www.asu.pl :: Zobacz temat - Obroty na biegu jałowym
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Obroty na biegu jałowym

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
RafalP
*
*


Dołączył: Aug 14, 2007
Posty: 72

PostWysłany: Wto Wrz 18, 2007 6:49    Temat postu: Obroty na biegu jałowym Odpowiedz z cytatem

Witam,
jakie powinny być obroty na biegu jałowym, bo mam wrażenie że mam trochę za niskie?
_________________
Pozdrawiam,
Rafa�
-----------------------------------------------------------
Chrysler Voyager 3.3 V6 '96 + sekwencja BRC
Fiat Coupe 2.0 16V plus '96 + sekwencja BRC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Wto Wrz 18, 2007 6:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja w winim mam 800
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
RafalP
*
*


Dołączył: Aug 14, 2007
Posty: 72

PostWysłany: Wto Wrz 18, 2007 8:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam około 650, więc chyba coś nie halo, bo powinno być raczej w granicach 850. Co powinienem sprawdzić?
_________________
Pozdrawiam,
Rafa�
-----------------------------------------------------------
Chrysler Voyager 3.3 V6 '96 + sekwencja BRC
Fiat Coupe 2.0 16V plus '96 + sekwencja BRC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Wto Wrz 18, 2007 12:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

obroty.......


Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

nie wiem popytaj u fachowców moze podłączenie pod komp cos wykarze????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Wto Wrz 18, 2007 12:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja umiem regulowac tylko gazniki i nic wiecej
jedno co moglbym zobaczyc to czy linka sie nie zacina ale wtedy by bylo 1200 obr naprzyklad ale jak ponizej to.....mnie nie pytaj....sa od tego lepsi fachowcy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
datatomek
*
*


Dołączył: Apr 17, 2007
Posty: 259
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto Wrz 18, 2007 19:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja np. u siebie w V6 mam ok 600, może nawet niżej. I jest to całkiem poprawny wynik. Jeśli przy tych obrotach ( na biegu) Ci trzęsie, to znaczy że nie jest to wina zbyt niskich obrotów a raczej czego innego.
PS. Oczywiście piszę o benzynie...na gazie też coś koło tego.Ale na gazie nie jeżdżę...
_________________
Cirrus 2,5 LXI
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Sro Wrz 19, 2007 8:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mam w buicku 3.8 okolo 700
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
RafalP
*
*


Dołączył: Aug 14, 2007
Posty: 72

PostWysłany: Sro Wrz 19, 2007 9:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A więc w V6 te 650 to gicior obroty? Wcześniej jeździłem kosiarkami i tam to norma było 850 i myślałem, że w V6 też tak ma być.

Apropos trzęsienia, to nic nie trzęsie.
_________________
Pozdrawiam,
Rafa�
-----------------------------------------------------------
Chrysler Voyager 3.3 V6 '96 + sekwencja BRC
Fiat Coupe 2.0 16V plus '96 + sekwencja BRC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Sro Wrz 19, 2007 9:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mysle ze tak najwazniejsze zeby nie rzucalo silnikiem tylko rowno zeby chodzil a obroty mysle ze masz dobre
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Benek
*
*


Dołączył: Jun 22, 2006
Posty: 693
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sro Wrz 19, 2007 12:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie od zawsze było 800 rpm.
_________________
Chevrolet Trans Sport 3,4L V6 '01r,
Oldsmobil Silhouette 3.4L V6 '00r, Gazowany u Luky'ego
[IMG]http://images62.fotosik.pl/809/1b6d041f3d165805m.jpg[/IMG]
www.youtube.com/watch?v
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
krianksan3
*
*


Dołączył: Feb 15, 2007
Posty: 98
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: Czw Wrz 20, 2007 8:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jak od czasu do czasu falują i czasem spadają i zaczyna trząść to jaka może być przyczyna - silnik krokowy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
darioso
*
*


Dołączył: Mar 17, 2005
Posty: 208
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Wrz 20, 2007 12:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jezu! Już nie zaczynaj lepiej tego tematu tylko poczytaj sobie forum. Problem falowania obrotów i diagnozy jest obszernie opisany w innych wątkach. Very Happy Sorrki, ale nie chce mi się pisać Smile
_________________
WINDSTAR 96 3.8 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group