www.asu.pl :: Zobacz temat - WIBRACIE W CZASIE JAZDY :-) nie kierować mnie na wwodloty.pl
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

WIBRACIE W CZASIE JAZDY :-) nie kierować mnie na wwodloty.pl
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Czw Lut 28, 2008 12:21    Temat postu: WIBRACIE W CZASIE JAZDY :-) nie kierować mnie na wwodloty.pl Odpowiedz z cytatem

witam
wprawdzie szykuje sie do warsztatu z rurą ...... łącznikiem elastycznym ale
jest też sprawa wibracji koła lewego .. szczególnie w czasie rozpędzania się

1-wywazone koło
2-felga na bank prosta
3-kolo dowazone na samochodzie
4-podczas rozpędzania koła na doważarce widać że wpada w wibracje potem się uspokaja ( facet nie ma doświadczenia )
5-brak luzów w zawieszeniu - sprawdzone na kanale z bujanką
6-nie słychać łożyska
7-nie słychać przy skręcaniu przegubu

pytania:
czy Macie jakies doswiadczenia ( jak w temacie Smile
dzis podniose samochód i na biegu poobserwuje koło
czy Macie jakieś sugestie np.
brudna półoś
zabrudzona wentylacja tarczy
wygięta półoś
to bede sprawdzać - a reszta jest milczeniem
(ostatnio go chwaliłem przed znajomymi - pytali sie jak sie sprawuje:-)

pozdrawiam i z góry dziękuje za wszelkie sugestie ( z wyjątkiem wymiany na nowy samochód )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Lut 28, 2008 13:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakie masz auto? U mnie w Visionie są wibracje na prawym przedniu i na luzie, nie przy rozpędzaniu.
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Czw Lut 28, 2008 13:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sorry ciągle zapominam ze nie mam podpisu

Chrysler Town & Country 3,8 98' 120 tyś km przejechanych
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dex
*
*


Dołączył: Mar 23, 2006
Posty: 366
Skąd: GorzĂłw Wlkp.

PostWysłany: Czw Lut 28, 2008 13:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem dok ladnie to samo w zakresie prędkości 70-100 km/h potem było spokojniej.
Tak samo sprawdzałem koło, wyważenie, opony..
W końcu się wkurzyłem i wywaliłem całą półośkę na nową, i mam spokój.
_________________
Chrysler Town & Country 3,8 stown&go 2005.
Dodge Grand Caravan 3,3 Sport 02 - sprzedany
Grand Voyager 2,4i 1999- sprzedany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Czw Lut 28, 2008 14:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zazwyczaj przyczyna takich wibracji jest albo fega (ale pisales ze wszystko oki) albo czesc ukladu jezdego w postacji lacznikow (pisales ze jest oki ) albo polos

wiec jesli wyklluczyles tamte to zostaje tylko 1
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
BZYKU
*
*


Dołączył: Nov 23, 2007
Posty: 291
Skąd: KOLNIK PLANET EARTH

PostWysłany: Czw Lut 28, 2008 14:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mialem kiedys podobny objaw ale w golfie okazalo sie ze tam niemcy zalozyli jakis odwaznik na polos ktory wlasnie wywazal prace poloski i jak mi jeden spadl to zaczely sie podobne jak u Ciebie cyrki wez sprawdz bo moze twoje auto tez mialo taki odwaznik?
_________________
chrysler voyager 2.4 manual z sekwa!SUPERRR!!
A taki ladny!!!AmerykanCki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Czw Lut 28, 2008 17:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki za szybkie podpowiedzi - najchetniej bym chcial zeby to byla jakas głupota ale juz wczesniej zastanawialem sie nad półosią - tym bardziej ze przy rozpedzaniu sa wibracje najwieksze - czyli obciazona półos - ale przypomnial mi sie taki myk ze pojechalem do byjni bo mialem strasznie safajdany samochod - po wyjezdzie niemalze podskoczylem ze szczescia bo prawie ustalo ( albo to bylo złudzenie albo coś sie umylo pomyślalem - czyli syf na półosi albo na feldze ) ale se mówie ze jak juz jade na dowazanie to pojade ........... po pierwszym wyjezdzie z dowazania bylo po prostu makabrycznie - telepal jakbym miał 500 gram na kole ....... drugie dowazanie z wywazeniem kól przed załozeniem ( fakt ze zawsze dowazalem kola na samochodzie ( zaczynam kumac jak to pisze - wszystko wskazuje na półoś Smile po drugim wyjezdzie jest duzo lepiej niz po pierwszym ale gozej niz przed dowazaniem hehe - dobra mysle ze czeka mnie wydatek a dodatkowo sie stałem szczesliwym posiadaczem samuraja i troche kasy peklo ..........aaaa juz rozumiem chryslerek sie wkurzył ze se kupiłem samochód do zabawy i jest zazdrosny .... samochody mają dusze .............

pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Czw Lut 28, 2008 18:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

errata : zamiast "byjni" - powinno być "myjni"

http://www.auto-mark.autotrader.pl/
mam polecone ( I JUZ ZAPISANY JESTEM ) do tego warsztatu w sprawie naprawy wydechu ( przy okazji tą półoś ) czy możecie coś powiedzieć na temat warsztatu ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Sob Mar 01, 2008 19:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

opony good year kupione zeszlej zimy - teraz zobaczylem ( przegladalem zawieszenie ) ze boki opon od wewnatrz sa wklęsłe w jednym miejscu ( wyglada na to ze wszystkie cztery - czy sie myle ze to podlega reklamacji ?? i moze to jest powodem wibracji ???
ide pozamieniac kola i zobacze ( letnich nie mam )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Nie Mar 02, 2008 0:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wadliwa opona moze byc powodem to sie zgadza, ale myslem ze to wykluczylismy

zrob tak pojedz do henia i sie apytaj go jesli powie ci ze ta opona jest felerna to pojedz tam gdzie kupilem i reklamuj

co do tego warsztatu jeden znajomy cos u nich kiedys robil i byl zadowolony, ale to byl 1 i dawno temu wiec sie nie wypowiadam, daj znac jacy sa
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Nie Mar 02, 2008 1:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kurde ja tez - myslalem po pierwsze - po drugie sciagalem wszystkie pokolei - wszystkie maja takie cosik a nawet w dwuch trzech miejscach - normalnie jestem wyprowadzony z równowagi umysłowej przez ORGANY ścigania !!!! nie wiem co myslec i co robic opony drugi sezon !!!! nie caly zreszta - zamienilem je miejscami - ale podobne objawy - wiec albo wszystkie opony sa dupniete ( taka partia ) albo zostaje półoś , przegub (skrzywiona ośka ) , albo amortyzator zupelny trup - zaczalem to brac pod uwage bo przy podjezdzaniu pod kraweznik bardzo miekko buja - nie czuc wlasciwie "kantu" kraweznika - pozatym jak jest podniesiony na lewarku nie wykazuje zadnych luzów - ale jak stoi na glebie i ruszam kolem (od góry) to jest wyraźny luz (+ slyszalne stukanie) jak ruszam za sprezyne podobnie - i moj tok myslowy : jesli opony wywazone sa ale maja wade to przy bewnej predkosci zaczynaja wybijac sie z rytmu ( jak bąk na podłodze) i jesli jest walniety amor to zaczyna sprezyna drgac - a tam gdzie jest amor ok to utzrymuje to kolo w "ryzach" - sorki ze sie tak rozpisuje ale moja zmora zyciowa jest zawsze to ze rozmyslam nad skutkami przyczynowo-zdarzeniowymi i co by było gdyby - (cholernie trudno sie z tym żyje hehe) i zaczynam kojarzyc fakty - to kolo musialo kiedys "dostac" bo wywalone bylo gorne mocowanie i pochylone bylo a amortyzator mialo wygiete mocowanie sruby mimosrodowej - moze jest skrzywiony amortyzator i wlasnie nastapil jego ostateczny zgon , czyli musze wymienic dwa amorki i reklamowac opony !!! - jak Ktoś z Was ma cierpliwosc polemizowac ze mna to chetnie wyslucham - psycholog duzo bierze wiec moze Wy mnie troszke uspokoicie Smile
pozdro dzieki za odzew (szykuje portfel- na leczenie chrystka)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Nie Mar 02, 2008 11:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiesz co do amorkow to moze byc roznie, bo nawet jesli byl walniety i mocowanie urwane, to chyba nikt nie byl takim idiotom umyslowym zeby walnietego amora o sprawnosci 0 wsadzic spowrotem

co do amorkow zobacz kiedy ci sie konczy przeglad i jak cos to podjedz i zrob bedziesz wiedzial co z amorami, a jesli jeszcze ci duzo zostalo to podjedz na rog konstantynowskiej i wlokniarzy (bo wydaje mi sie ze jestes z lodzi) i upros ich a oni powinni ci za mala odplatnoscia zrobic badanie amorkow przod (mi sie kiedys udalo)

co do opon to nie sadze ze powinno sie cos takiego dziac po 1 sezonie i ja bym je reklamowal
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Pon Mar 03, 2008 19:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

podsumowanie dzisiejszego dnia pelnego wrazen

1-jazda do łodzi z AutoMapą z wyłączonymi drogami gruntowymi ..... cudowny dojazd ostatnich paru kilometrów drogami .......POLNYMI hehe
przynajmniej posprawdzałem właściwości trakcyjne na piaskowych trasach , DOBRY jest , spieszyło mi sie i byłem wkurzony więc jechałem jak OS !

