www.asu.pl :: Zobacz temat - PTS tylne zawieszenie problem z amortyzatorami
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PTS tylne zawieszenie problem z amortyzatorami

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Czw Sty 15, 2015 13:14    Temat postu: PTS tylne zawieszenie problem z amortyzatorami Odpowiedz z cytatem

Czy mozna cos zrobic by w moim PTS tyl tak sie nie bujał

Obecnie sa zamontowane zwykle amorki -niepoziomujące, monrow sensa tarac czy jakos tak- wzmacniane ,maja sprężyny jak mac-person -ponoc byly niedawno wymieniane .

Auto po przejechaniu np. spowalniacza na ulicy jeszcze przez długa czas sie buja

Czy macie jakies sprawdzone amortyzatory na tyl do pontiaca 3.8 1993
Czy jednak problem bedzie istnial zawsze bo zawieszenie jest przystosowane do innych amorków dla z systemem samopoziomującym.
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG


Ostatnio zmieniony przez robisum1 dnia Nie Maj 03, 2015 9:49, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Czw Sty 15, 2015 13:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie pamiętam jakiej firmy zakładałem w moim za drugim razem...z tego co pamiętam to były ciemno granatowe. Do tego w warsztacie rozciągneli i utwardzili sprężyny i chyba 32 milimetrowe gumy pod spód. Efekt oprócz wizualnego jest taki że auto jest sztywniejsze i nie macha dupą przy nierównościach w zakręcie,nie siada przy ciężarach. Minus to przy nie obciążonym samochodzie jest głośniej na progach czy dziurach...
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Czw Sty 15, 2015 14:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze u Ciebie byly takie
http://www.ebay.com/itm/Monroe-32333-Rear-Monroe-Matic-Plus-Shock-/121388100432?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3APontiac%7CModel%3ATrans+Sport&hash=item1c434b6b50&vxp=mtr


U mnie sa chyba takie zlomki

http://www.ebay.com/itm/Shock-Absorber-Sensa-Trac-Load-Adjusting-MONROE-58427-/261719258640?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3APontiac%7CModel%3ATrans+Sport&hash=item3cefaef610&vxp=mtr

ale to JEDY_V musialby potwierdzić bo to jeszcze za jego kadencji były montowane .

Nie wiem jak wstawia sie zdjęcia na forum ale moje auto stoi w miare ładnie tzn. nie siedzi .A nawet powiem wiecej ze gdy załadowałem je klocami debowymi i zawiozlem do tartaku to nic sie nie dzialo a włożyłem naprawde piec grubych mokrych ciężkich bali po 180cm ale jechalem po bardzo rownej drodze
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG


Ostatnio zmieniony przez robisum1 dnia Pon Kwi 20, 2015 22:47, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Czw Sty 15, 2015 14:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mój też normalnie stał ale z racji tego że robiłem w remontach to musiał sobie radzić z na prawdę dużymi ciężarami i często. Samo rozciągenie jeśli amory są miękkie tylko spotęguje bujanie...
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Sty 16, 2015 16:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Te wzmacniane sensatraki maja zalete jesli obciazasz tylna os(a mozna do 550kg) no i wade,jesli tyl jest pusty to niestety tak bujaja.Wczesniej byly zwykle amorki,nie wzmacniane bodajeze firmy Gabriel i te sie tak niekolysaly.Wiec szukaj zwyklych do tylu,czy to w sklepie u Rafala,czy jakimkolwiek innym.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Sob Sty 17, 2015 3:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadza sie tak jak pisałem wcześniej zładowałem kloce było grubo ponad 500kg i nic sie nie dzialo no ale z takimi obciążeniem nie jezdzi sie na co dzien
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Sty 17, 2015 12:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na budowę jak znalazł Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Pon Kwi 20, 2015 9:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam juz dosc tego bujania czy jade sam czy obciążeniem to nie ma roznicy ,wczorej wrocilem wypadu - 4 osoby plus pies i troche klamotow wedkarskich w bagazniku i gdy tylko droga byla prosta to jakos sie podróżowało ale gdy asfalt robil sie nierówny autem bujało jak cholera

Masakra jakaś ,a po drugie po którymś z takich bujnięć cos pierdyknelo po wsadzeniu łba po auto okazało sie ze wygięła sie -naderwała lewa łapa trzymająca sprężynę od dołu ,dla tego remont zawieszenia jest nie nieunikniony .

