www.asu.pl :: Zobacz temat - Zanik wskazań zegarów Voyager 91' 3.0l.
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zanik wskazań zegarów Voyager 91' 3.0l.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> wielkopolskie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
toluenik
*
*


Dołączył: Nov 25, 2006
Posty: 80
Skąd: Poniec

PostWysłany: Sro Lut 03, 2010 12:29    Temat postu: Zanik wskazań zegarów Voyager 91' 3.0l. Odpowiedz z cytatem

Witam-@
Podczas glupiego doświaczenia sprawdzania napięcia we wtyczce idącej do cewki zaplonowej [sprawdzian byl dla kumpla,który ma Chrysler'a "Babcię" 90'-u niego brak iskry],na moim uruchomionym silniku i podlączonym mierniku,nastąpilo zwarcie do masy,któregoś z przewodów,silnik zgasl,ale wraz z nim-"zgasly" też wszystkie zegary na desce rozdz. w kabinie.Silnik pracuje normalnie,jednak żaden zegar ani drgnie.Olej,volty,paliwo,temp. wody,a z kontrolek-świeci tylko > check gages <.Dodam,że wszystkie bezpieczniki są O.K.,na wtyczce idącej do tablicy zegarów są 4 rodzaje (wartości) napięć:
jest minus;
jest 12V plus/po wlączeniu stacyjki/
jest dwa x po 2,5V
jest dwqa x po 4,95V
jest napięcie podświetlania wskaźników /regulowane/
Pomimo tych "prądów"-zegary stoją-?
Aby jeszcze ulatwić postawienie diagnozy,dodam,że od jesieni zeszlego roku,walczę w swoim aucie z pokladowym wyświetlaczem (na suficie);
Za radą jednego Kolegi z naszego Forum (On mial rację)-winny byl sam wyświetlacz,lecz ja w swej desperacji nabylem od kogoś BCM /caly komputerk/,lecz ze względu na swoją slabą orientację w temacie,nabyty BCM byl nie wlaściwy,ale pomimo tego ja go podlączylem w uklad,sądząc,że a nóż-widelec mój "Sufit" zaświeci-niestety-Nie zaświecil,ale za to zegary oszalaly.Paliwo skoczylo na Maxa-!!Olej byl chyba w normie,tem. wody tez szalala,i Gong dzwonil przy otwartych drzwiach /w starym BCM,tak nie bylo/ i w momencie wlączenia stacyjki natychmiast blkowaly się drzwi.Jednym slowem nie ten typ.Obecnie myślę sobie,jeśli tym glupim zwarciem spalilem BCM-spróbuję podlączyć tego,że tak powiem-nie wlaściwego,lecz po jego podpięciu w uklad,także zegary staly w bezruchu.Jaki z tego wniosek-? jak dla mnie,wygląda,że BCM nie wplynąl na zegary,bo i inny też nimi nie zdolal sterować-!
Tak to wyglada na dzień dzisiejszy.Sorryza takie dlugie wypociny,ale po co Ktoś z Was ma mnie zadawać co chwila pytania.Opisalem,co wiem i sprawdzilem,co moglem.
Was Koledzy proszę o pomoc w rozwiklaniu tej mojej usterki.
Pzdr. Darek N.
_________________
Darek N.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marekzaba31
*
*


Dołączył: Feb 11, 2009
Posty: 73
Skąd: POZNAN

PostWysłany: Sob Lut 06, 2010 15:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam , wyjmij deske i sprawdz sciezki albo elektronike na desce powinno byc zabezpieczenie w postaci malenkiej czesci elektronicznej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toluenik
*
*


Dołączył: Nov 25, 2006
Posty: 80
Skąd: Poniec

PostWysłany: Sob Lut 06, 2010 15:43    Temat postu: zanik wskazań zegarów w Voyager 91' 3.0l. Odpowiedz z cytatem

Witam-@

Dzięki za poradę,ale w którym miejscu,po której ścieżce szukac tegoż bezpieczniczka-???
W poprzednim poście dośc dokłądnie opisałem,co i jak,że kilka napięc we wtyczce dochodzi do tablicy,ale może tego "potrzebnego" brak-?
O.K.-idę poobserwowac,czy coś takiego znajdę-?
Pzdr. Miłego weekendu---Darek N.
_________________
Darek N.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marekzaba31
*
*