2-warsztat Auto-Markt ul. Kolumny 105b - fajnie wyglada pozatym Hurtownia i sklep (tłumiki , końcówki pozatym amory i inne) chłopaki sie napocili ponad 4 godziny - zapieczone śruby + trudny dostęp - ale się udało - 440 zeta za dwa łączniki elastyczne i KUPE roboty z wymianą ... ładnie zrobione miła obsługa - polecam jednym słowem ( mały minusik - fachowiec po sprawdzeniu gdybym nie był dociekliwy zrobiłby tylko jeden łącznik i to ten który był mniej uszkodzony - ale przaktycznie nie spotkałem warsztatu gdzie by wszystko było super jezeli nie wtyka sie swojego nosa )

3-warsztat Autotraper na tej samej ulicy - wstapilem ( specjalizuja sie w amerykanach ) mysle se moze cos poradza na wibracje .... sprawdzanie : koła wywazone jeszcze raz - zamiana z innego samochodu dodatkowo i.... TO SAMO !!!! koło wpada w drgania od 60 do 80 /h powyzej 125 znowu .... długie obrady : jeden mechanik stawial na piaste ale wiekszosc go zbyła wszyscy stawiali na półoś (98%) ja dodałem te 2% i zdecydowałem że kupuje i ryzykuje ( wstepna cena 600 za półoś ) wymiana < sprawdzenie i wku........ wienie !!! takie same efekty - DO SPRZEDANIA mam nową półoś !!!!! - dziś jeszcze ją wyciągam (policzył mi 500zeta za wszystkie sprawdzania wyważania i półoś - taniej z powodu "pudła" Smile a sam warsztat bardzo przyjemny i myśle ze godny polecenia czysto i robią amerykany - pozatym chłopaki naprawde starali się mi pomóc ale niewyszło !!!!

4-dziś zakładam piaste ( mam w zapasie nową ) i wymieniam półoś na starą ( nowa na allegro ) choc bez przekonania z piastą ale..... moze przegłosowany miał racje kij wie

5-zapomniałem wykryliśmy luz na wyjsciu lewj półosi ze skrzyni ale mechanicy wcale nie byli przekonani że TO może być powód tych wibracji
z prawej strony bez luzu - to by sugerowało ze to jest powód - no ale dopiero po wymianie piasty napisze czy jest nadal - jesli bedzie to chyba KIEPSKO się zapowiada bo to albo podzuszki silnika (taką mam jeszcze myśl - postaram się sprawdzić jeszcze dziś) albo kłopot ze skrzynią a ściślej z obsadzeniem dyfra (luz) ale jakoś nie chce mi sie wierzyć że to może aż takie coś przenosić na koło - wymienie piaste - i się zastanowie

6-wprawdzie to żadna tragedia jak choroba albo cosik podobnego ale troche jestem podłamany i wkurzony - lepiej jak coś pieprznie przynajmniej wiadomo co !!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Pon Mar 03, 2008 19:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aaaaa co do opon goodyear - dowiedzialem sie ze to NORMALNE jest to lączenie kordu i wszystkie opony tej marki podobno to mają , ponadto też podobno dytrybutorzy maja zalecenie nie przyjmowania reklamacji (PODOBNO oczywiście) ale generalnie opony są ok - na wyważarce są proste a jak sie kręci na tej wibrującej stronie nawet powoli to widać że przestaje być równo .... wiec moze to jednak piasta !!!! byłoby FAJNIE !!!!


PS ale jazda ! powinienem napisać książkę Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RadAg
*
*


Dołączył: Mar 03, 2008
Posty: 166
Skąd: IoM

PostWysłany: Pon Mar 03, 2008 20:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do twoich wibracji...Przebrnalem przez caly wywod od poczatku i juz sam nie wiem na jakim jestes etapie z tymi wibracjami ale podziele sie swoimi doswiadczeniami. U mnie podobnie (auto z podpisu) to wygladalo. Wibracje przy przyspieszaniu, caly przod latal. Po wymianie przegubuw wewnetrznych sprawa ucichla. Luzy na przegubach ktore wchodza do srzyni (automat) powoduja wibracje jak silnik wchodzi na obroty. Moze pomoge....
_________________
www.roadrunners.pl

Ford Crown Victoria P71 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Wto Mar 04, 2008 2:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jestem na takim etapie :

wlasnie wymienilem nowa polos na stara bo nic nie dalo zalozenie nowej

( czyli wewnetrzny przegub jest ok ! )

i wymienilem piaste (mimo ze uwazalem ze jest ok ) na nowa SKF -

przejechalem tylko kawalek bo juz noc i .... tak jakby lepiej - ale jeszcze jest czuc bardzo delikatnie w porownaniu z tym co było ( albo juz jestem zmeczony i inaczej odczuwam:-)

to co mnie najbardziej niepokoi to spory luz na wejsciu do skrzyni półosi - jutro musze dorwac jakiegos dobrego fachowca w tym temacie - skrzynia automat .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RadAg
*
*


