www.asu.pl :: Zobacz temat - Aku pada w jedna noc w Cadillacu?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Aku pada w jedna noc w Cadillacu?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
V8USA
*
*


Dołączył: Sep 08, 2010
Posty: 101

PostWysłany: Sro Wrz 08, 2010 11:45    Temat postu: Aku pada w jedna noc w Cadillacu? Odpowiedz z cytatem

Witam.W Cadillac Escalade 2003 pada mi akumulator w 1-2 dni?Kupiłem nowy "74Ah 680. Exille".Gdy zamykm z pilota spraawdzam czy kontrolka "Kłodeczki" gaśnie.Ona świecie się ciągłym swiatełkiem nie miga po czym gaśnie.Odłaczyłem radio.Troche jakby mnie się rozłądowuje nie do stopnia w którym nie mozna otworzyć drzwi z pilota.Ale mówię o 1-2 dniach.Samochód jezdzi codziennie po mieście około 50 kilometrów.Przeważnie w korkach.Ładowanie pokazuje wartość +14V.Starałem się jezdzić bez świateł ale to nie zmienia faktu ze prad znika po 1-2 dniach??
Czy akumulator powinienem kupić w USA? dedykowany do Cadillac Escalade?
Jaka powinna byc wartość prądu w stanie spoczynku dla tego samochodu? 1-2 Ah ?
Czy możliwe jest że anty-napad powoduje takie silne rozałdowaywanie?
Kończą mi się już pomysły nie jestem elektrykiem więc prosze o poradę????
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Wrz 08, 2010 12:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

odlacz kleme i wepnij amperomierz w szereg. sprawdz jaki jest pobor pradu. wtedy mozemy policzyc na ile powinien wystarczyc aku o tej pojemnosci. jesli pobor bedzie duzy, to pokolei zamiast bezpiecznikow bedziesz wpinal amperomierz zeby spradzic ktory najwiecej ciagnie. sprawdz tez na zgaszonym silniku napiecie akumulatora
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Wrz 08, 2010 17:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Polecam to co Luky napisal,choc swego czasu Markseven pisal o aku,ze niestety przy takich brykach sa dedykowane,pojemnosc to nie wszystko-podobno.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
V8USA
*
*


Dołączył: Sep 08, 2010
Posty: 101

PostWysłany: Sro Wrz 08, 2010 18:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Już przeczytałem ten wątek o aku.Przekopałem się przez forum.Cholera coś w tym musi byc.

Zapomniałem ze mam jeszcze podpięty Telewizor 15" z dvd.No i ten anty-napad.

Inna sparawa to te wszystkie swiatełka w samochodzie. Chyba 15 punktów świetlnych w środku + 20 podświetleń klawiszy...cholera juz sie w tym pogubiłem.Moze jakies zwarcie gdzieś.

Nie jestem elektryk bo nie mam tej cierpliwości Sad . Czy mozecie polecić kogoś cierpliwego w Wawce? Najlepiej kogos kto dotykła juz USA car?

Moze ktoś będzie w sobotę w Radomiu na Zlocie USA car.Ja sie wybieram to bym sie z kimś pogadał?? Wogóle jedziecie do Radomia na zlot??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Czw Wrz 09, 2010 1:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cadillac nalezy do najbardziej zelektronizowanych samochodow amerykanskich.Pobor pradu w stanie spoczynku jest w nim chyba najwiekszy niz w jakimkolwiek innym aucie.Dlatego jakosc baterii jest bardzo wazna.W usa ma sie ta przewage,ze w sprzedazy znajduja sie baterie bardzo dobrej jakosci.Nawet te sprzedawane przez Domy Towarowe WalMart,K-Mart czy AutoZone niczym nie ustepuja znanym bateriom Firmowym.Do wyboru przewaznie sa dwa albo trzy odmiany tego samego modelu baterii - najtansza dla "biedaka" i drozsza dla Hobbysty.Roznia sie w zasadzie tylko cena i gwarancja , ktora wynosi od 3 do 8 lat.Najtansze baterie mozna oddac do sklepu (bez podania przyczyny) w czasie 1 roku.A te drozsze mozna zwrocic nawet po 3 latach i zadac wymiany na nowa.Dlatego producenci nie moga pozwolic sobie na buble.>>< Natomiast w Polsce trzeba bardzo uwazac z zakupem.Nawet ta "bardzo dobra" bateria moze byc przeterminowana,lezala w magazynie -nikt o nia nie dbal ,kazdy rzucal,czesto jest juz zasiarczona albo ma potluczone plyty.Dlatego polecam kupno dobrej firmowej baterii np.Delco ,z pewnego zrodla - najlepiej w serwisie z gwarancja i mozliwoscia wymiany - albo na Zachodzie w cywilizowanych krajach EU.>><<< A teraz bilans pradu dla twej baterii : Bateria 75 Ah (amperogodzin) - to znaczy ze prad 1 Amper mozna czerpac przez 75 godzin.Jesli ci po dwoch dniach siada to znaczy ze po ok. 40 godzinach.Czyli masz pobor pradu okolo 2 Amperow - zakladajac ze bateria trzyma 100% pojemnosci.Dwa ampery przy 12 V to jakby zarowka o mocy 24 W.To jest bardzo za duzo jak na spoczynkowy pobor mocy w twym Cadillacu.Proponuje test o ktorym pisze luky i od razu bedziesz wiedzial czy aku ,czy za duzy pobor pradu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
V8USA
*
*


