www.asu.pl :: Zobacz temat - voyager 96r 2.4 benzyna - pojawiły się stuki w silniku
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

voyager 96r 2.4 benzyna - pojawiły się stuki w silniku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
minio77
*
*


Dołączył: Apr 05, 2008
Posty: 8

PostWysłany: Pią Cze 12, 2009 21:33    Temat postu: voyager 96r 2.4 benzyna - pojawiły się stuki w silniku Odpowiedz z cytatem

Mam mały kłopot - jestem daleko od domu, mechanika w pobliżu nie ma i nie wiem czy wracać do domu na kołach czy może na lawecie Smile Mój problrm wygląda następująco - zauważyłem, że zaczęlo coś stukać w silniku jak jest rozgżany, słychać stukot tylko na wolnych obrotach, gdy dodam gazu i puszcze w momencie schodzenia z obrotów stukot się nasila. Pozatym z silnikiem nic dziwnego się nie dzieje, pracuje równo, nie bierze oleju, kontrolka od oleju się nie zapala. Samochod ma przejechane jakieś 250000 - czy to juz koniec silnika Sad. Mam do domu jakieś 650 km więc jak myślicie ryzykować i wracać na kołach czy wzywać lawetę.

Pozdrowienia z urlopu (mam nadzieję udanego Confused )
_________________
voyager 2.4 96r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Cze 12, 2009 22:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może to kasowniki hydrauliczne luzu na zaworach jeśli są , bo nie znam tego silnika.
gorzej jeśli jakaś panewka.Dokładnie trzeba to zdiagnozować.
Dobry fachman na słuch to określi.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Cze 13, 2009 12:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hydrauliczne popychacze stukaja glownie na zimnym albo caly czas.Wg mnie koncza ci sie panewki,przebieg juz spory jak na taki silnik.Na podroz do domu wlalbym olej mineralny(gesciejszy) i spokojnie dojechal na miejsce.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob Cze 13, 2009 16:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie na gorącym sie nie kiedy odzywa popychacz
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
minio77
*
*


Dołączył: Apr 05, 2008
Posty: 8

PostWysłany: Sob Cze 13, 2009 21:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie na kanale osłuchiwałem silnik i stuki wydobywają sie od dołu silnika więc to chyba panewki. Jest jakiś sposób aby to dokladnie określić? słyszałem o metodzie zdejmowania przewodów zapłonowych z świec po kolei, jeśli stukot ustanie przy zdjętym przewodzie to będzie ta panewka - co wy na to? Mój nadworny mechanik przez telefon stwierdził, że jesli to któraś z panewek to przy spokojnej jeździe do domu dojade. Gorzej jeśli to jakiś napinacz paska.

pozdrawiam
_________________
voyager 2.4 96r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Cze 14, 2009 11:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jak ciśnienie oleju ,kontrolka świeci bo skoro panewka stuka to ciśnienie maleje i powinna kontrolka zaświecić a na rozgrzanym to będzie bardziej widoczne.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Cze 14, 2009 22:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprobuj wlac najgestszy olej jaki uda ci sie kupic (chyba 20W60) i zalej motodoktora i powinenes objechac. unikaj tylko zbytniego przegrzania. potem biegiem na warsztat i moze wystarczy sama wymiana panewek..a jak nie to nowe panewki i szlif walu.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
benchi
*
*


Dołączył: Jan 17, 2008
Posty: 575
Skąd: Janików

PostWysłany: Pon Cze 15, 2009 7:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
sprobuj wlac najgestszy olej jaki uda ci sie kupic (chyba 20W60) i zalej motodoktora i powinenes objechac. unikaj tylko zbytniego przegrzania. potem biegiem na warsztat i moze wystarczy sama wymiana panewek..a jak nie to nowe panewki i szlif walu.


Plan dobry ale pomiń motodoktora.
_________________
36 Plaskaczy - Dawno, dawno temu
Ford Windstar - Trochę później
Ford Explorer - Jeszcze później
Chevrolet Blazer - Całkiem niedawno
Ford Explorer - Dopiero co sprzedany
Co następne? Kto wie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Cze 15, 2009 10:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no ja bym nie rezygnowal z motodoktora! wbrew pozorom todobry srodek na tego typu sprawy! nie zwieksza lepkosci oleju, ale zwieksza adhezje(czy lepiej sie utrzymuje film olejowy), do tego olej robi sie jakby bardziej "lepki"(nie umiem tego inaczej nazwac:-) i po rozgrzaniu nei robi sie zadki jak woda.
ps. no i doktor nie tworzy w silniku zadnych osadow, po wymianie oleju na czysty nie ma sladu po doktorze, a to tez wazne!
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sob Cze 27, 2009 15:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co za problem zwalić miskę i korbowody sprawdzić,ewentualnie panewki wymienic .Żadna filozofia. Wink
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kret
*
*


Dołączył: May 20, 2009
Posty: 54
Skąd: Gorzów WLKp

PostWysłany: Sob Cze 27, 2009 19:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lift napisał:
Co za problem zwalić miskę i korbowody sprawdzić,ewentualnie panewki wymienic .Żadna filozofia. Wink

A minio77 to jakiś Mc Gaywer że na wczasach ze scyzoryka albo zapałki zrobi sobie komplet kluczy, nie mówiąc już o kluczu dynamometrycznym który był by mu potrzebny do przykręcenia tych panewek Very Happy Very Happy Very Happy
_________________
Kret w Fordziku Windstarku  3.0 96r http://windstarmania.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group