Dołączył: Mar 03, 2008
Posty: 166
Skąd: IoM

PostWysłany: Wto Mar 04, 2008 12:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A skad jestes? Znam dobrego fachowca w Poznaniu.
_________________
www.roadrunners.pl

Ford Crown Victoria P71 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Wto Mar 04, 2008 15:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki może skorzystam - ostatnio jestem tak zdesperowany ze moge jezdzic po całej polsce Smile

bylem dzis w serwisie - ucieszyli mnie w sumie - stwierdzili ze skrzynia jest OK - brak wycieków - luz wyczuwalny tylko jak samochód jest na podnosniku a jak stoi na ziemi to prawie nie ma - mechanicy stwierdzili ze luz jest w normie i większość chrystków TAK MA chyba zaczekam do wymiany na letnie opony ( musze kupic nowe ) wtedy zobacze - moze to jednak OPONY ??!!

szef warsztatu sprzedał mi chistoryjke o kliencie z podobnym problemem - po długiej walce dopiero wymiana na 100% nowe opony i felgi załatwiło sprawę

po mojej wymianie w nocy piasty , są nieco mniejsze wibracje
więc wracam do punku wyjścia - jest za to inny problem - nie można sprawdzić błędów na kompie bo przy rozruchu jak silnik zgaśnie kasuje się cała pamięć błędów komp - jest podejrzenie że komp gazowy (mam gaz) coś knoci i moze z tad te wibracje - np z powodu zlego wtrysku itp

na marginesie - co Myślicie o chłodnicy do skrzyni biegów ???

ale kurde ze mnie pisarz ... kurde !!!!
Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Wto Mar 04, 2008 15:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aaa jestem z Pruszkowa Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ&#65533;

PostWysłany: Wto Mar 04, 2008 16:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Auto-Markt ul. Kolumny 105b

a po tym adresie myslalem ze z lodzi
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Pią Mar 07, 2008 18:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

po prostu jak mam polecony warsztat to jade Smile pięknie naprawili rure wydechową (elementy elastyczne) Smile

byłem dziś znowu na stacji przeglądowej ( maja warsztat ) gdzie naprawili szybko i skutecznie hamulce z którymi sie bujałem dłuższy czas - teraz sprawdzilem jeszcze za 2dychy amortyzatory na wszelki wypadek - 75% na 74% czyli ok!!! ale zabrałem mechanika na pokład no i tez odczuł wibration - we wtorek jestem umówiony - mają rozpędzarke do kół więc myśle ze zlokalizuja wibratorek Smile ( w bagażniku hehe ) ale pierwsza myśl mechanika to jednak koła hmmmmmm. moze jednak ..............

dziś telepało jakoś wyraźnie szczególnie - są to wibracje działające na boki - czyli tak jak sie stanie na progu i majta samochodem na boki (oczywiście bardzo energicznie ) cholerka mam juz troche tego dośc tym bardziej ze jezeli to sie okaze ze jednak opony to kiepsko bo nie moge znaleźć rachunku - a wszystko zbieram a tu akurat tego nie ma !!!!!!
po wyjezdzie ze sprawdzania amorków troche wkurzony jadac pokrecilem troche szalenczo kierownica jak na slalomie ( po pijacku ) przy okolo 60/h ..... i ciekawy myk wibracje sie zmniejszyły .... są ale durzo mniej odczuwalne !!!!! kurde co to moze być !!!!
_________________
Chrysler Town&Country Limited 3,8 98/99 grafit 145000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Pią Mar 07, 2008 19:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PS oczywiscie przesadzilem z tym huśtaniem samochodu na boki - chodzilo mi ze wibracje sa w ta strone Smile
_________________
Chrysler Town&Country Limited 3,8 98/99 grafit 145000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sob Mar 08, 2008 19:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Teraz widze że silnik to pikuś, Smile

Miałem kiedyś takie bujania przy predkosci 5km/h,po ostrym hamowaniu,opony Good Year ale one były juz stare (6-letnie),jedna dostala milimalnego owalu i bujało na boki .Wymiana załatwila sprawe.
Nie masz jakiegoś kumpla żeby pożyczyć części na sprawdzenie,te experymenty mechaników puszczą cię z torbami Sad
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Nie Mar 09, 2008 1:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moje googyear po 3 miesięcznym leżakowaniu przez "zime" powodują drgania wyczuwalne przy 50km/h i delikatne prawie w całym zakresie. Dochodzi do tego jeszcze buczenie, hałas albo szum asfaltu... no beznadzieja. Chyba w kwietniu sprawie sobie nowe bo mnie już szlag bierze z oponami. Wyważałem 2€-krotnie i przekładałem pomiędzy osiami i nic. Jedne mają 4 lata drugie już 12 ! Sad
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ&#65533;