Nie wyobrażam sobie by jechać tym autem w trase w 7 osob z bagażem

Dla tego szukam info od osob ktoore poradzily sobie z tym problemem ,co zrobic by tak pudlem nie bujało .
Macie konkretne sprawdzone części lub sposoby by zniwelować te bujanie to prosze piszcie
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG


Ostatnio zmieniony przez robisum1 dnia Nie Maj 03, 2015 8:18, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Kwi 20, 2015 10:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wyciegnij sprezyny,daj do rozciagniecia i hartowania,to troche utwrdzi tyl,po za tym wymien amorki,innego rozwiazania nie ma.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Pon Kwi 20, 2015 10:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiesz moze ile takie sprezyny powinno sie wyciagnac
A co myslisz o zalozeniu grubszych sprezyn .
No i jakie te amorki teraz zalozyc
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Kwi 20, 2015 10:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://allegro.pl/pontiac-trans-sport-lumina-apv-amortyzator-kyb-i5222573710.html
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Pon Kwi 20, 2015 10:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieki za link a znasz kogos kto ma te zalozone w pontim i poprawily mu sie warunki jazdy
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Kwi 20, 2015 11:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak,transsport23 z Łodzi
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Pon Kwi 20, 2015 11:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale kol z Lodzi transsport23 pisze w tym watku powyżej ,ze nie pamieta dokladnie jakie zakładał ze byly jakies ciemno granatowe a te sa szare .
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Kwi 20, 2015 12:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja pier....,a co ma kolor do tego.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Pon Kwi 20, 2015 15:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bo dla mnie to ma znaczenie , jesli transport23 pisze ze nie pamieta nazwy a wydaje mu sie ze byly ciemno granatow to na pewno nie sa te które podajesz w linku wiec przed decyzja zakupu dmucham na zimne by sie nie wier... olic w to samo co juz mam
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Kwi 20, 2015 15:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czlowieku zacznij przegladac www.rockauto.com na chwile obecna jestes jak dziecko we mgle
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Pon Kwi 20, 2015 16:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jedy_V i więcej luzu w dupie .

Jeśli sugerowałeś się ta strona przy wyborze amortyzatorów to-no comment

Kolega transsport23 na 100% nie zakładał tych amortyzatorów ,ktore podales w linku -tak ze po co wprowadzasz w błąd mnie i innych zainteresowanych tym wątkiem
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG


Ostatnio zmieniony przez robisum1 dnia Nie Maj 03, 2015 8:31, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Kwi 21, 2015 17:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Potoczna nazwa PTSa ponton nie wziela sie z jego kolorow tylko wlasnie z charakterystycznego bujania.I obojetnie czy to byly orginalne pompowane amorki,zwykle olejowo-gazowe czy takie jak ja zamontowalem(wzmacniane do pracy na budowie).
Po za tym amortyzator tlumi drgania a nie bujanie,za to odpowiadaja fabryczne o miekkiej charakterystyce sprezyny.
Ale skoro jestes madrzejszy to szukaj porad na wlasna reke,bo ja na pontonach zeby zjadlem.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Wto Kwi 21, 2015 20:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiem, ze wiedzę masz ,bo nie raz mi juz pomogłeś ,ale nie usprawiedliwia Cie , ze doradziłeś mi amorki których na 100% nie zakładał transsport23 -pytałem go o to i nie potwierdził .
- i tego nie mogę zrozumieć, ale może mało kumaty jestem Smile

Mowisz ze amorki nie odpowiadają za bujanie autem, a przeciez kilka postow wyżej radzisz by je wymienić - znowu nie kumam

Szukam informacji na ten temat nie tylko tu ,a pytam tez tu bo od tego miedzy innymi jest forum .

a co do działania amorków to znalazłem takie info cyt.


