www.asu.pl :: Zobacz temat - Europejskie V8 vs Usa V8
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Europejskie V8 vs Usa V8

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2012 8:52    Temat postu: Europejskie V8 vs Usa V8 Odpowiedz z cytatem

Troszke w swieta pojezdzilem (~300km) swoim Tbirdem 5.0 v8 200 km 1989r i Audi s8 4.2 v8 360km 2003r.

Naszlo mnie na porownaie tych 2 aut, starego Fordzine wartego okolo dyszki
no i moze nie nowego ale swiezego Audi za okolo piec dyszek.

A wiec wyglad: o ile ciezko jest powiedziec co jest ladne a co nie to Audi w moim guscie nie jest ale tez nie jest nim wstyd jechac i posiadac.

W srodku plastiki skora najlepszej jakosci i mozna powiedziec idealnie spasowane, nic nie trzeszczy.W fordzinie natom miast jak przystalo na auto za kaluzy plastiki raczej lipne a spasowanie marne, skora moze nie najlepszego gatunku ale mimo lat nadal niepopekana.
Co do wygladu to Audi wyglada w srodku sztywno i chyba projektowal to koles w zalobie po swoim psie a rozmieszczenie przyciskow na konsoli projektowal ten sam koles tyle ze byl pijany i dlatego tylko on i instrukcja obslugi moga naprowadzic kierowce jak np zapamietac stacje radiowa.
Ford natomiast troche festynem podbija ale wszystko jest czytelne i intuicyjne.

Siedzenia w niemieckim aucie sa wylane z betonu i zazbrojone pretami stalowymi-dupa plecy zaczynaja bolec po 20 km ale w przeciwienstwie do forda maja masaz.W fordzie jest wiecej miejsca na przednich fotelach ale kosztem tylnij kanapy w Audi raczej jednakowo.

Aidiola posiada zawieszenie zintegrowane z siedzeniami czyli takze wylane z betonu, rozsypana kasza manna na drodze powoduje odbicie nerek ale dzieki temu pewnie pokonuje zakrety. Jest tylko jedno ale,
przy mocniejszym dodaniu gazu na zakrecie mimo iz jest to 4wd auto robi sie niebezpiecznie podsterowne-niefajne uczucie
Tbird natomiast jest bardzo miekki a na zakretach wykazuje sklonnosc do nadsterownosci ktora tez jest niebezpieczna ale za to wywoluje efekt banana na twarzy.

W skrzyni biegow najbardziej zadziwil mnie fakt ze, mimo odpuszczenia gazu auto nie wrzucalo wyzszego biegu.Tiptronik natomiast ma tak wolny czas reakcji ze urzywanie jego mija sie z celem.Skrzynia 5 biegowa.

Silnik 4.2 zajebiscie szybko wkreca sie na obroty (nawet do 7500) i bardziej zachowaniem przypomina rzedowa 6 niz v8 a jego dzwiek przypomina ze lubi wysokie obroty.Nie da sie jechac z obrotami mniejszymi niz 2000.
5.0 natomiast lubi niskie obroty i bardzo niechetnie wkreca sie na wysokie(6000 max) ale przy spokojnej jezdzie pieknie bulgocze (1200 przy 65 km)natomiast gdy wcisniemy gaz do dechy pod maska robi sie pieklo.

Osiagi...No i tu Ford dostaje w dupe z kretesem.
Audi-niecale 7sec do setki
Ford-niecale 9sec do setki.

Spalanie.
Ford-mozna powiedziec ze jadac normalnie 11l jest bardzo realnym wynikiem.
Audi-Jadac takim samym stylem jazdy jak Tbirdem udalo mi sie zejsc do troche ponad 15l

No i podstawowe pytanie:
Czy warto wydac piec razy wiecej na Audi??