PostWysłany: Nie Mar 09, 2008 1:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

12 lat to sluszany wiek Smile

jescze troche i beda poelnoletnie a wtedy to ci ich juz nie powstrzyma od hulania na boki Razz
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Pon Mar 10, 2008 2:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zaczynam podejrzewac coraz bardziej tez opony hmmm tym bardziej ze w pewnych momentach prawie sie to uspokaja a przy innych jest nie do wytrzymania - czyli (na osrtro) np jesli skrecam to kola "przestawiaja" sie ze wzgledu na promien skretu na osi i jesli sie zsumuja ich niedoskonalosci to zaczyna trzesc samochodem a jesli trafi sie na to ze ta z lewej do tej z prawej jak plus do minusa to praktycznie nie trzesie - dzis zaobserwowalem cos takiego - i to co teraz Napisaliscie o goodyerach - moze jak bylo bardziej zimno (na mrozie) mieszanka zimowek duzo lepiej znosi przeciazenia zwiazane z ruszaniem i hamowaniem a przy dlugoutrzymujacej sie temperaturze dodatniej opony traca "owal" i to by mialo uzasadnienie w tym ze po przejechaniu 1000 km do i z niemiec przy mocno niezimowych klimatach w lutym - szlag trafil opony ! tym bardziej ze te obiawy nastepowaly systematycznie narastajac - tym bardziej ze wczesniej nie widzialem tych wgniecen na bokach opon

tym bardziej jest to chyba potwierdzone ze po wyjezdzie z dowazania kól trzepalo jak cholera (właśnie w ten sposób) a po poprawce znacznie sie zmniejszyło - zauwazylem tez ze zaraz po wyjezdzie z rana jest to mniej odczuwalne a po kilku minutach narasta ( tak jakby po nagrzaniu sie opon ) pozatym lubie "ostro" ruszac ... przy tej masie samochodu moze tez opony nie wytrzymuja tego

znowu sie rozpisalem ale staram sie jakos pocieszac ze to nic powazniejszego ( nic powaznieszego hehe opony 2500 !!! drugi sezon i na smietnik ....jesli to prawda !!! a na dodatek nie moge znalezc rachunku za opony ) a przed wymiana na zimowki tez mialem problem z letnimi bo byly wibracje na kierownicy ( tamte zareklamowalem ) bo po wymianie na te zimowki ustapilo !!!! - moze po prostu za ostro jezdze hmmmmmm

cholerka jakby Ktos mial nowe opony z dobrymi felami to bym zalozyl na test i by bylo na 100% wiadomo - a tak to sie bede "wozić"
no ale przynajmniej przetestuje warsztat ktory zrobil mi hamulec reczny cacy - czy i tu sobie dadza rade ???

o wynikach bede donosic (we wtorek jestem zapisany na 8 rano)
_________________
Chrysler Town&Country Limited 3,8 98/99 grafit 145000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Pon Mar 10, 2008 9:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moje dwie GY GT2 są lekko owalne, a dwie pozostałe są ciut mniej. Przed zimą miałem z przodu dzwie GT2 a z tył micheliny. Tylko te michałki są dziwnie poszarpane z odpadającymi kawałkami 1cmx1cm, jakby ktoś zasuwał po kamlotach, wiec je zostawiłem w garażu Nic nie trzęsło. Zmieniłem z zimówek na gt2 na przód a do tył założyłem zdobyte za gorsze w lepszym stanie ale starsze gt2, no i trzęsie. Pociesze Cie, że te co miałem z przodu też zaczęly telepać, a przecież 3 miesiące tylko leżały w garażu. U mnie delkiatnie to czuć ale i tak mnie wkurza. Jak opona jest jajowata cudów nie będzie, musi drżeć. U mnie objawia się to dokładnie jak u Ciebie, po zakrętach czasami jest gorzej, a czasami prawie nic nie czuć. Wszystko zależy od zakrętu i manewrów. Mam to przy ścisle okreslonej prędkości, a powyżej jest tak delikatne, że nie przeszkadza i moge pruć nawet 180.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
ArtoArto
*
*


Dołączył: Mar 03, 2008
Posty: 268
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon Mar 10, 2008 10:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam.

Miałem u siebie to samo. Skończyło się jak założyłem z przodu nowe opony.

