www.asu.pl :: Zobacz temat - Stuki w Voyager 3.3 2005 - chyba olej ?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stuki w Voyager 3.3 2005 - chyba olej ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
lliper
*
*


Dołączył: Jan 22, 2014
Posty: 4

PostWysłany: Sro Sty 22, 2014 22:42    Temat postu: Stuki w Voyager 3.3 2005 - chyba olej ? Odpowiedz z cytatem

Cześć wszystkim, jest to mój pierwszy post na tym forum Very Happy

Piszę bardziej w imieniu taty, posiada on własnie Chyslera Town & Country 3.3. I problem jest własnie z pracą silnika, przegladałem na forum i ludzion głośniej coś tam stuka i przewaznie to jest olej, mam nadzieje że rowniez jest to w tym wypadku. Co teraz jest zalane cieżko mi powiedzieć, nawet ojciec nie wie...

Od dłuższego czasu występuje ten dzwięk, na początku przez pierwsze 3-4 sekundy jest glośniej i potem jest ciszej, ale dalej jest dość głośny.
Jak na filmiku widac w pewnym przedziale jest on znacznie głośniejszy.
Panweka raczej to nie jest bo sporo km sie zrobił przy takim stanie.


Stawiam że ten olej źle smaruje ruchome elementy w silniku (głowicy) i stąd ten problem.

Prosze w rzucam tu filmik i sami oceńcie co to możę być Smile

Już pomijam fakt że rolka i pasek piszczy;/
http://www.youtube.com/watch?v=HNkMD5m6vek&feature=share&list=UUO-MlEyB0JoMF7QNMzUPovQ&index=1
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Sty 23, 2014 4:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie wiem na 100%co puka w tym silniku,ale wiem na 100% że na takie już stuki zmiana oleju nawet na hiper super już nie pomoże,najtańsza opcja to szukać drugiego sinika jeszcze nie wyjętego z samochodu żeby móc sprawdzić czy też nie klepie
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Sty 23, 2014 6:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podjedz do jakiegos kumatego mechanika i niech potwierdzi diagnoze,bo dla mnie to do wymiany sa popychacze hydrauliczne.
Nie podales roku auta wiec trudno podac ci koszt takiego kompletu.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lliper
*
*


Dołączył: Jan 22, 2014
Posty: 4

PostWysłany: Czw Sty 23, 2014 7:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W temacie napisałem rok 2005r Smile Szukam jakiegoś "kumatego" ale większość jak się dowiadywałem i zauważyłem to naciągacze;/

Trochę filmik potęguje ten dzwięk. Czyli uważacie że nie ma sensu zmieniac oleju tylko odrazu nowy silnik? Jaki jest koszt takiego silnika? czy wymiany popychaczy ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Sty 23, 2014 7:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie zaczynaj od razu z grubej rury,typu wymiana silnika.Wejdz na www.sklep.asu.pl ,zadzwon i dowiedz sie o koszty popychacza.
Po za tym napisz skad jestes to byc moze ktos ci doradzi dobry warsztat.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
lliper
*
*


Dołączył: Jan 22, 2014
Posty: 4

PostWysłany: Czw Sty 23, 2014 8:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Okej to przedzwonie I sie zapytam, jestem z olsztyna (wm). Bylem u kilku mechanikow I dwoch powiwdzialo ze te silniki tak maja... Brak slow...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Sty 23, 2014 20:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JEDI_V, ale koszt wymiany popychacza będzie chyba większy niż drugi silnik, koszt popychacza, uszczelki ,zapewne planowanie głowic itp. a może się mylę?, w moim też chrobocze popychacz na tylnej głowicy Confused
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Czw Sty 23, 2014 21:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lliper napisał:
dwoch powiwdzialo ze te silniki tak maja... Brak slow...

Calkiem mozliwe,np.w jeepach stukaja hydroregulatory popychaczy (w wiekszosci starszych jeepow).
Ludzie z tym jezdza po 100.000 km i nic nie robia.