Dołączył: Feb 11, 2009
Posty: 73
Skąd: POZNAN

PostWysłany: Sob Lut 06, 2010 16:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ten bezpiecznik może wygladac bardzo nie typowo jak masz dobry aparat przyslij fotke to zobacze i dam ci wskazowki Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toluenik
*
*


Dołączył: Nov 25, 2006
Posty: 80
Skąd: Poniec

PostWysłany: Sob Lut 06, 2010 17:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam-@
Mój e-mail toluenik@wp.pl
kom. 694-324-899
Fotki na "Fotosik-u" poniżej linki:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8f60d6054fe17af.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1e9216347705ae30.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/889f3e35ccedfecc.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/321ff48ad49eabbc.html


Dzięki za pomoc i zainteresowanie,może do czegoś obaj dojdziemy-?
Pzdr. Darek N.
_________________
Darek N.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marekzaba31
*
*


Dołączył: Feb 11, 2009
Posty: 73
Skąd: POZNAN

PostWysłany: Sob Mar 06, 2010 19:04    Temat postu: halo Odpowiedz z cytatem

i jak ten licznik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toluenik
*
*


Dołączył: Nov 25, 2006
Posty: 80
Skąd: Poniec

PostWysłany: Sob Mar 06, 2010 21:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam-@
Sprawa do tej pory bez żadnych zmian.Nikt nie wie co i jak.Sugerują to,co uważają za możliwe,lecz jak dotąd wszystkie porady blędne.Piszę po raz ostatni,że-!!!!
1-wszystkie zlącza przewodów zostaly prześwietlone,nawet pod
mikroskopem
2-tablice z zegarami zamieniane w ilości sztuk czterech (4);
3-BCM,komp.pokladowy,zamieniany w ilości sztuk pięć (5);
4-ECM-też zmieniany,ale nie wiem,jaki typ/model/numer-jest oryginalu
5-wszystkie wiązki kablowe z tym związane,prześwietlone i omomierzem,
a także baterią z żaróweczką,,,przewodzą-!!!
6-bezpieczniki i sprawdzone i zamienione-bez efektów
Jedynym i wg. mnie 100% powodem tej awarii,jest uszkodzenie któregoś elementu elektronicznego (scalaka,procesora,mikro-chipu itp.) w komputerze,a istnieje też możliwość,że w komputerACH-!!!,może w ECM i BCM i NIKT tego nie wie-!!!!
Pisalem o podanie "Szyfru" mojego oryginalnego komputera do USA i to do 2-3 firm na podstawie #VIN-i każda z nich podawala inne znaki rozpoznawcze-????
SZOK-!!!! Ale nawet,gdybym zdecydowal się na zamówienie któregoś z nich-nie mam żadnej pewności,czy----będzie wlaściwy,czy to akurat ten nawalil,a może inny-??? I stoję w miejscu.
Żeby w XXI wieku NIKT nie mógl zdiagnozować poprawnie-gdzie i co jest uszkodzone-??? Widocznie Chrysler wyśmienicie się zamaskowal-!
Prosilem,a i sam szukalem pewnego scalaka z komputera (ECM),z którego wychodzi magistrala dwoma przewodami bezposrednio do zegarów,aby "Ktoś" rozszyfrowal oznaczenia tego ukladu,co robi,do czego sluży itd.----bez rezultatów.Link do fotki scalaka:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f2384e50ed93b1f.html
Nawet i z "Elektrody" ludzie rozlożyli ręce-!!!! TAJEMNICA Chrysler Corporation i USA.
Pzdr. Darek N.
_________________
Darek N.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cichy78
*
*


Dołączył: Nov 04, 2010
Posty: 45
Skąd: Lubin, Dodge Grand Caravan 3.3, 1995r

PostWysłany: Pon Lis 15, 2010 6:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W związku z faktem że mam taki problem u siebie pytam czy udało się go jakoś rozwiązać?

EDIT:

w moim przypadku winny byl komputer ktory ulegl uszkodzeniu poprzez odwrotnie podlaczone klemy od aku
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> wielkopolskie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group