Pozdrawiam
_________________
Dodge Grand Caravan Sport 3,3 - 2000r. - zagazowany

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Pon Mar 10, 2008 17:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jutro bede wiedziec co nie co wiecej ale nie bralem pod uwage opon bo na wywazarce nic nie bylo widac ze maja bicia ale mozliwe ze sa jakos inaczej uszkodzone - pozatym wydaje mi sie ze chodzi tez o temp otoczenia i o FIRME opon oraz sam samochod
_________________
Chrysler Town&Country Limited 3,8 98/99 grafit 145000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Wto Mar 11, 2008 11:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rano sie strasznie ucieszylem - było zimno (zimne opony) praktycznie nic nie wibrowało !!!! juz szczesliwy byłem ze to opony - typowe zimówki na zimnie sa dobre przy znacznym plusie do kitu ale wymienilem na stare letnie (lezały 1,5 roku w piwnicy) i jest podobny efekt wibracji - no nie az tak duzy jak na zimowkach ale jest - dlatego z powodu braku kasy na nówki musze zaczekac do kwietnia z zakupem - chociaz tez nie wiem czy dam rade - dzis jeszcze tylko wymienie tarcze bo mam stare ale sprawdzone hmmmm a potem psychiatryk Smile jak nic to wszystko nie da[url][/url][/b]
_________________
Chrysler Town&Country Limited 3,8 98/99 grafit 145000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Mar 11, 2008 12:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy się pogubiłem, czy łożysk nie ruszałeś? Tzn może to łożyska?
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Wto Mar 11, 2008 13:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiem zaczyna wiac histerycznym wyznaniem - sam sie gubie
jedna piaste wymienilem innych łożysk nie wymienialem
jak jest zimno na dworzu to na poczatku nie telepie - po pewnym czasie zaczyna hehe .......... wariactwo - kupije felgi stalowe - beda na zimowki - moze od zdejmowania i lezakowania bez felg tak sie pieprzy !!!
_________________
Chrysler Town&Country Limited 3,8 98/99 grafit 145000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Czw Mar 13, 2008 2:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzis mam podły nas-troje .... mialem "nadzieje" ze to opony ale po wymianie na stare letnie nie chce mi sie wierzyc ze maja identyczny objaw .... jak sie gazu dodaje od 50 do 80 jest najgorzej ale jak sie pusci gaz to wibracje ustaja - polos lewa byla dobra i piasta tez

podnioslem samochod z przodu i dalem na D nawet jak dodawalem troche gazu to lewe kolo jak szlone sie krecilo a prawe stalo w miejscu tak jakby bylo czyms hamowane (trakcja off) ... chcialem sam wymienic piaste ale nie mam klucza dobrego do sruby 32'

opadlem z sil do kombinowania oddaje samochod - niech sie mechanicy martwia Sad chetnie dam nagrode jak Ktos z Forumowiczów zgadnie co to moze byc - powaznie !!!!

poduszka pod silnikiem ???? - opony - kurde zeby to sprawdzic musze kupic nowki - a tu brak kasy ha ! nawet pisac jest mi "wstyd" bo chyba Macie dosc Smile
_________________
Chrysler Town&Country Limited 3,8 98/99 grafit 145000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ&#65533;

PostWysłany: Czw Mar 13, 2008 19:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiesz nigdy nie powinno byc ci glupio jak masz problem, po to sa fora

rozmawialem ze najomym i stara poducha pod silnikiem moze dawac wibracje ktore przenosi sie podczas przyspieszania

ale z 2 manki to jak tylko na cieplym ci telepie to bym stawial na cos mechanicznego w zawieszneiu
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Pią Mar 14, 2008 0:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dwie opinie z jednego warsztatu

jest dwóch szefów - jeden mi powiedzial ze to na pewno NIE skrzynia a drugi ze to NA PEWNO skrzynia (druga opinia telefoniczna hehe - JAK W KRYMINALE .... DOBRY GLINA I ZłY GLINA ) - postanowilem ze kupuje dwie opony wzmocnione i najpierw zaloze zeby na 100% wyeliminowac opony - potem dalsze "zabiegi" ........umowilem sie na hamownie (podobno najlepsza w polsce Smile nie wiem czy cokolwiek uda sie ustalic ale...........
_________________
Chrysler Town&Country Limited 3,8 98/99 grafit 145000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mr0104
*
*


Dołączył: Dec 07, 2007
Posty: 87
Skąd: ĹťAGAŃ

PostWysłany: Sro Mar 19, 2008 15:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam pytanie jak zakończyła sie przygoda i co było przyczyna pozdrawiam mirek
ps przegladałem i zaciekawiło mnie co to mogło byc
_________________
mirek chevrolet trans sport 98
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Sro Mar 19, 2008 19:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

właśnie problem w tym ze NADAL szukam !!!
dzis po wizycie w warsztacie (gdzie bylem super zadowolony ze zrobienia hamulca recznego) testowali sprawe na rozpedzardze (kazede kolo) zamienili jeszcze raz kola ale NIC to nie dało !!!

jutro kupuje półoś PRAWĄ tym razem i wymieniam ( w asu kupie wiec pewnie dopiero przybedzie w poniedzialek ) jesli bedzie nie to to półoś sprzedam a sam sie zastrzele Smile - raczej wiekszosc twierdzi ze to nie skrzynia biegów !!!

