www.asu.pl :: Zobacz temat - Klapa tylna PTS przerabial ktos na przycis ?? PROSZE o pomoc
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Klapa tylna PTS przerabial ktos na przycis ?? PROSZE o pomoc

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elementy i akcesoria
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Bartosz001
*
*


Dołączył: Jan 03, 2014
Posty: 13

PostWysłany: Pon Sty 06, 2014 22:02    Temat postu: Klapa tylna PTS przerabial ktos na przycis ?? PROSZE o pomoc Odpowiedz z cytatem

Witam, kupilem pontiaca niedawno i nieposiada on klamki ani wkladki w tylnej klapie, i chcialem przerobic ja na elektryczna, i moje pytania :
1) co musial bym zakupic
2) jakis schemat (najlepiej wytlumaczyc na chlopski rozum) jak mam to podlaczyc
3) od czego przycisk do srodka oraz jaki sterownik centralnego zamka z pilotem do klapy zakupic zeby otwieral klape oraz wszystkie drzwi

pozdrawiam ! i dzieki !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Pon Sty 06, 2014 22:09    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Wszystko jest opisane na forum, poszukaj.
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Pon Sty 06, 2014 23:12    Temat postu: Re: klapa Odpowiedz z cytatem

http://asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8364&highlight=otwieranie+klapy
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Sty 07, 2014 9:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dasz se rade... jak cos to pytaj. robilem to w kilku pontonach.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Sty 07, 2014 11:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Opisze po krotce moj przyklad.Potrzebne rzeczy/materialy:
1.silownik linkowy otwierajacy klape bagaznika,wykorzystalem z escorta usa
2.kontaktron-wylacznik zwierajacy obwod po przylozeniu pola magnetycznego/magnesu
3.zaslepka/znaczek pontiaka na miejsce orginalnej klapki
i to wlasciwie wszystko.
Wazne jest aby pod brakujaca klamka zostala metalowa tarcza wraz z ciegnami idacymi do zamka.
Silownik montujesz pod tapicerka klapy,linke podlaczasz do metalowej tarczy z ciegami tak,ze po podaniu napiecia wciagana linka obroci tarcze w kierunku jakby robila to orginalna klamka.
Elektrycznie wyglada to tak.Zasilanie silownika podlaczasz pod orginalna instalacje centralnego zamka w taki sposob,ze po otwarciu zamkow w aucie jest mozliwosc po zblizeniu magnesu do kontaktrona otwarcia klapy,a po zamknieciu zamkow kontaktron nie dziala.
Sam kontaktron montujesz w miejsce starej klamki i przykrywasz znaczkiem pontiaka(okraglym),moze byc znaczek z VW lub BMW
Laughing Laughing Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Sty 07, 2014 11:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i kazdy z magnesem ci moze otworzyc klape?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Sty 07, 2014 12:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przeciez pisze jak byk,jak ma byc podlaczony kontaktron.
Centralny zamkniety kontaktron nie dziala,centralny otwarty dziala.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Sty 07, 2014 12:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a w ktorym miejscu masz podlaczony kontrakton. na oryginalny zamek ida 2 kable. pojawia sie w nich napiecie raz plus i minus ,a raz minus i plus(w zaleznosci czy zamek otwarty czy zamkniety). o ile pamietam to pojawia sie ono na chwile. moze sie myle ,ale wlasnie dlatego stosowalem przekaznik bistabilny bo jakby napiecie bylo ciagle przy otwartym zamku to sprawa by byla latwiejsza.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Sty 07, 2014 13:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i tu do listy czesci trzeba dopisac PRZEKAZNIK BISTABILNY,o ktorym mi sie zapomnialo Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Sty 07, 2014 13:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no Wink

reasumujac: sprawa jest prosta,silownik mozna skolowac ze szrotu albo kupic na gieldzie/allegro itp. przekaznik samochodowy jest do kupienia wszedzie,bistabilny raczej w sklepach z elektronika. otwieranie mozna sobie zorganizowac w dowolny sposob. ja mam przycisk tzw. dzwonkowy hermetyczny w obudowie -daszku nad tablica rejestracyjna ,ktory to daszek jednoczesnie jest uchwytem podnoszenia klapy w tej wersji nadwozia. jedi_v ma kontaktron. ja wybralem przycisk bo lubie otwierac klape 1 reka w drugiej trzymajac np. zakupy. wczesniej mialem rozwiazanie z "klamka" pod daszkiem ktora uruchamiala kontaktron ,ale na jakiejs imprezie mi to koledzy urwali:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Sty 09, 2014 7:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli nie ogarniasz tematu to kup nowke.Z ciekawosci napisalem do POLEX-u a to odpowiedz:
"Witam!

