www.asu.pl :: Zobacz temat - PTS - pytania
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PTS - pytania
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Wto Lip 07, 2015 18:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zrób jak ruskie,nabij gazem z butlii 11 kg Smile jak uzyskasz ciśnienie to może ruszy...Wink
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
columbo
*
*


Dołączył: Sep 07, 2008
Posty: 121
Skąd: Biskupiec City

PostWysłany: Sro Lip 08, 2015 15:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kzyho bierz 3.8
Jak sie bawic to sie bawic Smile
Z amerykanskich mini vanow Pontiac jest najtanszy w eksploatacji.
Podsumowujac;
Nie bac sie, kupowac, jezdzic, cieszyc sie z jego posiadania i plakac, ze juz takich nowych nie robia
_________________
Chevrolet Venture 3.4L 2004
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kzyho
*
*


Dołączył: Mar 23, 2005
Posty: 124
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sro Lip 08, 2015 16:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spoko, spoko. Wlasnie jade po jednego Wink
Mozliwe, ze data produkcji 93, a pierwszej rejestracji az 2 lata pozniej?
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 '93 LPG
Ford Consul 2.8 '73 coupe LPG   Ford Transit 2.0 Concorde 500RS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sro Lip 08, 2015 17:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A czemu nie...
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kzyho
*
*


Dołączył: Mar 23, 2005
Posty: 124
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sro Lip 08, 2015 17:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bo to dosc jednak dlugi okres. Jeszcze sie z tak duza roznica dat nie spotkalem, ale fakt, ze moje auta zza oceanu nie plynely na sprzedaz Wink
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 '93 LPG
Ford Consul 2.8 '73 coupe LPG   Ford Transit 2.0 Concorde 500RS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sro Lip 08, 2015 19:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiesz, to tak naprawdę może być 13 m-c...
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kzyho
*
*


Dołączył: Mar 23, 2005
Posty: 124
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw Lip 09, 2015 10:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cóż... to czy mnie polubiliście czy nie, to jednak do amerykańskiej rodziny się zapisałem.
Nie wszystko zdecydowanie takie "idealne", jak by sobie życzył tego sprzedawca, ale auto wczoraj w nocy stanęło pod moim domem Smile
Jeszcze do końca nie wiem czy się cieszę czy boję się, że najbliższe miesiące okażą się wtopą i wydatkami na auto, ale jest i mam nadzieje, że za jakiś czas też będę mógł mu takie pozytywne, jak Wy, recenzje wystawiać Smile
http://olx.pl/oferta/van-7-osobowy-pontiac-trans-sport-idealny-stan-gaz-CID5-IDaJjnZ.html#32a115be43

Link się pewnie zdezaktualizuje za chwilę, ale jest to 3.8, rocznik 93, wersja europejska, w całkiem przyzwoitym stanie ogólnym. Gaz sekwencja ESGI z nowymi wtryskami REG OMVLa. Do wymiany na tą chwilę i od zaraz pompa wody i pasek wielorowkowy - dostałem te części w komplecie. Ostateczna cena 4500 zł. Acz chyba też akumulator będzie od zaraz do wymiany, bo do pracy mi dziś już nie odpalił... :/
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 '93 LPG
Ford Consul 2.8 '73 coupe LPG   Ford Transit 2.0 Concorde 500RS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Lip 09, 2015 18:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mój też jest 93 a pierwsza rej. 94. Kupiłeś fajne auto. Polecam aku AUTOCRAFT. Można kupić na allegro. Mamy je z kumplami sprawdzone od lat w wielu autach.
Jaką masz butlę i gdzie zamocowaną?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Kzyho
*
*


Dołączył: Mar 23, 2005
Posty: 124
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią Lip 10, 2015 1:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Butla pod podłogą zamiast koła. Innej opcji sobie nie wyobrażam i z góry odrzucałem jakieś walce we wnętrzu.
Niestety niedługo kończy się legalizacja. Gazu po kupnie było mało i weszło przy tankowaniu 38 litrów. Ile ma dokładnie niestety na razie nie wiem (sprzedawca nie ma papieru homologacji na butle, ma tylko skan, ma dosłać... :/ ).
Jedyne co, to albo trzeba komputer przeprogramować albo guzik/wskaźnik poziomu odwrotnie podłączyć, bo przy pełnej butli świeci rezerwa, a przy pustym pokazuje pełną butlę.
No i jak najszybciej muszę tę pompę wody wymienić, bo brzmi to auto jak sieczkarnia aktualnie :/