Dołączył: Sep 08, 2010
Posty: 101

PostWysłany: Czw Wrz 09, 2010 6:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziś kupie amperomierz i uzbroję sie w cierpliwość.Zrobię to co piszecie.Zobaczymy jakie będą wartości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
V8USA
*
*


Dołączył: Sep 08, 2010
Posty: 101

PostWysłany: Czw Wrz 09, 2010 12:15    Temat postu: SPRWADZIŁEM POBÓR PRADU ! Odpowiedz z cytatem

Panowie.Muszę wam podziękować że zmusiliście mnie do tego żebym przełamał swojego lenia i przysiadł z amperomierzem przy skrzyneczce z bezpiecznikami Very Happy

SPRAWDZIŁEM I JEST TAK !

Aku napięcie 12.73V czyli OK.

Pobór prądu w stanie spoczynku : 2.40 i spada na stabilne 2.10 Shocked Shocked Bez róznicy czy alaram włączałem czy wyłaczone.Przy załaczeniu alarmu z pilota skok był na 4.46 po czym spadał na stabilne 2.10.

W kóńcu znalazłem bezpieczniki które reagowały i był spadek poboru i trzymały ten spadek stabilnie i juz pisze które.

INF0 14A
RADIO AMP 30A
TREC 30A
Po wyjęciu tych trzech pobór spadł do 0.64.
Wszystkie te bezpieczniki są w jednym miejscu na dole poprawej w skrzynce Cadillac Escalade II.

IPC/DIC 10A pobór spadł aż do 0.34. ( czyli na tym bezpieczniku urwałem aż 0.30 Shocked .
Ten jest dwa rzędy wyżej od tamtych lekko po lewej.

Żaden ze mnie elektryk ale domyślam się że chodzi o to że ci co grzebali i podłanczali nowe radio i TV.Dorobili kłopot Cadillacowi Twisted Evil

Czasami niektóre bezpieczniki reagowły po wyjęciu ze pobór spadał do
0.07 ale gdy podniosłęm reke i ponownie dotknełem miernikiem klemy znowu amperomierz pokazywał 2.10.Więc nie była to dla mnie stabilna wartoś i szukałem aż znalazłem te które opisałem.One po ponownym dotknięciu klemy wracłały cały czas do tych samych wartości które opisałem.

Teraz uważam że te 0.34 gdyby dało mi utzryamć /naprawić do tej wrtości to już jest postęp.
Ale czy możliwe jest 0.07 w Escalade.Bo to było by dopiero rewelacja.
Nie sprawdziłem dokładnie 100% bezpieczników nie rusząłem też nic innego(przekazniki itp).Mało czasu.