Zamek tylnej klapy - tzw. motylek - Zamiennik - 220zł/szt detal brutto do
zam. 2 dni robocze
- lub Zamiennik -
150zł/szt detal brutto do zam. 2 tygodnie "
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Sty 09, 2014 9:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...albo kup klamke od poloneza trucka/nyski/zuka. jest tansza i rownie "sliczna" Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
pontiac123
*
*


Dołączył: Aug 19, 2012
Posty: 160

PostWysłany: Czw Sty 09, 2014 23:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak ale siłownik chyba musi być mocny aby dał radę odciągnąć rygle w klapie?
_________________
Pontiac Trans Sport 3,1
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Pią Sty 10, 2014 6:54    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Przeca napisane 4-6kg.
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Sty 10, 2014 9:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kupisz taki bez problemu. jak bedzie mial problem to w zamkach tylnej klapy sa sprezyny-agrafki. po dwie na strone -mala i duza. odepniesz po duzej i odciazysz silownik.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Sty 10, 2014 19:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja u siebie zadnych sprezyn nie sciagalem, a silownik zalozylem taki zwykly chinski od centralnego zamka za 12zl i dzialalo Smile sam otwor w klapie po klamce zalepilem oryginalnym dekielkiem z kierownicy jakiegos modelu pontona (kupione na allegro po 5zl/szt Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Sty 10, 2014 20:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobry pomysl,silownik ze sztywnym i krotkim ciegnem moze byc lepszym rozwiazaniem niz linka.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Sty 10, 2014 20:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no nie wiem. linke mozesz zastapic krotkim ciegnem i odwrotnie. silowniki od centralnego zamka dzialaja na innej zasadzie. to co my mamy to elektromgnes. plynie napiecie-ciagnie,napiecie zanika-puszcza. silownik z centralnego zamka to silniczek zebatka i sprzegielko. plynie napiecie-ciagnie,zanika napiecie-pozostaje w tej samej pozycji.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Sty 10, 2014 20:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie darku nie zostaje! silniczek (taki uniwersalny) C.Z. to silniczek z zebatka + "listwa zebata" - silnik sie kreci i ciagnie/wypycha listwe. wylaczysz napiecie silnik staje ale sprezyna zamka wraca listwe w polozenie pierwotne - nie ma z tym najmniejszego problemu.
ja nie mialem zbytnio czasu sie z tym bawic bo klamki oryginalnej wogole nie mialem i otwieralo sie ciagnac drutem przez dlugosc calego auta Smile

silownik za pomoca dolaczonych łacznikow polaczylem z ciegnem idacym do motylka, pamietam ze byl zamontowany na skos i nawet pasowal w oryginalne otwory technologiczne klapy, montaz doslownie 5min. przycisk otwierania zabudowalem obok lampki oswietlenia tablicy, napiecie wzialem z tylnej pozycyjnej - tak wiec otworzyc bagaznik dalo sie tylko przy zalaczonych swiatlach - w ten sposob nie cza bylo kombinowac z przekaznikami itp....no i raz mi to uratowalo dupe bo dzieciak mi zamknal kluczyki w aucie Smile a jako ze mialem hak to do gniazda haka podpialem sie zewnetrznym aku i oswietlilem tylne pozycje i juz moglem sie dostac do srodka bez wylamywania zakmow czy kombinowania z ramkami szyb
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
szczery2008
*
*


Dołączył: Oct 16, 2013
Posty: 146
Skąd: Giżycko i okolice

PostWysłany: Pią Sty 10, 2014 20:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam koledzy Wink mnie ciekawi te rozwiązanie;posiadam sprawny zamek klapy,ale zawsze to coś innego niż oryginał Laughing więc z chęcią bym to zastosował w swoim ponczku Rolling Eyes Dobre rozwiązanie,a tym bardziej,że ten elemęt jest i tak wadliwy.Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Sty 10, 2014 20:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to ja zawsze jak montowalem zamki centralne trafialem na jakies inne silowniki-one zawsze zostawaly w takim stanie jakie podane zostalo napiecie. takie tez silowniki mamy w naszych autach. ja bym nie chcal miec mozliwosci otwarcia klapy tylko w trakcie wlaczonych swiatel:) no ale kazdy robi jak lubi;)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Sty 11, 2014 18:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

darku taki silownik napewno jest na "listwie" i wraca Smile

http://allegro.pl/silownik-slave-silowniki-do-centralnego-zamka-wwa-i3793157792.html

>ja bym nie chcal miec mozliwosci otwarcia klapy tylko w trakcie >wlaczonych swiatel:) no ale kazdy robi jak lubi;)

no ja nie powiem - nie jest to idealne rozwiazanie bo cza miec wlasnie wlaczone swiatla i JEST z tym klopot! ale mozna to zrobic bardzo szybko i to zaleta Smile
najlepszym rozwiazaniem byloby pociagniecie kablkow i montaz guziczka gdzies w okolicy kierowcy Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Sty 11, 2014 19:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale co ci to da? idziesz z zakupami do auta. otwierasz drzwi kierowcy, naciskasz guziczek i idziesz do tylu zeby podniesc klape? sorry dla mnie nie do przyjecia:)

podchodze z pakunkami do auta naciskam unlock na pilocie, uaktywnia mi to przycisk na uchwycie podnoszenia klapy, lapie za ten uchwyt jednoczesnie naciskajac przycisk( uzywam jednej reki bo w drugiej np. zakupy)

prosciej i bardziej intuicyjnie sie nie da chyba:)