na pewno napisze co było przyczyną ( jutro moze kupie opony 2 szt dla pewnosci ) i zostane bez kasy juz na 100% hehe

wiedza kosztuje !!!
_________________
Chrysler Town&Country Limited 3,8 98/99 grafit 145000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Sro Mar 19, 2008 22:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak to są mocne drżenia i masz możliwość grzebania przy aucie, bo ja np. nie mam garażu, kanału i robie wszystko pod wiatą lub na dworze. Do tego posiadasz laptopa i dobrą kamerę internetową.
Przymocuj gdzieś kamere tak żeby było widać półośke i sprawdź podczas jazdy. Zrób też to samo z drugą. Kolejny mój spób który będę testować jak zrobi się ciepło, to wyszukanie buczenia. Przyczepie 2 mikrofony (mam dwa wejścia w lapku) w róznych miesjcach i będę to nagrywać i sprawdzać. W moim przypadku coś buczy wyłącznie pod obciążeniem. Nie ma więc innej możliwości sprawdzenia jak odsłuch podczas jazdy.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Stasheck
*
*


Dołączył: Mar 03, 2007
Posty: 451
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Mar 20, 2008 11:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kurde, mam nadzieję, że to znajdziesz - coś bardzo podobnego dzieje się u mnie. W sumie dotychczas nie brałem tego pod uwagę, ale faktycznie - chyba na ciepłym bardziej trzęsie; może u mnie taka różnica, że powyżej 80 kmh trzęsie nawet, jak luz włączę. Mniej, niż przy przyspieszaniu, ale jednak.
_________________
Dodge Intrepid 3,2l ES '99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
mr0104
*
*


Dołączył: Dec 07, 2007
Posty: 87
Skąd: ĹťAGAŃ

PostWysłany: Czw Mar 20, 2008 16:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie doczytałem ale czy sprawdzałes czy masz dobrze dokrecony amortyzator i sprawdz czy przy kielich amortyzatora tak to chyba sie nazywa nie masz pekniecia i cały amor bedzie latał i wprawial w drgania pozdrawim jak cos mi sie nasunie jeszcze to napisze
_________________
mirek chevrolet trans sport 98
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mr0104
*
*


Dołączył: Dec 07, 2007
Posty: 87
Skąd: ĹťAGAŃ

PostWysłany: Czw Mar 20, 2008 16:10    Temat postu: wibracje Odpowiedz z cytatem

nie doczytałem ale czy sprawdzałes czy masz dobrze dokrecony amortyzator i sprawdz czy przy kielich amortyzatora tak to chyba sie nazywa nie masz pekniecia i cały amor bedzie latał i wprawial w drgania pozdrawim jak cos mi sie nasunie jeszcze to napisze
_________________
mirek chevrolet trans sport 98
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Pią Mar 21, 2008 1:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z kamerą też myślałem ale ..... wymienie w sobotę półoś - jezeli to nic nie da to chyba to zrobie bo albo poduszki silnika (raczej nie) albo jednak skrzynia lub dyfer - ale zaczekajmy na półoś

co do mocowania amortyzatora to na pewno nie - wiem jakie sa obiawy czegos takiego bo juz to przeszedłem
te wibracje są wyraznie spowodowane obrotami pod obciazeniem czyli podczas dodawania gazu .... jesli nawet przy najwiekszych drganiach czy najmniejszych - odejmie sie gaz to wibracje ustają , dlatego musi to byc zwiazane albo z wykrzywiona półosia ,albo z jakims luzem na przegubach ( pocieszam sie w ten sposób ) bo tak naprawde myśląc technicznie uwazam ze jest to powazniejsza sprawa

choc dzis sobie uswiadomilem ze zawsze dowazałem koła bo były drgania
ale sie udawało wczesniej - teraz widocznie juz wada sie powiekszyla i dowazanie nic nie daje.............
_________________
Chrysler Town&Country Limited 3,8 98/99 grafit 145000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Pią Mar 21, 2008 1:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tomaj - co do buczenia u Ciebie ( robi sie koncik miłośników z ARCHIWUM X hehe ) moze jest zwalone jakies łożysko ale mikrofony nic nie dadza - predzej stetoskop - wiem ze szkoly ze to jedyny sposób zlokalizowania wszelkich szumów w napędzie ale mozna to zrobic tylko na podnosniku z włączonym napędem -

wszelkie naprawy z ustaleniem co jest przyczyną tak od razu moze wykonac warsztat którego pracownicy mają super doświadczenie a tego sie nie da zdobyć w szkole