Panwoie co sądzicie o tym zjawisku.Radio wyjęte z samochodu,prowdnice które tam były dodatkowe też. Został orginalny CD cadillaca.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
karlone
*
*


Dołączył: Aug 18, 2010
Posty: 50
Skąd: Górny Śląsk

PostWysłany: Czw Wrz 09, 2010 13:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

generalnie pod wszystkie obce układy powinien być osobny bezpiecznik, powiedzmy 50A, za nim przekaźnik o podobnej wartości prądu. Wspomniany przekaźnik podawałby napięcie tylko w momencie przekręcenia kluczyka - proste. Wiele układów elektronicznych posiada pasożytniczy pobór mocy, przykłądowo, wyłączone radio podpięte pod ciągłe 12V zabiera 5W, telewizorek z czerwoną diodą następne 5W itd itd.

Swoją drogą, miałem kiedyś taki przypadek, że nie gasła mi lampka w bagażniku i cały czas świeciła (10W) też ciągle aku rozładowany był, a fachowcy elektrycy bezradnie rozkładali ręce. Warto się rozejrzeć czy coś przypadkiem się nie świeci w miejscu którego nie widać, np właśnie pod maską, bagażniku itp.
_________________
98 Crown Vic P71
91 Trans Sport 3.1
05 Town & Country 3.3
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Wrz 09, 2010 19:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W USA mam znajomka który tez ma Escalede chyba rocznik 2004-2005 i jego samochód kiedy po kilku tygodniach nieużytkowania odnotuje że napięcie na aku spadło za nisko to się sam odpali na kilkanaście minut w celu doładowania aku. Twój tego nie ma? Nie wiem czy to jest fabryczne ale myślę że tak, poza tym z tego co wiem to ma odpalanie z pilota i takie tam inne pierdoły.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
V8USA
*
*


Dołączył: Sep 08, 2010
Posty: 101

PostWysłany: Czw Wrz 09, 2010 19:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie mam takich bajerów.Albo jeszcze o tym nie wiem.
Za to mam masę kabli TV kablówki i innych mediów powciskane w każdą szparę.Co chwila znajduje nowe Idea

Nie wiem co było robione w tym samochodzie.Ale może to był wóz transmisyjny TV Shocked Albo szpiegowski CIA,FBI Cool

Rzeżba jest tez ze światłami tylnymi.We wstecznym mam kierunki Idea

Czeka mnie chyba rozbieranie całego samochodu od środka i wyciąganie tych kabli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
V8USA
*
*


Dołączył: Sep 08, 2010
Posty: 101

PostWysłany: Pią Wrz 10, 2010 13:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie elektrycy.

Czy wzmacniacz do radia kiedy samochód zamknięty w stanie spoczynku.
To czy ten wzmacniacz(ampliftier) powinien pobierać prąd z akumulatora?

Bezpiecznik Radio AMP 30A to właśnie do wzmacniacza.
On w stanie spoczynku pobiera około 0.20A Question Idea Question

To samo dotyczy.
Bezpiecznik IPC/DIC-Instrument Panel Cluster/Driver Info Center.
Ten pobiera 0.34A w stanie spoczynku? Idea ?

Wychodzi z tych 2 bezpieczników około 0.54 Ampera.
Czy te wartości nie są niepokojące?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Wrz 10, 2010 14:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie powinien pobierac(az tyle),wlaczasz radio,sygnal leci na wzmacniacz(nie mylic sygnalu z glosnikow)wlacza sie przekaznik wewnatrz i dopiero wzmacniacz dostaje zasilanie(powinno isc prosto z aku).
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pią Wrz 10, 2010 14:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nooo,mozna sie czasem niezle zdziwic!Nie wiem dokladnie jak jest w Escalade,bo nie pamietam i nie mam serwisowki - ale w STS,Seville,DeVille wzmacniacz koncowy mocy caly czas jest pod napieciem.I nawet slychac lekko szum z glosnikow jak sie dobrze ucho przystawi.Mysle ze w Escalade jest podobnie.Jak bede mial wiecej czasu w weekend moze,to sprawdze w swym DeVille jaki jest ogolny pobor pradu jalowego.I zobacze w ksiazce co podaja o pradzie jalowym wzmacniacza.Wszystkie nowsze Cadillaki maja podobne rozwiazania ukladow elektronicznych wiec bedzie to jakies porownanie.>><< A w InstrumentPanel miesci sie dodatkowy komputer kontrolujacy wszystkie funkcje auta,nawet te najdrobniejsze z klapka do wlewu paliwa wlacznie.I on caly czas czuwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Wrz 10, 2010 14:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

