www.asu.pl :: Zobacz temat - Voyager nie odpala
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Voyager nie odpala

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
nemecky
*
*


Dołączył: Jan 18, 2009
Posty: 6
Skąd: Lubin

PostWysłany: Nie Sty 18, 2009 16:00    Temat postu: Voyager nie odpala Odpowiedz z cytatem

Witam jestem tu nowy a zarazem szczęśliwym posiadaczem Voyagera '99 3.3 + GAZ. Byłem z niego zadowolony do wczoraj kiedy po raz pierwszy mnie zawiódł. Podczas przejażdżki przestał reagować na wciśnięcie gazu, odbyło się to tak, że podczas dodania gazu jakbym go przyduszał i w końcu zgasł (jakby brakowało paliwa). I koniec odpalić się go nie da. Obecnie stoi w garażu, próbowałem dzisiaj i nic, tylko kręci, pompę słychać, wtryskiwacze ok. Zrobiłem dzisiaj samo diagnostykę i wyświetla kody 34 i 55. Pomóżcie bo nie wiem co mam zrobić.
_________________
Chrysler Grand Voyager '99, 3.3L + GAZ
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Nie Sty 18, 2009 20:35    Temat postu: Re: Voyager nie odpala Odpowiedz z cytatem

nemecky napisał:
Witam jestem tu nowy a zarazem szczęśliwym posiadaczem Voyagera '99 3.3 + GAZ. Byłem z niego zadowolony do wczoraj kiedy po raz pierwszy mnie zawiódł. Podczas przejażdżki przestał reagować na wciśnięcie gazu, odbyło się to tak, że podczas dodania gazu jakbym go przyduszał i w końcu zgasł (jakby brakowało paliwa). I koniec odpalić się go nie da. Obecnie stoi w garażu, próbowałem dzisiaj i nic, tylko kręci, pompę słychać, wtryskiwacze ok. Zrobiłem dzisiaj samo diagnostykę i wyświetla kody 34 i 55. Pomóżcie bo nie wiem co mam zrobić.


Jak się nie mylę, to w dziale "sam naprawiam" jest spis kodów.Może tam znajdziesz rozwiązanie swojego problemu.
Przynajmniej wytyczysz drogę, którą będziesz podążał Wink

Plymouth G.V. 3,3 1996r zagazowany skrzynia A604
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Sty 18, 2009 20:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=7286&highlight=kody

Sprawdź sterownik EGR jest to elektrozawór ,który steruje zaworem EGR.
Odłącz napięcie akumulatora, na kilka minut może pomóc.
Na zdjęciach masz sterownik EGR




_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Nie Sty 18, 2009 22:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wątpię aby od EGR nie odpalil(jest to niemożliwe).Jeśli tak jak opisałeś pompę słychać sprawdz iskrę na świecy.
Na gazie też nie odpala?W większości sterownikach (ten włącznik wewnątrz autka)ma opcję wciśnij i kręć rozrusznikiem i odpala na samym gazie niezależnie od warunków.
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pon Sty 19, 2009 8:30    Temat postu: Re: Voyager nie odpala Odpowiedz z cytatem

nemecky napisał:
Witam jestem tu nowy a zarazem szczęśliwym posiadaczem Voyagera '99 3.3 + GAZ. Byłem z niego zadowolony do wczoraj kiedy po raz pierwszy mnie zawiódł. Podczas przejażdżki przestał reagować na wciśnięcie gazu, odbyło się to tak, że podczas dodania gazu jakbym go przyduszał i w końcu zgasł (jakby brakowało paliwa). I koniec odpalić się go nie da. Obecnie stoi w garażu, próbowałem dzisiaj i nic, tylko kręci, pompę słychać, wtryskiwacze ok. Zrobiłem dzisiaj samo diagnostykę i wyświetla kody 34 i 55. Pomóżcie bo nie wiem co mam zrobić.


W dziale "sam naprawiam" masz tytuł "kody błędów obd2"
Fakt, że po angielsku, ale zaglądnij tam, kliknij na podany link i wpisz kod który Ciebie interesuje.
Dalej słownik /jeśli znasz angielski to słownik nie potrzebny Wink /w dłoń i sobie przetłumaczysz.
Powodzenia.