Amortyzator – element odpowiadający za stabilne pokonywanie przez auta nierówności. Najczęstsze awarie amortyzatorów to wybicie oleju bądź gazu wypełniającego jego środek. Zużycie amortyzatorów najczęściej objawia się pływaniem auta na nierównościach.....

tak ze jestem jeszcze głupszy niż bylem -(
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG


Ostatnio zmieniony przez robisum1 dnia Sro Lis 04, 2015 23:05, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Nie Maj 03, 2015 8:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wywaliłem te gumy i juz troche mniej buda buja .
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kzyho
*
*


Dołączył: Mar 23, 2005
Posty: 124
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw Wrz 10, 2015 15:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jako, że miałem utworzyć podobny temat o bujaniu, to pozwolę sobie odświeżyć ten.

robisum1 czy udało Ci się ostatecznie poradzić z problemem bujania? Co pomogło?

U mnie jeszcze nie wiem czy jest to normalna charakterystyka tego amerykańskiego auta (wszak ponton w końcu) czy jednak jest już coś zużyte. Na drodze ogólnie się jedzie w miarę OK, pomijając miękką bardzo charakterystykę i związane z tym bujanie.
Natomiast większym wyzwaniem są wszystkie progi zwalniające, które muszę przejeżdżać stosunkowo naprawdę wolno. Jak raz przejechałem ciut szybciej, to mi przód tak wbiło w dół, że aż uchwytem do holowania przywaliłem w asfalt. Generalnie jak przejeżdżam przez taki spowalniacz, to po pierwsze dość mocno się go odczuwa w środku, bo auto podbija, a po drugie po zjechaniu z niego, to zwykle jeszcze mam ze dwa bujnięcia góra-dół. Czy tak jest normalnie czy też mam już zużyte amortyzatory albo sprężyny?
Mam wersję europejską z pompowanym tyłem.
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 '93 LPG
Ford Consul 2.8 '73 coupe LPG   Ford Transit 2.0 Concorde 500RS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Czw Wrz 10, 2015 16:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja w jednym i drugim mam rozciągnięte i utwardzone sprężyny, ponadto w 2.3 23mm gumy pod nimi. I o ile w 2.3 przyniosło to super rezultaty jest głośno ale sztywno i przewidywalnie,to już w drugim jest po prostu lepiej niż było. A to dlatego że mam w nim ponad stu litrowy zbiornik gazu za tylnią osią,no i przy zjeździe z progu czy nierówności nim buja. Mniej niż przed rozciąganiem ale nadal buja...
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kzyho
*
*


Dołączył: Mar 23, 2005
Posty: 124
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią Wrz 11, 2015 9:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tylko u mnie mam wrażenie, to przede wszystkim fajnie, jakby przód tak nie nurkował również. Tył to taki drugorzędny mi się wydaje, choć pewnie też by mu nic nie zaszkodziło, jakby ciut mniej sprężynował.
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 '93 LPG
Ford Consul 2.8 '73 coupe LPG   Ford Transit 2.0 Concorde 500RS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Pią Wrz 11, 2015 10:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to masz do bani amorki,bo mi przód nurkuje tylko przy ostrym hamowaniu...
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kzyho
*
*


Dołączył: Mar 23, 2005
Posty: 124
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią Wrz 11, 2015 14:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tylko Ty masz 2.3 - "zdeka" lżejszy silnik, czyli z automatu przód też mniej podatny na "wahliwość".
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 '93 LPG
Ford Consul 2.8 '73 coupe LPG   Ford Transit 2.0 Concorde 500RS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Pią Wrz 11, 2015 17:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I 2.3 i 3.1 i 2.3 waży 100kg więcej !!! Tj ; 1735kg a 3.1 1632kg
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kzyho
*
*


Dołączył: Mar 23, 2005
Posty: 124
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią Wrz 11, 2015 21:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmm... dość dziwne, ale OK.
Mój 3.8 w dowodzie chyba 1750 kg czy jakoś tak ma.
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 '93 LPG
Ford Consul 2.8 '73 coupe LPG   Ford Transit 2.0 Concorde 500RS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Pią Wrz 11, 2015 21:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wpisałem dane z dowodów,tak więc między 2.3 a 3.8 praktycznie nie ma różnicy...
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kzyho
*
*