V8USA musisz doporwadzic instalacje do porzadku a nastepnie zaopatrzyc sie w b.dobry aku firmy OPTIMA,sa to tzw.aku z suchym zelem,nie podatne na efekt spadku temperatury.
http://www.markowe-akumulatory.pl/go/_category/?idc=id_7&order=1&page=1&producer_id=0&record_row=long&lang=pl
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
V8USA
*
*


Dołączył: Sep 08, 2010
Posty: 101

PostWysłany: Pią Wrz 10, 2010 16:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak.Walcze z elektryką ale nie jestem elekktryk.Myślę że nawet OPTIMA padnie w dwa dni Twisted Evil kiedy pobór jest 2.10 Ampera na godzine w stanie spoczynku.

Tak narazie wszystko się kręci koło tych kilku bezpieczników.

Po ich wyjęciu już widzicie 0.34 Ampera.a nie 2.10 Ampera.

Zastanawia mnie dlaczego czasami przy innych bezpiecznikach potrafi spadać pobór na 0.07 Ampera. Ale tylko na chwile?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Wrz 10, 2010 16:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mysle,ze jak sie Lukim skontaktujesz w sprawie poprawki lpg to przy okazji ten magik jest wstanie ci te 2 Ampery poboru zlikwidowac. Smile
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Wrz 11, 2010 3:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z ciekawosci przeanalizowalem dokladnie schematy Cadillacow jakie mialem w domu.Prawdopodobnie mozesz miec nieczynny ControlledPowerBackUp system.Polega to na tym ze gdy sie dluzej nic nie dzieje z samochodem to BCM (BodyControlModule) odlacza zasilanie od wszystkich niepotrzebnych do postoju samochodu bezpiecznikow.Pozostawia jedynie w stanie czuwania niektore sekcje modulow monitorujacych .Ale sa to juz pojedyncze miliampery. .Zostaja tylko pelne zasilania do swiatel postojowych,stopu ,awaryjnych,aktywnego zawieszenia itp. Wystarczy jakakolwiek ingerencja w aucie - np.otwarcie drzwi , alarm,- a BCM natychmiast podaje spowrotem pelne napiecia przywracajac wiele wylaczonych funkcji.Gdy ingerencja znika,BCM po jakims czasie ponownie wylacza wiele funkcji.W ten sposob konstruktorzy rozwiazali problem duzego ciaglego poboru pradu.>><< Diagnoza : CPBUp system moze byc uszkodzony - co jest najmniej prawdopodobne. Uwazam, ze ktos zle podlaczyl jakies dodatkowe ( nie fabryczne) urzadzenie i dlatego BCM "mysli" ze caly czas uzywamy samochodu ,i dlatego nie wylacza tych bezpiecznikow.Moze to byc nawet cos od inst.gazu albo np.dodatkowy alarm czy TV. Tak czy inaczej instalacja wymaga fachowego przegladu i bez schematow trudno bedzie poradzic nawet dobremu fachowcowi. Dlatego zacznij od zakupu Ksiazki Servisowej - znalazlem dla ciebie na eBay za jedyne 10 dolarow + darmowa wysylka do Polski! http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Cadillac-Escalade-Service-Repair-Manual-2002-03-04-2005-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem27b4aa67acQQitemZ170534791084QQptZMotorsQ5fManualsQ5fLiterature#shId Prosze pamietac ze grzebanie na oslep moze doprowadzic do niechcacego spalenia modulow,ktorych jest w Caddym co niemiara.Do tej roboty musi byc ktos systematyczny i cierpliwy,umiec czytac choc troche amerykanskie schematy.Jesli masz te cechy to mozesz samemu sprobowac swych sil.Narzedzia : probnik samochodowy z zarowka (podstawa) , dodatkowo multimetr,najlepiej analogowy ( wskazowkowy).Bylby wskazany tez Scaner Bledow ,abys mogl wykasowywac je na biezaco.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
V8USA
*
*


Dołączył: Sep 08, 2010
Posty: 101

PostWysłany: Sob Wrz 11, 2010 20:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uff wróciłem z Radomia Z USA Car zlot. Warto było.. Shocked Very Happy Shocked

Parę osób zobaczyło rzeżbę z elektryka w moim Caddim i było w lekkim Shocked

Tak masz rację z tym że ktoś coś podłaczył.Teraz tylko właśnie chodzi o to żeby doprowadzić Caddiego do stanu fabrycznego.Oczyścicć go z jakichkolwiek połączęń dodatkowych nie fabrycznych.

