www.asu.pl :: Zobacz temat - Hamulce przód , bijące tarcze co 1000km
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Hamulce przód , bijące tarcze co 1000km

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 7:00    Temat postu: Hamulce przód , bijące tarcze co 1000km Odpowiedz z cytatem

Witam
Opiszę kolejny w moim aucie problem, mianowicie wymieniłem tarcze i klocki jakieś 2 miesiące temu zrobiłem może 2000km i po jakimś czasie zaczęły mi bić tarcze .
Najpierw wyczuwalne na pedale , pużniej przy dojeżdżaniu na np: światłach czułem szarpanie-pulsowanie przy lekkim hamowaniu a ostatnio tak biły że kierownicą trzepało. Przy długim hamowaniu strasznie huczały przody ale sądziłem że muszą się dotrzeć. Pojechałem do tokarza i mówił że jedną tak zwichrowało że miała ok 1.5mm bicia. MASAKRA
Tydzień temu zareklamowałem tarcze i czekam na odp. ale dostałem nowe mimo wszystko. Wyczyściłem prowadnice ,posuwy, tłok wchodzi i wychodzi ładnie!!!. Założyłem klocki , nowe tarcze i było super.
Przed wczoraj znowu zaczęły mi huczeć i szumieć ,zdiąłem koła i jedną tarczę mam odbarwioną fioletową i sądzę że znowu ją wygnie. Koło sie nie grzeje na podnośniku zaraz po jeździe nie mają oporów przy kręceniu ręką, dziś zaczęło się już lekkie bicie wyczuwalne na pedale ....

Czy ktoś miał coś podobnego???

Pozdrawiam
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .


Ostatnio zmieniony przez sqate dnia Pią Lip 20, 2012 9:50, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 7:55    Temat postu: przewody Odpowiedz z cytatem

Sprawdź lub wymień przewody ham. elastyczne (może jeden jest spuchnięty). Jakiej firmy masz założone tarcze i jakiej klocki ??
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 7:57    Temat postu: odpowietrzanie Odpowiedz z cytatem

I kiedy ostatni raz wymieniałeś płyn i odpowietrzałeś układ ham. Question
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 9:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

swoją drogą przegrzane tarcze od hamowania też się krzywią sprawdzone wiele razy już. Po za tym zauważyłem że 90% kierowców zapier... na łeb na szyję widząc że za 100 metrów dosłownie 100 metrów jest czerwone na skrzyżowaniu. I co robi HAMUJE bo trzeba tylko się spytam po uja tak ostro i na ostatnią chwilę. Potem skutki krzywych i przegrzanych tarcz widoczne jak na dłoni.. Jest też coś takiego jak hamowanie silnikiem nawet mając ASB.
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 9:48    Temat postu: Re: odpowietrzanie Odpowiedz z cytatem

asu napisał:
I kiedy ostatni raz wymieniałeś płyn i odpowietrzałeś układ ham. Question


dzięki za szybkie odpowiedzi:)
Klocki i tarcze kupowałem od kolegi więc jestem pewny towaru ,zakupiłem taki zestaw za 290zł .
http://sklepjeep.redcart.pl/p/723/1358190/tarcze-oraz-klocki-hamulcowe-chrysler-plymouth-voyager-dodge-caravan-1996-2000-1996-2000-tarcze-hamulcowe-voyager-grand-voyager-chrysler.html

Po reklamacji dostałem nówki bez czekania, tak więc polecam sklep!!! w sumie to ode mnie pierwsza reklamacja na ów tarcze do tej pory nie mieli nic podobnego.
Co do przedmówcy to nie mam 18lat i escorta croswort-a żeby jeżdzić jak opisujesz więc nie rozumiem twoich uwag... Tarcze i klocki zawsze docieram przez ok 300km uważając na kałużę i hamowania ... nie pierwsze doświadczenia.

Płyn wymieniałem wraz z założeniem pierwszym razem tarcz i klocków robiłem wtedy też tyły bo słabo hamowały wymieniłem cylinderki, szczęki oraz udrożniłem korektor siły hamowania. Myślałem że przegrzałem przody bo tyły były do D..y, ale teraz wszystko ok a przód dalej szaleje...
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 10:41    Temat postu: układ Odpowiedz z cytatem

Polecam Ci tarcze i klocki np. TRW, Raybestos, Bendix USA. Droższe ale warto. Ale nawet taki zestaw nie powinien się pokrzywić....

