www.asu.pl :: Zobacz temat - vision 3.5 + gaz a gdzie reduktor?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

vision 3.5 + gaz a gdzie reduktor?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
rydzyk
*
*


Dołączył: Mar 27, 2013
Posty: 49
Skąd: strzelin

PostWysłany: Sob Mar 30, 2013 21:29    Temat postu: vision 3.5 + gaz a gdzie reduktor? Odpowiedz z cytatem

Zakupiłem visiona '94 z gazem, w miejscu puszki filtra powietrza zamontowano reduktory gazu a fabryczny filtr zastąpiono stożkowym, jak wiadomo aby stożkowy filtr powierza spełniał swoje zadanie powinien być osłonięty od silnika więc go zabudowałem jednak pozostaje problem doprowadzenia dużej dawki zimnego powietrza niestety jedyna możliwość to dziura w błotniku, nie chcę tego robić. Czy ktoś ma inny pomysł.
_________________
kiedyś kolejno:
Plymouth Neon 2.0 '94,
Lincoln Continental 3.8 '89,
Chevrolet Bazer S10 2.8 '87
Jaguar Daimler wersja USA 3.6 '87
Ford Thunderbird 3.8 '91
Chevrolet Lumina APV 3.1 '92  
teraz:
Chrysler Vision 3.5 '94
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Mar 30, 2013 22:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skad jestes? Moze z Torunia? Laughing Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Mar 30, 2013 22:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co ty. ten z torunia jezdzi maybachem:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
rydzyk
*
*


Dołączył: Mar 27, 2013
Posty: 49
Skąd: strzelin

PostWysłany: Sob Mar 30, 2013 22:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak to ja maya też mam Very Happy
tylko niech to między nami zostanie bo i tak w Watykanie o mnie już gadają.
_________________
kiedyś kolejno:
Plymouth Neon 2.0 '94,
Lincoln Continental 3.8 '89,
Chevrolet Bazer S10 2.8 '87
Jaguar Daimler wersja USA 3.6 '87
Ford Thunderbird 3.8 '91
Chevrolet Lumina APV 3.1 '92  
teraz:
Chrysler Vision 3.5 '94
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sob Mar 30, 2013 22:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
co ty. ten z torunia jezdzi maybachem:)


umarłem Very Happy Very Happy

Rydzyk uzupełnij dane w profilu skąd jesteś
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!


Ostatnio zmieniony przez zwierzak dnia Sob Mar 30, 2013 22:58, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sob Mar 30, 2013 22:57    Temat postu: .... Odpowiedz z cytatem

Myślię że jego przekladanie nie ma sensu bo i tak nic nie zyskasz a tylko będziesz go musiał częściej czyścić.
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rydzyk
*
*


Dołączył: Mar 27, 2013
Posty: 49
Skąd: strzelin

PostWysłany: Sob Mar 30, 2013 23:16    Temat postu: Re: .... Odpowiedz z cytatem

transsport23 napisał:
Myślię że jego przekladanie nie ma sensu bo i tak nic nie zyskasz a tylko będziesz go musiał częściej czyścić.

o jakim przekładaniu mowa.

Jestem ze Strzelina.
_________________
kiedyś kolejno:
Plymouth Neon 2.0 '94,
Lincoln Continental 3.8 '89,
Chevrolet Bazer S10 2.8 '87
Jaguar Daimler wersja USA 3.6 '87
Ford Thunderbird 3.8 '91
Chevrolet Lumina APV 3.1 '92  
teraz:
Chrysler Vision 3.5 '94
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sob Mar 30, 2013 23:18    Temat postu: .... Odpowiedz z cytatem

Dobra teraz doczytałem Embarassed
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rydzyk
*
*


Dołączył: Mar 27, 2013
Posty: 49
Skąd: strzelin

PostWysłany: Sob Mar 30, 2013 23:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze raz.
Poprzedni właściciel zamontował gaz a w miejscu filtra powietrza zamontował reduktory gazu, więc brakło miejsca na dużą puszkę filtra. Zamiast tego założył stożek, ja osłoniłem go od silnika bo nie może zasysać ciepłego powietrza ale chciałbym mu jeszcze dodać zimnego powietrza niestety jest tam tak ciasno, że z dołu zderzaka go nie doprowadzę. Zastanawiam się też nad przełożeniem akumulatora do bagażnika a w jego miejsce przeniesienia reduktorów co pozwoliłoby na montaż fabrycznej puszki filtra.
_________________
kiedyś kolejno:
Plymouth Neon 2.0 '94,
Lincoln Continental 3.8 '89,
Chevrolet Bazer S10 2.8 '87
Jaguar Daimler wersja USA 3.6 '87
Ford Thunderbird 3.8 '91
Chevrolet Lumina APV 3.1 '92  
teraz:
Chrysler Vision 3.5 '94
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sob Mar 30, 2013 23:44    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Nie no ok.ale to co aż tak go zamula ciepłe powietrze Question tak z ciekawosci pytam,wiem że zimnego da się więcej upchnąć i o po to stożek ale tu raczej z konieczności jest zapakowany a nie dla podniesienia czegokolwiek Rolling Eyes
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rydzyk
*
*


