www.asu.pl :: Zobacz temat - SILNIK CAVALIER 3.1
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SILNIK CAVALIER 3.1

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Sro Lis 02, 2005 20:47    Temat postu: SILNIK CAVALIER 3.1 Odpowiedz z cytatem

WITAM WSZYSTKICH. OD PEWNEGO CZASU JESTEM POSIADACZEM CAVALIERA Z24 Z 92 ROKU. BYŁ KUPIONY Z USZKODZONYM SILNIKIEM, KTORY ZOSTAŁ SZYBKO WYJETY. REMONTUJAC BLACHY STAŁ TAK PRZEZ 2 MIESIACE. NIEDAWNO WLOZYLEM MU NOWO ZAKUPIONY SILNIK I O DZIWO ODPALIŁ Smile JEDNAK JEST PEWIEN PROBLEM: W MOMENCIE KIEDY ZASKOCZY WCHODZI PRZEZ CHWILE NA 2500 OBROTOW PO CZYM SPADA DO 1000- PRACUJE ROWNO ALE TYLKO PRZEZ JAKIES 20 SEKUND, NASTEPNIE PODWYZSZAJA SIE OBROTY I ZACZYNA SIE STRZELANIE Z KOLEKTORA WYDECHOWEGO I W SSACYM (W TYM MOMENCIE ZAPALA SIE KONTROLKA CHECK GAGES- CO TO ZNACZY?). PODEJRZEWAM ZE DOSTAJE ZA DUZO PALIWA BO NAWET WSKAZNIK POZIOMU BENZYNY ZA SZYBKO OPADA. POMOCY!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sro Lis 02, 2005 21:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To juz grubszy temat cos moze byc podpiete lub wogole nie podpiete tam gdzie potrzeba jakies podcisnienie lub czujnik trudno to tak zdalnie okreslic sprawdz zawór EGR na wydechu czy nie jest otwarty non stop Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Sro Lis 02, 2005 22:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WSZYSTKIE PRZEWODY PODCISNIEJA ZOSTAŁY SPRAWDZONE, EGR TEZ WYDAJE SIE BYC OK. DO SILNICZKA KROKOWEGO DOCHODZA 2 PRZEWODY PODCISNIENIA- JAK KUPILEM AUTO JEDEN BYL ODPIETY I ZASLEPIONY. MA TO JAKIES ZNACZENIE? I CO OZNACZA KOMUNIKAT CHECK GAGES- W ZADNYM SLOWNIKU NIE MOGE ZNALEZC KONKRETNEGO TLUMACZENIA. WIELKI DZIEKI ZA ODPOWIEDZ
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sro Lis 02, 2005 22:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kontrolka ogolnie znaczy "sprawdz pasek klinowy" i oczywiscie wszystko co on napedza, zapala sie gdy: niskie cisnienie oleju, niskie ladowanie, problemy ze wspomaganiem (nie we wszystkich jest kontrola) i ogolnie problem z kazdym elementem napedzanym przez ten dlugasny pasek.Ale zdaza sie ze padnie czujnik cisnienia oleju i również się zapali raczej stawiałbym na awarie alternatora brak ładowania Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Wto Lis 08, 2005 11:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JUZ MI RECE OPADAJA. OD KILKU DNI SILNIK NIE CHCE ZASKOCZYC.SPRAWDZALEM JUZ PRAWIE WSZYSTKO. PODCISNIENIE BYLO CHYBA OK (WYJALEM JEDEN Z PRZEWODOW I ZASYSALO POWIETRZE), JEDNAK TERAZ W PRZEWODACH GO BRAK. CO POWODUJE ZE PODCISNIENIE JEST WYTWARZANE??????. MAM JESZCZE ZASTRZEZENIA CO DO CZUJNIKA SPALANIA STUKOWEGO (WTYCZKA BYC MOZE NIE LACZY), ALE CZY MA TO JAKIES ZNACZENIE W CZASIE ODPALANIA I PRACY SILNIKA. CO NAJWAZNIEJSZE CIAGLE MI ZALEWA SWIECE (PRZEWODY I SWIECE WYMIENIONE) PRZY KRECENIU ROZRUSZNIKIEM (JAKI CZUJNIK JEST ODPOWIEDZIALNY ZA WTRYSKI - ELIMINUJAC CZUJNIK POLOZENIA WALU I KOMPUTER). BEDE WDZIECZNY ZA KAZDA RADE
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Wto Lis 08, 2005 11:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