Ja bym sprawdził przewody ham. elast. bo chyba już tylko to Ci zostało.... Confused
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 11:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co czytałęm to tylko przewód ...,ale jak pisałem Tłoczysko wciska się ładnie bez jakiś większych nacisków więc płyn się cofa , a również koło powinno mieć opór jak kręcę podniesiony...
Wiem że są lepsze i droższe, ale tyle kasy już wpakowałem w auto (sam widzisz ile postów zakładam a nie pisze o innych prostych problemach) , że na razie do zimy chciałem jakoś przejeździć na takich tańszych oczywiście sugerowałem się oceną sprzedawcy i ilością zwrotów.
Crying or Very sad cholerka
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 13:50    Temat postu: przewody ham. Odpowiedz z cytatem

Właśnie z przewodami jest taki myk, że wciskając tłok płyn się cofnie bez problemu ale po odpuszczeniu hamulca samoistnie już nie wraca. Przepustowość węża jest ale zmniejszona. Klocek delikatnie ma kontakt z tarczą i ją przegrzewa. Miałem tak już kilka razy. Nie wiem czy u Ciebie jest to przyczyną ale warto sprawdzić to teorię... Z tej strony co masz fioletową tarczę wymień wężyk.

Jak to znajomy to jeszcze pewnie coś zejdzie z ceny :

http://sklepjeep.redcart.pl/c/2888/przod-1996-2000-osprzet-hamulca-voyager-grand-voyager-chrysler.html


Jak tarcze masz już przegrzaną to nic z nią nie zrobisz (nawet toczenie nie pomoże)
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 17:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Piszesz, że tył robiłeś a sprawdzałeś czy na pewno dobrze teraz hamuje ? w sensie z odpowiednią siłą, byłeś gdzieś na sprawdzeniu na rolkach ?

Jeżeli chodzi o przewody elastyczne to mogą nie być całkiem zatkane i zanim podniesiesz koło to płyn zdąży trochę ostygnąć i cofnąć się do zbiorniczka i blokada puszcza - po prostu mogą być inne warunki podczas jazdy i na postoju.
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 19:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak tak , oczywiście miałem przegląd i tylko dla tego zmieniałem hamulce bo wcześniej nawet nie zauważyłem braku na tylnych kołach hamowania poza tym że mi tarcze zaczęły bić więc pomyślałem że zrobię przegląd i wezmę sie za przody ale samochód mi nie przeszedł przeglądy właśnie przez tyły było praktycznie zero Embarassed
Po zrobieniu wszystko jest ok tyły normalnie hamują i czuć jak bierze bębny jak załaduję 5 osób, przegląd oczywiście zaliczony z jednym ale - łącznik stabilizatora był do wymiany choć w samochodzie nie było go słychać
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
rafal1435
*
*


Dołączył: Jun 18, 2010
Posty: 197
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 20:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zwierzak napisał:
swoją drogą przegrzane tarcze od hamowania też się krzywią sprawdzone wiele razy już. Po za tym zauważyłem że 90% kierowców zapier... na łeb na szyję widząc że za 100 metrów dosłownie 100 metrów jest czerwone na skrzyżowaniu. I co robi HAMUJE bo trzeba tylko się spytam po uja tak ostro i na ostatnią chwilę. Potem skutki krzywych i przegrzanych tarcz widoczne jak na dłoni.. Jest też coś takiego jak hamowanie silnikiem nawet mając ASB.

jak sie hamuje ASB?
Jak ktos chce mam 2 tarcze na sprzedaz ATE PREMIUM 150zl/szt
Do vojka 96-00
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Nie Lip 22, 2012 13:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rafal1435 napisał:
jak sie hamuje ASB?

nie wszystkimi się da, ale jeżeli masz osobny przycisk OD to puszczasz gaz i przyciskasz przycisk Wink - skrzynia wtedy po prostu blokuje OD i to tyle co zawsze możesz zrobić w bezpieczny sposób.
Inna metoda to przełączenie wajchy podczas jazdy na niższy bieg, ale to tylko wtedy jeżeli bardzo dobre znasz swoją skrzynie i warunki jazdy na to pozwalają, choć pewnie zaraz podniosą się głosy sprzeciwu "że nie wolno", "że po co " , "że lepiej kupić manuala", itp ; w niektórych przypadkach te głosy będą miały racje.
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Lip 22, 2012 15:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wader71 napisał:
rafal1435 napisał:
jak sie hamuje ASB?