Dołączył: Mar 27, 2013
Posty: 49
Skąd: strzelin

PostWysłany: Sob Mar 30, 2013 23:55    Temat postu: Re: ... Odpowiedz z cytatem

Po zamknięciu maski robi się na tyle ciasno, że brakuje mu powietrza bo nie ma go skąd zassać.
Muszę jeszcze przyznać że dźwięk ze stożka jest obłędny.
_________________
kiedyś kolejno:
Plymouth Neon 2.0 '94,
Lincoln Continental 3.8 '89,
Chevrolet Bazer S10 2.8 '87
Jaguar Daimler wersja USA 3.6 '87
Ford Thunderbird 3.8 '91
Chevrolet Lumina APV 3.1 '92  
teraz:
Chrysler Vision 3.5 '94
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Nie Mar 31, 2013 0:02    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Łokej,a z tym dzwiękiem to fakt
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rydzyk
*
*


Dołączył: Mar 27, 2013
Posty: 49
Skąd: strzelin

PostWysłany: Nie Mar 31, 2013 0:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niestety dźwięk ma też wadę jest na tyle przyjemny dla ucha zwłaszcza przy wyższych obrotach, że radykalnie wzrasta spalanie Laughing chcesz deptać i deptać i jeszcze raz deptać
_________________
kiedyś kolejno:
Plymouth Neon 2.0 '94,
Lincoln Continental 3.8 '89,
Chevrolet Bazer S10 2.8 '87
Jaguar Daimler wersja USA 3.6 '87
Ford Thunderbird 3.8 '91
Chevrolet Lumina APV 3.1 '92  
teraz:
Chrysler Vision 3.5 '94
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Kwi 01, 2013 15:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rydzyk napisał:
niestety jest tam tak ciasno, że z dołu zderzaka go nie doprowadzę. Zastanawiam się też nad przełożeniem akumulatora


hello Smile pomysl z aku w bagazniku wg mnie najlepszy Smile
ale mozna tez zapodac mu poprostu jeden mniejszy reduktor (np magic jet) lub inny odpowieni do mocy...z tym ze na jednym raczej nigdy nie osiagniesz stabilnosci cisnienia 2 reduktorow....
Ja kombinowalem z wywaleniem filtra weglowego EVAP i wsadzeniu tam reduktorow - wszystko bylo OK, do momentu wymiany filtrow gazu - cza bylo demontowac do tego reduktory a to zawsze problem, szczegolnie z miedzianym wezem ;/ wiec z powrotem reduktory wyladowaly tam gdzie wyladowaly ;/
od biedy jak juz tak chcesz tego zimnego dodac to mozna mu dyskretny wlot na masce zrobic

>Nie no ok.ale to co a¿ tak go zamula ciep³e powietrze Question

weisz co - zamulac raczej nie zamula! tutaj bardziej chodzi o to, ze silnik visiona ma taki patent MTV ktory to powoduje zmienna dlugosc kanalow dolotowych i dodatkowe doladowanie zjawiskami falowymi...jak dokonasz jakis zmian w dolocie to na 99,9% system nie bedzie prawidlowo dzialal. z drugiej strony vision ma troche ponad 200KM, do wyscigow sie nie nadaje, a do normalnej jazdy wg mnie nawet taki silnik bez tego mtv wystarcza Smile mnie przynajmniej wystarczal Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Pon Kwi 01, 2013 18:43    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Very Happy
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
rydzyk
*
*


Dołączył: Mar 27, 2013
Posty: 49
Skąd: strzelin

PostWysłany: Pon Kwi 01, 2013 21:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dziś mnie oświeciło i poszedłem do garażu obejrzeć fabryczną puszkę filtra i okazało się, że pobiera ona powietrze z błotnika pozostaje rozwiercić fabryczny otwór na okrągło i połączyć go z komorą stożka którą zrobiłem.
_________________
kiedyś kolejno:
Plymouth Neon 2.0 '94,
Lincoln Continental 3.8 '89,
Chevrolet Bazer S10 2.8 '87
Jaguar Daimler wersja USA 3.6 '87
Ford Thunderbird 3.8 '91
Chevrolet Lumina APV 3.1 '92  
teraz:
Chrysler Vision 3.5 '94
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group