ta rurka musi byc szczelna.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Hetman
*
*


Dołączył: Jul 13, 2011
Posty: 132

PostWysłany: Pią Sie 26, 2011 14:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Easy. Teraz to nabiera takiego tempa że się miotamy po wszystkim. Podsumuję jak ja to widzę:

1. Bardzo dobrze, że wywaliłeś ten dziwny gaz. Ale chyba zaczniemy posiłkować się zdjęciami.

2. Esdarek bardzo rozsądnie napisał TPS Smile , zapomniałem o nim. Zarówno przepływomierz jak i TPS dają się zmierzyć - miernik w łapę i lecimy z pomiarami. Masz miernik? To zacznę pisać, gdzie mierzyć.

3. Dawka jest za bogata a nie za uboga więc lewe powietrze raczej nie wchodzi w grę. EGR też można zmierzyć/sprawdzić ale nie stawiałbym że on generuje aż takie objawy. Chociaż, hmmm, wstawiasz zwężkę i zmniejszasz dopływ powietrza. Takie zdalne diagnozowanie jest do d*, chciałbym go mieć na żywo.
No to szybka decyzja: lejące się paliwo to wynik wypadających zapłonów bo za ubogo czy zalanych świec bo za bogato?
Może jednak wypadają zapłony bo po prostu wypadają i tylko stąd paliwo a my się niepotrzebnie czepiamy dawki?

4. Czujnik temp. wprowadza jakąś niewielką poprawkę raczej. Był we wszystkich rocznikach? Masz na nowej obudowie filtra?

5. Z uszkodzoną lambdą też nie powinien aż tak świrować, ona wprowadza poprawki do dawki a nie ją aż tak ustala.

6. Nie ma możliwości (o ile wiem) zmiany mapy z zewnątrz, musisz wyciągnąć scalak z komputera. Możemy zapomnieć o temacie.

7. Nie kupuj na razie modułu. Jest sprawny. A nawet jak nie jest 100% to tranzystory wykonawcze można chałupniczo wymienić. Jak nie możesz go wkręcić to wkręcaj na ile się da i patrz czy nie znika iskra - napisz ile i jak wyszło, tak pro forma.


Wracamy do tematu miernika, długie kabelki się przydadzą Wink .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Sie 27, 2011 20:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie chce mi sie dokladnie czytac calosci ale skoro miales wczesniej gaz I generacji to masz tez gdzies emulator wtryskow - to takie male pudelko wielkosci paczki papierosow ktore jest wlanczane w szereg pomiedzy wiazke wtryskiwaczy - jesli on ci padl (a dosc czesto to pada) lub jesli go wypniesz to poprostu zrobisz przerwe na obwodzie wtryskiwaczy - i auto ci nie zapali! dla pewnosci wypnij emulator ale pozakladaj mostki na poszczegolnbych wtryskach!! napewno bedziesz mial tam przewody +czerwony,-czarny, ewentualnie jakis niebieski lub inny pojedynczy jako dodatkowe sterowanie oraz 6 lub 8 par przewodow ktore trzeba parami zmostkowac za pomoca drucikow Smile tylko nie pomyl par Smile i daj znac co ci wyszlo Smile

>Zarówno przep³ywomierz jak i TPS daj± siê zmierzyæ

3,8 po odpieciu tps wchodzi w tryb awaryjny ale chodzi!!! wiem bo sam jedzilem z padnietym tps jakis miesiac czasu i oprocz checka i czasami gasniecia przy dojezdzaniu do skrzyzowania chodzil calkiem normalnie Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
brewka83
*
*


Dołączył: Jul 28, 2007
Posty: 323
Skąd: Piotrków Tryb. a czasem Zawiercie aktualnie Oslo

PostWysłany: Sob Sie 27, 2011 20:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hejka!
Pisales o syczeniu na wolnych obrotac! To wszystko co opisales pozniej to raczej bedzie wlasnie wina lewego powietrza! Zrob no jakies foty wnetrza komory silnika to bardziej pomoze wszystkim rozpracowac w czym jest problem!
_________________