Sorka za literowki i bledy.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2012 9:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja tak miałem z mercurym grand marquisem za 5000 i mercedesem w210E420 + pakiet amg tyle ze oba byly moje. Merc odpada brzmi beznadziejnie.jak V8 to tylko z USA
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2012 9:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bo prawda jest taka że V8 tylko amerykanie umieją budować a niemcy niech się nadal zajmują dieslami bo to i ma najlepiej wychodzi. Moja ciotka kupiła VW Touarega V-10 na max wyposażeniu. Heh przyznam że nawet całkiem całkiem pyrka te 10 garów jednak amerykańskie V8 to tradycja sam w sobie melodia ehhhh
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2012 9:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiecie, mnie najbardziej zdziwil brak konfortu w Audi.
Spodziewalem sie czegos innego po flagowej limuzynie Audi.
Silnik no brzmi nijak osiagi wgniataja w fotel ale spalanie jest powalajace.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2012 12:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bawiłem się E420+ amg pakiet stylizacyjny i pakiet do silnika i zawieszenia.Wziąłem na Trasie Łazienkowskiej mustanga gt 2005 i corvette c5 bez problemu. Zbiornik starczył mi na 70km. Dodając gazu widać było jak spada wskaźnik paliwa. Do tego ten paskudny dzwięk silnika. Sprzedałem e420 i kupiłem mustanga GT moc podobna w tej chwili a silnik pięknie mruczy no i spalanie mam ponad połowę mniejsze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2012 12:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czyli co bez pakietów do (Mieczysława) nie dałbyś rady mustanga gt 2005 i corvette c5 no zdecydowanie
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2012 12:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie da rady ciężki automat lipa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2012 13:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No spoko merol amg czy audi s8 zjadaja Kobyle Vette o Tbirdzie nie wspominajac.
Ale! jezeli przeznaczylibysmy roznice w cenie tych aut na rozwoj tego tanszego to wydaje mi sie ze sprawa moglaby sie inaczej rozegrac.

Daj my na to:
Bazowo 200 km w stangu + top end kit Trick Flow koszt 2600$(~7800 zl)+ koszt zalozenia daje 320km + kompresor s-trim 4000$(12000zl) skromnie da 100 kucykow. reszta kasy na heble. lacznie ~420KM
No niewiem czy w takim zestawieniu audi,merol dalby rade mustangowi.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2012 13:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no nie
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2012 13:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobra tylko kto Ci to zestroi wszystko. No i przesadzasz z cena bo dobrego mustanga gt 1994-2004 nie kupisz poniżej 20-25k (te co sa na allegro wszystko już przeglądałem i jest to masakra:/)
Za w210 możesz dać nawet 13k z pakietem amg 15k( ja swojego na chodzie sprzedałem za 9k ale sporo w niego włożyłem i straciłem ponad 4k). Audi s8 widziałem za 22k ceny są porównywalne.
No i zapominasz że jak podkręcisz amcara to też mniej nie będzie palil:D Mi znajomy przed sprzedażą podkręcił SHO i taniej jest śmigać taxi codziennie niż SHO Wymiana EGR i EGR solenoid pomogła ale i tak chleje więcej niz mustang gt którego reanimowałem na gratach ford racing. Ceny pakietów podałeś dolicz to tego robociznę no i jeszcze będziesz musiał w takim tbirdzie przerobić skrzynię lub dać dodatkowe chłodzenie bo sie rozleci to też są koszty.
Dla większości osób mających kasę do 30k na szybkie auto liczy się by kupić i już śmigać . Przerabiałem to ze znajomym któremu załatwiłem mustanga gts chciał audi tt turbo a teraz tylko mustang gts trochę głupio że 4.6 a nie V8 ale na sportowych wydechach i przedłubanym silniku chodzi super...najfajniejszy sposób na wydanie 25k.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2012 14:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Alexander25 napisał:
Dobra tylko kto Ci to zestroi wszystko. No i przesadzasz z cena bo dobrego mustanga gt 1994-2004 nie kupisz poniżej 20-25k (te co sa na allegro wszystko już przeglądałem i jest to masakra:/)
Za w210 możesz dać nawet 13k z pakietem amg 15k( ja swojego na chodzie sprzedałem za 9k ale sporo w niego włożyłem i straciłem ponad 4k). Audi s8 widziałem za 22k ceny są porównywalne.
No i zapominasz że jak podkręcisz amcara to też mniej nie będzie palil:D Mi znajomy przed sprzedażą podkręcił SHO i taniej jest śmigać taxi codziennie niż SHO Wymiana EGR i EGR solenoid pomogła ale i tak chleje więcej niz mustang gt którego reanimowałem na gratach ford racing. Ceny pakietów podałeś dolicz to tego robociznę no i jeszcze będziesz musiał w takim tbirdzie przerobić skrzynię lub dać dodatkowe chłodzenie bo sie rozleci to też są koszty.
Dla większości osób mających kasę do 30k na szybkie auto liczy się by kupić i już śmigać . Przerabiałem to ze znajomym któremu załatwiłem mustanga gts chciał audi tt turbo a teraz tylko mustang gts trochę głupio że 4.6 a nie V8 ale na sportowych wydechach i przedłubanym silniku chodzi super...najfajniejszy sposób na wydanie 25k.


