www.asu.pl :: Zobacz temat - Komputer silnika
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Komputer silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Pią Mar 13, 2015 17:26    Temat postu: Komputer silnika Odpowiedz z cytatem

Witajcie. Pytanie dotyczy różnic pomiędzy kompami silników 3.3 a 3.8. Mam najprawdopodobniej kompa od 3.8 i pewne objawy które za cholerę nie chcą się usunąć (np drżący silnik - obroty ok, strzelanie w kolektor jak zimno lub mokro). Jak macie jakies sugestie to chętnie wysłucham.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mars1978
*
*


Dołączył: Apr 27, 2014
Posty: 2

PostWysłany: Pią Mar 13, 2015 21:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli chodzi o samego kompa to jemu nie robi róznicy czy to 3.3 czy 3.8 kolor wtyczek jest ważny i czy ma immo.Czarne wtyczki były jeżeli dobrze pamiętam do 98 a później były białe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Mar 14, 2015 5:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

świece i przewody ?
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Nie Mar 15, 2015 18:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Świece zmieniłem w piątek przewody firmy standard kupione rok temu i przelatane 20kkm, ale w razie czego mam nówki NGK i pewnie zmienię.
Dzisiaj poszedłem do garażu co by pod kompa się podłączyć. Błędów jakiś tam strasznych nie ma (p1495), ale odpaliłem i próbuję wkręcać na obroty i jest tak:
- raz wchodzi spoko a czasami przydusza się na moment obroty delikatnie jakby malały do 500 i dopiero w górę już bez problemów
- podczas tego przyduszenia potrafi strzelić w kolektor - wtedy popuszczam gaz i znowu dodaję już bez problemu.
Problem zanika po osiągnięciu odpowiedniej temperatury silnika (ale też nie zawsze)
Trochę polatałem po necie i zastanawiam się nad katalizatorem lub sondą lambda - idę w dobrym kierunku?
Pomijam oczywiście kwestę, że silnik nadal drży.
Pomóżcie bo zaczynam na bezsenność cierpieć. Smile
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Wto Mar 17, 2015 18:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przewody zmienione i silnik jakby się uspokoił (albo mam takie złudzenie). Czuć jednak drżenie budy - sięgnąłem ręką pod spód z przodu i wydaje mi się jakby poduszka się ruszała. Strzały w kolektor nadal są.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group