www.asu.pl :: Zobacz temat - Chrysler Town&Country 3.8 spory problem.
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chrysler Town&Country 3.8 spory problem.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil_T
*
*


Dołączył: May 23, 2014
Posty: 13

PostWysłany: Pią Maj 23, 2014 10:14    Temat postu: Chrysler Town&Country 3.8 spory problem. Odpowiedz z cytatem

Witam.
Mam problem z moi town&country. Silnik do tej pory spisywał się bezproblemowo. Byłem na wymianie parownika gazu, instalacja sekwencyjna KME, zrobili mi wszystko jak należy. Auto chodziło bardzo dobrze, a wieczorem, nagle coś klepneło i silnik przestał jakby chodzić na 1 cylinder, trząsł się, było słychać delikatne cykanie z okolicy 2 głowicy (od strony kabiny). Auto oddałem do mechanika, zdiagnozował padnięty popychacz hydrauliczny, kazał mi kupić od razu 6, oczywiście wymiana uszczelki pod głowicą. Auto stoi na warsztacie i zastanawiam się, czy możliwe, żeby był to popychacz ?? owszem, zdarzało się, ze z rana po odpaleniu któryś z popychaczy cykał dłuższą chwile, po czym przestawał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Maj 23, 2014 22:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

My też witamy Kamila Wink
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
cezary001
*
*


Dołączył: Nov 18, 2008
Posty: 37
Skąd: WARKA

PostWysłany: Sob Maj 24, 2014 14:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witamy witamy kamila Very Happy
_________________
Chrysler Voyager 2.5 TD VM 1999
Pontiac Trans Sport 3.8 GT 1992
Dodge Caravan 3.0 1996 był
T.792293911
Sprzedam części do Voyagera 96-00
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pioteer
*
*


Dołączył: Feb 14, 2011
Posty: 169
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob Maj 24, 2014 21:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Laughing
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 94r .był...
Windstar 3.0 98r był...
chrysler Voyager 2.0L 98r był...<br>WIELKI
PTS 3.8 95r jest...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
misiek034
*
*


Dołączył: May 25, 2014
Posty: 2
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie Maj 25, 2014 21:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich forumowiczów Smile
ja chciałem się pochwalić innymi problemami występującymi w moim samochodzie:
-kontrolka oleju która zaświeca mi się kiedy silnik się rozgrzeje stan w normie (ponoć niema chłodnicy oleju )czy to może być ta bolączka?
-kierunkowskazy które szybko migają gdy włączę awarie działa normalnie
-głośny dyferencjał
-no i spalanie po mieście 22 lpg norma czy jednak coś trzeba grzebnąć..
to tak na początek żeby za bardzo nie chwalić się bolączkami mojego voyaka
pozdrawiam i proszę o jakieś sugestie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
paulinedi
*
*


Dołączył: Aug 30, 2010
Posty: 92
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Maj 25, 2014 21:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O i jeszcze Misiek, też witamy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
misiek034
*
*


Dołączył: May 25, 2014
Posty: 2
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie Maj 25, 2014 21:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

powitać powitać Smile
_________________
Voyager T&C 3.8 AWD lpg  99r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pon Maj 26, 2014 6:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

fajny temat Laughing

aż ciśnie się na usta: Witam Mr. Green
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
pioteer
*
*


Dołączył: Feb 14, 2011
Posty: 169
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Maj 27, 2014 14:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hejka Panowie...Wam wszystkim...
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 94r .był...
Windstar 3.0 98r był...
chrysler Voyager 2.0L 98r był...<br>WIELKI
PTS 3.8 95r jest...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dawid27
*
*