Mustang byl przykladem ale zostanmy przy nim.
za 10 kupisz Fox-a z 5.0
Zalozenie kompresora robisz sam w jeden weekend cena 4k$ jest z kompem.Top end kit tez nie jest jakos bardzo skomplikowany 2 glowice kolektor i jeden walek wieksza micha na olej.Taka sama operacja jak przy remoncie silnika.
z 4.6 jest juz duzo trudniej.
Fabryczne skrzynie ponoc wytrzymuja, tak twierdza koledzy zza oceanu.
Spalanie w przypadku kompresora zwieksza sie o ~20% tak podaje producent.W przypadku Top end kit spalanie pozostaje bez zmian.
Za 20k kupisz Audi ale bedzie ono w takim samym stanie jak Mustangi GT z allegro Smile
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2012 15:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie a ja się spytam na UJA wam pińcet koni i więcej na UJA ? Tylko po to żeby zlać komuś dupę na skrzyżowaniu ? bez sensu to się kupy nie trzyma.
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2012 15:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niemcy uważają, że auto musi być przyklejone do drogi, bo tylko wtedy jest bezpieczne.

Miałem ostatnio okazję być pasażerem w BMW X5 na trasie - po godzinie wysiadałem zielony, a to była równa, brytyjska autostrada. Dramat. 100x bardziej wolę lekko pływające auta - może nie wejdę bezpiecznie w zakręt przy 200 kmh, ale jadąc zgodnie z przepisami mam 20-30 kmh zapasu.
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2012 17:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zwierzak napisał:
Panowie a ja się spytam na UJA wam pińcet koni i więcej na UJA ? Tylko po to żeby zlać komuś dupę na skrzyżowaniu ? bez sensu to się kupy nie trzyma.


Wcale nie zalezy mi na posiadaniu 500 koni, moj fordzina i tak zacnie sie zbiera a jak juz ktos chce sie lapac na swiatlach to po przegazowaniu wiekszosci odchodzi ochota na sciganie sie Smile
Juz bardziej bylbym sklonny zainwestowac kase w polerowany kolektor ssacy... troche wiesniak jestem i lubie jak mi sie swieci Smile

Stasheck
PostWysłany: Sro Kwi 11, 2012 12:08 am Temat postu:
Niemcy uważają, że auto musi być przyklejone do drogi, bo tylko wtedy jest bezpieczne.

Miałem ostatnio okazję być pasażerem w BMW X5 na trasie - po godzinie wysiadałem zielony, a to była równa, brytyjska autostrada. Dramat. 100x bardziej wolę lekko pływające auta - może nie wejdę bezpiecznie w zakręt przy 200 kmh, ale jadąc zgodnie z przepisami mam 20-30 kmh zapasu.

Zgadzam sie calkowicie, tylko dlaczego za to przyklejenie do drogi trzeba zaplacic 3razy tyle.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Wto Kwi 10, 2012 17:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Etam
Takie gadanie:D Co ma piernik do wiatraka:D Jak chcesz plywające auto to v8 i fullsize albo cos podobnegojjak chcesz zasuwac to mustang gts corvette itp .. podobnie w autach z EU ale tak naprawde to malo osob kupuje amcary w PL w porownaniu do posiadaczy golfow skod hond mercow i bmw. Do tego kazdy kto ze mna gada dziwi sie ze v8ka nie pali 40l/100km bo kiedys jak miales auto na dwoch gaznikach to spalanie bylo wieksze. No i ludzie boja sie braku czesci. Dlatego amcary szybciej traca w PL na wartosci. Przyklad? Kupilem focusa w 2010 z 2005 za 13k bo byl z USA wtedy chodzily wersje EU za ponad 2 razy wiecej. Wole miec mniej mocy ale bardziej zywotny silnik dlatego wybieram amcary. Nie bawie sie w tuning chyba ze ktos cos juz przedlubie wtedy tak jezdze lub nie ma czesci zwyklych i sa tylko ford racing jak do mojego mustanga akurat nie bylo tego co potrzebowalem a u forda mieli czesci troszke drozsze. Chcialem miec seryjnego mustanga i seryjne sho i teraz troche mam problemow przez to ze sa przedlubane ale coz. Poza planem kupna w124/w140 pozostale moje auta beda tez made in USA:D nie wyobrazam sobie jazdy bez dzwieku v8 i tego pikania przy wsiadaniu:D no i zielonego podswietlenia zegarow w fordzie z lat 90tych:D No i jak sie nie zaswieci zolte check engine raz na jakis czas to tez tak dziwnie sie czuje:D
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group