www.asu.pl :: Zobacz temat - '02 T&C błąd P0420
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

'02 T&C błąd P0420

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Lis 11, 2013 20:21    Temat postu: '02 T&C błąd P0420 Odpowiedz z cytatem

Panowie kupiłem wczoraj '02 Chrysler Town&Country bez gazu z dość dużym przebiegiem bo 212000 mil, jak wracałem do domu po przejechaniu około 350 km zapaliła się kontrolka check, dojechałem do domu i po wykluczykowaniu wywala dwa kody P1684 czyli bateria była niedawno odłączana i kod P0420 "System katalizatora (Bank 1) - wydajność poniżej progu "
Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak się zabrać do tego tematu, czy katalizator jest już do wymiany, czy to raczej wina czegoś innego? Dodam że jak wjeżdżałem do garażu to zauważyłem że na wylocie rury wydechowej jest czarny nalot, przy wcześniejszym Vojku wylot rury był bez żadnego nalotu jedynie zardzewiały, ale ten latał na LPG. Bardzo będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Lis 12, 2013 17:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek ja mam 3,3 i tez zaraz po kupnie mi wyskoczyl 420 Smile nie chcac inwestowac w nowy katalizator (bo w uzywke nie wierze) zaczalem od wymiany sondy lambda tej za katalizatorem - tydzien byl spokoj i znow 420 Smile (blad 420 dotyczy zarowno sondy 1 jak i drugiej!! wiec zwyklym skanerkiem nie jestes w stanie dokladnie okreslic na ktorej jest bledne wskazanie)
no wiec wymienilem i sonde przed katalizatorem - kolo tygodnia spokoju i znow 420 Smile
zalozylem wiec emulator sondy za katalizatorem (ta tulejke, ktora odsadza sonde od wiazki spalin) - bylo chwile spkoju i znow 420 Smile dodam ze u mnie 420 wywalalo jak przez dluzszy czas jechales stala predkosci powyzej 70km/h przy rozgrzanym silniku - np. jazda autostrada i potem jak dojezdzalem do pierwszego skrzyzowania i cza sie bylo zatrzymac i chwile stanac na czerownym to po 30s-1min pyk i 420. podczas normalnej jazdy np po miescie prolemu nie bylo!
w sumie olalem temat - ale kiedys w wolnej chwili zaslepilem z nudow EGR i ku mojemu zdziwieniu 420 zniknal na dobre kilka tygodni! pojawil sie za to blad "niski przeplyw EGR"... odetkalem EGR i pojechalem na wakacje - na wakacjach mialem awarie instalki LPG wiec kilka tysiecy km zrobilem na Pb i wtedy bledu zadnego nie bylo! po powrocie do domu naprawilem instalke LPG i bez ruszania czegokolwiek blad 420 juz nie powrocil do tej pory! z tym ze teraz wywala mi 135 (grzalka sondy 1) - ostatnio mialem chwile czasu i pomierzylem sonde i grzalka jest OK - stawiam wiec na 99,99% ze moj problem bledu 420 lezy gdzies po stronie slabych przejsc elektrycznych na wtyczkach/wiazkach - choc wiekszosc juz przegladlem ;/ tematem narazie nie mam czasu sie zajac glebiej tym bardziej ze ani 420, ani blad przeplywu EGR, ani blad grzalki nie powoduja u mnie zadnych skutkow typu wieksze spalanie, nierowna praca - poprostu jedyny efekt to swiecaca kontrolka, wiec cisnienia nie mam, ale cza sie w koncu za to wziasc i zrobic Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Lis 12, 2013 19:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Marcys dzięki za info, czyli wynika z tego ze to wina kończącego się katalizatora. U mnie właśnie zapaliła się ta kontrolka po dluzszej jeździe na autostradzie. Pewno odłączenie akumulatora powoduje skasowanie się tego błędu i cfany sprzedajacy tak uczynil, żeby mnie zmylić. No nic żeby to był jedyny problem z tym samochodem.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Lis 13, 2013 19:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie! no wlasnie nie wynika z tego ze to katalizator! ja katalizatora nie wymienialem i bledu katalizatora od 4 miesiecy nie mam Smile pozatym blad katalizatora pojawil sie nawet po zalozeniu emulatora sondy ktora kontroluje prace katalizatora!
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
slimaktlen
*
*


Dołączył: Jan 24, 2014
Posty: 11

PostWysłany: Sob Kwi 26, 2014 14:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam u mnie też był błąd 135 (grzałka sondy 1) ,wymieniłem na uniwwersalną i mam 132 ( za wysokienapiecie )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group