www.asu.pl :: Zobacz temat - PTS 3.8 93 r problemy z ladowaniem. Pomocy:)
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PTS 3.8 93 r problemy z ladowaniem. Pomocy:)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
scotiix
*
*


Dołączył: Oct 27, 2012
Posty: 6

PostWysłany: Czw Lut 21, 2013 18:11    Temat postu: PTS 3.8 93 r problemy z ladowaniem. Pomocy:) Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich .
Proszę o podpowiedź pomoc.
a więc tak PTS 3.8 v6 z 93 roku
mam nowe aku po odpaleniu i przy jeździe po mieście ładowanie mam idealne wszystko gra a w momencie wyjazdu w trasę po przejechaniu kilku km jak wskakuje najwyższy bieg ucieka mi ładowanie wskaźnik od ładowania spada na czerwone pole i oświetlenie zewnętrzne jak i wewnętrzne mam takie jak w maluchu na prądnicy:) co nie jest śmieszne :cry: puszczam gaz ciut zwalniam spada bieg na niższy ładowanie wraca do normy, wskaźnik od ładowania pokazuje dwie kreski od góry, światła idealne, przyśpieszam wyższy bieg i znów ładowania brak i tak w kółko. dodam ze na wolnych obrotach i jeździe miejskiej problem nie występuje tylko trasa najwyższy bieg prędkość od 90km w górę.
to tyle mam nadzieję ze opisałem zrozumiale
:D :D i ktoś będzie w stanie mi pomóc.
Z góry Dzięki.
Pozdrawiam[/img]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Lut 21, 2013 22:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

normalnie to by to byl mostek albo regulator w altku. nie wiem natomiast co do rzeczy ma predkosc auta. sprawdz na postoju. jesli na wolnych obr. jest m/w ok a jak podkrecisz to spada ladowanie to altek do wymiany/naprawy.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
scotiix
*
*


Dołączył: Oct 27, 2012
Posty: 6

PostWysłany: Czw Lut 21, 2013 23:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No właśnie nie wiem czy ma czy nie na postoju mogę stać i gazować ile wlezie w całym zakresie obrotów i ładuje idealnie. tak jak pisałem trasa ostatni bieg wskakuje np prędkość 100km obr ok 2000 tys i ładowanie spada na czerwone pole światła jak świeczki puszczam gaz auto zwalnia spada bieg ładuje jak wściekły ...................
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Pią Lut 22, 2013 2:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sekret tkwi w tym,ze wlasnie przy tych obrotach (i predkosci ) na najwyzszym biegu zaczyna sie juz duze obciazenie silnika - pobor mocy zaczyna przekraczac 70 HP i uklad wtryskowy silnika GM 3.8 pobiera wtedy najwiekszy prad, w szczytach nawet do 50A aby zapewnic wtrysk duzej ilosci paliwa. Twoj alt moze miec usterke i nie jest zdolny wyprodukowac wiecej pradu niz potrzeba w danej chwili dla pracujacych odbiornikow -dlatego sie wylacza. Arrow Wymontuj alt i zanies do specjalisty ktory sprawdzi go na stole probierczym pod obciazeniem w calym zakresie obrotow.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Nie Lut 24, 2013 11:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przede wszystkim sprawdź dokładnie stan połączeń elektrycznych na alternatorze - przez to też może spaść wydajność altka Wink

Jeżeli Mark ma rację a obawiam się, że ma to przed wymontowaniem alternatora możesz przeprowadzić prosty test.
Mianowicie podczas próby na trasie wyłącz światła i wszystkie możliwe odbiorniki (radio, dmuchawa, itp) w celu zaoszczędzenia prądu, wtedy powinieneś zaobserwować różnicę we wcześniejszym a obecnym zachowaniu alternatora.
Ponadto przy włączonych odbiornikach czyli stan normalnego użytkowania, taki jak zawsze, możesz rozpędzić auto sporo ponad 100km/h, puścić gaz i obserwować zachowanie ładowania - powinno powrócić jeszcze przed spadkiem prędkości poniżej 100km/h, ponieważ po puszczeniu gazu dokładnie jak Mark pisał wtryski przestają pracować i nie pobierają w tym momencie dużego prądu.
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Lut 24, 2013 13:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdz sobie tzw fusible link,ktory jest pomiedzy czerwonym przewodem alternatora a....rozrusznikiem. tez bylem zaskoczony jak mi jedi_v zaproponowal obejscie tego bezpiecznika w przypadku kiedy to nie mialem ladowania. wtstarczy polaczyc przewodem(jakims grubym!) plusowe oczko alternatora z plusowa klema akumulatora i zrobic test drogowy. u mnie zadzialalo.

teraz tylko musze sie zastanowic skad wytrzasnac nowy fusible link bo mam prowizorke pod maska.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Nie Lut 24, 2013 17:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz racje. A ja zapomnialem na smierc o tym prostym zabezpieczeniu.Moze byc tak nadpalony ze nie puszcza wiekszego pradu - i to tez moze byc przyczyna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group