Dołączył: Aug 12, 2012
Posty: 197

PostWysłany: Wto Maj 27, 2014 16:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to i ja się przyłacze siemka panowie Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pią Maj 30, 2014 8:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

misiek034 napisał:
Witam wszystkich forumowiczów Smile
ja chciałem się pochwalić innymi problemami występującymi w moim samochodzie:
-kontrolka oleju która zaświeca mi się kiedy silnik się rozgrzeje stan w normie (ponoć niema chłodnicy oleju )czy to może być ta bolączka?
-kierunkowskazy które szybko migają gdy włączę awarie działa normalnie
-głośny dyferencjał
-no i spalanie po mieście 22 lpg norma czy jednak coś trzeba grzebnąć..
to tak na początek żeby za bardzo nie chwalić się bolączkami mojego voyaka
pozdrawiam i proszę o jakieś sugestie Smile


Witam
Żaden voyager nie ma chłodnicy oleju silnika i normalnie kontrolka się nie zaświeca-trzeba szukać przyczyn spadku ciśnienia w silniku .
głośny dyfer -typowy objaw zużycia
spalanie zależy od techniki jazdy,miasta gdzie się jeżdzi i na jakie dystanse (przy krótkich odcinkach lubi sobie łyknąć)
Wiadomo im więcej info na temat auta (rok ,przebieg,specyfikacja oleju którym jest zalany silnik)tym konkretniej można coś podpowiedzieć
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pią Maj 30, 2014 9:15    Temat postu: Re: Chrysler Town&Country 3.8 spory problem. Odpowiedz z cytatem

Kamil_T napisał:
Witam.
Mam problem z moi town&country. Silnik do tej pory spisywał się bezproblemowo. Byłem na wymianie parownika gazu, instalacja sekwencyjna KME, zrobili mi wszystko jak należy. Auto chodziło bardzo dobrze, a wieczorem, nagle coś klepneło i silnik przestał jakby chodzić na 1 cylinder, trząsł się, było słychać delikatne cykanie z okolicy 2 głowicy (od strony kabiny). Auto oddałem do mechanika, zdiagnozował padnięty popychacz hydrauliczny, kazał mi kupić od razu 6, oczywiście wymiana uszczelki pod głowicą. Auto stoi na warsztacie i zastanawiam się, czy możliwe, żeby był to popychacz ?? owszem, zdarzało się, ze z rana po odpaleniu któryś z popychaczy cykał dłuższą chwile, po czym przestawał.


Cykanie to typowy objaw braku pełnego napełnienia popychacza ,jeśli przestaje po pewnym czasie to wskazuje na kończący się popychacz,ale może być też spowodowane niskim ciśnieniem w magistrali popychaczy a to zwiazane jest z panewka na wałku rozrządu
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Maj 30, 2014 13:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w końcu ktoś się rzeczowo wypowiedział w tym temacie Mr. Green

a taki ładny kasztan był Laughing
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Kamil_T
*
*


Dołączył: May 23, 2014
Posty: 13

PostWysłany: Sro Cze 04, 2014 13:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Widzę, ze rozśmieszyło moje "Witam" no trudno...
Problem zażegnany, wymienione popychacze i silnik chodzi jak nowy.
Przy okazji wszystkie uszczelki związane ze zdjęciem głowicy.

Dla mnie wydało się dość dziwnym, że skończył się popychacz, bo te silniki mają opinie niezawodnych i robiących milionowe przebiegi.
No cóż, u mnie się posypało przy 233 000 km. (kanadyjczyk, ma w kilometrach licznik) Co do oleju, stosowałem Valvoline 10W40, ale teraz chyba zdecyduję się na oryginalny moparowy 10w30 i zrobię jakąś płukankę silnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sro Cze 04, 2014 16:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i git, że motorownia chodzi Wink

co do oleju to dobry wybór z 10w30, spokojnie możesz zalać petro canadę (to samo sporo taniej)
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Cze 04, 2014 18:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kamil_T, ile taka wymiana kosztuje? bo w moim rzezi jeden popychacz
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kamil_T
*
*


Dołączył: May 23, 2014
Posty: 13

PostWysłany: Sro Cze 04, 2014 22:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wmiana... hmmm, zależy czy ma być budżetowo, czy dobrze.