Gdybym to potrafił nazywałbym sie Harry Potter. Laughing

Dwóch elektryków na zlocie odmówiło dotykania sie do elektryki Cadillac Escalade.
Bali się Sad Sad Sad

Nieżła ściema się robi.Wyjdzie na to że będe musiał go zostawić w Servis Cadillac.Jeśłi się okaże ze w Polsce nie ma elektryka do tego samochodu.

Tylko ze.Oddać w PL samochód na servis to jest ryzyko.

W każdym bądz razie dzięki za zainteresowanie.Wszelkie wskazówki zanotowałem i biorę pod uwagę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Wrz 11, 2010 20:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Musisz miec kumatego przyjaciela,ktory cie od ch....nie wyzwie i w wolnych chwilach przy piwku zrobicie porzadek, innej opcji nie widze.
Niech mnie poprawia inni jesli sie bladze,ale trzeba rwac tapicerke(fachowo rozbierac) i po kabelkach od kazdego badziewia isc do zrodla,mysle,ze wszystkie obce urzadzenia sa po prostu wlutowane/wlaczone w pewne wiazki,czas to polikwidowac,bo serce boli jak sie ma takie V8ozidlo marnowac. Smile
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Wrz 11, 2010 21:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do serwisu Cadilaca d PL nie oddawaj bo na pewno niczego nie znajdą bo oni są tylko od wymiany całych podzespołów. Znajdź elektryka tak jak pisał Jedi i razem wspólnymi siłami może coś przy browarze znajdziecie. Na początek odłącz wszystko co nie oryginalne w tej zajefajnej furce. Mnie też wkurw...... jak coś w furce nie działa tak jak powinno, dlatego życzę samozaparcia i szczęścia w szukaniu przyczyny.

Tak odbiegając od tematu kilka tygodni temu na TVN Turbo ten gostek co prowadzi program zakup kontrolowany testował Escalade i się wypowiadał jaka to zła konstrukcja, złe zawieszenie itd. Dla niego to tylko co europejskie jest the best.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Wrz 11, 2010 23:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na zakonczenie przedstawie jeszcze jedna mozliwa diagnoze : Moze byc tez tak,ze BCM po jakims czasie rzeczywiscie wylacza co niepotrzebne,zostawiajac niewielki pobor pradu.Ale Aku (nawet nowy)jest np.slaby,nie ma pojemnosci,i dlatego szybko siada.Warto przetestowac sam akumulator.Oraz warto jeszcze raz zmierzyc pobor pradu przy calkowicie zamknietym samochodzie ,obserwujac czy cos sie nie zmienia w ciagu np.godziny. Mozna jeszcze rozwiazac problem "tymczasowo" montujac reczny wylacznik przekaznika PowerBackUp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Wrz 12, 2010 5:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek,bo ten pedal z tvn to sie nadaje na love parade w rozowym golfie.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
V8USA
*
*


Dołączył: Sep 08, 2010
Posty: 101

PostWysłany: Nie Wrz 12, 2010 6:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak.Ten zakup kontrolowany to jest kabaret.Gostek potrafi wpaść w zachwyt i dostac orgazmu przy bagażniku w Toyocie Yaris lub Matizie. Very Happy Laughing Very Happy Laughing

Podobała mi się akcja jak wciskał chopakowi chyba Peugeot 607 oczywiscie full wypas.
Podczas jazdy po miesicie samochód szarpał biegami i trząsł silnikiem Very Happy Laughing Very Happy
Oczywiście on nic z tylniego fotela nie czół Very Happy Gupa przypałił i chyba zjarał cegłe Laughing

Widać że jego wiedza opiera się na tym co mu sprzdawca w komisie za kity wciśnie.Nie raczy sam nawet palcem dotknąc i sprawdzić samochodu który za chwile wciska klientowi.
Zwróćcie uwagę że prawie zawsze jest to jeden i ten sam komis.