Dzwiek z filmiku jest troche inny niz hydroregulator.Pokaz mechanikowi-ale takiemu,ktory naprawia amerykance,a nie skody i fiaty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
lliper
*
*


Dołączył: Jan 22, 2014
Posty: 4

PostWysłany: Czw Sty 23, 2014 21:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No może i tak maja, jak wystepuje na ustarka Smile Silnik ma ok 90 000km przbiegu sprawdzany po vin-ie. Co z cenami silnika, to tak od 1200 do 2000. Ale to sa ceny ze skrzyniami, tu by wystarczył sam goły silnik, bo skrzynia pracuje aksamitnie Smile

Patrzyłem na stronie to ceny 100-120 zł za sztuke, fakta faktem ze nie te roczniki, ale ceny pewnie te same albo i wyższe...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pią Sty 24, 2014 10:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdzie ty masz takie ceny silników od 01 ze skrzyniami?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
domski
*
*


Dołączył: Aug 05, 2010
Posty: 108
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Pią Sty 24, 2014 18:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolego z tego co możesz zrobić sam to zmień olej i filtr, to koszt 100zł np valvoline 5w30 lub 10w40 najlepiej long millage z alledrogo, lub orginalny mopar ale to juz wyższy koszt.Skoro nie wiesz co jest zalane. Nastepnie z wykręconego filtru przelewaj resztki z filtra przez lejek zrobiony np z bibuły i patrz czy nie ma widocznych opiłków metali na bibule lub na filtrze, możesz również zlewajac olej z miski olejowej przelewać ja przez bibułe , powinny sie zatrzymać drobinki metali.
Czy auto ma normalną moc? czy wyskakują jakieś błędy? Czy uszczelki pod kolektorami wydechowymi są wporządku, bo taki efekt stuku może być też przy nieszczelnej, wypalonej uszczelce pod kolektorem wydechowym.Ja tak np miałem w tylniej głowicy, po tym jak mechanik miał problem z jedną szpilka i słabo ja przykręcił, po jakimś czasie był przedmuch.Trzeba było robić jeszcze raz.
Pozdrawiam
_________________
Dodge Caravan 3.3 1996 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Pią Sty 24, 2014 21:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie też kiedyś trochę stukało jak kupiłem auto. Po zmianie oleju i pewnym czasie wszystko minęło. Nie były to stuki jak u ciebie, ale zmiana oleju nigdy nie zaszkodzi. Z tym kolektorem to może warto sprawdzić u mojego ojca w audi też tak było jak uszczelkę wywaliło.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
soldaten
*
*


Dołączył: Nov 15, 2013
Posty: 80
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Nie Sty 26, 2014 10:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja też zmieniłem olej i dzisiaj odpalając zaczęło walić jak młotkiem,olej rozpuścił nagar,umył silniczek i się zaczęło.Stuk może nawet głośniejszy niż u ciebie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Nie Sty 26, 2014 12:24    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

To czym Ty go zalałeś?
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
soldaten
*
*


Dołączył: Nov 15, 2013
Posty: 80
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Nie Sty 26, 2014 14:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Petro Canada 10W30 zgodny z producentem.Jednakże zrobiłem z tym stukaniem trochę kilometrów i na razie przestało stukać przynajmniej na ciepłym
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Nie Sty 26, 2014 16:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

też leję petro canadę i jest wszystko ok.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Nie Sty 26, 2014 18:44    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

No przy takichtemperaturach to przez chwilę po podpaleniu ma prawo pochałasować szczególnie na mineralnym, ale to pare sekund max i to w sumie sama pompą.
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw Sty 30, 2014 0:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

masz 3 wyjścia:
1. zalać ten silnik olejem 5w20 i zrobić tak dwie- trzy wymiany.
Być może przepłucze silnik i wróci smarowanie. Gwarancji nie ma, ale to najtańsza opcja
Zdjąc miskę i sprawdzić czy nie pływają tam resztki panewek.
2. robota silnika: popychacze do tego silnika to koszt około 100 pln. tylko że to nie pomoże. Zadzwoń do ASO i spytaj o popychacze do tego silnika. Pierwsze pytanie które ci zadadzą to : JAKI wymiar potrzebujesz?
Otóż do tego silnika w ASO jest jeden wymiar i dwa nadwymiary. Które zdecydujesz się kupić? Jesli oczywiście będziesz chciał wydać na jeden popychacz nieco ponad 500pln. Tyle kosztują w ASO. Niedawno sam wałkowałem ten temat.
3. kupić silnik z jeszcze jeżdżącego auta, wypytać jaki olej był wlewany, sprawdzić ogólny stan silnika. Jeśli jakiś W40 to daj sobie spokój.
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group