www.asu.pl :: Zobacz temat - Chrysler New Yorker błąd 24
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chrysler New Yorker błąd 24

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
jedrek00711
*
*


Dołączył: Jul 02, 2011
Posty: 41

PostWysłany: Czw Mar 27, 2014 11:55    Temat postu: Chrysler New Yorker błąd 24 Odpowiedz z cytatem

Witam dziś wystąpił pewien problem z moją perełka Chrysler New Yorker 3,5 V6 problem polega na tym że rano odpaliłem autko wszystko było dobrze obroty 1000 przejechałem jakieś 10km zgasiłem silnik po ponownym odpaleniu silnik miał obroty na poziomie 1500.Zrobiłem kluczykowanie i wyskoczył błąd 24 Sad proszę o pomoc pozdrawiam jedrek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pontiac123
*
*


Dołączył: Aug 19, 2012
Posty: 160

PostWysłany: Czw Mar 27, 2014 19:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

24- Czujnik położenia przepustnicy poza zakresem.Za niskie, lub za wysokie napięcie.Sprawdź czujnik
_________________
Pontiac Trans Sport 3,1
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jedrek00711
*
*


Dołączył: Jul 02, 2011
Posty: 41

PostWysłany: Czw Mar 27, 2014 21:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

znalazłem tej czujnik położenia przepustnicy ale on jest nie rozbieralny Sad to jak można go sprawdzić czy to on jest zepsuty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pontiac123
*
*


Dołączył: Aug 19, 2012
Posty: 160

PostWysłany: Czw Mar 27, 2014 22:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak to jest czujnik to raczej nie jest rozbieralny ,ale sprawdziłeś czy dochodzi do niego napięcie?Jak coś to niech mnie poprawi
_________________
Pontiac Trans Sport 3,1
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jedrek00711
*
*


Dołączył: Jul 02, 2011
Posty: 41

PostWysłany: Czw Mar 27, 2014 22:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobrze sprawdzę jutro bo już późno ale sprawdzić czy napięcie jest na nim przy włączonym zapłonie czy uruchomić silnik i wtedy sprawdzać
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pontiac123
*
*


Dołączył: Aug 19, 2012
Posty: 160

PostWysłany: Czw Mar 27, 2014 22:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdź tak i tak
_________________
Pontiac Trans Sport 3,1
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pontiac123
*
*


Dołączył: Aug 19, 2012
Posty: 160

PostWysłany: Czw Mar 27, 2014 22:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

może to tobie pomoże
http://asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5938
_________________
Pontiac Trans Sport 3,1
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jedrek00711
*
*


Dołączył: Jul 02, 2011
Posty: 41

PostWysłany: Czw Mar 27, 2014 22:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dziekuję za pomoc jutro wszystko posprawdzam i poczyszczę i dam znać co i jak i czy się poprawiło pozdrawiam jedrek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jedrek00711
*
*


Dołączył: Jul 02, 2011
Posty: 41

PostWysłany: Pon Mar 31, 2014 22:04    Temat postu: re Odpowiedz z cytatem

Witam o to u mnie są takie napięcia
Około 10 stopni uchylenia przepustnicy 0,75V
20 stopni 1,20v
30 stopni 1,40V
45 stopni (połowa otwarcia przepustnicy) 1.75V
58 stopni -2,80V
75 stopni 3,50V
90 stopni ( całkowite otwarcie przepustnicy) 4,9V
czy to znaczy że czujnik położenia przepustnicy jest do wymiany:( pozdrawiam jedrek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pontiac123
*
*


Dołączył: Aug 19, 2012
Posty: 160

PostWysłany: Sob Kwi 05, 2014 12:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

udało się tobie naprawić auto?
_________________
Pontiac Trans Sport 3,1
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jedrek00711
*
*


Dołączył: Jul 02, 2011
Posty: 41

PostWysłany: Czw Kwi 10, 2014 10:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam właśnie mam zamiar kupić czujnik ale jeszcze się zastanawiam bo odkryłem ostatnio ze jak rano odpalę auto to jest dobrze ale jak się przejadę to silnik się zagrzeje i wtedy rosną obroty 1500 ale jak samochód ostygnie to wraca do normy i trochę mnie to zastanawia może jakaś podpowiedź pozdrawiam błąd 24 jest ale jak odłączę klemę zresetuje się komp ginie ale później się pojawia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jedrek00711
*
*


Dołączył: Jul 02, 2011
Posty: 41

PostWysłany: Wto Kwi 15, 2014 16:52    Temat postu: re Odpowiedz z cytatem

Witam czujnik położenia przepustnicy wymieniony i obroty dalej na wysokości 1500 jedyny plus to zginął błąd 24 może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł jak rozwiązać problem z wysokimi obrotami pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jedrek00711
*
*


Dołączył: Jul 02, 2011
Posty: 41

PostWysłany: Czw Kwi 17, 2014 16:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam byłem dziś na diagnostyce komputerowej i było wszystko dobrze żadnych błędów i mechanik mówił że z elektroniką jest wszystko w porządku sugerował że musi gdzieś pobierać lewe powietrze sugerował kolektor wiec porozkręcałem wszystko poskładam na nowe uszczelki i zobaczę co będzie dalej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jedrek00711
*
*


Dołączył: Jul 02, 2011
Posty: 41

PostWysłany: Nie Kwi 27, 2014 15:47    Temat postu: re Odpowiedz z cytatem

Witam a więc powymieniałem uszczelki kolektora ssącego i nic obroty nadal 1500 może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł jak obniżyć obroty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Kwi 27, 2014 20:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lewe powietrze to nie tylko brak szczelnosci w kolektorze dolotowym,lewe moze tez zaciagac na nieszczelnym ukladzie EGR.Mialem tak w PTS,na podlaczeniu rurki idacej z EGR do przepustnicy.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
jedrek00711
*
*


Dołączył: Jul 02, 2011
Posty: 41

PostWysłany: Sro Cze 04, 2014 20:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie problem rozwiązany powymieniałem wszystkie uszczelki począwszy od uszczelek głowicy a skończywszy na kolektorze teraz obroty na poziomie 800 i autko śmiga że aż miło Smile Smile Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group