Plymouth g.V. 3,3 1996r zagazowany skrzynia A604
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nemecky
*
*


Dołączył: Jan 18, 2009
Posty: 6
Skąd: Lubin

PostWysłany: Pon Sty 19, 2009 12:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzięki wielkie sprawdzę zawór ERG, iskrę i spróbuję dojść po kodach. (aku już był odłączony ale dalej to samo). Później napiszę co z tego wyszło. Jeszcze raz dzięki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RJSYSTEMS
*
*


Dołączył: Jul 19, 2008
Posty: 43

PostWysłany: Pon Sty 19, 2009 15:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kod 34 oznacza awarię tempomatu
kod 55 koniec błędów
tu masz dokładną diagnostykę kodu 34 ( niestety po angielsku ):
Wiring open circuit/short circuit, hoses, voltage low/high, cruise control master switch, cruise control vacuum switching valve.
a tu masz podobny temat:
http://www.asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5363&highlight=tempomat
powodzenia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mbwrobel
*
*


Dołączył: Jan 18, 2009
Posty: 2

PostWysłany: Pon Sty 19, 2009 23:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na wszelki wypadek tu można znaleźć kody błędów (po naszemu):
http://chryslerklub.phorum.pl/viewtopic.php?t=4&sid=e13fa0859e873018326ff691a2c9853f
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RJSYSTEMS
*
*


Dołączył: Jul 19, 2008
Posty: 43

PostWysłany: Wto Sty 20, 2009 15:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niestety kody błędów, które przedstawia kolega mbwrobel pochodzą od poprzedniego modelu i mogą się trochę różnić. prosty przykład kod 34 - według tamtych kodów mógł on występować do rocznika 1991, tymczasem my mówimy o nowszych rocznikach. na żadnej polskiej stronie nie znalazłem poprawnego tłumaczenia kodów błędów od voyager`a II. wszystkie kody zawiera AutoData, ale do najnowszej polsko-języcznej wersji nie mam cracka, a wszystkie poprzednie były obco języczne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto Sty 20, 2009 19:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u ojca w jajku 97 te kody sie sprawdzały ,ale nie check engine tylko service soon taka żółta na górnym panelu
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
mrseven
*
*


Dołączył: Feb 24, 2008
Posty: 65
Skąd: KonstantynĂłw Ĺ�Ăłdzki

PostWysłany: Wto Sty 20, 2009 21:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Albo-
43 Nie uzyskano szczytowego prądu w cewce pierwotnej przy maksym. czasie przebywania; problem z interfejsem modułu napędowego do zespołu sterowania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mrseven
*
*


Dołączył: Feb 24, 2008
Posty: 65
Skąd: KonstantynĂłw Ĺ�Ăłdzki

PostWysłany: Wto Sty 20, 2009 21:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dodam jeszcze>
opór cewki po stronie pierwotnej 0,45-0,65 ohm
po wtórnej 7-15,8 kohm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nemecky
*
*


Dołączył: Jan 18, 2009
Posty: 6
Skąd: Lubin

PostWysłany: Wto Sty 20, 2009 22:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam!!! byłem dzisiaj z nim walczyć, odłączany akumulator, sprawdzałem wszystkie wężyki od podciśnień, odłączałem podłączałem jeden wymieniłem bo był spękany i zaczął funkcjonować tempomat tzn manualnie włączać i wyłączać po przekręceniu zapłonu. Sprawdzałem iskrę, jest ale nie pomierzyłem jeszcze jak pisze kolega mrseven. Teraz wyskakują błędy 1 34 55 Sad
_________________
Chrysler Grand Voyager '99, 3.3L + GAZ
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Sty 21, 2009 8:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdź dokładnie bo nie ma kodu 1
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
RJSYSTEMS
*
*


Dołączył: Jul 19, 2008
Posty: 43

PostWysłany: Sro Sty 21, 2009 15:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to pewnie nie 1 a 11
kod ten oznacza odłączenie akumulatora w ostatnim czasie i zostanie usunięty ( przestanie się wyświetlać ) po około 50 uruchomieniach silnika bez odłączania akumulatora.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mrseven
*
*


Dołączył: Feb 24, 2008
Posty: 65
Skąd: KonstantynĂłw Ĺ�Ăłdzki

PostWysłany: Sro Sty 21, 2009 15:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

AKURAT 11 TO=podczas obracania wałem korbowym nie wykryto wzorcowego sygnału zapłonu
Może czujnik położenia wału?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qazws
*
*


Dołączył: May 07, 2006
Posty: 1314
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Sty 21, 2009 15:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

RJSYSTEMS napisał:
to pewnie nie 1 a 11
kod ten oznacza odłączenie akumulatora w ostatnim czasie i zostanie usunięty ( przestanie się wyświetlać ) po około 50 uruchomieniach silnika bez odłączania akumulatora.