PTS 3.8 95 - Był Ford Mondziak MK1 - Był 
Audi A6 C5 Avant 2.8 V6 Quattro - Jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Sie 28, 2011 12:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pomiar EGR nie ma sensu,bo co z tego,ze cewki-cewka sa sprawne jak obudowa posiada mikropekniecia.
Przy niesprawnym egr bedziesz mial klopoty z odpaleniem auta,wiem bo to przerabialem u siebie w pontonie.
A co do tego co pisal marcys,to zasilanie wtryskow sprawdz mala zaroweczka 5W/12V,jesli kazdy bedzie migac to albo emulator jest sprawny albo go nie ma.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Sie 28, 2011 19:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mozesz jeszcze zrobic tak : zdejmij filtr powietrza, popros druga osobe o to by ci psikala w okolice przepustnicy samostartem/plakiem/dezodorantem...jesli wtedy odpali tzn. ze problem tkwi gdzies w ukladzie paliwowym
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Pon Sie 29, 2011 8:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
mozesz jeszcze zrobic tak : zdejmij filtr powietrza, popros druga osobe o to by ci psikala w okolice przepustnicy samostartem/plakiem/dezodorantem...jesli wtedy odpali tzn. ze problem tkwi gdzies w ukladzie paliwowym


Witam.
Pomysł wydaje się generalnie niezły. W sumie racja, zawsze samostartem sprawdzało się szczelność, ale na to nie wpadłem... Smile

Dzięki - dam znać co się udało dzisiaj. Puszczę po południu fotkę komory silnika, żeby było bardziej treściwie Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Pon Sie 29, 2011 8:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie: Tak na marginesie, odbiegając od tematu przewodniego - bardzo Wam dziękuję za Wasz czas. Wiem, że każdy z Was ma coś do roboty lepszego, niż doradzanie lamerowi w dziedzinie amerykańskich wozów, dlatego na prawdę i szczerze Wam dziękuję, że się Wam "chce".

Swoją drogą nie spodziewałem się tak "bogatego" odzewu od forumowiczów, co mnie zresztą mile zaskoczyło.

Więcej nie słodzę, wracam do roboty.

Pozdrawiam Was !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Wto Sie 30, 2011 6:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Sytuacja wygląda następująco: Problem z "wkręcaniem się w obroty" ustąpił po odłączeniu MAFa, tzn nie dusi auta. Po podłączeniu wtyczki ponownie, nie ma możliwości wejść na obroty, auto się dusi i gaśnie na jałowym.
Nie zmienia to faktu, że temat palenia na wszystkie cylindry nie został jeszcze rozwiązany. Wyciągałem wtryski z przodu i powiem szczerze, że nie widziałem różnicy specjalnie w głośności silnika (wyciągnąłem wszystkie 3 w pewnym momencie) przez co twierdze, że problem tkwi w cylindrach z przodu. Po wyjęciu choćby jednego wtrysku z tyłu - odczuwalna różnica. Auto nie spala mieszanki do końca, więc obstawiam nadal iskrę - moduł...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Wto Sie 30, 2011 6:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze jedno przy okazji - jaki rozstaw śrub ma mój PT po FL? Pytanie, czy alu z omegi A podejdą do niego...?
Taka dygresja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Sie 30, 2011 8:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

5 x 114,3 ,moga byc rowniez 5 x 115
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Wto Sie 30, 2011 8:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
5 x 114,3 ,moga byc rowniez 5 x 115


nie rozumiem, były zatem 2 rozstawy produkowane czy jak???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Sie 30, 2011 8:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie jeden oficjalny 5x114,3 ,ale nie powiesz mi ze 0.7mm spowoduje ze ci nie bedzie pasowac?
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Wto Sie 30, 2011 8:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V napisał:
Nie jeden oficjalny 5x114,3 ,ale nie powiesz mi ze 0.7mm spowoduje ze ci nie bedzie pasowac?


Nie testowałem, ale skoro mówisz, że będzie, to się nie kłócę przecież Very Happy . Pytam po prostu informacyjnie. ODnośnie MAFu - uszkodzony do wymiany czy jest jakaś inna przyczyna?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group