Aaa ostatnio dostał orgazmu przy Tuaregu.Jak wjechał nim na leśną ścieżkę Very Happy Very Happy

Udziałowcami TVN są niemcy.Pewnie zauważylićie już jak mocno w TVN robią reklamę niemieckiej motoryzacji.
Do Escalade III gen.Europa nie ma odpowiednika.Nie spieram się że Esca III jest najlepszy.Ale cięzko jest wogóle porównywac Esca III gen do czegokolwiek w europie.Zacznijmy moze od tego który w europie suv ma gabaryty Esca III lub Lincolna ? Zaden.Przy Esca one są po prostu małe i śmieszne. A ceny mają z kosmosu.W końcu zwiazki zawodowe niemieckie musza jakoś utrzymć swoich emerytów.Gdyby niemcy produkowali Esca III mósiałaby kosztowac jak 3 Porsche Cayen.A ciekawe dlaczego Vany z USA rządzą w Polsce?Ba w europie też!I to zobaczcie od kiedy.Ja miałem Voyagera 5 lat temu.A w PL Vany USA rządzą od chyba 15 lat.I nie ma na nie też odpowiednika w Europie.A swoją drogą będe mósiał kupić sobie znowu vana usa dla dzieciarni i zrobić im w full Tv i playstation 3 itp bayery.Zeby mi nie biegały ciągle po moim Esca.Pamiętam akcje z chyba Voyagera jak po wyjęciu środkowych foteli dzieciak jezdził descorolka w srodku.Vany mają przestrzeń i możńa tam zrobić naprawdę wypas.
Temat rzeka.A i tak USA car rządzi.Gówno mnie obchodzi reklama BMW X6 jak to on się trzyma asfaltu i w zakrętach.Skoro po zjechaniu na polną drogę lub śnieg X6 zakopuje się.A w środku jest tyle miejsca jak w Toy-Toyu.
Zresztą właścicielowi USA car nie trzeba nic tłumaczyć.To już wam nie ględze Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Wrz 12, 2010 18:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do powyzszego tematu moge dodac jeszcze jedno - auta niemieckie w ameryce naleza do duzo bardziej zawodnych i awaryjnych niz jakiekolwiek inne..Badania przeprowadzane na podstawie danych z serwisow w okresie gwarancji.Jedyna ich "zaleta" jest to , ze przewidziane sa na duzo wieksze szybkosci - maja inna konstrukcje i dlatego nie sa wygodne do komfortowej jazdy codziennej.O wygladzie juz nawet nie wspomne!A wykonczenie ?- ze niby lepsze materialy - nikomu w ameryce to nie potrzebne.Wazne aby bylo tanie i praktyczne,a za jakis czas i tak wychodzi nowy model.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
V8USA
*
*


Dołączył: Sep 08, 2010
Posty: 101

PostWysłany: Sro Wrz 15, 2010 11:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Znalazłem firmę tuning Hi-Fi która podejmię się "wyprócia" mojej pogmatwanej instalacji elektrycznej.A raczej jej nieorginalnych dodatków.

The last hope.

Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
V8USA
*
*


Dołączył: Sep 08, 2010
Posty: 101

PostWysłany: Wto Wrz 21, 2010 13:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po kilku godzinach....

Od 9-13 PM... wypróliśmy w końcu cały syf chiński z samochodu.

Panowie.Odklryliśmy cuda na kiju( znaczy elektrycy odkryli)
Zbędnego kabla i wtyczek mam tyle ze mogę zacząc sprzedawać to na Allegro.

Z 2.10 Ampera zeszliśmy na 0.05 ampera Cool

Zaczał działąć chyba ten system o któym pisał MarkSeven.Wyłanczajacy wszystko co niepotrzebne w srodku.

Po zamknieciu auta z kluczyka zatrzymuje sie na 0.21 ampera po kilkunastu sekundach spada na 0.05 ampera.

Teraz dam mu 3 dni i..sie okaże czy aku nie padł znowu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Sro Lis 16, 2011 14:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
stary temat ale u mnie na czasie Smile
czy moge prosic o nazwe tego warsztatu gdzie poradzili sobie z poborem prądu i gdzie się znajduje
pozdrawiam janusz
_________________
Chrysler Town&Country Limited 3,8 98/99 grafit 145000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group