Takie pytanie:
1) pod maską mam lampkę oświetlającą komorę silnika. Gdzie jest krańcówka od niej? Naprawdę dość dokładnie szukałem i nie mogę jej odkryć... Ta lampka jest u mnie standardowo odpięta, co mogłoby sugerować, że się ciągle świeciła, no i chciałem właśnie krańcówkę sprawdzić.

2) skrzynia bardzo ładnie, niezauważalnie wręcz zmienia biegi. Chciałem jednak zapytać, czy taka jest jej specyfika, że jak już sobie jechałem stałą prędkością i skrzynia maksymalnie zredukowała obroty silnika, to potem żeby jakoś przyspieszyć trzeba na tyle konkretnie gaz wcisnąć, żeby nastąpiła redukcja? Bo jeżeli wcisnę gaz tylko trochę, redukcja nie nastąpi, to auto powiem szczerze może minimalnie przyspiesza, ale jest to mało zauważalne... Pytam, bo w Mercedesie też mam automat i tam bez redukcji, ale jednak przyspieszanie dość konkretne występuje. Ale może to być też różnica w stosunku moc/masa (w Mercedesie mam 220 KM i pewnie te 200 kg mniej niż Trans Sport).

3) Co powinno być podświetlane na desce rozdzielczej? Może ktoś ma jakąś fotę na przykład? Guziczki od klimy/nawiewów podejrzewam, że powinny się świecić? Tam jakieś żarówki są czy jak to jest zrobione? Bo u mnie dość ciemno mam wrażenie Sad
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 '93 LPG
Ford Consul 2.8 '73 coupe LPG   Ford Transit 2.0 Concorde 500RS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Pią Lip 10, 2015 6:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Świecić powinny wszystkie, żaróweczki są dostępne bez problemu. Ja u siebie dałem taśmę led,dwa paski po trzy diody i jest gitara Smile w przełączniki świateł i wycieraczek dałem zwykłe diody ale chyba nie lubią napięcia większego niż 12v bo się upalają trzeba by jakiś rezystor czy opornik dać. Tak więc szkoda czasu i lepiej w pakować żarówki. Gratuluję zakupu no i niech się dobrze sprawuje Smile
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Lip 10, 2015 7:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podświetlenie klimy padało u mnie regularnie więc wymieniłem na ledy. Wymieniłem też na ledy podświetlenie radia i deski. Przyciski po obu stronach zegarów mają po 2 zaróweczki i łatwo sie je wymienia.
Krańcówki od lampki komory silnika nie znajdziesz bo jej nie ma. Ta lampka ma wyłącznik przechyłowy.Jak zamkniesz klapę to gaśnie zmieniając położenie. Auto ma milion żarówek oświetlajacych wnetrze. W sumie jest tego ponad 100W(myślę tu tylko o oświetleniu kabiny) do tego niewiele mniej to podswietlenie wskazników,tablic itp. Warto to wszystko raz na zawsze wymienić na ledy-święcą mocniej i ładniej, a ponadto możesz sobie w nocy zostawić otwarte drzwi na kilka godzin(np na pikniku,na zlocie) i nie martwić się ,że rano nie odpalisz.
Co do skrzyni to zalezy z jaką predkością jedziesz. Rzeczywiście jak zapięty jest 4 bieg i wyłączone sprzęgło hydrokinetyczne oraz jedziesz dość szybko to przyśpiesznie bez redukcji nie jest powalajace. No ale od czego masz kickdown:)
Dla mnie też oczywiste,że butla pod podłogą ale widziałem kwiatki z walcem za siedzeniami więc niewiele w temacie mnie zdziwi. Jest fajne miejsce pod podwoziem do zamontowania koła zapasowego . To dokładnie miejsce pod siedzeniem kierowcy. Musisz tylko kupić zdemontowaną windę koła zapasowego i wywiercić 2 otwory w podwoziu. Koło pasuje tam świetnie i nie zaśmieca kabiny.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Kzyho
*
*