DODAM ZE "CHECK GAGES" ZNIKNAL - JEDEN PRZEWOD OD ALTERNATORA NIE LACZYL. DZIEKI JARECEK!!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Wto Lis 08, 2005 11:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I JESZCZE JEDNA SPRAWA O KTOREJ SOBIE PRZYPOMNIALEM. PO PRZEKRECENIU KLUCZYKA STACYJKI WDO POZYCJI "ON" (NIE WLACZAJAC ROZRUSZNIKA) POMPKA PALIWA CHODZI NON STOP. CZY TAK POWINNO BYC?????? JEST TO MOJ PIERWSZY AMERYKANIN I JESTEM TYM TROCHE ZASKOCZONY. POZDRAWIAM WSZYSTKICH
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
szwaga
*
*


Dołączył: Nov 07, 2004
Posty: 164
Skąd: Ząbkowice

PostWysłany: Wto Lis 08, 2005 12:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie po przekręceniu kluczyków w pozycję w której świecą się kontrolki - bez uruchamiania rozrusznika ,pompa pracuje jedną ,dwie sekundy - nabija ciśnienie do listwy wtrysków i wyłącza się - może u Ciebie dlatego nie odpala bo listwa nie uzyskuje odpowiedniego ciśnienia ,a pompa goni cały czas aby to ciśnienie wytworzyć ?
_________________
CHRYSLER GRAND VOYAGER 3,3 '96 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Wto Lis 08, 2005 15:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WYDAJE MI SIE ZE SKORO ZA MALE CISNIENIE TO NIE ZALEWALOBY MI SWIEC. OK A CO POWODUJE WYLACZANIE SIE POMPY , KTORY CZUJNJIK??????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
szwaga
*
*


Dołączył: Nov 07, 2004
Posty: 164
Skąd: Ząbkowice

PostWysłany: Wto Lis 08, 2005 16:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

za małe ciśnienie - wtryski nie rozpylają odpowiednio ,tylko na przykład leją - kręcisz - silnik nie odpala bo wtrysk leje - a Ty kręcisz dalej i stąd to zalewanie
pompa powinna posiadać czujnik ciśnienia i on ma ją wyłączać
_________________
CHRYSLER GRAND VOYAGER 3,3 '96 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Wto Lis 08, 2005 16:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wielkie dzieki. jeszcze dzisiaj sprawdze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Wto Lis 08, 2005 17:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a czy moze byc to wina samej listwy i wtryskiwaczy?????? posiadam z drugiego silnika i raczej jest dobra (ladnie odpalal, tyle ze panewki poszly). czy jest sens w wymianie?????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto Lis 08, 2005 23:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdź czy masz powrót paliwa na listwie po zaworze bo może zapiołeś zasilanie paliwem w miejsce powrotu a wtedy lipa bo nie ma cisnienia i pompa non stop chodzi a podciśnienie w silniku wytwarza sam silnik jak zasysa powietrze przy obracaniu wałem czujnik stukowy potrafi przestawić zapłon znacznie jak jest coś z nim nie tak i też nie zapali lepiej posprawdzaj wszystkie kostki i oczysc na tym motorze Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Sro Lis 09, 2005 9:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PRZEWODY (ZASILAJACY I POWROTU ) SA NA PEWNO DOBRZE PODLACZONE, PONIEWAZ GWINTY NIE POZWALAJA SIE POMYLIC. TERAZ CO CIEKAWE ODKRECILEM PRZEWOD POWROTU I PO WLACZENIU POMPY OKAZALO SIE ZE CALY CZAS CHODZI NA PRZELEW I PRZEZ TO NIE MA CISNIENIA W LISTWIE. WYMIENILEM LISTWE I JEST TAK SAMO (PALIWO CHODZI W CIAGLYM OBIEGU). CO MOZE BYC PRZYCZYNA???? KIEDY WYJALEM LISTWE I DMUCHALEM POWIETRZE - NIE WRACALO!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pią Lis 11, 2005 14:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powinienes miec na powrocie regulator cisnienia paliwa nie znam tego auta ale jest w kazdym wielopunktowym wtrysku i pewnie sie skonczyl jak jest niskie cisnienie zmierz ile ma atmosfer na listwie to ze przelewa jest normalne bo ma byc w obiegu paliwo ale jaki uzyskuje cisnienie na listwie jest istotne byc moze ze masz jakis czujnik cisnienia i jest walniety i dlatego pompa non stop chodzi ale sa auta gdzie po wlaczeniu stacyjki pompa wlacza sie czasowo i nie ma czujnika cisnienia a po odpaleniu zalacza sie na stale Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Pią Lis 11, 2005 18:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