nie wszystkimi się da, ale jeżeli masz osobny przycisk OD to puszczasz gaz i przyciskasz przycisk Wink - skrzynia wtedy po prostu blokuje OD i to tyle co zawsze możesz zrobić w bezpieczny sposób.
Inna metoda to przełączenie wajchy podczas jazdy na niższy bieg, ale to tylko wtedy jeżeli bardzo dobre znasz swoją skrzynie i warunki jazdy na to pozwalają.
Idea obydwa sposoby dobre i czesto polecane .Ten drugi -dla bardziej doswiadczonych. Arrow osobiscie czesto w deszczowa pogode w miescie jezdze bez OD , co i Wam polecam!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sro Lip 25, 2012 17:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spróbuj przejechać kawałek drogi bez hamowania(np trasie)i zatrzymaj sie bez hamowania , zobatrz jakie są tarcze ,jeśli coś blokuje powrót płynu powinny być gorące
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Czw Lip 26, 2012 11:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pisałem wyżej że koła nie są ciepłe przy normalnej jeździe w mieście podnoszę koło i normalnie się kręci .
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Czw Lip 26, 2012 13:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie obraz sie,ale mam doswiadczenie co do tarcz i klockow.To co kupiles to jest kompletny szmelc!Moze przypadkowo jakis tam komplet lepszy sie trafi.Ale ogolnie to nie moze byc dobra jakosc.Dlaczego? Bo co mozesz kupic za niecale sto dolarow! Idea W usa tarcza na ktorej mozna polegac kosztuje minimum $50 , dwie to juz jest stowa!W miare znosne klocki kosztuja minimum $40.A wiec jest to minimum 140 dolcow. Wszystko co tansze predzej czy pozniej stwarza problemy. >< A ty kupiles wszystko za niecale 100 gdzie polowa ceny w Polsce to podatki i oplaty celne i transport.Takie same zestawy w usa w tanich internetowych sklepach sa za $ 50 ,ale pamietaj - nie zawsze da sie na tym dobrze jezdzic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Czw Lip 26, 2012 19:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarkSeven napisał:
Nie obraz sie,ale mam doswiadczenie co do tarcz i klockow.To co kupiles to jest kompletny szmelc!Moze przypadkowo jakis tam komplet lepszy sie trafi.Ale ogolnie to nie moze byc dobra jakosc.Dlaczego? Bo co mozesz kupic za niecale sto dolarow! Idea W usa tarcza na ktorej mozna polegac kosztuje minimum $50 , dwie to juz jest stowa!W miare znosne klocki kosztuja minimum $40.A wiec jest to minimum 140 dolcow. Wszystko co tansze predzej czy pozniej stwarza problemy. >< A ty kupiles wszystko za niecale 100 gdzie polowa ceny w Polsce to podatki i oplaty celne i transport.Takie same zestawy w usa w tanich internetowych sklepach sa za $ 50 ,ale pamietaj - nie zawsze da sie na tym dobrze jezdzic.
W

Wiem:) nie obrażam się bo i o co Rolling Eyes
wiem że tanie równa się problemy ale naprawdę tyle kasy wydałem że szkoda gadać .
Chciałbym się troche usprawiedliwić gdyż kolega mówił że nie miał zwrotów ani reklamacji tym bardziej że koledzy z warsztatu też zakładają te tarcze i nie mieli problemów w tym się sugerowałem bo albo je wymienię przed wakacjami ale tenie albo po wakacjach kupie jakieś lepsze, doradzili" kup te tanie dają radę ,krócej pojeżdzisz ale nowe to zawsze nowe..." więc tak zrobiłem. ehh tak czy siak muszę kupić lepsze
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kitt78
*
*


Dołączył: May 25, 2009
Posty: 474
Skąd: Torun

PostWysłany: Pią Lip 27, 2012 8:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ASU ma rację - wiele aut ma przegrzane hamulce przez uchwyt przy elastycznym przewodzie z przodu ja też miałem Smile.
A tarcze kupiłem w ASU za niewielkie pieniądze i jeżdże bez problemu.
_________________
2004 Dodge Stratus 2.4 LPG (A604)
był: Dodge Grand Caravan 3,3l AWD rok 2000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mlo76
*
*


Dołączył: Jul 21, 2009
Posty: 81
Skąd: OLSZTYN

PostWysłany: Wto Wrz 18, 2012 20:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a co myslicie o tarczach TRW? jestem przed wymiana calego kompletu z przodu-tarcze i klocki i chce cos sredniej/wyzszej jakosci.czytam te posty i zastanawiam sie czy przewodow tez nie wymienic... do tej pory klocki konczyly mi sie po przejechaniu ok 20-30 tys km,(3 razy wymieniane).moze faktycznie slabo 'odchodza' i przez tarcie szybko sie zuzywaja... chyba ze inna przyczyna?
_________________
Chrysler Voyager 2002r 3.3 LPG<br>
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Wrz 24, 2012 9:14    Temat postu: TRW Odpowiedz z cytatem

TRW - bardzo dobra firma.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group