szef miał problem w trzesaca sie kierownica w starym terano - byl w czterech warsztatach ( wlacznie z ASO ) ale dopiero jakis maly warsztat sobie poradzil bo akurat wczesniej udalo im sie naprawic identyczna przypadlosc w innym podobnym samochodzie - i tylko dlatego od razu naprawili ale to nie oznacza ze to najlepszy warsztat w polsce !!!
_________________
Chrysler Town&Country Limited 3,8 98/99 grafit 145000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Pią Mar 21, 2008 9:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Warsztat w którym kiedyś naprawiałem miał pelno gadżetów do sprawdzania, ale wlasciciel zmarł. U mnie problem twki pod większym obciążeniem, czym większe tym mocniej. Nie mam szans sprawdzić na podnośniku stetoskopem. Juz mialem auto na podnosniku i nic, jest cisza.
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Pią Mar 21, 2008 11:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

słyszałem że powstał chór narzekań .... moze tez byśmy zorganizowali zlot aut USA z nie wyjasnionymi objawami wszelkich maści i se ponarzekali - czyli zjazd OPĘTANYCH właścicieli amerykanów - może na jakimś placu przy kościele i odprawimy egzorcyzmy !!!! a na koniec spalimy na stosie jednego chryslera najbardziej OPETANEGO Twisted Evil
_________________
Chrysler Town&Country Limited 3,8 98/99 grafit 145000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ArtoArto
*
*


Dołączył: Mar 03, 2008
Posty: 268
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 20:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
_________________
Dodge Grand Caravan Sport 3,3 - 2000r. - zagazowany

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 20:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WłAśNIE SKOńCZYłEM 3 GODZINNE EGZORCYZMY

jeszcze sienie ciesze ................................

wymieniłem półoś prawą + końcówkę drążka kierowniczego (tak przy okazji)
po skończonych egzorcyzmach ( lekko zmęczony wyganianiem opętanej półosi - lekki luz na przegubie wewnętrznym ) wyjechałem sie przejechać po równej nawierzchni ( a tu u mnie nie za duzo takich )

kurde aż się boje powiedzieć że JEST...........D-O-B-R-Z-Eeeeee....??? !!!

ale musze to powiedzieć .........

jutro jak przejade się po rodzinie (oczywiście nie dosłownie ha )
napisze czy jest ok jak będzie ok oczywiście
ale jestem tematem tak zmęczony ze w innej sytuacji napisałbym już teraz że NAPRAWIONY a tak jeszcze tego nie zrobie Smile

jeszcze raz sie przekonuje ze obiawy nie musza wskazywac miejsca uszkodzenia - wszystko wskazywalo ze uszkodzenie jest po lewej stronie a zwalona byla prawa polos hmmmm ( mialem nie pisac ze naprawiony a to robie ........ )

WESOłYCH śWIąT żYCZę i jak najwięcej udanych i tanich napraw !!!!
_________________
Chrysler Town&Country Limited 3,8 98/99 grafit 145000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tomaj
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 1387
Skąd: Prawie Poznan

PostWysłany: Sob Mar 22, 2008 21:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak już uznasz że w 100% jest baprawiony to napisz:
czy ten luz był wyczuwalny jak półoś była założona czy dopiero jak ją zdjąłeś
miałeś jakieś buczenie - efekty w czasie jazdy?
_________________
VelSatis 3.5V6 LPG; ex Chrysler Voyager LE 3,8 AWD '98
gg3779721 ukryty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
januszmonster
*
*


Dołączył: Jun 17, 2006
Posty: 168

PostWysłany: Sro Mar 26, 2008 10:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam
teoretycznie mogę się cieszyc - wibracji BRAK
po wymianie półosi prawej

ale - jak to ja - nie jest jeszcze pełnia szczęścia
przy szukaniu powodu wymieniłem przednią lewą piastę
była dobra
(wymieniałem ją półtora roku temu na SKF)

ale ta nowa teraz wymieniona tez SKF prawie na 100% ......hałasuje hehehe

musze wymienic na tą co była wcześniej
pozatym jest ledwo wyczuwalna WIBRACJA ALE TO NAPRAWDE MIKRO
moze minimalnie jest cos nie tak i z drugą półosią Smile
albo teraz to juz tylko stare opony

czekam na klocki do wymiany , zmienie piaste na starą dobrą , przeloże koła lewo prawo i ustawie zbieżność hehe i wtedy zobaczymy - opony tez ale musze sie odkopac z debetow

a półoś prawa poddam wnikliwej sekcji zwłok - musze ustalic co tam było (mysle ze łożyska igiełkowe na krzyżaku)
luz jest ledwo wyczuwalny pozatym efektów dzwiekowych nie było - nasze samochody sa dobrze wyciszone (nawet piszczace hamulce ledwo słychać- po otwarciu szyby az sie przestraszyłem co tak strasznie zawodzi hehe )

pozdrawiam
_________________
Chrysler Town&Country Limited 3,8 98/99 grafit 145000
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ&#65533;

PostWysłany: Sro Mar 26, 2008 11:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ciesze sie ze w koncu doszedles do rozwiazania Laughing
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group