Dołączył: Mar 23, 2005
Posty: 124
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią Lip 10, 2015 12:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Radio mam nieoryginalne, więc podświetlenie ma swoje własne. W przyciskach koła zegarów tylko jeden od świateł nie świeci. Za to przy panelu koło radia ciemno wszędzie bardzo. Wy robiliście LEDy, ale jak rozumiem ten panel z guzikami ma po prostu normalne żaróweczki 1,2 W te małe od tyłu? Czy jakieś inne rozwiązanie jest?

Z tą skrzynią dokładnie o takie prędkości rzędu 70-100 km/h właśnie mi chodziło. Żeby przyspieszyć z tych 2 (czasem niecałych dwóch) tys. obr. to trzeba właśnie konkretnie depnąć, żeby bieg zredukowało.
Ale fakt, że w Mercedesie mam wtedy więcej obrotów i auto lżejsze i mocniejsze, to pewnie też przyspiesza żwawiej nawet bez redukcji (fabrycznie ma 8,2 sek. do setki, więc "nieco" lepiej niż PTS Wink ).

Cenna wskazówka z tym kołem. Może nie od razu, ale rozważę czy by w przyszłości sobie takiego "tuningu" nie zrobić. A co do umiejscowienia butli, to znam polską fantazję doskonale. Hiciorem największym do dzisiaj chyba pozostaje gość, który w Mercedesie W124 kombi umieścił walec poprzecznie, zaraz na początku (patrząc od klapy) bagażnika, lekko tylko zagłębioną w miejsce, gdzie zwykle jest schowek pod podłogą. No normalnie geniusz...
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 '93 LPG
Ford Consul 2.8 '73 coupe LPG   Ford Transit 2.0 Concorde 500RS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Kzyho
*
*


Dołączył: Mar 23, 2005
Posty: 124
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią Lip 10, 2015 12:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To teraz gdzie części najlepiej kupować mi powiedzcie? Very Happy
Zapewne tutaj na asu.pl, ale gdzieś jeszcze są dobre, sprawdzone i możliwie tanie sklepy? Smile Może być na priv, żeby tu konkurencji nie robić Wink
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 V6 '93 LPG
Ford Consul 2.8 '73 coupe LPG   Ford Transit 2.0 Concorde 500RS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
robisum1
Admin
Admin


Dołączył: Jul 14, 2009
Posty: 356

PostWysłany: Nie Sie 02, 2015 20:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W kraju masz kilka sklepów ,wpisz w wujka google czesci USA , ew. kliknij tu
https://www.google.pl/search?client=opera&q=czesci+USA&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8


,szukaj na allegrosie ,olx-sie ,ja kupuje na ebay.com i innych za oceanem
co do sklepów w kraju to nie mam żądnej opinii
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Sie 14, 2015 17:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

www.amerykany.pl
www.usauta.pl (w mailu podajesz linka z czescia ze sklepu za oceanem a oni robia ci za chwile wycene na gotowo)
http://sklepjeep.redcart.pl
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
iparts
*
*


Dołączył: Mar 27, 2013
Posty: 11
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Sie 17, 2015 10:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@Kzyho a do jakiego auta konkretnie części potrzebujesz? Z podpisu wnioskuję że do Pontiaca Trans Sport? Jeśli tak to proszę uprzejmie: http://www.iparts.pl/auto/pontiac,trans-sport-89-1989-07-1997-12,3-8-167km,774-1913-8537.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Sie 17, 2015 11:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sproboj wyciagnac wtyczke z czujnika cisnienia w osuszaczu albo kolo niego(aluminiowa tuba) i zrobic np.spinaczem mostek(zewrzec) powinno sprzegla cyknac i wlaczyc sprezarke,rob to krotko aby w razie braku czynnika nie zatrzec jej.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group