tak by zrobilo gm gdyby nie pelne nagazyny pokracznych klamek od klap ciezarowek i pickupow z ktorymi cos trza bylo zrobic bo ksiegowi buczeli Wink

co do silownika-nie wroci na miejsce tylko go sprezyna zamka centralnego pociagnie na miejsce jak napiecie zaniknie. przeciez te silowniki sa stosowane do typowych centralnych zamkow i maja dzialac tak ze wypychaja trwale lub wciagaja dzyndzelek wystajacy w wiekszosci aut w rogu drzwi. oczywiscie musza sie te silowniki poddawac bo przciez recznie tez musi sie dzyndzelka dac wygciagnac albo wcisnac. nie stosowalem takiego silownika do klapy w pontonie ale jesli piszesz ze on daje rade to potania to troche wykonanie tematu bo ja stosowalem zawsze tego typu: http://allegro.pl/silownik-tylnej-klapy-uniwersalny-elektromagnes-i3832432132.html
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Sty 11, 2014 21:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiesz darku z tymi zakupami to ja sobie zdaje sprawe z upierdliwosci ! Smile moj problem polegal na tym, ze u mnie zamka z zewnatrz wogole nie bylo, na klapie nie bylo tapicerki a otwieranie bagaznika odbywalo sie przez cieganie przewodu przeciagnietego przez cale auto i wyprowadzonego obok kierowcy - czasem sie dalo tak otworzyc, czasem drut sie o cos blokowal i zeby otworzyc cza bylo sie udac na tyly i otworzyc zamek recznie ciagnac za ciegno Smile w tym przypadku kazde inne rozwiaznie bylo lepsze Smile
a najlepszym by bylo zalozenie centralki alarmu z przyciskiem bagaznika sterowanym z pilota np. taniego Magicara 440 i juz mamy klape na pilota Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
pontiac123
*
*


Dołączył: Aug 19, 2012
Posty: 160

PostWysłany: Sob Sty 11, 2014 21:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a posiada ktoś zdjęcia jak macie to zamontowane?
_________________
Pontiac Trans Sport 3,1
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kzyho
*
*


Dołączył: Mar 23, 2005
Posty: 124
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sro Wrz 30, 2015 21:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To ja mam takie pytania.
Moja klameczka jest w pełni sprawna, ale być może nie umiem jej obsługiwać Wink
Czy fabryczny centralny zamek powinien jakoś odblokowywać ją, żeby móc ją przekręcić bez kluczyka? Czy jest w ogóle taka opcja?

Jeżeli nie, to czy fabryczny centralny zamek, po podłączeniu sterownika radiowego, ma jakąś opcję osobnego otwierania klapy bagażnika, żeby mieć pilota z osobnym guziczkiem?

Jeżeli obie opcje wyżej są na nie, to czy kombinowaliście z jakimś podłączeniem elektrycznego otwierania do sterownika radiowego przy założeniu, że mamy sprawną klameczkę? Te wszystkie siłowniki, o których piszecie, zadziałają wówczas gdy nie ma włożonego w klameczce kluczyka?

Bardzo irytuje mnie aktualnie konieczność wyłączania silnika, żeby pasażer mógł sobie coś z bagażnika wyciągnąć...
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 '93 LPG
Ford Consul 2.8 '73 coupe LPG   Ford Transit 2.0 Concorde 500RS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Wrz 30, 2015 21:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

odpowiedz masz w moim opisie przeróbki. nie musisz wyłączać silnika . wystarczy tylko przyciskiem w drzwiach odblokować zamek centralny. to coś z tyłu fabrycznie dziala tak: jak centralny jest zamkniety to musisz miec klucz aby otworzyć klape. jak centralny jest otwarty to klucz nie jest potrzebny. nie ma osobnego obwodu i nie jest potrzebny bo on by tylko odblokowywyal możliwośc otwarcia bez klucza co mozesz zrobic pilotem notwierajac centralny lub przyciskiem w drzwiach od srodka. system fabryczny otwierzania klapy,jego dzialanie i uroda jest poroniony. chyba tylko chęć posiadania nietkniętej konstrukcji by mnie zmusił do jego posiadania. no ale wtedy tez nie mam lpg, i innych ułatwiajacych zycie zmian konstrukcyjnych.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Kzyho
*
*


Dołączył: Mar 23, 2005
Posty: 124
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw Paź 01, 2015 1:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czyli tak, jak podejrzewałem od początku. U mnie jest coś zwalone z centralnym zamkiem, bo klapy bez kluczyka nie otworzę pomimo otwartych centralem pozostałych drzwi. Pewnie jakiś siłownik albo brak prądu na nim.
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 '93 LPG
Ford Consul 2.8 '73 coupe LPG   Ford Transit 2.0 Concorde 500RS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Paź 01, 2015 1:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Otworz klape z kluczyka,zdemontuj tapicerke i silownik bedziesz mial na widoku,jesli nie klepie po nacisnieciu przycisku otworz/zamknij na drzwiach kierowcy to pewnie jest uwalony,sprawdz na zaroweczke 12V czy na wtyczke przychodzi napiecie.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elementy i akcesoria Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group