1 nowy popychacz koło 140 zł :/ ja kupiłem używane po 30 zł/ sztuka z pewnego źródła.
do tego uszczelka pod głowicę 140 zł
uszczelka pod pokrywę zaworową 50 zł
uszczelka pod kolektor dolotowy 35 zł
uszczelka pod kolektor wydechowy 25 zł
6 sztuk popychaczy- u mnie 180 zł
silikon temperaturowy 25 zł

Wymieniał mi mój zaufany mechanik i wziął po znajomości 250 zł
razem: 705 zł- niezła sumka, dodam, że gdybym kupił nowe popychacze wyszłoby koło 1420 zł

Był problem z uszczelką pod głowicę, bo są 2 typy silnika, o czym się dowiedziałem dopiero jak już kupiłem uszczelkę, dodam, ze dostałem ją na zamówienie tylko w jednym z 14 sklepów które obdzwoniłem.
Chodzi o to że, w pierwszym typie silnika, tłok w najwyższym położeniu jest na równi z blokiem silnika i wtedy pasuje uszczelka
(tak mi w sklepie zapewniali) FelPro 3.3/3.8 jest uniwersalna (ponoć) w moim przypadku nie pasowała, bo mam 2 typ silnika, w którym tłok wystaje 2 mm ponad blok silnika i otwory w uszczelce miały 96 mm a powinny mieć 98 mm. Na uszczelkę czekałem półtorej tygodnia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Cze 21, 2014 9:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do Kamil_T

Jaki masz silnik , model i ile ma koni?
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kamil_T
*
*


Dołączył: May 23, 2014
Posty: 13

PostWysłany: Nie Cze 22, 2014 12:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Silnik 3.8 V6 modelu silnika nie znam... wiem, ze w nowszych po 1998 pierwszą różnicą była karbowana pokrywa zaworowa, u mnie jest gładka z napisem "3.8 liter"
[/img]http://www.katalog-samochodow.pl/files/automobily/st1/4033/800x600_pl_PL/1326509961-chrysler-voyager-iii-20-16v-10053.jpg[img]
Auto to Town & Country LXI z 1996 r prod. Kanada[/img]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon Cze 23, 2014 10:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czyli wersję masz taką jak miałem poprzednio (rok 97 AWD 3,8 ) ja tylko z opisu wynika ,że możesz mieć więcej koni.
W moim było 180KM to może u ciebie będzie więcej bo masz stopień sprężania większy.

A którą głowicę ściągałeś. U niektórych forumiczy uszczelka pod głowicą zaczęła ciec na 5 cylindrze.

P.S.link nie działa.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pon Cze 23, 2014 12:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kamil_T napisał:


Był problem z uszczelką pod głowicę, bo są 2 typy silnika, o czym się dowiedziałem dopiero jak już kupiłem uszczelkę, dodam, ze dostałem ją na zamówienie tylko w jednym z 14 sklepów które obdzwoniłem.
Chodzi o to że, w pierwszym typie silnika, tłok w najwyższym położeniu jest na równi z blokiem silnika i wtedy pasuje uszczelka
(tak mi w sklepie zapewniali) FelPro 3.3/3.8 jest uniwersalna (ponoć) w moim przypadku nie pasowała, bo mam 2 typ silnika, w którym tłok wystaje 2 mm ponad blok silnika i otwory w uszczelce miały 96 mm a powinny mieć 98 mm. Na uszczelkę czekałem półtorej tygodnia.



Wcześniej trzeba było poszukać na forum Wink
http://asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=7747
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon Cze 23, 2014 22:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kamil_T napisał:
1 nowy popychacz koło 140 zł :/ ja kupiłem używane po 30 zł/ sztuka z pewnego źródła.

a jaki wymiar?
bO W aso mozna kupić 3 rozmiary:
1. oryginalny rozmiar
2. pierwszy nadwymiar
3. drugi nadwymiar
wszystkie trzy mają inne średnice
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group