CO DO POMPY PALIWA TO JUZ SIE WYLACZA - OKAZALO SIE ZE CZUJNIK CISNIENIA OLEJU BYL WALNIETY. CO DO CISNIENIA NA LISTWIE TO JESZCZE NIE SPRAWDZALEM, ALE MOZE JUTRO UDA MI SIE POZYCZYC CISNIENIOMIERZ. WYMIENILEM CZUJNIK SPALANIA STUKOWEGO I WTYKE- NADAL NIE PALI, PROBUJE ZASKOCZYC I NIE MOZE (I CIAGLE WALI Z KOLEKTOROW). BYC MOZE ZA MALE CISNIENIE PALIWA, ALE JEZELI BEDZIE DOBRE TO CZY MOZE TO BYC CZUJNIK POLOZENIA WALU (ISKRA JEST I WTRYSKI CHODZA)??? MAM ZAPASOWY, CZY JEST SENS W WYMIANIE???????JAKIE POWINNO BYC CISNIENIE NA LISTWIE??? (6 ATM. CZY JESTEM W BLEDZIE). POZDRAWIAM WSZYSTKICH
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pią Lis 11, 2005 22:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do ciśnienia to przy 1,5 ATM auto zapali spokojnie a potem sie miezy na chodzacym aby nie spadalo ponizej a co do danych twojego silnika to nie mam pojęcia ile ma byc na listwie jezeli strzela w kolektor ssacy to przyczyn jest kilka: przestawiony rozrząd,pozamieniane przewody zaplonowe,czujnik polozenia walu powinny byc 2 jeden koloskrzyni biegow,za niskie cisnienie w cylindrach czesto zdaza sie jak silnik dlugo bardzo lezal nie odpalany pozapiekaja sie pierscienie i po odpalaniu.Napisz skad jestes moze masz niedaleko do mnie to bym wpadl i ci pomogl bo juz zaczyna mi cie byc zal Sad Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Nie Lis 13, 2005 20:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

SILNIK ODPALIL I CHODZI PIEKNIE:) OKAZALO SIE ZE CZUJNIK POLOZENIA WALU BYL POPEKANY I WIDOCZNIE WYSYLAL BLEDY. CISNIENIA NIE SPAWDZALEM ALE SKORO ZAPALA BEZ PROBLEMU TO RACZEJ JEST OK. DZIEKI WSZYSTKIM ZA PORADY, A SZCZEGOLNIE JESTEM WDZIECZNY JARECKOWI- JAK SIE KIEDYS SPOTKAMY, STAWIAM BROWAR:) TAK W OGOLE JESTEM Z OSTROWCA SW., TAKZE JAKBYS W MOICH OKOLICACH PRZEJEZDZAL TO SERDECZNIE ZAPRASZAM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group