Dołączył: Mar 23, 2005
Posty: 124
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią Wrz 11, 2015 21:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Według danych z netu, bo w dowodach w sumie to różne rzeczy czasem się znajdują... :
2.3 1695 kg
3.8 1792 kg

Więc 100 kg różnicy i podejrzewam, że 99% z tej wagi na przodzie właśnie. W sumie trochę tej różnicy jest jednak. Ale nie mówię, że z zawiechą nic nie mam. Wszak auto niedawno kupione i dopiero je "odkrywam" powoli Smile
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 '93 LPG
Ford Consul 2.8 '73 coupe LPG   Ford Transit 2.0 Concorde 500RS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sob Wrz 12, 2015 9:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W Łodzi sprawdzeni zawiechy na szarpakach kosztuje 20,- myślę że u Ciebie podobnie, więc po co gdybać
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kzyho
*
*


Dołączył: Mar 23, 2005
Posty: 124
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto Paź 13, 2015 23:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No więc ostatnio byłem u kolegi na sprawdzeniu m.in. sprawności amorków. Przód wyszedł 45%, więc szału nie ma, ale jeszcze jakoś żyją. Za to tył... oba ciekną, jeden trzyma jeszcze jakieś marne 27%, a drugi już praktycznie nie istnieje - 9% Sad
Więc chyba mieliście rację, że to tył przede wszystkim mi buja. No nic, trzeba będzie pozbierać trochę i te 6 stów wyłożyć na komplet nowych pompowanych amorów za jakiś czas...
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 '93 LPG
Ford Consul 2.8 '73 coupe LPG   Ford Transit 2.0 Concorde 500RS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
pawelxp
*
*


Dołączył: Dec 01, 2012
Posty: 418
Skąd: Opole

PostWysłany: Wto Lis 03, 2015 23:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mnie sie wydaje ,że to całe bujanie to kwestia zuzycia zawieszenia-amorki ,spreżyny...etc.W poprzednim pontonie 3.8 zawieszenie miałem wygodne ,po jeździe po dziurach nic nie stukało ani nie bujało ,drogi trzymał sie fenomenalnie-raz nawet jak mi odwaliło to przegoniłem go po kretej i cholernie dziurawej drodze 130-170 km/h-żadnego bujania ani dyskomfortu,szedł jak przyklejony.Ale koleś od którego kupiłem twierdził ,że robił całe zawieszenie......(niepompowany tył)....Teraz mam pts-a 3.1z2razy wiekszym przebiegiemi zaraz po kupnie jakiś baran odwalił szopkę na drodze i musiałem go ostro minąć przy 80 km/h....tak zabujało pontonem ,że myslałem ze wylecę z drogi,po wyminieci goscia chustnęło nim jeszcze ze 6 razy-ledwo opanowałem auto....pojechałem na trzepaki po ty zdarzeniu i okazuje się ,że tył mam 61 % i 63% a przód oba ponad 70%...szok!!!! I bądź tu mądry...ale zuzycie jest do tego pewnie sprężyny zmeczone -bo mam 430.000 km więc po prostu trzeba wszystko wymienić Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Sro Lis 04, 2015 23:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Żebym wiedział co trzeba wymienić to bym wymienił
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kzyho
*
*


Dołączył: Mar 23, 2005
Posty: 124
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw Lis 05, 2015 1:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pawelxp napisał:
Mnie sie wydaje ,że to całe bujanie to kwestia zuzycia zawieszenia-amorki ,spreżyny...


Tylko moj w sumie dobrze sie drogi trzyma. Jedzie stabilnie, nigdzie nie ucieka, nawet na lukach autostrady przy 140 km/h, zakrety tez calkiem pewne. Jedynie paskudnie sie przejezdza przez progi spowalniajace i generalnie z poprzecznymi przeszkodami radzi sobie dosc srednio. Ale jak juz pisalem wyzej u mnie z tylu amorki praktycznie nie istnieja, a z przodu tez juz nie pierwszej mlodosci, takze trudno sie dziwic. Przebieg mam niby wedlug licznika 268 tys. km. Czy prawdziwy trudno stwierdzic, ale jakos szczegolnie zniszczony nie jest, wiec moooze...
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 '93 LPG
Ford Consul 2.8 '73 coupe LPG   Ford Transit 2.0 Concorde 500RS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group