jak juz to kod 12 11 to co innego
_________________
Plymouth Grand Voyager 1989r 3,0L żółte blachy ,
Dodge Grand Caravan 3,3L + lpg 1990r z bordową tapicerka Smile
Chrysler Town&Country 1994r 3,8L + lpg
www.czyszczeniedywanow.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
RJSYSTEMS
*
*


Dołączył: Jul 19, 2008
Posty: 43

PostWysłany: Sro Sty 21, 2009 17:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jestem po nocce i mam problemy z logicznym myśleniem. fakt, kod 12 oznacza odłączenie aku. kod 11 dotyczy czujnika położenia wału, który jak dobrze kojarze znajduje się w bloku silnika nieopodal skrzyni biegów. za błąd przepraszam. jak się wyśpię zerknę na ten temat ponownie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lift
*
*


Dołączył: Jul 08, 2007
Posty: 871
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: Sro Sty 21, 2009 20:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mrseven napisał:
AKURAT 11 TO=podczas obracania wałem korbowym nie wykryto wzorcowego sygnału zapłonu
Może czujnik położenia wału?

Możliwe ,ale wpierw sprawdz kostki elektr.
Tylko mnie zastanawia dlaczego masz iskrę skoro nie ma sygnału z czujnika
_________________
CHRYSLER
TOWN&COUNTRY 3.8 V6 98' PB/LPG ASB
VOYAGER 3.0 V6 89' PB/LPG ASB
http://www.voyagerklub.pl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
nemecky
*
*


Dołączył: Jan 18, 2009
Posty: 6
Skąd: Lubin

PostWysłany: Czw Sty 22, 2009 12:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

faktycznie kod 11 Embarassed czyli to czujnik, sprawdzę i mam prośbę może ktoś z was ma jakieś zdjęcie gdzie on się znajduje, bo nie bardzo jestem zorientowany, i jak tam się najlepiej dostać czy z pod maski lub z kanału ???
Jak sprawdzić czy jest dobry??? Może go spryskać czymś na początek???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Yaro_
*
*


Dołączył: Dec 28, 2008
Posty: 40
Skąd: Gdynia; Voyager 3.3; 04.96

PostWysłany: Czw Sty 22, 2009 17:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm... nie ma bata, jak ma iskrę i paliwo to powinien trybić, hmmm
Skoro ma iskrę jak koleżko pisze, to może brak paliwa... ?
Świece są zalane po kręceniu rozrusznikiem ???
Może pompa piardła..
Raczej nie szukałbym po jakichś pierdołach. To musi być coś z głównych podzespołów układu zasilania.
Widać, że nawet komputer tego nie łapie.
Może i pompa bo poleciał bezpiecznik...
Ciężko radzić
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nemecky
*
*


Dołączył: Jan 18, 2009
Posty: 6
Skąd: Lubin

PostWysłany: Pią Sty 23, 2009 9:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sad i ciągle nic, pytanie w którym miejscu znajduję się bezpiecznik pompy paliwa???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mrseven
*
*


Dołączył: Feb 24, 2008
Posty: 65
Skąd: KonstantynĂłw Ĺ�Ăłdzki

PostWysłany: Pią Sty 23, 2009 20:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bezpieczniki pod maską
nr 12 cewka i wtryskiwacze
nr 13 pompa paliwa
przekażniki
nr 14 pompa paliwa
nr 11 rozrusznik
nr 15 ASD
Wyjmij przekażnik pompy paliwa i przy włączonym zapłonie zewrzyj styki 30 i 87 najlepiej przez bezpiecznik -na listwie masz port do podłączania manometru, wciśnij zaworek i obserwuj czy za...dala paliwo dowiesz się czy pompa w ogóle działa.Drugie wykręć świece,wyjmij przekażnik rozrusznika pomiędzy styki 30 i 87 zamontuj włącznik,włącz zapłon,wciśnij zamontowany wcześniej przycisk rozrusznika i na własne oczy przekonasz się czy jest iskra.Prościej nie umiem-trochę wyobrażni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nemecky
*
*


Dołączył: Jan 18, 2009
Posty: 6
Skąd: Lubin

PostWysłany: Pią Sty 30, 2009 9:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam, dzięki Wam za wszystkie informacje, na pewno komuś też się przydadzą. Autko ODPALA a przyczyną były, tak podejrzewam, zaśniedziałe styki przekaźnika pompy paliwa. Przeczyściłem wszystkie wtyczki, przekaźniki, przekręciłem kluczyk i odpalił.
Dzięki

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group